Hele fijne service en zeer betrouwbare leggers

Prettig geholpen, alle tijd om tot een goede keuze te komen.

Vakmanschap, vriendelijk, degelijk werk

Plezierig geholpen in de winkel, vakkundig advies. Prettige werklui die de tijd nemen om puik werk af te leveren. Echt heel tevreden!

• Garantie / nazorg

Hartelijk dank voor de mooie review. Veel plezier van uw aankoop

Professioneel bedrijf dat zich richt op hun kerntaak

Bij deze winkel zijn ze gewoon ontzettend goed in hun vak. Geen showpraatjes en geen nonsense, maar gewoon goed vakwerk. Vonk en Vloer heeft bij mij een prachtige vloer gelegd en de afwerking was ook uitstekend. De vloerlegger had echt passie voor zijn vak!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Stefan, Hartelijk dank voor je review. Goed om te horen dat jullie tevreden zijn, daar doen we het met z'n allen voor. Veel plezier van jullie nieuwe vloer en mocht er iets zijn dan horen we dat graag. Tot een volgende keer, Groet, Peter Weidema Vonk & Vloer

zeer slecht

De verkoop in de winkel ging prima er is ons een mooie strakke vloer beloofd zonder knoesten, maar toen die eenmaal was gelegd stond het huilen ons nader dan het lachen. Het is een vloer met veel vlekken houtnerven en matte plekken. Op ons verzoek kwam de eigenaar kijken maar die deden het af met het is een goede vloer er mankeert niks aan. wel werd de vloer eerst door een medewerker glansend gemaakt maar dat moest er van de eigenaar daarna weer af omdat dat ook niet mooi was. Er is ons beloofd dat er iemand van de fabriek zou komen kijken. maar die kwam ook niet na diverse telefoontjes van ons naar Vonk en Vloer werd er telkens een ander excuus gemaakt door de corona kwam er niemand van de fabriek ha ha geloof de leugens maar niet. De lichtval was het probleem en zo voort. Nu na diverse maanden is er nog steeds niets aan de vloer gedaan. Zij hebben hun geld gevangen dik 8 duizend euro en wij zitten met een vreselijke vloer. Dus mijn advies koop NIET bij Vonk en Vloer

• Garantie / nazorg

Beste Emmy, Heel erg jammer dat u dit zo ervaart. Ook jammer dat u een negatieve review plaats wat naar ons idee niet terecht is. U heeft in de winkel een vloer bekeken. Om zeker te kunnen zijn of het de juiste keuze is heeft u het staal mee naar de woning genomen om daar, bij het juiste licht, de vloer even goed te beoordelen. In de winkel is zeker niet verteld dat het een vloer zonder knoesten zou zijn, het staal in de winkel heeft ook knoesten, daar kan men niet omheen. Het verbaast ons ook dat u dit nu vermeld als klacht, dit is voorheen niet ter sprake gekomen. Het betreft een Coretec 50-LVP-805 pvc vloer met daarop een structuur van houtnerven exact op patroon met de onderliggende "foto". Die structuur is duidelijk zichtbaar en heeft u niet kunnen missen. Vervolgens maakt u de keuze definitief en hebben we de vloer geleverd en gelegd. Na het leggen heeft u aangegeven dat u de vloer niet mooi vindt en dat er "vlekken" op zitten. Dit zijn echter geen vlekken maar de eerder genoemde houtstructuur in de toplaag. De vloer is een exacte kopie van het staal in de winkel en er mankeert dus niets aan de kwaliteit of uitvoering. Maar om u toch van dienst te willen zijn hebben we de vloer in de polish gezet om de structuur minder zichtbaar te maken. Omdat u nog steeds niet tevreden bent hebben we contact gezocht met de vertegenwoordiger om hem naar de vloer te laten kijken. Die heeft aangegeven een bezoek te willen brengen. I.v.m. de Corona mogen de vertegenwoordigers van de leveranciers echter geen bezoeken brengen aan de winkels en de klanten. Dat is nu eenmaal zo. Erg jammer dat u ons dan van leugens beticht. We doen er alles aan om u tevreden te stellen maar we moeten wel de kans krijgen. En we doen dit omdat we graag tevreden klanten hebben, niet omdat het moet omdat er iets mis is, u heeft gekregen wat u heeft gekocht. U heeft een vloer gekocht die exact voldoet aan het staal dat u hier in de winkel heeft gezien en mee naar huis heeft genomen. Er is helemaal niets mis met het product. Dat u een verkeerde keuze heeft gemaakt is erg jammer. Maar we verdienen zeker geen slechte review, ons treft geen blaam, we hebben geleverd wat u heeft gekocht. Erg onsportief.

Goed geholpen in de zaak. Goede service en fijne vakmannen bij installatie van gordijen en vloerbedekking. top geregeld van A tot Z.

Plezierig geholpen in winkel

Verkoper nam alle tijd en was allert met de kleurkeuze. De vloerlegger heeft prima werk afgeleverd en heteindresultaat is perfect

• Garantie / nazorg N.v.t.

Uitstekende service van begin tot eind!

Heel positief verrast door de snelle levering en vriendelijke, behulpzame medewerkers.

Grandioos

Laminaat laten leggen netjes en vakkundig gelegd.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Uitstekende service en kundig personeel

Deskundige medewerkers die je vriendelijk te woord staan. Nemen de tijd en moeite om complexe zaken op te lossen. Flexibel met de leveringdata. Personeel met zeer veel ervaring. Zeker een aanrader!

• Inrichting showroom N.v.t.

geweldige service

Zowel advies en nakomen van afspraken in één woord uitmuntend. Er wordt meegedacht en een passende oplossing aangedragen. De Parkettechnicus "Guido" is van zeer grote klasse. Hij werkt op de millimeter nauwkeurig en zeer ordelijk. Daarnaast een prettig persoon. Ik kan niet anders zeggen geweldige ervaring. wat ben ik blij dat ik niet met zo'n Internetboer aan de gang ben gegaan.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Emile, Bedankt voor uw review. We zijn blij te horen dat u tevreden bent en zullen uw bericht door geven aan Guido. Met vriendelijke groet, Vonk & Vloer

Een super service

Tijdens mijn grote bestelling werd er heel goed met mij meegedacht omdat ik nog wel eens twijfelde over mijn gemaakte keus die ik uiteindelijk wel heb genomen en het de juiste keus bleek te zijn. De medewerker die mij hier in begeleide verdient een oorkonde voor zijn deskundigheid en zijn service.

• Garantie / nazorg

Hartelijk dank voor de review, vond het prettig u advies te geven. Veel plezier van de vloer! Vriendelijke groet, Chris

Uitmuntend!

Deze zaak heeft goede producten, geeft goed advies en komt de afspraken na. Wat wil je nog meer? Ze zijn nog een keer teruggekomen om iets bij te stellen. Nu alleen nog de email problemen oplossen die vooralsnog in mijn spam filter terecht komen. ;-)

• Garantie / nazorg

Beste Alexander, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. We zijn hard bezig om het spam probleem op te lossen ;-) Met vriendelijke groet, Vonk & Vloer

Goede kwaliteit en uitstekende service

Uitgebreid assortiment van kwaliteitsproducten Veel ervaring Uitstekend en vriendelijke service met opmeten en monteren

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Stijn, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel plezier van de gordijnen. Met vriendelijke groet, Vonk & Vloer

Top bedrijf, keurige afwerking en prima service

Voor een flink bedrag rolluiken laten plaatsen. Nette werklui die met oog voor detail de spullen plaatsen. 1 rolluik had de verkeerde maat en dit werd keurig opgelost binnen de mogelijkheden. V&V heeft al veel bij ons thuis gedaan en dit was zeker niet de laatste keer. Ga zo door Remco!

• Garantie / nazorg

Beste Dick, Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent. Tot de volgende keer! Groeten Vonk & Vloer

Topkwaliteit en topservice

Wij hebben onze vloeren, plinten, trappen en ramen door Vonk & Vloer laten doen. Van begin tot het eind was alles heel goed georganiseerd. Wij zijn dan ook super tevreden met de service die is verleend. Zij hebben topmedewerkers in dienst. Als je bij Vonk & Vloer koopt dan kun je ervan uitgaan dat je hier geen spijt van krijgt. Van ons krijgt Vonk & Vloer een dikke tien.

• Garantie / nazorg

Beste Peter en Diana, Goed om te horen dat jullie tevreden zijn. Veel geluk in jullie nieuwe woning. Groeten Vonk & Vloer

vriendelijk personeel en ontzettend goede service

De plaatsing van ons zonnescherm is van A tot Z perfect geweest. Vriendelijke hulp in de showroom bij het maken van onze keuze en de plaatsing van het zonnescherm is helemaal top gedaan!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Levering en montage door bekwame en vriendelijke vloerenleggers.

Goed geholpen en geadviseerd in de winkel. Bij het opmeten waren er wat verschillen met mijn eigen metingen. Dit zou te maken hebben met “snijverlies”. De eerste offerte was lager dan de definitieve. Optionele kosten van niet uitgevoerde werkzaamheden en niet gebruikte artikelen zijn wel doorberekend. Deze kosten waren voor mij te laag om daar een zaak van te maken, maar dit had beter gekund. Het leggen werd binnen de afgesproken tijd gerealiseerd. De kundige en vriendelijke vloerleggers hebben prima (vak)werk afgeleverd.

• Garantie / nazorg

Na plaatsing van vloer waren enkele blanke losgekomen. De manier waarop de door Vonk is opgepakt en opgelost verdient alle lof. We schrijven zelden een review, echter we zijn zo tevreden over deze nazorg/service dat we dat dit keer wel hebben gedaan!

• Garantie / nazorg

Goed advies gekregen en vakkundig en met aandacht onze pvc vloer gelegd.

• Garantie / nazorg

Heel goed geholpen, zeer vriendelijk en vakmensen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Ik ben heel erg tevreden.

2 sterren: slechter dan verwacht

Echt veel slechter kan het niet..... Verkeerde maat gordijnen, verkeerde kleur luxaflex... Mentaliteit van zoek het maar uit. Duidelijk met een grote boog omheen lopen.

Over CBW Erkend