Filters

10

Deskundig en plezierig

Op de afgesproken tijd kwamen de heren. Bereid een extra karweitje te doen, zoals een gordijn ophangen in een voor mij moeilijke hoek. Plezierig in de omgang. Vloer is mooi gelegd. Opruimen na afloop. Kortom tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
2

Komen niet aan huis i.v.m. drukte.

Een medewerker van Vonk & Vloer had een adviesgesprek bij ons thuis aangeraden omdat ik door mijn handicap niet zelf naar de winkel kon komen voor de aanschaf van meerdere (electrische) jaloezieën die ik met mijn handicap zelf kan bedienen. Na ruim een week wachten kregen we een telefoontje dat de eigenaar niet wilde/kon komen i.v.m. drukte. We kregen zelfs geen voorstel voor een thuis advies op een later tijdstip. We kregen het advies om alle vragen per e-mail te stellen. Zo ga je niet met klanten om die om wat voor reden dan ook niet zelf naar de winkel kunnen komen. Daarnaast wonen we op nog geen 1.5km. van de winkel. Afstand is dus ook geen reden. Onprofessioneel en zéér onklantvriendelijk. Gezien een eerdere review (in Google reviews) komt het vaker voor dat men niet wil komen i.v.m. drukte.

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Eric, Wij zijn zeer verbaasd over deze review. Uw vrouw is bij ons in de winkel geweest met de vraag of wij een jaloezie bij u thuis wilden repareren. De jaloezie heeft u niet bij ons gekocht. Omdat de planning erg vol was hadden we op korte termijn geen tijd om dit te doen. Uw vrouw vertelde over uw beperking en dat u niet mobiel bent en in de zon zat. We hebben toen toch alles op alles gezet om u van dienst te zijn en hebben de jaloezie gerepareerd voor u. Uw reactie hierop was: "Wij willen u nog danken voor de snelle en vooral vriendelijke service". Wij hebben u en uw vrouw vanaf het beging goed bediend door snel te reageren met de reparatie van de houten jaloezie. Het adviseren in de winkel en het uitbrengen van de offerte. Uw vrouw heeft op een donderdag contact gehad met Prescilla voor een afspraak bij u thuis. Een afspraak bij u thuis was uiteraard geen probleem. Prescilla gaf aan dat erg druk is en dat Chantal die dag vrij, Chantal doet die planning. Zij heeft toegezegd om uw vrouw die vrijdag terug te bellen voor een afspraak. Dit heeft zij ook gedaan en uw vrouw gaf aan dat ze niet in de gelegenheid was omdat ze boodschappen aan het doen was. Uw vrouw zou dit met u bespreken en zij zou ons terug bellen voor een afspraak. Het is erg druk en dat kunt u ons niet kwalijk nemen, de agenda staat vol en wij proberen alles binnen het normale te plannen. Het is zo druk dat we aan alle kanten tijd en mensen te kort komen. Ik vind het heel vreemd dat u dit ziet als negatief. Dat wij alles op alles zetten en iedereen van dienst willen zijn en het daardoor druk hebben verdient geen review van 2 sterren. We willen u graag van dienst zijn en een afspraak maken bij u thuis. We gaan dan kijken in de agenda wanneer dat ingepland kan worden. Ik hoor graag van u, Fijn weekend, Vriendelijke groet, Peter Weidema Vonk & Vloer

9

Zeer goede zaak, die afspraken goed nakomt en een uitstekende PVC legger.

In de zaak goed en adequaat voorgelicht en geholpen. Verder duidelijk contact over de mail. Afspraken verliepen soepel en op tijd.Verpakte materialen werden goed en op tijd geleverd. Vloer is prachtig gelegd door kundige, vriendelijke en behulpzame PVC legger. Ook de belangstellende mail of alles naar wens was verlopen kwam precies op tijd. Al met al een uitstekende ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

Top service en montage.

Prachtig product op maat. Precies naar wens.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

Team van Vonk en Vloer heeft vakwerk geleverd

Ik zag het project van mijn nieuwe vloer eerst somber in, ook in de coronatijd. Maar de vakkundige begeleiding nam alle zorgen weg. Toen bleek het snel gelegd te kunnen worden, zodat ik nu op een prachtige nieuwe marmoleumvloer zit. Een volgende keer zal ik zeker bij Vonk en vloer langsgaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Top service en vakmanschap!

Vriendelijke service, flexibel in aanpassingen en vakkundig in het leggen van de vloer. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

Goede service

Goede service, deskundige medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Verwachtingen overtroffen in één woord subliem !!!!!!

19 maart zijn bij ons voor alle ramen en deuren Luxaflex geplaatst en willen alle medewerkers hierbij graag danken voor de klantvriendelijkheid en service. Vanaf het 1e telefoontje voor informatie, de duidelijke offerte, het maat nemen en de ruime keus aan stalen. Zelfs de aankondiging van de dag van plaatsing, alles volgens afspraak. Wij zijn reuze blij met onze aankoop en zeer tevreden. Een extra pluim voor de installateur (Sjors) die werkelijk héél precies, zorgvuldig en ook nog snel alles in orde bracht en geen enkele rommel heeft gemaakt. Iemand om héél zuinig op te zijn, zo vind je ze niet vaak meer. Een plezierige ervaring in deze coronatijd, zonder in de showroom te zijn geweest tóch een uitermate plezierige aankoop kunnen doen. Mede door onze hoge leeftijd een geweldige ervaring. Nogmaals onze dank. Applaus !!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Professioneel, deskundig en vriendelijk

van begin tot eind goed geadviseerd en uitvoering volledig naar wens

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

Perfecte hulp in winkel, ophangen super.

Ik ben elke dag blij met de gordijnen die we hebben uitgekozen. Mooie stof die we na veel speurwerk in de winkel hebben gevonden. En het ophangen ging soepel, hang perfect, aardige mensen. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Heel netjes werk geleverd voor

Alles perfect geregeld en twee super trappenbekleders, met zeer veel ervaring, hebben fantastisch werk geleverd !!! Zeer tevreden dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
10

Fantastisch

Voor onze nieuwe parketvloeren met vloer verwarming hebben wij na eerdere positieve ervaringen met Vonk en Vloer weer voor dit bedrijf gekozen. Ondanks Vertraging van de bouw door Corona was V&V altijd flexibel en bereid om mee te denken. Geweldig bedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Vonk & Vloer heeft service hoog in het vaandel.

Een uitstekende winkel voor gordijnen, luxaflex en vloeren. Wij hebben diverse rolgordijnen en andere raambekleding bij Vonk en Vloer gekocht en worden altijd uitstekend geholpen. Vonk en Vloer heeft diverse soorten producten bij ons geplaatst; zowel klassieke rolgordijnen, maar ook Luxaflex Plissé en horizontale lamellen die op het raam worden gemonteerd. De inzetting gaat professioneel en de levering volgt vlot. Meest recent hebben we Marmoleum laten leggen, ruim 36 vierkante meter in een aantal kamers en overloop. Ook dit is uitstekend met oog voor detail gedaan. De naden zijn vrijwel niet te zien, het lijkt net een gietvloer. Kortom, het ligt er uitmuntend in. De medewerkers bij Vonk en Vloer zijn vriendelijk en denken goed mee. Bovendien zijn de adviezen uitstekend en zijn de medewerkers bereid om net iets verder te gaan dan nodig of verwacht wordt. En als er dan eens iets niet helemaal goed gaat bij de bestelling of levering vanuit de leverancier, dan wordt dit zonder enige discussie keurig opgelost. De service is van een zeldzaam hoog niveau. Ook de medewerkers die de plaatsing verzorgen zijn bijzonder vriendelijk en kundig. Alle rotzooi en verpakkingen worden keurig meegenomen en de montage is keer op keer perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
8

Uitgebreide collectie, prettige mensen

5 jaar geleden vloer voor benedenverdieping gekocht, nu teruggekomen voor trap en eerste verdieping. Zegt genoeg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.
8

Prima service komen afspraken na en uitstekend gelegd met mooie ondervloer!

Alles uitstekend. Netjes gewerkt en resultaat is perfect!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Goed advies, mooi tapijt en vakkundig gelegd!

Een zaak waar ik zeker weer terug wil komen en van harte kan aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

Fijne en vakkundige zaak

De levering heeft 2x zo lang geduurd. Op zich geen probleem, maar we kregen eerst geen bericht van de voortgang. Pas na een telefoontje van ons zijn ze de leverancier gaan bellen. Jammer want verder best tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg

Reactie van het bedrijf

Beste Heer de Gruijter, Bedankt voor uw review! Wij hadden u inderdaad beter op de hoogte moeten stellen, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Vonk en Vloer

9

Goede begeleiding in de keuze van onze vloerbedekking - prima gelegd door de stoffeerders

We werden in de showroom prettig geholpen bij de keuze van onze vloerbedekking voor slaapkamers en trappen. Er werd voldoende aandacht besteed aan onze wensen en een breed assortiment van mogelijkheden gepresenteerd. De (oudere) heren die de vloerbedekking kwamen leggen deden dat met beleid en deskundigheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Trapbekleding door vakmensen

Onze twee trappen (één dichte en één open) zijn door zeer ervaren en vakbekwame mensen bekleed. Het ziet er fantastisch mooi uit, ik ben heel tevreden. Ik heb bewondering voor het werk dat deze twee oudere heren (voor hen nog geen pensioen!) Nog doen, met zulk mooi resultaat. Petje af!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
9

Prima geholpen, goed advies gekregen.

De gemaakte afspraken m.b.t. de levering zijn perfect nagekomen. Het tapijt en laminaat zijn zeer vakkundig gelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Goede kwaliteit, perfecte service

Uitstekende service, prachtig tapijt

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Hele fijne service en zeer betrouwbare leggers

Prettig geholpen, alle tijd om tot een goede keuze te komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg
10

Vakmanschap, vriendelijk, degelijk werk

Plezierig geholpen in de winkel, vakkundig advies. Prettige werklui die de tijd nemen om puik werk af te leveren. Echt heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor de mooie review. Veel plezier van uw aankoop

9

Professioneel bedrijf dat zich richt op hun kerntaak

Bij deze winkel zijn ze gewoon ontzettend goed in hun vak. Geen showpraatjes en geen nonsense, maar gewoon goed vakwerk. Vonk en Vloer heeft bij mij een prachtige vloer gelegd en de afwerking was ook uitstekend. De vloerlegger had echt passie voor zijn vak!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Stefan, Hartelijk dank voor je review. Goed om te horen dat jullie tevreden zijn, daar doen we het met z'n allen voor. Veel plezier van jullie nieuwe vloer en mocht er iets zijn dan horen we dat graag. Tot een volgende keer, Groet, Peter Weidema Vonk & Vloer

1

zeer slecht

De verkoop in de winkel ging prima er is ons een mooie strakke vloer beloofd zonder knoesten, maar toen die eenmaal was gelegd stond het huilen ons nader dan het lachen. Het is een vloer met veel vlekken houtnerven en matte plekken. Op ons verzoek kwam de eigenaar kijken maar die deden het af met het is een goede vloer er mankeert niks aan. wel werd de vloer eerst door een medewerker glansend gemaakt maar dat moest er van de eigenaar daarna weer af omdat dat ook niet mooi was. Er is ons beloofd dat er iemand van de fabriek zou komen kijken. maar die kwam ook niet na diverse telefoontjes van ons naar Vonk en Vloer werd er telkens een ander excuus gemaakt door de corona kwam er niemand van de fabriek ha ha geloof de leugens maar niet. De lichtval was het probleem en zo voort. Nu na diverse maanden is er nog steeds niets aan de vloer gedaan. Zij hebben hun geld gevangen dik 8 duizend euro en wij zitten met een vreselijke vloer. Dus mijn advies koop NIET bij Vonk en Vloer

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg

Reactie van het bedrijf

Beste Emmy, Heel erg jammer dat u dit zo ervaart. Ook jammer dat u een negatieve review plaats wat naar ons idee niet terecht is. U heeft in de winkel een vloer bekeken. Om zeker te kunnen zijn of het de juiste keuze is heeft u het staal mee naar de woning genomen om daar, bij het juiste licht, de vloer even goed te beoordelen. In de winkel is zeker niet verteld dat het een vloer zonder knoesten zou zijn, het staal in de winkel heeft ook knoesten, daar kan men niet omheen. Het verbaast ons ook dat u dit nu vermeld als klacht, dit is voorheen niet ter sprake gekomen. Het betreft een Coretec 50-LVP-805 pvc vloer met daarop een structuur van houtnerven exact op patroon met de onderliggende "foto". Die structuur is duidelijk zichtbaar en heeft u niet kunnen missen. Vervolgens maakt u de keuze definitief en hebben we de vloer geleverd en gelegd. Na het leggen heeft u aangegeven dat u de vloer niet mooi vindt en dat er "vlekken" op zitten. Dit zijn echter geen vlekken maar de eerder genoemde houtstructuur in de toplaag. De vloer is een exacte kopie van het staal in de winkel en er mankeert dus niets aan de kwaliteit of uitvoering. Maar om u toch van dienst te willen zijn hebben we de vloer in de polish gezet om de structuur minder zichtbaar te maken. Omdat u nog steeds niet tevreden bent hebben we contact gezocht met de vertegenwoordiger om hem naar de vloer te laten kijken. Die heeft aangegeven een bezoek te willen brengen. I.v.m. de Corona mogen de vertegenwoordigers van de leveranciers echter geen bezoeken brengen aan de winkels en de klanten. Dat is nu eenmaal zo. Erg jammer dat u ons dan van leugens beticht. We doen er alles aan om u tevreden te stellen maar we moeten wel de kans krijgen. En we doen dit omdat we graag tevreden klanten hebben, niet omdat het moet omdat er iets mis is, u heeft gekregen wat u heeft gekocht. U heeft een vloer gekocht die exact voldoet aan het staal dat u hier in de winkel heeft gezien en mee naar huis heeft genomen. Er is helemaal niets mis met het product. Dat u een verkeerde keuze heeft gemaakt is erg jammer. Maar we verdienen zeker geen slechte review, ons treft geen blaam, we hebben geleverd wat u heeft gekocht. Erg onsportief.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd