Super fijne bruidswinkel

Ik werd op een fijne manier snel geholpen. Ik heb mijn jurk al snel gevonden en deze is prachtig op maat gemaakt voor mij. De jurk zat de hele dag perfect!

Persoonlijke fijne service

Een hele fijne ervaring! Helemaal in tijden van corona, waarin onzekerheid een grote rol speelt. 1,5 jaar geleden de jurk uitgezocht, na vier keer uitstellen van ons huwelijk, mocht ik de jurk op 18 september 2021 dan eindelijk aan. Wachten duurt lang, maar dat wordt dan beloond, we hebben een fantastische dag gehad. De jurk zat heel erg mooi, zoveel complimenten over gekregen. Nogmaals bedankt voor de fijne persoonlijke service Melly & team, heel erg prettig en precies wat ik nodig had!

• Garantie / nazorg

Rust, kwaliteit en gezelligheid tijdens het uitzoeken en passen van de jurk.

Iedere keer als ik naar de winkel mocht, ging ik daar met veel plezier naartoe! Ondanks een tegenslag heeft 't Koetsje ervoor gezorgd dat mijn jurk op tijd af was en hij zit heerlijk!! Bedankt voor de gezellige pasmomenten in de winkel.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Melly heeft mij goed geholpen, gaf goede tips en luisterde naar mijn wensen.

Mijn jurk zit prachtig. Ben erg benieuwd wat mijn aanstaande man ervan gaat vinden. Er miste één knoopje. Er werd direct voor gezorgd dat ik een nieuw knoopje kreeg.

• Garantie / nazorg

Het maken van mijn jurk ging super!

Je word geweldig geholpen. De jurk maken ze vanaf het begin. En ze luisteren goed naar je wensen. En voegen je wensen aan tot 1 jurk. Tot op het laatste moment gingen ze voor het beste. Nog even snel een stukje eraf.

• Garantie / nazorg

Super fijn geholpen, er wordt goed meegedacht

Tijdens het uitzoeken van de jurk en de keren dat ik ben wezen passen wordt er goed de tijd voor je genomen. Erg fijn dat er op dat moment verder geen andere bruidjes/familie's in de winkel aanwezig zijn.

• Garantie / nazorg

Een prachtige jurk die perfect zat

Door fijne positieve aandacht voor mij en m'n jurk voelde ik me mooi en bijzonder om m'n trouwdag

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Anja, Wij willen je hartelijk bedanken voor de opdracht en jouw vertrouwen in ons. Het was voor jou een eindje rijden, maar dan heb je ook wat;-) Je was een prachtige bruid. Nogmaals bedankt.

Mijn droomjurk is fantastisch geworden.

Ik ben blij dat ik voor het koetsje gekozen heb. Dit is nu echt de jurk die ik wilde en ik zal hem met plezier aanhebben op onze grote dag. De service was uitstekend en heel klantvriendelijk. Een echte aanrader voor iedere bruid.

• Garantie / nazorg

Beste Janneke, Je was een prachtige bruid en wat een mooie foto's zijn ervan jullie gemaakt. Bedankt voor het schrijven van deze recensie. Wij wensen jullie alle goeds toe.

Gewéldig..!!

Marloes wat ben je een lief mens! Je luisterde goed maar mijn wensen en je deed er ook echt iets mee!! Super service..jurk zat perfect..en ik was er echt mezelf in..! Nogmaals Hartelijk Bedankt!

• Garantie / nazorg

Wat werd ik hartelijk ontvangen. Best veel jurken gepast, maar telkens ‘viel’ ik toch terug op de eerste die ik aan had. Die is het dan ook geworden. Er zijn daarna een paar (aan-)pas momenten geweest en daar werd echt de tijd voor genomen. De jurk zat uiteindelijk perfect en ik was een stralende bruid!

• Garantie / nazorg

Lieve Gerdi, Gefeliciteerd met jullie huwelijk en wat zagen jullie er prachtig uit! Bedankt voor deze mooie recensie en de gezelligheid die je iedere keer weer mee bracht. Wij wensen jullie heel veel geluk en liefde toe.

Hele fijne ervaring met bruidshuis 't Koetsje. Mijn jurk zat de hele dag prachtig!

• Garantie / nazorg

Lieve Lisanne, Bedankt voor de mooie recensie. Je was een prachtige bruid en je man zag er ook heel erg mooi uit;-) Bedankt voor het toesturen van de mooie foto's. Wij wensen jullie een liefdevolle toekomst toe.

Liefde, passie, meedenkend, meelevend, top

Wat ben ik fantastisch geholpen! Alles werd uit de kast getrokken en niets was te gek. Als eindresultaat de jurk van mijn dromen. Toen we door corona onze bruiloft moesten verzetten was er een en al begrip en meedenken. Zodoende kon ik meermaals langs komen om de jurk te passen en mocht hij veilig bij t Koetsje in de kluis blijven hangen. Bij het ophalen had ik een brok in mijn keel omdat ik wist dat ik niet meer zo vaak terug zou komen. Dames, bedankt! Ik raad jullie aan iedereen aan!

• Garantie / nazorg

Beste Samirah, Eindelijk ben je dan toch getrouwd en wat was je een prachtige bruid. Bedankt voor je vertrouwen in ons. Wij wensen je heel veel geluk toe samen met je man en je prachtige zoontje.

Vakwerk!

Heel erg bedankt voor het meedenken in de zoektocht, de fijne pasmomenten, jullie eerlijkheid en de precisie bij het maken van mijn droomjurk! In de aanloop naar de bruiloft én op de dag zelf heb ik mij geen moment zorgen gemaakt om de jurk. De jurk zat de hele dag door perfect, jullie hebben echt vakwerk geleverd!

• Garantie / nazorg

Beste Linda, Wat een mooie recensie. Hartelijk bedankt. Wij wensen jullie heel veel geluk en liefde toe.

Aanrader!

In mijn zoektocht naar mijn droomjurk ben ik geholpen door Melly en Marloes. Beide heel vriendelijk, geduldig en deskundig. Ze nemen echt de tijd voor je en laten merken dat ze het heel belangrijk vinden dat je straalt in je jurk. Ze kijken ook naar de details zodat de jurk overal perfect op maat is. Mijn jurk bestaat uit een combinatie van 2 jurken. In het atelier is veel mogelijk! Mijn jurk is mooier dan ik mij ooit had kunnen voorstellen en ik heb op de trouwdag complimenten gekregen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Hi Gerlinde, Bedankt voor deze lieve en mooie review! Wat fijn om te horen dat de jurk nog mooier is geworden dan je van te voren had durven bedenken. Je was een prachtige bruid. Heel veel liefde en geluk toegewenst.

Ik ben superfijn geholpen bij 't Koetsje! Tijdens de afspraken werd ik rustig geholpen, werd er goed naar mijn wensen geluisterd en was er alle tijd. De jurk zat perfect! Ik ben er superblij mee en heb er veel complimenten over gekregen!

• Garantie / nazorg

Beste Marieke, Fijn om te horen dat je terugkijkt op de gezellige pasmomenten. Je was een prachtige bruid. Bedankt voor je vertrouwen in ons. Wij wensen jullie een liefdevolle toekomst toe.

Super behulpzaam en vriendelijk

Na een aantal keren in en uitnemen van mijn jurk zat deze op 9 juni fantastisch. Bedankt voor jullie geduld, hulp en goede raad. Ik heb de jurk met plezier gedragen en kreeg veel complimenten.

• Garantie / nazorg

Hoi Dominique, Dank je voor de mooie recensie. Je was een prachtige bruid. Wij wensen jullie heel veel geluk toe.

geweldig

Geweldig goede hulp en advies

• Garantie / nazorg

Beste Helena, Wij willen je bedanken voor het schrijven van deze mooie recensie. Goed om te lezen dat je terugkijkt op een mooie ervaring met goede hulp en advies!

Echte aandacht voor de bruid

Ik ben onwijs tevreden over het bruidshuis 't Koetsje! Ze nemen al vanaf de eerste afspraak tijd voor de bruid en luisteren goed naar je wensen. Niks is te veel voor hen. De jurk zat echt als gegoten! Ik mocht hem 2 dagen aan maar echt 2x zat het echt perfect! Iedereen was er goed over te spreken en ik straalde de hele dag door. Mijn man was ook echt helemaal verbaasd over de jurk! Team 't Koetsje, jullie zijn TOP!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Wauw Sjaniene wat een prachtige recensie. Super dank je wel! Je was ook een prachtige bruid;-)

Heel veel persoonlijke aandacht en vakmanschap!

Mijn droomjurk heb ik dankzij Melly gevonden! Vanaf het uitzoeken van de jurk tot ophalen heb is er met aandacht en geduld toegewerkt naar het perfecte resultaat. De jurk heeft mij de hele dag laten stralen en zat geweldig.

• Garantie / nazorg

Hi Muriëlle, wat een lief berichtje van jou, dank je wel. Je was een prachtige bruid. Bedankt voor de mooie foto's. Wij wensen jullie voor de komende tijd sterkte toe. Ga genieten van de zwangerschap. Heel veel geluk en liefde toegewenst.

Fijne ervaring!

Ik ben erg goed geholpen door Bruidshuis 't Koetsje. Ook kijk ik zeker positief terug op de afspraken waar jullie met enthousiasme, kennis en aandacht mij geholpen hebben. Er werd goed meegedacht om uiteindelijk mijn droomjurk te krijgen! Ik heb ook veel positieve reacties gekregen op mijn jurk, ook dat hij echt bij mij paste. En dat is natuurlijk het belangrijkste!

• Garantie / nazorg

Hoi Gerrieke, Fijn dat je terugkijkt op een mooie voorbereidingstijd. Wij willen je bedanken dat wij voor jou een prachtige jurk mochten realiseren.

Jullie zijn echt deskundig, secuur en begripvol!

Ik ben erg goed geholpen door de medewerkers van 't Koetsje. Voor mijn trouwjurk had ik een speciale wens, een borduursel met een persoonlijke tekst. 't Koetsje wil echt met je meedenken tot het moment dat je de jurk in je hand hebt om 'm mee naar huis te nemen. Eén ding; de knoopjes van mijn jurk zijn tijdens onze trouwdag losgeraakt. Ik ben nu drie knoopjes kwijt en drie hangen los aan een draadje. Dat is het enige minpuntje. Verder is 't Koetsje helemaal top!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Hoi Kirsten, dank je wel voor het schrijven van de mooie recensie. Fijn dat je terugkijkt op een fijne tijd bij ons. Wat jammer zeg dat je nu een aantal knoopjes mist, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We kijken het altijd erg goed na, maar het blijft handwerk. Toch vinden wij het erg vervelend dat je de knoopjes bent verloren. Wij willen graag de ontbrekende knoopjes weer terug zetten op de jurk. Wij zien jouw reactie graag tegemoet.

Een aanrader om je droomjurk te zoeken!

Ik vond mijn jurk uitzoeken echt geweldig. Er word goed naar je gekeken hoe je gezicht staat als je een jurk aan hebt! :D Ze zien precies aan je of het hem is ja of nee! Ik ben elke keer goed geholpen en heb echt mijn droomjurk kunnen vinden! Hij zat echt super! En zelfs 2 dagen voor de bruiloft werd de jurk (omdat het nodig was) aangepast! Doordat er wat kleine fouten gemaakt waren met de jurk en afspraken heb ik 4 sterren gegeven maar het is elke keer goed samen opgelost! Liefs, Andrea

• Garantie / nazorg

Hoi Andrea, Wat fijn dat je terugkijkt op een fijne ervaring. Wij zijn blij dat we samen tot een goede oplossing zijn gekomen en jij op die dag een stralende bruid mocht zijn! Bedankt voor je vertrouwen!

Ik ben uitstekend geholpen! Als er wat was werd er tijd voor vrijgemaakt. Ook konden jullie je goed inleven in mijn wensen en hielden jullie ook rekening met mijn gewoontes!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Bedankt Afieke voor het schrijven van deze mooie recensie. Je was een prachtige bruid. We mochten een prachtige jurk voor je realiseren. Bedankt voor deze mooie opdracht. We hebben ervan genoten.

Meer dan specialisten in bruidsjaponnen

De dames van het koetsje weten wat ze doen en maken het uitzoeken van een jurk tot een feestje. Alles is bespreekbaar en ze geven je je jurk niet mee tot jij als bruid en zij als verkoopsters 100 procent tevreden zijn. Ik heb genoten van het uitzoeken en van de passessies! Jammer dat het voorbij is.

• Garantie / nazorg

Ah wat lief Marjolein, super bedankt. Hier worden wij stil van. Goed om te lezen dat je terugkijkt op een fijne tijd bij ons in de winkel. Ook wij hebben van jouw gezelligheid genoten.

Aandacht voor de bruid

Goede ervaring met het koetsje. Heel mooi resultaat.

• Garantie / nazorg

Beste Elseline, Dank je wel voor de recensie. Fijn om te lezen dat je terugkijkt op een goede ervaring met een mooi eind resultaat. Je was ook een prachtige bruid.

Over CBW Erkend