Alles kan!

De coupeuses van t Koetsje hebben een bestaande jurk helemaal aangepast naar mijn wensen. De rug is volgezet met kant, de halslijn verhoogd.. Het resultaat was geweldig. Ook na mijn trouwdag blijf ik zeggen; ik kan me geen mooiere jurk wensen.

• Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Nanda, je was een prachtige bruid. Goed om te horen dat je zo tevreden was over het eindresultaat. Bedankt voor het schrijven van de recensie.

Persoonlijk, vriendelijk en deskundig

Met een klein beetje in gedachte van wat ik wel en niet zou willen naar het Koetsje gegaan. Na de uitleg de jurken gaan passen en jurk 1 was m meteen!!! Daarna super goed en fijn geholpen tijdens de passessies. Ik kan niet wachten tot ik de hele dag mag stralen in “mijn” jurk.

• Garantie / nazorg

Debby, hartelijk bedankt voor het schrijven van deze fijne recensie! Mooi om te horen dat je zo tevreden bent.

Super fijne zaak!

Ik ben ontzettend goed en fijn geholpen bij Bruidshuis 't Koetsje. Fijne, persoonlijke begeleiding met oog voor de bruid. Wat eventueel een verbeterpunt is, is om de jurken in het zicht te hangen. Nu zie je weinig van het assortiment. Super bedankt voor het leveren van mijn droomjurk!

• Garantie / nazorg

Beste Anne, Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! We hopen dat je kunt terugkijken op een mooie dag. Bedankt voor het schrijven van deze review. Bedankt voor het aangeven van verbeterpunten. We gaan dit zeker onthouden. Wel horen we ook van bruiden dat ze het prettig vinden dat de winkel niet vol hangt met bruidsjaponnen. Het geeft meer rust. Maar nogmaals bedankt voor de tip;-) Wij willen jou ook bedanken voor de gezellige pasmomenten. Wij wensen jou al het goede toe.

Geweldig!

Ze nam uitgebreid de tijd en aandacht te kijken welke jurk bij mij past. Hoewel ik best kritisch ben en een bepaalde stijl in gedachten had, wisten ze deze hier toch te vinden. Mijn ervaring hier had niet beter kunnen zijn! De jurk is ook zeer kundig vermaakt en afgewerkt. Fantastische winkel!

• Garantie / nazorg

Bedankt Lisette voor deze mooie recensie. Fijn om te horen dat jouw ervaring niet beter had kunnen zijn! Inmiddels ben je getrouwd en we hopen dat ook jij kunt terugkijken op een hele mooie dag. Wij wensen jullie een liefdevolle toekomst toe.

Fantastische service, en een super mooie jurk

Jullie hebben mij fantastisch geholpen met het vinden van mijn perfecte jurk♥️, hij zit als gegoten! Ik ben er heel erg blij mee;) Overmorgen mag ik de jurk dan eindelijk echt aan, en ik zal hem met trots dragen! Hartelijk dank voor alles! Ik zal jullie zeker aanbevelen bij anderen!

• Garantie / nazorg

Lieve Anne-Wil, bedankt voor het schrijven van de mooie recensie. Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je vertrouwen. Morgen stap je in het huwelijksbootje en je wordt een prachtige bruid. Ga genieten van jullie dag.

Ik ben super goed geholpen.

Vanaf het begin waren alle medewerkers aardig. Toen het niet lukte met het vinden van een jurk hielpen ze goed mee met het vinden van mijn jurk. Toen dat qua kosten hoger uit viel dan mijn budget werd dat meteen gezegd :). Uiteindelijk een erg mooie jurk ontvangen. Dus ik heb een super fijne ervaring bij 't Koetsje.

• Garantie / nazorg

Lieve Melanie, bedankt voor de mooie recensie. Fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Wij hebben jouw pasmomenten als heel gezellig gevonden. Vandaag is jouw dag en je bent een stralende bruid. Geniet van deze dag. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen.

In de zoektocht naar mijn jurk ben ik keurig geholpen.

Ik ben keurig geholpen. Een aantal keer terug moeten komen als er iets niet goed was. Dit is steeds goed opgelost. Vriendelijk personeel, ik ervaarde dat er écht de tijd voor mij werd genomen. Top! Ik beveel jullie zeker aan.

• Garantie / nazorg

Dank je wel Karlijn voor het schrijven van deze beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons. Wij hebben jouw pasmomenten als zeer prettig ervaren. Bedankt voor de fijne samenwerking. Nogmaals een hele mooie dag toegewenst. Ga ervan genieten!

Geweldig, heel erg behulpzaam en eerlijk

Twijfelde over de jurk, bij het zien van een ander hadden ze die speciaal voor mij in huis gehaald. Beide jurken nog kunnen passen en daardoor de perfecte keuze kunnen maken!

• Garantie / nazorg

Lieve Saakje, bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie. Ook wij hebben van jullie pasmomenten in onze winkel genoten. Succes nog even met de laatste voorbereidingen. En nogmaals een hele mooie dag toegewenst!

Goed geholpen!

Ik mocht heel veel soorten jurken passen en ze bleven altijd rustig!

• Garantie / nazorg

Bedankt voor het schrijven van de recensie. We vonden het iedere keer weer gezellig met jou bij ons in de winkel.

Geweldige bruidszaak, een echte aanrader.

Wat hebben jullie een prachtige jurk voor me gemaakt. En dat in z'n korte tijd! Je word in de winkel "behandeld" zoals je bent en de keuze ligt echt bij de bruid zelf. Al gauw hadden we MIJN jurk in elkaar gefantaseerd! Ik heb me er de hele dag lekker en comfortabel ingevoeld. En geen minuut last gehad van de jurk. Ook van af mij een groot compliment voor jullie! Nogmaals bedankt!

• Garantie / nazorg

Super bedankt, wat een enthousiaste en mooie review! Je was ook een gezellige bruid, die wist wat ze mooi vond;-) Wij wensen jullie een mooie en liefdevolle toekomst toe. Nogmaals bedankt!

Fantastisch

Je wordt super geholpen, je verteld wat je in gedachten en hebt en je hup er komen jurken te voorschijn. Deze jurken ga je dan passen er wordt niks opgedrongen. En als je de jurk hebt gevonden, dan gaan ze ermee aan de slag, wat overigens ook echt fantastisch gebeurd. Er wordt ook uitgelegd wat ze met de jurk gaan doen, stapje voor stapje echt heel erg fijn.! En de jurk zat op onze dag als gegoten echt vakwerk hebben jullie geleverd.! Kortom ik ben enorm blij met jullie.!

• Garantie / nazorg

Wauw, Daisy bedankt voor deze mooie recensie. Ook wij hebben genoten van de gezellige pasmoment. We bedanken je voor je vertrouwen! Wij wensen jullie heel veel geluk en liefde toe.

Fantastisch!

Ontzettend goed, vriendelijk en gezellig geholpen door zowel Marloes als Melly. Door dat Marloes zo goed luisterde naar mijn wensen is de eerste jurk die zij voor mij uitzocht het ook geworden. Tijdens de pas werd mijn jurk aan alle kanten bekeken en gespeld, waarna de jurk perfect is vermaakt. In de week van de bruiloft de jurk nog een laatste keer aan gehad om zeker te weten dat alles nog steeds goed zat voordat ik de jurk mee naar huis nam. Samen met Melly geoefend met lopen, zitten en knielen met de jurk. Fantastische vakmensen met een geweldige service waardoor ik Bruidshuis 't Koetsje bij iedereen zal aanraden! Bedankt!

• Garantie / nazorg

Mandy, wij willen je bedanken voor de review die je hebt geschreven. Bedankt voor de mooie beoordeling.

persoonlijk, creatief, expertise en kwaliteit!!

Aan jullie heb ik mijn prachtige trouwjurk te danken. Jullie hebben een bestaande jurk volledig aangepast aan mijn voorkeuren tot een jurk die nog niet bestond! Hartelijk dank voor de creativiteit, het perfectionisme en jullie vriendelijke service tijdens alle pasmomenten.

• Garantie / nazorg

Bedankt voor het schrijven van deze prachtige review. Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Nogmaals bedankt.

Heel goede service, het personeel was heel attent!

Heel goede service, het personeel was heel attent!

• Garantie / nazorg

Yessica, het was voor jou iedere keer een eindje rijden naar onze winkel. Daarom vonden wij het super leuk dat je toch voor ons had gekozen. Wij willen je bedanken voor je vertrouwen en de fijne samenwerking. Nogmaals bedankt.

Ik heb een zeer fijne ervaring gehad. Jullie nemen goed de tijd en leveren uitstekend werk! Ik heb een hele mooie dag gehad, en veel complimenten over de jurk

• Garantie / nazorg

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat je zo tevreden over ons bent. Nogmaals bedankt.

Betrouwbaar, duidelijk, ervaren, meedenken

Een fijne manier van communiceren doordat Melly echt gericht is dat de jurk voor mij mooi is en goed moet voelen. De jurk is mooi genaaid en helemaal zoals ik had bedacht en over hebben gehad. Je eigen stijl komt helemaal tot zijn recht omdat ze genoeg ervaring hebben om dit te maken.

• Garantie / nazorg

Diane, het was heel erg leuk om met jou te mogen samenwerken. Bedankt voor de fijne samenwerking.

Er werd goed meegedacht.

Bij het uitzoeken van de jurk werd goed meegedacht en ook bij het op maat maken werd precies gewerkt en naar mijn wensen geluisterd. Daardoor had ik op mijn trouwdag een hele mooie jurk die goed zat en waar ik me heel goed in voelde. Ook kreeg mijn moeder duidelijke instructies mee voor het aantrekken

• Garantie / nazorg

Mijn ervaring is zeer positief, hebben gerealiseerd wat ik wou met de jurk. Ze luisteren echt naar je wat je wilt.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Wilma, hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Je was een prachtige bruid. Bedankt voor je vertrouwen!

Service op maat

Bruidshuis het Koetsje is een toegankelijk bedrijf wat goed luistert en adviseert. Er werd tijd genomen om te luisteren wat ik zocht, tot dat de medewerkster denk ik vond dat ik genoeg gepraat had, en op een duidelijke manier liet merken dat het tijd werd om te passen. Ze had gelijk, en ergens voelde ik mij ook niet helemaal gehoord. Op een mooie manier werden er allerlei jurken gepast en toegewerkt naar een bruidsjapon die bij mij paste. Dit deed de medewerkster heel goed, een compliment voor haar. Er waren twee dingen die ik wat slordig vond: - Er werd gezegd dat ik geen 'vermaakkosten' hoefde te betalen omdat ik de eerste klant van het jaar 2019 was. Dit is waarschijnlijk niet genoteerd want later wist de andere medewerker dit niet en moest ik hier voor opkomen. Dat voelde wat vervelend. - Ik heb 3 keer (via de mail, via de telefoon en mondeling) mijn maat lingerie doorgegeven. Toch was de verkeerde maat besteld en moest er opnieuw een vervolg / pas afspraak gemaakt worden om deze reden. Ik vond dit slordig. Bovenstaande dingen hebben met goede communicatie tussen het personeel onderling te maken. Hierin is wat mij betreft verbetering op zijn plek. Verder positieve punten: - Goed en bereikbaar mailcontact - De jurk zat uiteindelijk heel goed. Ik voelde mij erin thuis. - Er is een aantal keren wat vermaakt aan de jurk, tot hij goed zat. - Er werd goede uitleg gegeven over hoe de jurk mooi neer gelegd kon worden. Ook tips over hoe ik moest zitten, lopen, de sluier neer kon leggen, de jurk aan de sleep vast kon houden, etc. - Gastvrij ontvangst: plek voor vriendin/zus, aanbod koffie/thee, er werd tijd genomen. - Eerlijke communicatie over wat de medewerker vindt van de jurk. Tot slot: ik mail jullie een foto toe van het uiteindelijke plaatje. Deze mag op de wand gehangen worden. Niet op internet plaatsten aub. Vr. gr. Rosemarie Simonse - Berendsen

Fantastisch

Het koetsje had heel veel tijd tijdens de pas sessie. Na het uitzoeken van de jurk stonden alle afspraken netjes gepland en stond de rust voor de bruid centraal. Er heerst veel liefde in deze bruidszaak.

• Garantie / nazorg

Geweldig geholpen in zeer korte tijd, top!!

Professioneel, vriendelijk en erg prettig heb ik de pasmomenten ervaren. Fijn advies en er wordt goed met je mee gedacht. Kortom ik ben helemaal tevreden!

• Garantie / nazorg

Goede ervaring, je voelt je er thuis.

Er werd goed geholpen. Geluisterd naar wensen en vragen. Geen moment werd er gehaast. Het was fijn om er te komen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Netjes behandeld en ik ging er met plezier heen elke keer

Goed geholpen vanaf het begin. Netjes en vriendelijk ontvangen. Een verbeterpunten van mijn kant zou zijn dat klanten tussen de jurken kunnen snuffelen wat ze in gedachte hebben. Maar uiteraard werd er wel goed geluisterd naar de wensen van mij en heb ik uiteindelijk mijn droom jurk gevonden.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Zeer goede service alles word uitvoerig bekeken, keurig opgemeten en dat was te zien aan het eind resultaat!

Goede service!

Ik zou het koetsje zeker aanraden voor als je op zoek bent naar een trouwjurk! - Ze namen echt de tijd voor je; - Vriendelijk; - Ze denken met je mee; - Veel deskundigheid.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.