Van een dressoir dat we 12 jaar geleden hadden gekocht,was een scharnier gebroken.Voorbrood heeft ons kosteloos een nieuw scharnier kunnen leveren, prima service,klasse.

• Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Prettig ,goed geadviseerd, prima. We hebben een fauteuil en een bank gekocht. We waren niet blij hoe de vulling van de bank te zien was en onze "klacht" is prima opgelost binnen 1dag. In een woord: fantastisch ,dank jullie wel

• Garantie / nazorg

Zeer tevreden over mijn nieuwe loungebank. Zit lekker, scherp geprijsd en uitstekende service van de adviseurs en bezorgers!

• Garantie / nazorg

Opnieuw dank voor het herstellen van mijn fauteuil. En daarbij de bereidheid deze vandaag te bezorgen ipv de geplande datum. Wij zijn zowel met onze kast als deze reparatie meer dan tevreden. Mochten wij weer overgaan tot een aankoop dan zeker bij deze winkel.

• Garantie / nazorg

Voorbrood voor het eerst bezocht na getipt te zijn op dit mooie bedrijf. Inderdaad een uitstekend familie bedrijf waarbij service en aandacht een kwaliteit op zich blijkt! Mooie meubels kunnen kiezen voor een prima prijs. We wilde daarnaast graag een product wat niet direct in de collectie aanwezig was. Dit is zonder enige verplichting door Piet alsnog besteld zodat wij zelf mochten beoordelen of het werkelijk datgene is wat we zochten. De levering was zeer spoedig en kundig verzorgt. Alles bij elkaar echt de moeite waard om dit mooie bedrijf te bezoeken met garantie op voldoende keuze. Voorbrood bewijst dat juiste focus op assortiment, kwaliteit en echte aandacht voor de klant altijd voor terugkerende tevreden klanten zorgt.

• Garantie / nazorg

Fantastische winkel met vakkundig personeel. Wij kunnen niet anders zeggen dan dank voor het advies en service. Wij zijn meer dan tevreden

• Garantie / nazorg

Op woensdag 4 januari voor het eerst in de showroom geweest. Vond het mooi en sfeer vol ingericht. Was opzoek naar een nieuw bankstel van het merk Mecam. Geholpen door Dhr. Piet Voorbrood en deze nam alle tijd voor je met een goed advies, ook oog voor de kleurbepaling van de stof. Vooral de persoonlijke benadering gaf mij een vertrouwd gevoel een winkel waar ik graag terug kom. Ook het vervolg was prima in orde, na 14 dagen een mail verzonden wanneer ik de bankstellen en stoelen kon verwachten. De volgende dag netjes een mail gekregen dat het de eerste week van maart wordt. Dinsdag 28 februari werd ik netjes gebeld of het vrijdag 3 maart kon worden bezorgd. Vrijdagmiddag werd het netje op de afgesproken tijd bezorgd ook deze jongens waren vriendelijk en goed in hun werk. Verpakkingsmateriaal en oude bankstellen netjes meegenomen. de geleverde goederen staan keurig en zitten heerlijk. Het bedrijf bestaat volgend jaar 100 jaar en ik hoop dat er nog 100 jaar bijkomt zodat andere mensen ook een vertrouwd adres hebben voor het inrichten van hun woning.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Wij hebben bijna 5 jaar geleden tot grote tevredenheid een leren bankstel gekocht bij Voorbrood waarbij wij goed geadviseerd werden. Maar op de rechterzitplaats kwam een doorgezakte plek omdat ik daar altijd zit, waardoor ik moeilijk op kon staan en niet prettig meer zat .Voorbrood gebeld en gevraagd of daar iets aan gedaan kon worden .Het antwoord was geen probleem ik stuur wel iemand die dat voorelkaar kan brengen .`s avonds werd ik al gebeld om een afspraak te maken . Het kon thuis gerepareerd worden .Met grote vakmanschap werd de klus geklaard en nu zit ik weer prettig op mijn bank ,en kan ik ook weer makkelijk opstaan .En dat is bij Voorbrood echte service Johan zei op een bankstel moet je na 5 jaar ook nog prettig en goed zitten Ik vind dat de firma Voorbrood voor deze service echt wel een hele warme douche verdiend . Dank je wel

• Garantie / nazorg

Kwam 30 jaar geleden al bij Voorbrood. Onlangs nieuwe meubels gekocht. Vakbekwaam en vriendelijk personeel. Ook de bezorgers verdienen een pluim. En Voorbrood hanteert zeer scherpe prijzen. Snelle levering.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Gratis vervangende onderdelen voor stoelen die niet eens bij Voorbrood gekocht zijn. Dat is pas echt service👍🏼

• Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Al ruim 30 jaar klant. Vrijwel al het meubilair is geleverd via Voorbrood. Nooit gevoel gehad dat iets werd op gedrongen. Geleverderde kwaliteit is hoogstaand en prijs altijd lager dan bij concurrent

• Garantie / nazorg

Heel erg tevreden. Vandaag is onze nieuwe bank bezorgd. We zijn heel erg goed geholpen in de winkel. Heel blij met ons 2e bankstel dat we bij Voorbrood gekocht hebben.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Al meer dan 40 jaar klant bij Voorbrood. Enkele dagen geleden weer stoelen vervangen na een goed advies zowel voor de vorm als stoffering, kleur, kwaliteit en prijs. Het resultaat is weer uitstekend. Wij zijn heel erg blij met het resultaat en de woonkamer straalt weer. Bij zo'n gezellig en goed familiebedrijf blijf je terugkomen, want je komt nooit bedrogen uit.

• Garantie / nazorg

Aanleiding; Ik heb recent 4 eetkamerstoelen en twee armleuningstoelen van mijn overgrootvader geërfd. Hij was meubelmaker van beroep en heeft deze stoelen samen met de andere meubelen zelf gemaakt tussen 1914 – 1918 , ter gelegenheid van zijn huwelijk in 1918. De meubels zijn gemaakt in de Hollandse Renaissance stijl. Door de tijd en het gebruik is de bekleding van de zittingen en de rugleuningen volkomen versleten. Ook de banden waarmee de veren in de zittingen vast horen te zitten zijn volledig afgescheurd. Wie kan, anno 2016 , zo iets in zijn volle glorie herstellen? Dat kan enkel een vakman. Maar waar vind je die? Via mijn ouders ben ik bij de firma Voorbrood in Zevenhuizen gekomen. Daar werkt, al van af zijn 15e , een stoffeerder die de kneepjes van het vak door en door beheerst. Contact; Ik ben, op advies van de firma Voorbrood, met een van de stoelen bij hem langs gegaan met de vraag of ze nog opnieuw te stofferen zijn. Hij was meteen enthousiast en wilde het erg graag doen. Zulke meubelstukken krijg je niet vaak meer onderhanden. Hij zei wel dat het geruime tijd zou gaan duren, omdat hij het op zijn gemak en secuur wilde doen. Dat verdienen deze meubelstukken. Maar op 100 jaar zijn een paar maanden geen probleem en in de staat waarin ze verkeerden zijn ze ook niet te gebruiken. In overleg met de stoffeerder is er voor een stof, een kleur en bijpassende kopnagels gekozen. Resultaat; Zo strak als de stof op de stoelen zit, zo stevig als de veren van de zittingen weer zijn opgespannen, zo mooi als alle kopnagels zitten die de stof op zijn plaats houden. Dit kan alleen een vakman met vele jaren ervaring. Toen mijn vader de stoelen terug zag kreeg hij de koude rillingen. Hij kent de stoelen al meer dan 55 jaar, maar in zo'n onberispelijke staat heeft hij ze nooit gezien. Ik ben trots op mijn overgrootvader die de meubels heeft gemaakt. Ik ben trots op de stoffeerder van Voorbrood die ze voor mij in alle glorie heeft hersteld. Ik zal er weer vele jaren met plezier gebruik van maken, waardoor ik aan hun vakmanschap zal worden herinnerd. Helaas is het niet mogelijk om bij dit stukje een afbeelding van het resultaat te zetten. Geloof mij het is VAKWERK van een gepassioneerde VAKMAN waar voor nogmaals mijn dank. Een zeer tevreden klant september 2016

• Garantie / nazorg

Wij hebben al onze meubelen van voorbrood. Net ook nieuw bankstel geleverd. Wij gaan niet meer naar andere meubelzaken omdat de service etc gewoon top is bij jullie

• Garantie / nazorg

Voorbrood Meubelen springt er echt uit als het gaat om advisering 'op maat', men weet snel in te schatten wat de klant zoekt. Daardoor kan men de juiste merken, kwaliteit stoffen en niet te vergeten comfort adviseren. Als Voorbrood een bepaald merk niet in de showroom heeft, kunnen ze het toch leveren en zorgen dat de klant datgene krijgt waar de voorkeur naar uitgaat. In 1 woord TOP!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Deskundig advies bij het genot van een bakkie koffie. Altijd gezelligheid en aandacht en dat is heel belangrijk. 👍

• Garantie / nazorg

Nog altijd tevreden met onze meubels die wij ongeveer een jaar geleden hebben aangeschaft bij voorbrood. We hadden wat kleine dingen die niet goed waren (wat kan gebeuren), maar dit is heel erg snel en goed opgelost. Wat een goede service hebben ze hier. Voor volgend jaar staat een nieuwbouwwoning op de planning en mochten we hier iets voor nodig hebben, dan komen wij dit zeker bij voorbrood aanschaffen. Deze zaak is zeker weten een aanrader!!

• Garantie / nazorg

Wij zijn geweldig geholpen bij de aankoop van ons bankstel. Via fb ook nog een eetkamer tafel gewonnen. Een hele mooie tafel, alleen eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat de tafel niet past bij onze meubels. Onze dochter die net een woning heeft gekocht vind de tafel prachtig en ik heb haar de tafel kado gedaan. Verder Voorbrood ga zo door.

• Garantie / nazorg

Ik ben jarenlang jullie vaste klant, en was nog nooit ontevreden! Wat een top zaak, meubelen en personeel! Ik vind Voorbrood Meubelen de beste meubel zaak die er is, ik zal altijd jullie vaste en trouwe klant zijn.

• Garantie / nazorg

John is een zeer ervaren verkoper en heeft ons deskundig geholpen met de keuze van onze meubelen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Een winkel waar het personeel de tijd voor je neemt en meedenkt en uitstekende service!

Toppie!

• Garantie / nazorg

Wij zijn blij dat wij Voorbrood Meubelen gevonden hebben. Ruim en gevarieerd aanbod met voor ieder wat wils. Wij vonden een superfijne lounge zithoek waar we super tevreden mee zijn. De service voor de levering en bij onze vragen nadien was zeer prettig. Wij komen terug!

Dorpsstraat 119 2761AN Zevenhuizen

Over CBW Erkend