• Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

De badkamer en wc zijn met vakbekwame medewerkers van van de Breevaart geplaatst. Ook met het uitkiezen van de materialen en het ontwerpen van de ruimtes is goed aandacht besteed.

• Garantie / nazorg N.v.t.

De samenwerking met Breevaart vonden wij prettig verlopen. Zowel in de showroom als bij de montage waren de medewerkers goed op de hoogte en werd er geluisterd naar wat onze wensen waren. Wij zijn blij met onze nieuwe badkamer.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Wij zijn vanaf de initiatieffase tot en met de levering zeer vakkundig geholpen door van de Breevaart. Er wordt gericht meegedacht met de klant en wat wij als zeer prettig hebben ervaren is dat we niet werden belast met onnodige technische informatie maar dat gewoon alles werd geregeld zonder problemen.

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

goed advies, leuke oplossing voor mijn wensen en eisen .

• Garantie / nazorg N.v.t.

Wat zijn wij blij dat wij, via een zoekopdracht op internet, in contact zijn gekomen met Van de Breevaart. Direct na binnenkomst gevoel van een warm bad met gelukkig geen poespas. Oog (goed luisteren en meedenken) voor de relatie en komen afspraken direct na! Alles gebeurt in goed overleg. De installatie van onze badkamer en beide toiletten is op een prettige en zeer vakkundige wijze verlopen. Met name de installateur Bram verdient een zeer groot compliment. Wat een vakman. Wij bevelen vd Breevaart dan ook graag aan bij bekenden. Hoge kwaliteit voor een prima prijs.

• Garantie / nazorg

Wij zijn zeer goed geholpen in de winkel bij het maken van een keuze voor onze badkamer. Wij vonden het ook erg prettig dat alles nog in de winkel met de hand wordt getekend. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We zijn heel tevreden over hoe badkamer en toilet uiteindelijk geworden zijn. Maar we waren minder tevreden over het aanlooptraject. De eerste afspraak om de tekeningen door te nemen zegde Peter van de Breevaart 15 minuten (!) van tevoren af omdat de tekeningen niet af waren. Toen de tekeningen er eenmaal waren zaten er erg veel fouten in: de verkeerde tegels waren ingetekend, het verkeerde badmeubel in de verkeerde kleur, een wand op de plek van de oude wand waarvan we expliciet gezegd hadden dat we die eruit wilden, en een instap naar de douche die veel te krap was. De reden dat we toen niet weggelopen zijn was tijdsdruk, en de positieve verhalen die we van anderen gehoord hadden. Maar we moesten zelf alle details in de gaten houden om te krijgen wat we wilden. Op onze aanwijzingen kwam er toen uiteindelijk een tekening die wél klopte (nadat ook in de tweede tekening nog fouten zaten). Ik verwacht van een badkamerspecialist dat hij met me meedenkt en met creatieve oplossingen komt, maar daar was geen sprake van. En de spelfout in onze achternaam in de email waarin we om deze review gevraagd werden vind ik ook weer erg slordig. Over de vakmensen die de badkamer en het toilet geplaatst hebben zijn we gelukkig wél onverdeeld tevreden. Het zit er heel mooi in. Alles is netjes afgewerkt, kleine probleempjes werden direct opgelost. Ze waren vriendelijk, vakkundig en dachten met ons mee. Al met al zijn we blij met het resultaat, maar we komen waarschijnlijk niet meer terug.

• Garantie / nazorg

Dank voor deze leerzame review. Achteraf moet ik bekennen dat dit niet het meest optimale verkooptraject is geweest in een bijzonder hectische periode. Wat de uitvoering en het uiteindelijke resultaat betreft kunnen we vaststellen dat we samen tevreden zijn. Peter van de Breevaart

We hebben een goed gevoel door de klantvriendelijke benadering van zowel Bert- Jan Bout als van Peter. Komplimenten zoals alles in goed overleg is verlopen.

• Garantie / nazorg

Wij zijn zeer tevreden met de keuken en plaatsing die wij bij Van De Breevaart Keuken & Sanitair in Halsteren hebben aangekocht. De voorbereidingen zoals o.a. kleur, type keuken, kookapparaat, aanrechtblad en vaatwasser wat wij in onze nieuwe keuken geplaatst wilde hebben, hadden we zelf reeds gedaan door bezoeken aan andere keuken bedrijven. Daardoor werd het eenvoudiger met eigenaar Peter tot overeenstemming te komen met al onze wensen. Ook een bezoek aan het Inspiratiehuis 20/20 in Hoofddorp, overigens op aanraden van Peter, heeft ons veel nieuw inzicht gegeven o.a. alle NEFF apparatuur aangekocht prachtige techniek en 5 jaar garantie is niet onbelangrijk. Zijn er ook nog punten die verbetering behoeven? Ja o.a. communicatie tussen aankoop en plaatsing moet beter en dat hebben wij met elkaar mondeling besproken. De Garantie die NEFF geeft op alle apparatuur is top en de nazorg kan nog niet beoordeeld worden. Alles bij elkaar opgeteld bevelen wij, Van De Breevaart Keukens & Sanitair in Halsteren, van harte aan.

• Garantie / nazorg

In twee woorden: super tevreden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Komt afspraken slecht na. Geen terugkoppeling naar klant.

• Garantie / nazorg

Wij waren voorbereid op wat wij wilden kopen. Dit kenbaar gemaakt en meteen de juiste prijs aangeboden en zonder poespas tot een deal gekomen. Geleverd volgens afspraak en een PRIMA vakman en AARDIGE man (Sam) die de plaatsing heeft uitgevoerd. Al met al een heel goede ervaring met Van de Breevaart!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Wij hebben tegels laten leggen die volledig naar wens geplaatst werden. Een aantal tegels kwamen later en zijn zonder problemen bijgelevert en geplaatst. Erg tevreden met het resultaat.

• Garantie / nazorg

Vanaf de eerste oriëntatie in de showroom werd al constructief meegedacht. Geen overbodige blabla, maar gedegen adviezen en opmerkingen en wat zeker belangrijk is: niet opdringerig. Werkzaamheden verliepen prima: uitstekende vakmensen, overlegden wanneer nodig en adviseerden wijzigingen indien noodzakelijk. Het resultaat mag er dan ook zijn: een schitterende badkamer. Alles goed op elkaar afgestemd met oog voor details en werkelijk uitmuntend betegeld. Van de Breevaart zou ik iedereen aanbevelen!

• Garantie / nazorg

Wij waren al lang op zoek naar een afzuigkap zonder motor. Meerdere zogenaamde gerenommeerde zaken lieten het af weten. Nu werden we door Bert-Jan geholpen en hij heeft ons erg fijn geholpen door te luisteren naar ons idee. Kwam ook gelijk de situatie bij ons thuis bekijken en ons goed geadviseerd en ruimte gelaten voor onze wensen. Ook met het afbreken en opruimen van de keuken en nieuwe plaatsen waren de installateurs vakkundig en behulpzaam. Wij zijn dik tevreden.

• Garantie / nazorg

Stop met zoeken en vraag Peter om met ideeën te komen. Bij ons werkte dat steeds verrassend goed, doordat Peter spot-on was met ideeën aandragen. Het heeft ons heel wat zoekwerk gescheeld rondom de inrichting van een keuken, twee badkamers en uiteindelijk ook een bijkeuken. Verdere invulling was prima; aanrader!

Degelijk en betrouwbaar

• Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Goed advies, klantvriendelijk, vakbekwaam.

• Garantie / nazorg

De verkoop kenmerkte zich door actief mee te denken. Jammer was wel dat de uitwerking van hetgeen besproken en opgenomen was, op zich liet wachten. Hierdoor week de offerte oorspronkelijk af. Plaatsing is tot volle tevredenheid uitgevoerd door nette vakbekwame medewerkers. Van harte aanbevolen.

Over Van de Breevaart Keuken & Sanitair

Van de Breevaart Keukens & Sanitair levert sinds 2005 kwaliteit voor de beste prijs. Met veel plezier realiseren wij de wensen van onze klanten. Of ze nu eenvoudig of complex zijn. Samen zoeken naar de beste oplossing is de uitdaging waar we voor gaan. Ontzorgen is daarbij vanzelfsprekend ons uitgangspunt.

Over CBW Erkend