Was erg leuk en moeilijk om te beslissen. Maar uiteindelijk een hele goedeem keuze gemaakt met hulp van de eigenaresse :)

• Nazorg en garantie N.v.t.

Hallo Farah, Soms is het moeilijk beslissen maar wij proberen je daar altijd zo goed mogelijk bij te helpen. gelukkig is dat bij jou ook gelukt! groetjes Monique

Zeer fijne winkel. Met personeel dat aandacht voor je heeft, en met je meedenkt voor het optimale resultaat. Het zijn deskundige mensen die weten waar ze het over hebben, en pas genoegen nemen als alles 100% in orde is.

Hoi Mark Bedankt voor de mooie beoordeling. Vriendelijke groet, Erwin

Bruidsambassade was de 3e winkel waar ik kwam ik had al vele jurken gepast, in grote lijnen had ik in mijn hoofd wat ik wilde alleen alle jurken die ik aan had gehad hadden net niet dat WHOW effect wat ik zocht. Ook de eerste paar jurken die ik pastte bij de bruidsambassade, bij de ene was het lijfje heel mooi maar de rok weer saai of andersom. Ik voelde me steeds meer opgelaten en was echt bang dat ik een zeur was. Gelukkig stelde Monique me erg op mijn gemak en bleef de hele tijd erg geduldig en goed meedenken. Opeens zei ze tegen haar assistente haal die ene jurk eens van beneden... En ja hoor! Een glimlach van oor tot oor dit was hem mijn jurk DE jurk! Een uniek exemplaar die ik echt nog nergens gezien heb. Ik kan niet wachten hem te dragen op 7-7-2017 en raad bruidsambassade echt voor iedereen aan, zeker voor de bruidjes die net zoals ik op hun gemak verschillende jurken willen passen zonder zich opgejaagd te voelen en uiteindelijk toch slagen voor hun droomjurk! :-)

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Levering N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Hallo Charlotte, Bedankt voor je mooie woorden. Fijn dat je het zo ervaren hebt. We doen er inderdaad alles aan zodat je je op je gemakt voelt en samen vinden we dan mooiste bruidsjurk die bij jouw past. Groetjes Monique

Erwin did an outstanding job to help me make the perfect decision for my wedding suit. He patiently explained us all the necessary steps and accessories to have a perfect outfit. I visited a few shops and the Bruids Ambassade had the best service and made excellent recommendations. They also had a nice selection of wedding suits and the quality and colour of the fabric was just wonderful.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Thank you Frederic Your suit turned out fabulous in the fabric you chose. i'am sure you gonna have a great day. We wish you lots of luck. Monique en Erwin

Mijn ervaring met de bruidsambassade is super. Ben goed geholpen. Er wordt tijd voor je genomen, krijgt goed advies en het is ook gezellig. Super ervaring! Bedankt.

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Hallo Lilian, Leuk dat je het zo gezellig vond bij ons. Wij vinden het heel belangrijk dat ook de voorbereidingen gewoon leuk zijn. Fijn te horen dat we daar ons steentje bij konden meedragen. Groetjes monique

Op basis van mijn verhaal hoe we onze trouwdag voor ons zien haalde Monique een jurk uit het rek die ze bij me vond passen. Dit bleek DE JURK te zijn. Heel bijzonder! Monique is eerlijk over wat bij jou en je figuur past, heel prettig en ze neemt echt de tijd voor je. Mijn aanstaande is uiteindelijk ook geslaagd voor een overhemd en stropdas bij de bruidegom ambassade. Ook toen bleek dat ik zwanger ben en het dus spannend werd of de jurk nog zou passen waren Monique en Gerrie heel flexibel, een week voor onze trouwdag heb ik de jurk opgehaald zodat 'ie zeker weten goed zit op onze grote dag. Met dank aan wat last minute aanpassingen door Gerrie :-) Een hele fijne ervaring om bij de bruidsambassade de slagen voor mijn trouwjurk, ik kan alle aanstaande bruidjes aanraden hier een afspraak te maken!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Hallo Judith, Bedankt voor je mooie en uitgebreide recensie. Ik wens je een goed huwelijk en veel geluk met jullie kindje. Groetjes Monique

Erg leuke ervaring bij de Bruidsambassade. Al bij de eerste mail kreeg ik een gevoel van betrokkenheid. Je wordt bij binnenkomst op je gemak gesteld, waardoor je je ook niet ongemakkelijk voelt bij het passen van de jurken. Monique en Erwin zijn lieve mensen. Ik had een persoonlijke aanpassing bij de jurk en dit was geen enkel probleem. Helemaal blij met mijn jurk en de ervaring bij de Bruidsambassade!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Hallo Sylvia. Een huwelijk is iets heel persoonlijks en daarbij zijn tradities heel belangrijk. Wij vonden het fijn dat we je daar mee konden helpen. Groetjes Monique

Wat een jurken hangen er toch in de winkel!! Uitstekende service en voel de me echt op mijn gemak bij Monique. Dankjewel Monique!!

• Nazorg en garantie

Hallo Sadaf, Bedankt voor je mooie beoordeling. Het was erg gezellig met jou en je familie. Groetjes Monique

Fijne en persoonlijke begeleiding bij het vinden van en trouwjurk, het op maat maken en alles wat er verder bij komt kijken. Een ruime keuze in trouwjurken voor een wat lager budget (

• Nazorg en garantie

Hallo Stephanie, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel geluk met je huwelijk. Groetjes Monique

Ik ben zeer tevreden over de service. De sfeer en de persoonlijke aandacht heb ik als erg prettig ervaren. Zowel Monique als Erwin hebben ons perfect geholpen aan een mooie outfit, zodat we er stralend uitzagen op onze bruiloft! Bedankt!!!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Hallo Dieneke, Bedankt voor je lieve woorden en leuk jullie nog even terug te zien in onze winkel. Groetjes Monique

Een zeer fijne en prettige winkel. Nemen rustig de tijd en helpen je op een deskundige en persoonlijk wijze. Snelle service.

• Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.

Dank je wel Wim. Vriendelijke groet, Erwin

Heb de bruidszaak als erg prettig ervaren. Goede service en vooral belangrijk persoonlijke aandacht. Altijd netjes geholpen en erg deskundig.

• Nazorg en garantie

Hallo Maaike, Bedankt voor je mooie reactie! Nu nog even uitzien naar je mooie dag. Groetjes Monique

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Waar Monique erg goed in is, is het mixen en matchen van verschillende jurken en accessoires. Ik was dan ook blij verrast met mijn uiteindelijke jurk, die uit 3 delen bestond. Perfect voor onze bruiloft in Italië, omdat ik zo ook de jurk verschillend kon dragen, overdag en in de avond. Een verbeterpunt is naar mijn mening de timing van de afspraken, die liepen telkens erg uit. Dus, als je op zoek bent naar een originele jurk die je niet overal ziet en op meerdere manieren kunt dragen, dan kan ik de Bruidsambassade zeker aanraden!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Hallo Yentl, Bedankt voor je reactie. Betreft je opmerking: dit is ons zelf ook opgevallen en hebben ondertussen maatregelen genomen. Groetjes Monique

• Nazorg en garantie N.v.t.

Bij de bruidsambassade helpt Monique je op een goede, persoonlijke manier waardoor je meteen op je gemak bent. Ze denkt graag mee met jouw wensen en probeert deze zo goed mogelijk waar te maken. De coupeuse is ook echt super, ik had twee jurken en deze zaten beide als gegoten! Na de bruiloft van Monique ook nog goed advies ontvangen betreft het reinigen van de jurken. Voor een persoonlijke, deskundige ervaring ben je hier aan het goede adres!

• Nazorg en garantie

Hallo Marina, Van je moeder had ik al vernomen dat je een fantastische dag hebt gehad! Je had dat ook wel twee fantastische jurken met allebei een eigen stijl die helemaal aansloten bij de sfeer. Groetjes Monique

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Helaas ben ik niet enthousiast over de bruidsambassade. Eigenaresse vond ik niet erg vriendelijk en meelevend. Miste erg de persoonlijke aandacht. Coupeuse vriendelijk maar warrig.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Beste Linda Wat jammer dat je de persoonlijke aandacht miste. Dit is iets waar we ons juist extra op proberen te focussen, Het mag geen excuus zijn en jij had het niet mogen merken maar vooral in de periode van het afspelden en ophalen waren we heel druk in de tijdelijke winkel en nog veel drukker met de verbouwing van onze eigen winkel waardoor we schijnbaar wat steken hebben laten vallen. Onze oprechte excuses hiervoor. Mvg Monique

Mijn ervaring met de Bruidsambassade was heel positief. De service was heel persoonlijk, veel persoonlijke aandacht, meedenkend, enthousiast en professioneel met goed oog voor detail. Monique heeft voor mij de perfecte jurk gevonden, heel hartelijk bedankt!

• Nazorg en garantie

Hallo Gabrielle, Fijn te horen dat je alles als positief hebt ervaren! Hopelijk heb je net zo'n mooie dag gehad! Groetjes Monique

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Erg goed bevallen maar vondt het wel jammer dat je voor de onderrok en sleep moest bijbetalen.

• Nazorg en garantie

Hallo Joyce, Bedankt voor je beoordeling. De reden dat we alle accessoires apart berekenen is dat je daar dan ook alleen voor betaald als je het ook afneemt. Groetjes Monique

Heel prettig ervaren

• Nazorg en garantie

Hallo Raina, Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat je een fantastische dag hebt gehad. Groetjes Monique

Erg goed geholpen bij het uitzoeken van mijn trouwpak. Ondanks de drukke periode, waarin jullie de huidige winkel even moesten verlaten i.v.m. de verbouwing, bleef de service en aandacht gewaarborgd.

Hoi Arne Dank voor je mooie recensie. mvg Erwin

Een hele fijne shop- en paservaring gehad met leuke en professionele medewerkers, die ervoor gezorgd hebben dat mijn jurk op de Grote Dag perfect zat!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Hallo Marlieke, Fijn te horen dat je jurk erg mooi zat, zoals het natuurlijk hoort. Ik hoop dat de dag verder ook erg mooi is geweest. Ook fijn dat je ook zo genoten hebt van de voorbereidingen en het uitzoeken van je jurk bij ons. Groetjes Monique

Bij de Bruidsambassade werd ik fantastisch geholpen. Ik stapte de winkel in enkel om een paar bruidsschoenen te kopen, omdat ik de bruidsjurk al had. Monique luisterde heel goed naar wat ik wel en niet mooi vond en wist precies datgene uit te kiezen wat mooi paste bij mij en de bruidsjurk. Mijn bruidsjurk is zelfs door hun coupeuse aangepast zodat de pasvorm nog mooier bij mijn uitkwam. Uiteindelijk heb ik niet alleen de bruidsschoenen bij haar gekocht maar wist zij met enkele mooie sieraden en een sluier het tot een compleet plaatje te maken. Zelf had ik nog niet nagedacht over sieraden die mooi zouden passen bij mijn jurk. De sluier was een zeer verrassend idee van haar, wat de finishing touch was. Het is een kleine intieme zaak waar ik mij helemaal op mijn gemak voelde, echt een aanrader.

• Nazorg en garantie

Beste Dorothea, Bedankt voor je mooie recensie en blij dat je zo goed geslaagd bent. Wat een verassing zal het op je bruiloft zijn als je aanstaande je ziet! Heel veel plezier op je trouwdag met je mooie jurk. Groetjes Monique

Mijn trouwpak werd door iedereen op de bruiloft echt supermooi gevonden en de kleuren zijn echt geweldig. Erwin heeft van ons een echt mooi bruidspaar gemaakt. Ondanks dat de bruidsjurk niet bij de bruidsambassade gekocht is, heeft hij er toch een mooi bijpassend pak bij gevonden. Super bedankt Erwin.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Dank je Rolf, we zijn blij dat je tevreden bent.

Zeer leuk geholpen en eigenlijk direct geslaagd!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Hallo Tessa, Nog bedankt voor je mooie recensie en enthousiasme. Veel succes op je bruiloft!

Super goed geholpen. Alleen de dag zelf stapte ik elke keer op m'n jurk omdat hij te lang was. Kaartje van ladybird zat vastgestrikt aan de buitenkant van m'n jurk waar we de trouwochtend achterkwamen. Verder was alles perfect en zal ik jullie aan iedereen aanbevelen!!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Hallo Natalie, Bedankt voor je snelle reactie. Hopelijk heb je toch een mooie dag gehad ondanks de lengte van de jurk. Jammer dat deze toch te lang bleek ondanks we dat altijd goed checken bij het afpassen. Een goed punt om bij de volgende bruiden beter op te letten. Onze excuses dat dat bij jou dan niet is gebeurd. We wensen jullie fijne wittebroodsweken toe en veel succes met jullie verdere huwelijk. Groetjes Monique

Over CBW Erkend