Erg blij dat ik bij 't koetsje mijn jurk heb gekocht! De jurk zat perfect. Er wordt alles aangedaan zodat je er helemaal comfortabel mee bent. Super fijn!

• Garantie / nazorg

Hi Corine, Bedankt voor de mooie review. Je was een stralende bruid en wat een prachtige foto's mochten wij van jullie ontvangen. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen. Wij wensen jullie een liefdevolle toekomst toe.

Exclusief, passend, persoonlijk

Goed geholpen; ik wilde een exclusieve bruidsjurk en heb een uiteenlopende smaak. Bij Het Koetsje is niks teveel en alles is mogelijk. De jurk werd uiteindelijk prachtig en paste goed bij me. Helemaal strak en precies passend, knap dat ze dit in 4 maanden (!) voor elkaar kregen. Toen de winkel dicht was in de lockdown, kwamen ze zelfs aan huis. Kortom: ik kan Het Koetsje aan iedereen aanbevelen.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste Mathilde, Wat een mooie recensie, waarvoor hartelijk bedankt. Wat zagen jullie er allebei prachtig uit. Bedankt voor je vertrouwen.

Mijn droomjurk gevonden!

Een geweldig team wat prachtige jurken maakt! Alles kon aangepast worden en er wordt fijn meegedacht.

• Garantie / nazorg

Hoi Annerieke, Jou zullen wij niet snel meer vergeten....Het ontvangst in Corona tijd was in jouw eigen nieuwe huis. Alles was klaar om de meubels die dag te ontvangen. Ik kwam in de ochtend jouw jurk afspelden, maar we hadden geen spiegel en jij kon jezelf helaas niet bewonderen. Of was er toch een spiegel in het huis? O ja in de badkamer, maar je moest daarvoor eerst wel op de badrand gaan staan. Gelukkig liep het goed af! Het blijft een mooie herinnering;-)

Zeer goede service. Echt vak werk!

• Garantie / nazorg

Lieve Geke, Wij willen je alsnog bedanken voor de mooie recensie. Fijn dat je terugkijkt op een goede service. Wij blijven ons best doen om deze goede service te blijven leveren. Nogmaals bedankt.

Aandacht en geduld en klantvriendelijk.

Ik ben netjes geholpen , vriendelijk en geduldig.

• Garantie / nazorg

Bedankt voor de foto's en het schrijven van de recensie. Ook jij was een prachtige bruid. Op de foto's spatte de liefde ervan af. Mooi om te zien.

Mooie jurken, vriendelijk personeel en een hoop plezier!

Mijn moeder heeft ruim 30 jaar geleden bij deze zaak haar trouwjurk gehaald. En nu ben ik hier ook geslaagd. Je betaalt misschien wat meer vermaakkosten dan bij andere salons, maar de service die daarbij komt is het dubbel en dwars waard. Tussendoor een andere maat torselet of hoepelrok? Dat was allemaal geen probleem. En ze zorgen dat alles zodanig goed zit, dat je op de dag zelf nergens meer druk om hoeft te maken. Je krijgt zelfs les in dingen als knielen, in de auto stappen of naar de wc gaan. Ik werd geholpen door Marloes - wat een held is dat. Zonder twijfel de beste kledingzaakmedewerker die ik ooit heb ontmoet. Daardoor keek ik elke keer weer uit naar het moment dat ik weer langs mocht gaan.

• Garantie / nazorg

Hi Arin, Wat een prachtige recensie. Waarvoor hartelijk bedankt. Je was een prachtige bruid;-)

een trouwjurk kopen met veel aandacht en geduld

Ik heb mijn jurk bij het bruidshuis gekocht. Ik werd ontzettend vriendelijk ontvangen en had het gevoel dat de medewerkers alle tijd voor mij hadden. Ook toen Corona uitbrak, was het uitstellen van de bruiloft geen probleem. Ik mocht mijn jurk in de zaak laten hangen en kreeg een extra pasmoment eind november, zodat ik mijn jurk toch nog een keer aan had gehad in 2020. Tot het laatste moment kon ik nog dingen bijbestellen. Kortom een erg prettig en persoonlijke service.

• Garantie / nazorg

Hi Jody, inmiddels ben je alweer een paar weken getrouwd. Wij willen je bedanken voor je vertrouwen in ons en het schrijven van deze mooie recensie! Je was een prachtige bruid.

Super fijne zaak

Ik heb een hele goede ervaring opgedaan met bruidshuis 't Koetsje! Mijn jurk is naar mijn wensen gemaakt. De eerste keer werd geprobeerd zo dicht mogelijk daarbij te komen en daarna is hij helemaal op maat gemaakt. Het afpassen was in de lockdown met gesloten winkels. Melly nam de moeite om een uur te rijden en bij mij thuis de jurk af te passen! Helemaal geweldig! Al met al ben ik super tevreden en hoop ik as donderdag als een schitterende bruid te verschijnen.

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Bedankt Cora voor het schrijven van deze mooie review. Bedankt voor je vertrouwen. Wij wensen jullie heel veel geloof, hoop en liefde toe.

Perfecte naaisters!

Bij het Koetsje heb je ruime keuze in het passen van jurken. Daarbij kun je zelf keuze maken uit je ontwerp, de naaisters naaien super netjes en passen aan waar nodig. Echt een professionele, vakkundige bruidszaak.

• Garantie / nazorg

Beste Marina, Bedankt dat ook jij voor Bruidshuis 't Koetsje koos. Wat een mooie recensie, hartelijk dank. Je was een prachtige en vooral nuchtere bruid;-) Bedankt dat wij ook voor jou een mooie jurk mochten maken. Wij wensen jullie geloof, hoop en liefde toe.

Omdat ik een oudere bruid was en geen idee had wat ik zou kunnen dragen op mijn trouwdag ben ik voor advies naar Bruidshuis 't Koetsje gegaan. Ik ben daar perfect geholpen en heb goed advies gehad over wat ik zou kunnen dragen. Op mijn trouwdag was iedereen enthousiast over de jurk die ik droeg en ze vonden hem prima geschikt voor mijn leeftijd. De jurk droeg erg prettig en ik voelde me goed op mijn gemak. Ik voelde met een echte bruid en ook mijn man vond hem prachtig.

• Garantie / nazorg

Beste Nettie, Wij willen u bedanken voor uw vertrouwen. Het was super om u te mogen kleden en wat was u een prachtige bruid! Bedankt voor de mooie foto. Hij hangt al bij ons aan de fotowand;-) Wij wensen u samen met uw man een liefdevolle toekomst toe.

Fantastisch geregeld en goede service!

De jurk zat de hele dag fantastisch! Ik heb er heel veel leuke reacties op gehad! Bedankt voor de goede service. Fijn dat mijn jurk ook tijdens  de coronaperiode bij jullie mocht blijven hangen, en dat ik mijn jurk voor onze tweede trouwdatum opnieuw kon passen, goed geregeld!

• Garantie / nazorg

Beste Gerdie, Bedankt voor deze mooie recensie. Wat fijn dat het huwelijk deze keer wel doorging en wat een prachtige foto's hebben wij van jou mogen ontvangen. Wij wensen jullie heel veel liefde toe.

Fantastische service

Mijn evaring zijn ronduit positief. Zelfs in de lockdown gingen ze door alles voor de bruiden. Ze kwamen zelfs thuis. Ik ben het team heel erg dankbaar heb me echt princes gevoeld en kreeg alleen maar lovende reacties.

• Garantie / nazorg

Beste Henrike, Wij willen je bedanken voor de mooie recensie. Je was een prachtige bruid en wat een leuke foto's heb je ons toegestuurd. Wij wensen je samen met je man een liefdevolle toekomst toe.

Persoonlijke aandacht, deskundig advies, uitstekend vakmanschap en een prachtig eindresultaat!

Door Melly en Marloes van Bruidshuis 't Koetsje heeft de japon van mijn moeder voor een tweede keer kunnen schitteren. Heel eerlijk hebben ze beoordeeld of hetgeen ik graag wilde met de japon die ik meebracht ook mogelijk was. Telkens werd er geprobeerd om zo goed mogelijk mijn wensen in kaart te brengen. Bij een eigen ontwerp is het heel belangrijk dat je vertrouwen hebt in degenen die de japon gaan vermaken. Bij Bruidshuis 't Koetsje had ik er alle vertrouwen in en hebben ze wat ze beloofden ook helemaal waar gemaakt.

• Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste Laura, Wij willen je bedanken voor de mooie opdracht. Wat super dat je voor ons hebt gekozen. Het was een mooi ontwerp met een prachtig eind resultaat. Nogmaals bedankt.

De jurk zat fantastisch!

Ik ben heel fijn geholpen om mijn trouwjurk uit te zoeken. Hij zat op de dag zelf heel mooi en kon ik stralen in mijn jurk! De pas momenten waren super gezellig en er werd echt na mij geluisterd en er werd rustig de tijd voor mij genomen! Jullie zijn toppers!

• Garantie / nazorg

Beste Gea, Wij vinden het erg fijn om te lezen dat je iedere keer hebt genoten bij de pasmomenten. Ook wij vonden het iedere keer weer een feestje om jou in onze winkel te hebben. Super dan ook om te lezen dat de jurk de hele dag zo heerlijk heeft gezeten. Ondanks de Corona periode hopen wij dat je terug kunt kijken op een fijne voorbereiding rondom jullie trouwen en vooral een prachtige dag!

Super blij met mijn jurk!

Als bruid in coronatijd, was de voorbereiding van onze bruiloft niet altijd even leuk (lees: ronduit stom). Het kopen van mijn jurk is eigenlijk het enige wat vlekkeloos verliep. Melly dacht goed mee en had haarfijn in de gaten wat ik wel/niet wilde. Uiteindelijk vond ik een jurk die perfect bij mij paste. Ik mocht de jurk kosteloos een half jaar in de winkel laten hangen toen onze bruiloft werd geannuleerd. Ik kan Bruidshuis 't Koetsje aan iedereen aanraden!

• Garantie / nazorg

Lieve Hanneke, Wat een lieve recensie! Bedankt daarvoor. Super fijn om te lezen dat je terug kijkt op een fijne ervaring bij Bruidshuis 't Koetsje. We zijn blij dat we dit voor jou konden doen!

Super fijn geholpen

Ik ben super fijn geholpen. Ik wist in mijn hoofd precies wat ik wilde en jullie hebben van dat plaatje in mijn hoofd een prachtige jurk gemaakt! Jullie namen altijd de tijd en ondanks de Corona was het toch altijd een feestje als ik weer mocht komen om te passen. Super bedankt dat ik me dankzij jullie Een prachtige bruid heb gevoeld!

• Garantie / nazorg

Lieve Lisanne, Wat was jij een enthousiaste bruid. Samen met je moeder, schoonmoeder en oma namen jullie een hoop gezelligheid mee. Bedankt voor je vertrouwen. Je was een prachtige bruid;-)

Heel erg fijn geholpen. Er werd altijd tijd voor je genomen en er wordt altijd mee gedacht.

• Garantie / nazorg

Lieve Margreet, Bedankt voor deze prachtige recensie! Wij willen je bedanken voor je vertrouwen en de gezellige pasmomenten. Ondanks dat het voor jullie niet altijd leuk was in deze bizarre tijd ging je er helemaal voor. Je was een prachtige bruid en respect dat je zo hebt kunnen genieten;-)

Fantastisch geholpen tijdens het uitzoeken van mijn droomjurk!

Ze weten precies wat er wel en niet bij je past. Ze zien of je straal in de jurk, of juist niet. Kortom, personeel met verstand over bruidsmode! Ik ben super goed geholpen, de jurk zat lekker, en heb de hele dag gestraald in m'n jurk! Ga zo door...

• Garantie / nazorg

Wat een mooie en fijne recensie, daar worden wij blij van. Lucie, bedankt. Je was ook een prachtige bruid. Geniet nog eventjes na van jullie mooie dag!

Liefdevolle en deskundige mensen

De mensen bij bruidshuis het Koetsje zetten hun n deskundigheid in om de trouwjurk zo mooi mogelijk te maken. Er wordt ook meegedacht, ook in Coronatijd is er ontzettend meegedacht en meegeleefd.

• Garantie / nazorg

Bedankt Eline voor de fijne recensie. Wij willen je bedanken voor je vertrouwen in ons.

De perfecte bruidsjurk!

Lieve Melly en Team, Bedankt voor jullie hulp en tips bij het uitzoeken en vermaken van de perfecte bruidsjurk! Niets was teveel en zelfs de mouwen konden gemaakt worden zoals ik het in gedachten had. Het was een onvergetelijke dag in een prachtige jurk waar ik veel complimenten over heb gehad! Nogmaals ontzettend bedankt voor jullie goede zorgen! Liefs Sarah

• Garantie / nazorg

Lieve Sarah, Ook jij was een prachtige bruid. Wij willen je bedanken voor je vertrouwen in ons. Heel veel geluk en liefde toegewenst!

In een woord geweldig

De eerste jurk, was ik helemaal verliefd.

• Garantie / nazorg

Je was een prachtige bruid Ratna, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wij wensen je heel veel geluk toe.

Met veel plezier mijn trouwjurk uitgezocht!

Wat fijn om hier je trouwjurk uit te zoeken Ze nemen rustig de tijd voor je, je mag alles aan geven wat je wilt! En het allerbelangrijkste dat ze het erg belangrijk vonden dat je jurk goed en mooi zat!! Dus ze paste de jurk gerust nog weer aan super!

• Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Lieve Mariska, Bedankt voor je lieve woorden. Goed om te horen dat je tevreden bent en een fijne ervaring met ons hebt. Ook jou wensen we een hele mooie en liefdevolle dag toe. Het is je zo gegund. Je bent een prachtige bruid. Ga ervan genieten! Bedankt voor de gezelligheid en je vertrouwen!

Jurk zit perfect.

Een en al lof, .maakt de jurk mooi passend.

• Garantie / nazorg

Lieve Jannie, Ik wil je allereerst bedanken voor je vertrouwen. Ik vond het een eer om u/jou te mogen helpen. Bedankt voor je gezelligheid, samen met je schoonzus. Ga genieten van je trouwdag. Je bent een prachtige bruid! We zien uit naar de foto;-) Ik wens jou en je man al het goede toe.

Vrijdag 04 - 09 - 2020 was het dan eindelijk zover! Ik mocht mijn jurk aan en wat zat die lekker. We kijken terug op een geweldige dag met prachtig weer! T Koetsje bedankt voor de prachtige jurk!! En voor de fijne hulp!

• Garantie / nazorg

Lieve Evelien, Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat fijn dat jullie terugkijken op een prachtige dag en dat de jurk zo heerlijk heeft gezeten. Zo hoort het ook;-) Bedankt voor de mooie recensie en je gezelligheid.

Heel fijn geholpen

Ik werd goed geholpen door Melly. Er werd gevraagd naar budget en foto’s wat je mooi vind qua style jurk . Alle zaken werden goed bespreekbaar gemaakt. Melly is een fijn persoon, weet wat je nodig hebt en voelt het aan als iets niet lekker zit . Neemt echt de tijd voor je .

Molenstraat 204 6712CX Ede

Over CBW Erkend