• Nazorg en garantie

Mijn ervaring met Bruidsambassade is erg positief. Goede persoonlijke aandacht waardoor ik al voor de bruiloft een goed gevoel had en er geen spanning meer was.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Hallo Maja, Bedankt voor je mooie recensie en fijn te horen dat je de persoonlijke aandacht als erg ontspannend hebt ervaren. Ik hoop dat je bruiloft net zo ontspannen is geweest. groetjes Monique

vriendelijk warm en professioneel. Vergeet ook niet de vriendelijkheid en warmte van jullie coupeuse .

• Nazorg en garantie

Hallo Anja, ik vond het erg leuk om met jou samen deze mooie jurk uit te zoeken. Leuk dat jullie samen voor onze winkel hebben gekozen.

Ik heb een hele prettige en goeie ervaring met de bruidsambasade. Je word er goed geholpen en hele goeie adviezen.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Hoi Dennis Bedankt voor de goede cijfers, we hebben je graag geholpen mvg Erwin en Monique

Ik zag er als een berg tegen op om een trouwjurk uit te zoeken. Monique gaf rust en wist precies wat bij mijn paste en ja de eerste de beste is het geworden. Ik heb mijn zo fijn gevoeld in de jurk

• Nazorg en garantie

Hallo Alice, de avonden met jou en je familie waren erg gezellig. We hebben een leuke tijd gehad (al werd het soms wat laat). Veel geluk samen.

Ik ben super geholpen door Monique. De eerste keer passen had ik een hele mooie jurk gevonden, maar toch twijfelde ik. Dus nog een tweede keer wezen passen en ik was nog steeds verliefd op de jurk. Er wordt tijdens het passen voldoende aandacht aan je besteed en je krijgt voldoende tijd zodat je de perfecte jurk kan vinden.

• Nazorg en garantie

Hallo Ilona, De juiste bruidsjurk vinden is niet makkelijk en dat weten wij als geen ander! Daat moet je nou eenmaal de tijd voor nemen. Groetjes Monique

Ik vond moniqe een fijne verkoper had veel tijd en aandacht voor ons en humor.

• Nazorg en garantie

Hallo Maureen, We hebben inderdaad veel plezier gehad samen en met Brewster erbij was ook erg leuk. Veel geluk samen!

Hallo, Ik heb in mei bij jullie mijn trouwpak gekocht. Er was een aanbieding van de oude collectie en met onze budget bruiloft kwam dit super uit! Eenmaal in de winkel voelde ik me gelijk goed, ik werd vriendelijk ontvangen en kon mijn wensen uiten. Vervolgens werd er aan de hand van mijn wensen naar pakken gezocht. Na een paar pakken te hebben gepast was daar toch het pak wat het moest worden. Vanwege het budget was het eigenlijk alleen mogelijk om het pak aan te schaffen. ik wilde heel graag een goed overhemd en manchetknopen erbij. Er werd wat heen en weer bedacht en meegedacht binnen ons budget en uiteindelijk heb ik het hele pak zoals ik het wilde kunnen aanschaffen! Ik heb me ontzettend op mijn plek gevoeld, en heel erg welkom. Bedankt voor het meedenken en alles wat mogelijk was! We hebben een prachtige dag gehad 08 Augustus en mijn vrouw vond me prachtig!

• Levering N.v.t.
  • Nazorg en garantie

Hoi Tim We zijn blij dat we je zo goed hebben kunnen helpen,en denken dat je er top uitzag voor je grote dag. mvg Erwin en Monique

• Nazorg en garantie

Wij bedachten net voor de kerst om te trouwen, een maand later (eind januari). Dit betekende dat er snel veel geregeld moest worden. Gelukkig kon ik snel terecht bij de Bruidsamabssade. Mijn moeder, zussen en schoonzus waren mee, voor de gezelligheid en om mij te helpen met de (lastige) keuze. Ik had een idee in mijn hoofd van een simpele jurk. Na het passen van een aantal jurken ben ik uiteindelijk gevallen voor een onverwachte keuze. Deze jurk bleek echter wel perfect! Monique heeft me heel ontspannen en geduldig geholpen die ochtend. Daarna moest de jurk redelijk snel afgemaakt worden. Gelukkig kon ook dat allemaal op tijd en ook passend in mijn (lastige) planning. Van tevoren was ik wat bang dat het assortiment van de winkel wat klein zou zijn, maar er waren genoeg jurken voor verschillende prijsklasses en uiteenlopende smaken. Ook dacht ik er van tevoren over om mijn schoenenen en sieraden etc bij andere winkels te halen, maar de Bruidsambassade heeft aardig wat (passende) spullen en ook voor een aardige prijs. Zo had ik mijn hele outfit bij de Bruidsambassade bij elkaar en hoefde ik niet moeilijk te doen. Ik ben heel blij met de Bruidsambassade en ook met mijn jurk! Bedankt Monique!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Hallo Merel, Bedankt voor je warme woorden. Wij doen ons best alle bruiden zo goed mogelijk bij te staan. Gelukkig was het bij jou geen moeilijke opgaaf en hebben we het met plezier gedaan.

Veel aandacht, zeer enthousiast en fijne geholpen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Toen ik voor de eerste keer kwam passen waren er geen jurken in mijn maat (46) om te proberen. Dat vond ik erg jammer. Wel werd er gekeken naar jurken in andere maten die wel in mijn maat te bestellen waren. Na een aantal pas sessies hadden ze bij de Bruids Ambassade ook meerdere jurken besteld in grotere maten. Ik heb uiteindelijk een jurk kunnen kiezen. Deze moest een klein beetje vermaakt worden en daarvoor werd de coupeuse erbij gehaald. Daar was ik heel erg blij mee. De coupeuse had namelijk veel meer oog voor of dingen wel echt goed zaten zoals bijvoorbeeld het torselet. Verder kwam erbij dat afspraken die gemaakt werden tijdens de passessies niet gelijk werden opgeschreven en daarom ook regelmatig vergeten werden. Al met al heb ik een schitterende jurk gekregen en heb ik een onvergetelijke dag gehad.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Hoi Margreet Dank je wel voor de mooie foto's van de grote dag, jullie zagen er geweldig uit. De opmerkingen in je recensie gaan we zeker wat mee doen. Het aanbod van jurken in de periode van het jaar waarin jij bent komen passen is altijd wat minder omdat er dan veel uit het rek verkocht word om ruimte te maken voor de nieuwe collectie die altijd na de zomervakantie binnen begint te komen. De collectie is ondertussen ook aardig uitgebreid en de toekomstige bruiden zullen zeker meer keus hebben. Bedankt voor je recensie. mvg Monique en Erwin Hilhorst

Hoi Marie Jose Dank je wel voor de mooie cijfers. Mvg Monique en Erwin

Havenstraat 162