Zou nergens anders meubels willen kopen.

Nu voor de 2e keer onze meubels bij Voorbrood gekocht. Het is een plezier om daar te kopen, vriendelijk personeel, dat geen moeite teveel is en keuze genoeg.

• Garantie / nazorg

Prachtzaak met mooie spullen en topservice!

Eind vorig jaar op zoek gegaan naar nieuwe meubels voor onze woonkamer. Diverse zaken afgelopen en uiteindelijk kwamen we bij Voorbrood. Prachtige grote showroom met meubels in allerlei genre. Nadat we goed hadden rondgekeken zijn we nog een aantal malen teruggegaan en uiteindelijk hebben we een totaal nieuw meubelement voor onze woonkamer gekocht. We zijn daarbij prima geadviseerd en ook de service was geweldig. Ook de nabestellingen (lampen) werden keurig thuisbezorgd. Al met al helemaal super met prima eigenaars en personeel. Wat ons betreft een absolute aanrader!

Klantgericht, vriendelijk, deskundig

Op aanbevelen van onze buren gingen we naar Zevenhuizen om bij Voorbrood te kijken voor een eetkamertafel, stoelen en een relaxstoel. Het personeel neemt de tijd voor je, geeft waar nodig advies en luistert (dus) goed. Ook de aflevering werd keurig gedaan. Niets dan lof dus!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Een perfectie service. We waren op zoek naar een nieuwe hoekbank. Er is daar niets te veel. De verkoper meegenomen door heel de winkel heen en alle vragen beantwoord en meegedacht. Inmiddels was het al een half uur na sluitingstijd. Was ook totaal geen probleem. Wat een service. Geweldig.

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Je krijgt alle tijd en ruimte om te kijken en te zoeken in showroom. Vriendelijke en gezellige medewerkers. Ook de levering, ruimschoots op tijd, werd gedaan door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.. Communicatie tussen het bedrijf en klant is goed en prettig... kortom een zeer tevreden klant!!

• Garantie / nazorg

Een paar jaar geleden veel meubels gekocht bij Voorbrood. Aandacht, professionaliteit staan garant voor een passend advies. Afspraken worden perfect nagekomen. Voor mij de meubelzaak die ik bij iedereen kan aan bevelen. Ook enkele jaren na de aankoop blijven ze een goede nazorg verlenen en denken met de klant mee. Van mij krijgt deze winkel gemiddeld een 10.

• Garantie / nazorg

Goede informatie en levering.

• Garantie / nazorg

Wij hebben al onze meubelen daar gekocht. Zijn super mensen. En niks te veel. Vandaag na 10 jaar even nog wat kastjes bijgesteld . Wie doet dat nou nog in deze tijd. Ja Voorbrood.

• Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.

Uitstekend ontvangst , levering , afhandeling , menselijk klantcontact

Het was een feestje om bij voorbrood de meubelen uit te zoeken, je wordt warmtelijk onthaald in de winkel van voorbrood. Advies op maat , ze hebben voor ieder wat wils, mochten ze niet hebben staan wat je zoekt kunnen ze er altijd wel aan komen. Inmiddels zijn de meubels geleverd, ziet er Prachtig uit helemaal blij mee. Datum van levering zijn ze ook uitermate flexibel in kan altijd tegen zitten met verbouwen dat is erg fijn. Wij gaan ook zeker in de toekomst wanneer wij weer meubels nodig hebben naar voorbrood meubelen!

• Garantie / nazorg

Prima meubelzaak met veel keuze, en aantrekkelijke prijzen voor goede kwaliteit.

Prachtige "Bologna" driezitsbank gekocht. Prima service. Het was overigens wel even zoeken. De mooiste meubels (naar onze smaak) staan op de verdieping. De levering was perfect. We zijn zeer tevreden. Het was het wachten van ruim 10 weken helemaal waard.

• Garantie / nazorg N.v.t.

De verkoper luistert echt naar wat de klant bedoelt te zeggen

Voorbrood heeft verkopers in dienst met de juiste mentaliteit naar de klant. Geen "oude jongens krentebrood" houding, maar respect naar de klant toe. In deze tijd waar men gewoon is om iedereen met jou of jij aan te spreken is dit een verademing. Ook de service, en de verdere afhandeling na de aankoop is een verademing in vergelijking met andere bedrijven.

Grandioos

Heel prettig geholpen tijdens de verkoop maar ook daarna!

Goede ervaring

Wij waren hier voor de 3e keer . Vanwege de goede ervaring hier terug gekomen. Goed advies en ze nemen alle tijd voor je.

• Garantie / nazorg N.v.t.

we hebben eindelijk een vaste meubelboer gevonden! En we zijn dan wel uit België! wat die jongens doen, krijgen ze elders niet voor elkaar. 1. geen mail of telefoon was te veel voor het team en de zaakvoerders (makkelijk 40 a 50 mails en telefoons samen) 2. een lage prijs, elders had met meubelpakket minstens 1000 eur meer gekost!! jawel 20% prijsverschil. 2. snelle levering binnen 2 weken alles geregeld. 3. de jongens die hebben geleverd, petje af! netjes, proper, alles op de juiste plaats gezet, afval terug meegenomen, handige harry's. verzorg ze goed Mr. Voorbrood. zelden schrijf ik een recensie, maar hoe Voorbrood dit voor mekaar heeft gekregen op amper 2 weken waar anderen 3 maanden voor doen, en bovendien 20% goedkoper tov de concurrentie jahhh dit verdiend een recensie!!!

• Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

In januari hebben wij een bankstel en 4 stoelen gekocht bij de firma Voorbrood. Levering zou in april/mei 2018 plaatsvinden. De oplevering van ons appartement is inmiddels 3 keer uitgesteld. De heer Voorbrood heeft voortdurend met ons meegedacht, de spullen bij hem opgeslagen gehouden en zelfs een ( aan - ) betaling was niet nodig. Toen gisteren 30-11 de oplevering van het appartement wederom met 3 maanden werd uitgesteld, heeft de firma Voorbrood zich voor de zoveelste maal buitengewoon coöperatief getoond. Opslag kan gecontinueerd worden en tot betaling behoefden we nog steeds niet over te gaan. Dat een dergelijke service vandaag de dag nog bestaat, hadden we niet voor mogelijk gehouden!

• Garantie / nazorg

In mijn eerdere review heb ik geschreven dat ik mij in de steek gelaten voelde in mijn geschil met de fabrikant. Bij deze wil ik vermelden dat het probleem met de fabrikant door John Voorbrood op een fantastische wijze is opgelost door samen met een andere meubelmaker als nog mijn op maat gemaakte TV kast geheel kosteloos tiptop in orde te laten maken. Bij deze neem ik mijn woorden terug en geef ik John Voorbrood een dikke 10.

• Garantie / nazorg

Bestelde een texelaar onderdeken 180x210 met split voor ons nieuwe Velda bed deze moest speciaal gemaakt worden . Na 7 dagen kregen we al een telefoontje dat hij binnen was. Bedankt Marck en Johan voor jullie super service en wat zullen wij weer heerlijk slapen.

• Garantie / nazorg

Na een tip heeft onze dochter Voorbrood bezocht om moderne stijlmeubels uit te zoeken. Na vele vragen, goede adviezen van verkoper Marc was er een deal. Scherpe prijzen, een relaxte sfeer en de koffie niet te vergeten. Een zaak die doet wat het beloofd. Hoe anders kan dit familiebedrijf recent het 100-jarig bestaan hebben gevierd!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Bij dit geweldige bedrijf een bankstel gekocht. Wat geven zei een service zeg Daar kunnen vele bedrijven nog wat van leren. Personeel erg vriendelijk, behulpzaam tijd voor een praatje en de koffie staat klaar :-) Wil je geen gekloot ga naar voorbrood

• Garantie / nazorg

Zeer vriendelijke mensen, altijd behulpzaam, goed meubilair, nazorg en service chapeau, een aanrader om bij Voorbrood je meubels te kopen.

• Garantie / nazorg

Al meer dan 30 jaar zijn wij super tevreden over het familie bedrijf Voorbrood. Al veel verschillende meubels en bedden gekocht. Wij gaan zeker nog vele jaren terugkomen.

• Garantie / nazorg

Fijne Zaak. Prima geholpen door de heer Piet Voorbrood en de bezorging , en plaatsing van de meubelen was ook toppie, een aanrader dus.

• Garantie / nazorg

Wat een geweldige zaak met enorm leuke fam geweldige service. Altijd vriendelijk en makkelijke communicatie gewoon gezellig!! En kwaliteit van meubels super mooi. En zelfs de chauffeur die twee keer kwam reuze leuk AANRADER !! Absoluut👌🏼👍🏼

• Garantie / nazorg

Voor de tweede keer dit jaar Bij de Familie Voorbrood meubels aangeschaft. Dit keer door Marck geholpen gaf ook uitstekend advies en wist na 7 maanden nog wat ik de vorige keer voor meubels had aangeschaft. Dat vond ik echt verbluffend, komen zoveel mensen in de winkel dat je dat dan nog weet. Het maakte de keus wel makkelijk hij wist exact wat er bij paste. Vandaag is het geplaatst door Johan en Mario daar werd ook al zorg aan besteed. Het staat als geheel prachtig bij elkaar. Voor mij is er ook nog maar 1 meubelzaak, ook omdat ze zoveel zorg en vertrouwen in hun klanten steken. Een winkel voor iedereen om eens te bezoeken en te ervaren wat klantvriendelijkheid is.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Onlangs heb ik Karat meubels gekocht bij Voorbrood Meubelen , Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer goed en vriendelijk ben geholpen door zeer vakkundige mensen. Wat betreft hun klantvriendelijkheid is zeer aan te spreken. Dit uit zich vooral in het de tijd nemen voor de klant. Er wordt zeer goed geluisterd naar wat de klant wil, men probeert je niks aan te smeren. Wat toch helaas voor komt in de meeste zaken. Hier totaal geen last van gehad. Hier is werkelijkwaar de klant Koning. Ze zijn zo klant vriendelijk dat ze zelfs de moeite hebben genomen om een poef wat niet bij hun was gekocht om toch een reparatie uit te voeren zonder kosten wat ook nog eens is opgehaald en weer kosteloos is terug gebracht. Ik hoef niks anders te zegeen dat ze van mij een dikkkke 10 krijgen . Dit blijf voor mij mijn favoriet meubelzaak. En ik raad ieder aan om er eens een kijkje te nemen. U zult zeker slagen. Met vriendelikke groet. Een zeer te vreden klant. Nes

Over CBW Erkend