Top service en montage.

Prachtig product op maat. Precies naar wens.

Team van Vonk en Vloer heeft vakwerk geleverd

Ik zag het project van mijn nieuwe vloer eerst somber in, ook in de coronatijd. Maar de vakkundige begeleiding nam alle zorgen weg. Toen bleek het snel gelegd te kunnen worden, zodat ik nu op een prachtige nieuwe marmoleumvloer zit. Een volgende keer zal ik zeker bij Vonk en vloer langsgaan.

• Garantie / nazorg

Top service en vakmanschap!

Vriendelijke service, flexibel in aanpassingen en vakkundig in het leggen van de vloer. Top!

Goede service, deskundige medewerkers

• Garantie / nazorg

Verwachtingen overtroffen in één woord subliem !!!!!!

19 maart zijn bij ons voor alle ramen en deuren Luxaflex geplaatst en willen alle medewerkers hierbij graag danken voor de klantvriendelijkheid en service. Vanaf het 1e telefoontje voor informatie, de duidelijke offerte, het maat nemen en de ruime keus aan stalen. Zelfs de aankondiging van de dag van plaatsing, alles volgens afspraak. Wij zijn reuze blij met onze aankoop en zeer tevreden. Een extra pluim voor de installateur (Sjors) die werkelijk héél precies, zorgvuldig en ook nog snel alles in orde bracht en geen enkele rommel heeft gemaakt. Iemand om héél zuinig op te zijn, zo vind je ze niet vaak meer. Een plezierige ervaring in deze coronatijd, zonder in de showroom te zijn geweest tóch een uitermate plezierige aankoop kunnen doen. Mede door onze hoge leeftijd een geweldige ervaring. Nogmaals onze dank. Applaus !!!!!!

• Inrichting showroom N.v.t.

Professioneel, deskundig en vriendelijk

van begin tot eind goed geadviseerd en uitvoering volledig naar wens

• Garantie / nazorg N.v.t.

Perfecte hulp in winkel, ophangen super.

Ik ben elke dag blij met de gordijnen die we hebben uitgekozen. Mooie stof die we na veel speurwerk in de winkel hebben gevonden. En het ophangen ging soepel, hang perfect, aardige mensen. Zeer tevreden!

• Garantie / nazorg

Heel netjes werk geleverd voor

Alles perfect geregeld en twee super trappenbekleders, met zeer veel ervaring, hebben fantastisch werk geleverd !!! Zeer tevreden dus.

• Inrichting showroom N.v.t.

Fantastisch

Voor onze nieuwe parketvloeren met vloer verwarming hebben wij na eerdere positieve ervaringen met Vonk en Vloer weer voor dit bedrijf gekozen. Ondanks Vertraging van de bouw door Corona was V&V altijd flexibel en bereid om mee te denken. Geweldig bedrijf!

• Garantie / nazorg

Vonk & Vloer heeft service hoog in het vaandel.

Een uitstekende winkel voor gordijnen, luxaflex en vloeren. Wij hebben diverse rolgordijnen en andere raambekleding bij Vonk en Vloer gekocht en worden altijd uitstekend geholpen. Vonk en Vloer heeft diverse soorten producten bij ons geplaatst; zowel klassieke rolgordijnen, maar ook Luxaflex Plissé en horizontale lamellen die op het raam worden gemonteerd. De inzetting gaat professioneel en de levering volgt vlot. Meest recent hebben we Marmoleum laten leggen, ruim 36 vierkante meter in een aantal kamers en overloop. Ook dit is uitstekend met oog voor detail gedaan. De naden zijn vrijwel niet te zien, het lijkt net een gietvloer. Kortom, het ligt er uitmuntend in. De medewerkers bij Vonk en Vloer zijn vriendelijk en denken goed mee. Bovendien zijn de adviezen uitstekend en zijn de medewerkers bereid om net iets verder te gaan dan nodig of verwacht wordt. En als er dan eens iets niet helemaal goed gaat bij de bestelling of levering vanuit de leverancier, dan wordt dit zonder enige discussie keurig opgelost. De service is van een zeldzaam hoog niveau. Ook de medewerkers die de plaatsing verzorgen zijn bijzonder vriendelijk en kundig. Alle rotzooi en verpakkingen worden keurig meegenomen en de montage is keer op keer perfect.

Uitgebreide collectie, prettige mensen

5 jaar geleden vloer voor benedenverdieping gekocht, nu teruggekomen voor trap en eerste verdieping. Zegt genoeg.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Prima service komen afspraken na en uitstekend gelegd met mooie ondervloer!

Alles uitstekend. Netjes gewerkt en resultaat is perfect!

• Garantie / nazorg

Goed advies, mooi tapijt en vakkundig gelegd!

Een zaak waar ik zeker weer terug wil komen en van harte kan aanbevelen.

Fijne en vakkundige zaak

De levering heeft 2x zo lang geduurd. Op zich geen probleem, maar we kregen eerst geen bericht van de voortgang. Pas na een telefoontje van ons zijn ze de leverancier gaan bellen. Jammer want verder best tevreden.

• Garantie / nazorg

Beste Heer de Gruijter, Bedankt voor uw review! Wij hadden u inderdaad beter op de hoogte moeten stellen, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Vonk en Vloer

Goede begeleiding in de keuze van onze vloerbedekking - prima gelegd door de stoffeerders

We werden in de showroom prettig geholpen bij de keuze van onze vloerbedekking voor slaapkamers en trappen. Er werd voldoende aandacht besteed aan onze wensen en een breed assortiment van mogelijkheden gepresenteerd. De (oudere) heren die de vloerbedekking kwamen leggen deden dat met beleid en deskundigheid.

Trapbekleding door vakmensen

Onze twee trappen (één dichte en één open) zijn door zeer ervaren en vakbekwame mensen bekleed. Het ziet er fantastisch mooi uit, ik ben heel tevreden. Ik heb bewondering voor het werk dat deze twee oudere heren (voor hen nog geen pensioen!) Nog doen, met zulk mooi resultaat. Petje af!

• Garantie / nazorg

Prima geholpen, goed advies gekregen.

De gemaakte afspraken m.b.t. de levering zijn perfect nagekomen. Het tapijt en laminaat zijn zeer vakkundig gelegd.

Goede kwaliteit, perfecte service

Uitstekende service, prachtig tapijt

• Garantie / nazorg

Hele fijne service en zeer betrouwbare leggers

Prettig geholpen, alle tijd om tot een goede keuze te komen.

Vakmanschap, vriendelijk, degelijk werk

Plezierig geholpen in de winkel, vakkundig advies. Prettige werklui die de tijd nemen om puik werk af te leveren. Echt heel tevreden!

• Garantie / nazorg

Hartelijk dank voor de mooie review. Veel plezier van uw aankoop

Professioneel bedrijf dat zich richt op hun kerntaak

Bij deze winkel zijn ze gewoon ontzettend goed in hun vak. Geen showpraatjes en geen nonsense, maar gewoon goed vakwerk. Vonk en Vloer heeft bij mij een prachtige vloer gelegd en de afwerking was ook uitstekend. De vloerlegger had echt passie voor zijn vak!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Stefan, Hartelijk dank voor je review. Goed om te horen dat jullie tevreden zijn, daar doen we het met z'n allen voor. Veel plezier van jullie nieuwe vloer en mocht er iets zijn dan horen we dat graag. Tot een volgende keer, Groet, Peter Weidema Vonk & Vloer

zeer slecht

De verkoop in de winkel ging prima er is ons een mooie strakke vloer beloofd zonder knoesten, maar toen die eenmaal was gelegd stond het huilen ons nader dan het lachen. Het is een vloer met veel vlekken houtnerven en matte plekken. Op ons verzoek kwam de eigenaar kijken maar die deden het af met het is een goede vloer er mankeert niks aan. wel werd de vloer eerst door een medewerker glansend gemaakt maar dat moest er van de eigenaar daarna weer af omdat dat ook niet mooi was. Er is ons beloofd dat er iemand van de fabriek zou komen kijken. maar die kwam ook niet na diverse telefoontjes van ons naar Vonk en Vloer werd er telkens een ander excuus gemaakt door de corona kwam er niemand van de fabriek ha ha geloof de leugens maar niet. De lichtval was het probleem en zo voort. Nu na diverse maanden is er nog steeds niets aan de vloer gedaan. Zij hebben hun geld gevangen dik 8 duizend euro en wij zitten met een vreselijke vloer. Dus mijn advies koop NIET bij Vonk en Vloer

• Garantie / nazorg

Beste Emmy, Heel erg jammer dat u dit zo ervaart. Ook jammer dat u een negatieve review plaats wat naar ons idee niet terecht is. U heeft in de winkel een vloer bekeken. Om zeker te kunnen zijn of het de juiste keuze is heeft u het staal mee naar de woning genomen om daar, bij het juiste licht, de vloer even goed te beoordelen. In de winkel is zeker niet verteld dat het een vloer zonder knoesten zou zijn, het staal in de winkel heeft ook knoesten, daar kan men niet omheen. Het verbaast ons ook dat u dit nu vermeld als klacht, dit is voorheen niet ter sprake gekomen. Het betreft een Coretec 50-LVP-805 pvc vloer met daarop een structuur van houtnerven exact op patroon met de onderliggende "foto". Die structuur is duidelijk zichtbaar en heeft u niet kunnen missen. Vervolgens maakt u de keuze definitief en hebben we de vloer geleverd en gelegd. Na het leggen heeft u aangegeven dat u de vloer niet mooi vindt en dat er "vlekken" op zitten. Dit zijn echter geen vlekken maar de eerder genoemde houtstructuur in de toplaag. De vloer is een exacte kopie van het staal in de winkel en er mankeert dus niets aan de kwaliteit of uitvoering. Maar om u toch van dienst te willen zijn hebben we de vloer in de polish gezet om de structuur minder zichtbaar te maken. Omdat u nog steeds niet tevreden bent hebben we contact gezocht met de vertegenwoordiger om hem naar de vloer te laten kijken. Die heeft aangegeven een bezoek te willen brengen. I.v.m. de Corona mogen de vertegenwoordigers van de leveranciers echter geen bezoeken brengen aan de winkels en de klanten. Dat is nu eenmaal zo. Erg jammer dat u ons dan van leugens beticht. We doen er alles aan om u tevreden te stellen maar we moeten wel de kans krijgen. En we doen dit omdat we graag tevreden klanten hebben, niet omdat het moet omdat er iets mis is, u heeft gekregen wat u heeft gekocht. U heeft een vloer gekocht die exact voldoet aan het staal dat u hier in de winkel heeft gezien en mee naar huis heeft genomen. Er is helemaal niets mis met het product. Dat u een verkeerde keuze heeft gemaakt is erg jammer. Maar we verdienen zeker geen slechte review, ons treft geen blaam, we hebben geleverd wat u heeft gekocht. Erg onsportief.

Goed geholpen in de zaak. Goede service en fijne vakmannen bij installatie van gordijen en vloerbedekking. top geregeld van A tot Z.

Plezierig geholpen in winkel

Verkoper nam alle tijd en was allert met de kleurkeuze. De vloerlegger heeft prima werk afgeleverd en heteindresultaat is perfect

• Garantie / nazorg N.v.t.

Uitstekende service van begin tot eind!

Heel positief verrast door de snelle levering en vriendelijke, behulpzame medewerkers.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.