Van constructief samen ontwerpen naar kwalitatieve realisatie

Het proces van een keuken realiseren gaat gepaard met het maken van veel keuzes. Om alle opties af te wegen en te komen tot een gewenste design en praktisch resultaat is het advies van Van de Breevaart zeer goed bevallen. Eelco heeft zich vanaf het begin opgesteld als iemand die opties aandraagt, eerlijk voor- en nadelen benoemd en meedenkt - - evenals vooruit, gericht op de daadwerkelijke realisatie. Communicatie is goed, evenals de flexibiliteit bij het maken van afspraken. De keuken is door vakmannen geplaatst, waarbij er oog voor detail is, evenals inzet voor een strakke afwerking. Het afronden van de laatste openstaande punten laat wel even op zich wachten. Belangrijk om daar duidelijke afspraken over te maken. Aan te bevelen

• Garantie / nazorg

We zijn er fantastisch geholpen

De verkoper heeft zijn uiterste best gedaan om met ons de perfecte keuken voor ons samen te stellen. Er werd echt geluisterd naar onze wensen, en de verkoper kwam zelf met hele goede oplossingen als we iets anders wilden dan wat standaard was. Het olaatsen van de keuken werd door zeer ervaren vakmannen gedaan. We raden iedereen die een nieuwe keuken wil contact op te nemen met van de Breevaart keukens

• Garantie / nazorg

Zeer deskundig en aan elk detail wordt gedacht

In september 2020 bij Van de Breevaart geweest. Leuke klik met Eelco. Keuken is uitgetekend op de manier hoe wij het wilden. Eelco heeft meegedacht in de keuzes van materiaal en de opstelling. Simpele dingen als stopcontact in je kookeiland of sierlijsten van de 2 ovens, daar is aan meegedacht. Één van onze wensen was een wijnkoeler die ze niet in het assortiment hadden, is toch besteld en geplaatst. De keuken en apparatuur is tijdig en netjes geleverd. Het plaatsen van de keuken ook top! Super strak en netjes wordt er gewerkt. Verder waren er 2 keukenkastjes verkeerd (grepen). Dit is meteen opgelost. Met al zijn wij goed geholpen en de nazorg is uitstekend.

• Garantie / nazorg

Hier moet je zijn voor een keuken!

Zie beoordelingspunten die spreken voor zich!

• Garantie / nazorg

Geweldige service en goede adviezen, een aanrader!

Onze contactpersoon Jeffrey heeft ons erg goed geholpen. Zelfs tijdens de lockdown stond hij steeds voor ons klaar. We zijn heel tevreden over het plaatsen van onze badkamer en twee toiletten. Als er een foutje werd gemaakt, wat kan gebeuren tijdens deze coronacrisis, werd dit zo snel mogelijk rechtgezet. Van de Breevaart Keuken en Sanitair denkt in oplossingen en is klantgericht. Mijn man en ik zijn heel tevreden. Kortom: een aanrader!

• Garantie / nazorg

Zeer tevreden over de badkamer.

We hebben er lang op moeten wachten vanwege personeelstekort, maar het is een mooie badkamer geworden, die keurig is geplaatst. Aangename verkoper en degene die de badkamer heeft geplaatst is een echte vakman.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Hier is de klant écht koning !

We zijn bij het uitzoeken naar een nieuwe badkamer ontzettend goed geholpen door verkoopmedewerker Jeffrey, niets was teveel. Hij heeft ons zeer duidelijk en vakkundig advies gegeven omtrent kleurcombinaties, materialen en indeling. De showroom voor badkamers is niet ontzettend groot, maar daarentegen is de keuze ruim genoeg uit het gehele assortiment. We zijn er verschillende malen binnen gestapt en iedere keer nam Jeffrey ruim de tijd voor ons, super! Bram heeft bij ons de badkamer geplaatst, wát een vakman! Van de betimmering tot de afwerking, alles tot in detail verzorgd en afgewerkt. Hij is heel kundig en oplossingsgericht en zelfs een wijziging, die hem extra tijd kostte, deed hij "met liefde". Hij gaat voor het beste en mooiste resultaat, wat hem zeer zeker gelukt is. Jongens, jullie zijn TOPPERS. Wij voelen ons de Koning te rijk, bedankt !!

• Garantie / nazorg

Zeer ontspannen een keuken gekocht.

Op een dag na een afspraak gemaakt te hebben bij Van de Breevaart binnen gestapt. Wij werden al gelijk vriendelijk ontvangen. Na een tijdje rond te hebben gelopen zijn wij bij Peter van de Breevaart aan tafel gaan zitten. Omdat dit de eerste keer was dat wij een keuken gingen bestellen en omdat wij een oud huisje hebben met een lastige indeling hadden wij eigenlijk nog geen goed idee om een en ander op te lossen. Na wat brainstormen zette Peter een idee op papier wat van onze bestaande keuken een hele open en lichte ruimte zou maken. Tussen het bestellen en de datum dat wij de keuken geleverd wilde hebben zat bijna een half jaar. Maar het is tot op bijna de minuut geleverd zoals afgesproken. In de avond kwamen 2 jonge mannen de keuken keurig, rustig en vakkundig afleveren. Alles paste perfect en is van super degelijke kwaliteit. Het enige wat niet op tijd binnen was gekomen was de combi oven. Dit kwam waarschijnlijk door de Covid-19 crisis. Na een aantal weken was deze nog steeds niet binnen. Peter heeft ons benaderd en bood ons een duurder alternatief aan die wel binnen een paar dagen geleverd kon worden zonder extra kosten. Super. Hij is deze oven zelf op een avond komen leveren en heeft deze keurig voor ons geïnstalleerd. Van A tot Z een super service zonder enige zorgen.

Toegewijd, snel en effectief

9 jaar geleden een keuken met apparatuur gekocht. Onlangs kregen we een vervelend defect aan het kokend water systeem van Grohe. De zelfde dag nog hielp Van de Breevaart ons uit de nood. Helaas bleek na veel inspanning van Van de Breevaart de (ontwerp) fout niet te herstellen. We hebben een heel schappelijke prijs afgestemd voor de aanschaf en inbouw van een veel beter kokend water systeem van Quooker.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Prijs/kwaliteit, service zoals het behoord

Mijn eerste ervaring was met een keuken, die ik heb aangekocht en laten plaatsen. Daar waar prijsvechters promoten met hoge kortingen en je per saldo proberen te besoddemieteren na wat rond kijken, kwam ik bij toeval bij v Breevaart terecht,..dat is negen jaar geleden, keuken ziet er nog steeds pikkobello uit, en mocht er nog wat zijn dan word je hier netjes mee geholpen. Inmiddels heb ik in de loop der jaren ook mijn toilet en twee badkamers door hun onder handen laten nemen. Niet voor niets want deze club steekt met kop en schouder boven de rest. Niet schieten altijd mis, maar ik adviseer ieder eens binnen te stappen en te ervaren, ik ben uiterst tevree in elk geval geen enkel sanitair en keuken specilalist kan prijstechnisch in kwaliteit en service, in vergelijk hieraan tippen, aldus mijn ervaring, kan gewoon niet beter. Een sticker is op zijn plaats vind ik.

Enthousiast over keuken

Zeker de begeleiding bij aankoop was uiterst professioneel. Bij installatie enkele haperingen maar werden ook uiterst professioneel verholpen.

• Garantie / nazorg

Service van winkelpersoneel en monteurs uitstekend

Goede hulp gehad n.a.v. onze wensen. Ook wijzigingen na de offerte waren geen probleem. De problemen tijdens installeren werden door de monteur snel tot een oplossing getoverd. Enige aandachtspunt blijft de tijd. Het is erg druk, wat soms leidt tot langer wachten op een antwoord dan je hoopt. Maar dat kan ook mijn ongeduld zijn ;)

• Garantie / nazorg

Prima advies van Jeffrey, uitvoering door Bram was prima en geheel volgens planning en het eindresultaat is geweldig.

• Garantie / nazorg N.v.t.

van de Breevaart is een prima adres om een nieuwe badkamer te regelen. Je word uitermate vriendelijk en deskundig geholpen (in ons geval door Jeffrey) en de medewerkers Jan, Joris en Bram verdienen een pluim voor hun prima installatiewerk.

• Garantie / nazorg

Prettige samenwerking, goede installatie monteurs met 1 aandachtspunt (al in opleveringsgesprek toegelicht).

• Garantie / nazorg

Er is goed geluisterd naar de wensen bij het ontwerp. Voor het gehele verbouwingstraject (van ontwerp t/m oplevering) is er een vast contactpersoon/aanspreekpunt, welke ook de uitvoering van de werkzaamheden volgt. Heel prettig dat de volledige verbouwing (badkamer en toilet op de begane grond) is uitgevoerd door 1 persoon die ik wil omschrijven als een vakman.

• Garantie / nazorg

Zeer aan te bevelen bedrijf! Vergeleken met eerdere ervaringen een 'verademing'!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Wij zijn heel tevreden met het uiteindelijke resultaat. Toen in de eerste instantie verkeerde deurtjes waren besteld is dit samen op een goede manier opgelost!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Onze ervaring is zeer positief. Men denkt mee en bij onduidelijkheden wordt er goed gecommuniceerd.

• Garantie / nazorg

We zijn bij de keuze van een nieuwe badkamer uitstekend geholpen. We hebben rustig en weloverwogen keuzes kunnen maken uit de verschillende mogelijkheden en alles is helemaal naar onze wens geworden. De uitvoering is heel vakkundig gedaan en de afwerking is perfect. Wij zijn heel tevreden over Van de Breevaart.

• Garantie / nazorg

Zonder poespas goed geadviseerd en vakkundige sloop en opbouw oude en nieuwe badkamer. Alles uit handen gegeven en ruim voor geplande opleverdatum gereed. Zodanig tevreden zodat we ook gelijk de WC ook laten renoveren.

• Garantie / nazorg

Een betrouwbare club om mee te werken. Piekfijn afgeleverd!

• Garantie / nazorg

we hebben vanaf het begin goed contact gehad en onze wensen zijn naar alle tevredenheid uitgevoerd .We hebben vanaf dag 1 n goed contact met Bram gehad, die hard en netjes werktte. Al met al zijn wij zeer tevreden.

Over Van de Breevaart Keuken & Sanitair

Van de Breevaart Keukens & Sanitair levert sinds 2005 kwaliteit voor de beste prijs. Met veel plezier realiseren wij de wensen van onze klanten. Of ze nu eenvoudig of complex zijn. Samen zoeken naar de beste oplossing is de uitdaging waar we voor gaan. Ontzorgen is daarbij vanzelfsprekend ons uitgangspunt.

Over CBW Erkend