Vanaf het binnenkomen in de showroom tot en met het leggen van de vloer zijn we bijzonder tevreden. Prettige en deskundige benadering en communicatie. Komen afspraken correct na en het leggen van de vloeren wordt vakkundig gedaan.

• Garantie / nazorg

Alles heel goed en op tijd verlopen. Aardige en gewone mensen die hard werken. En dat is waar het om draait. Wij zijn zeer tevreden en de de vloer is erg mooi geworden. En of het oordeel nu een 9 of 10 is, is eigenlijk geen verschil. Gewoon goed.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Garantie nazorg weet ik niet de vloer is net gelegd, maar wat een vriendelijkheid , zelfs nadat de fabriek het niet kon leveren is er super snel gereageerd en konden we na sluitingstijd zelfs nog komen.

• Garantie / nazorg

Flexibel in de planning, ook als door onze schuld de eerste afspraak niet kon worden nagekomen. Zeer goed te bereiken via email. De vloer ziet er mooi uit en kan goed tegen een stootje.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Zeer aangenaam. Uit de wirwar van PVC aanbieders heb ik PVCvloerenconurrent gekozen. De collectie bestaat uit uitsluitend topmerken. Alle stalen mogen groot mee naar huis zodat het uitkiezen veel gemakkelijker wordt. De showroom heeft een fijne gemoedelijke sfeer en er is persoonlijke aandacht. Offerte was duidelijk en gespecificeerd. De vloer is uiteindelijk met veel vakmanschap geplaatst. Ik ben er enorm blij mee en beveel dit familiebedrijf van harte aan!

• Garantie / nazorg

3.5 jaar geleden de vloer in onze keuken en bijkeuken laten ophogen, vochtscherm aanleggen, egaliseren en pvc leggen door pvcconcurrent uit Zwaag. Toen waren we zeer tevreden, maar nu nog meer. Een jaar geleden begonnen er kiertjes te ontstaan tussen de vloerdelen. Na telefonisch contact werd het bekeken en afspraak gemaakt voor het opnieuw leggen. Vorige week zijn er 2 mannen geweest en de vloer ligt er weer piekfijn bij. Perfecte service na 3,5 jaar! De heren hebben hier en daar nog wat extra gekit zonder kosten. We kunnen dit bedrijf iedereen aanbevelen!

• Garantie / nazorg

Mijn vloer ligt nog maar een week, maar tot nu..enorm blij.

• Garantie / nazorg

Mijn ervaring met de PVC Concurrent is zeer positief. In de showroom heb ik goed advies gekregen over de mogelijkheden. De vloer is keurig en snel gelegd. Ik ben er zeer blij mee.

• Garantie / nazorg

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe vloer. Het meenemen van stalen was erg prettig. Hierdoor konden we thuis rustig kijken wat het mooiste stond in ons huis, want in de showroom of thuis kijkt heel anders. De eerste stalen, waarvan wij dachten dat dat de mooiste waren, bleken niet echt bij ons in huis te staan. Het telkens meenemen van de stalen was geen enkel probleem. Plaatsing en levering gebeurde volgens afspraak, daar hebben we niets op aan te merken. En toen er een paar kleine foutjes te zien waren werden die meteen opgelost door Max. Kortom, een zeer plezierige ervaring.

de 10en ontbreken. maar die krijgt niemand van me

• Garantie / nazorg

In de showroom heeft PVC Vloerenconcurrent een ruim assortiment PVC vloeren. De keuze was niet makkelijk. We zijn 4 keer teruggeweest naar Zwaag. Telkens zijn we vriendelijk ontvangen en heeft Amanda ons van goed advies gediend. Wij vonden het prettig dat we stalen van verschillende vloeren mee naar huis konden nemen. Niet alleen om te kijken hoe de vloer bij ons zou staan, maar ook heel fijn bij het uitzoeken van de meubels. Uiteindelijk hebben we een keuze gemaakt. De vloer is vakkundig gelegd. Ook hebben we plinten laten plaatsen door Marc en Max. We zijn erg blij met het resultaat. Voor wie op zoek is naar een PVC vloer is PVC Vloerenconcurrent is een echte aanrader!

• Garantie / nazorg

Bij PVC concurrent terecht gekomen via internet en de goede ervaringen van mensen. Wij nu ook. Prachtige vloer, samen met Amanda met heel veel geduld uitgezocht. En achteraf een van de eerste keuzes die ik geboden kreeg, alles mocht mee naar huis, Prima communicatie en afspraken. Keurig gelegd, deskundig personeel Goede offerte en prijsafspraken , al met al een topbedrijf en iedereen aan te bevelen.

• Garantie / nazorg

goede communicatie. alles op tijd gelegd en geleverd. prettig mail contact.

• Garantie / nazorg

Goede afspraken, harde werkers, pvc vloer ziet er prachtig uit! Je krijgt waar voor je geld! Ik ben er blij mee.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Garantie / nazorg N.v.t.

Uitstekend geholpen in de showroom; een duidelijke, overzichtelijke offerte. Prima bedrijf om afspraken mee te maken.

• Garantie / nazorg

Geen opschepperij, maar gewoon goed advies, nette prijs en bijzonder prettige contact bij het gehele traject. Eigenlijk heel vanzelfsprekend, maar je maakt het ook wel eens anders mee.

• Garantie / nazorg

Zeer mooi resultaat. Persoonlijke aandacht goede adviezen en afspraak is afspraak. Kortom erg prettig om mee te werken. Er ligt nu een mooie vloer met vloerverwarming. Overigens vinden wij vloerverwarming zeker een aanrader bij een PVC vloer.

• Garantie / nazorg

In de showroom wezen kijken en waren zeer verrast qua assortiment. Mark kwam persoonlijk thuis kijken of de vloer bij ons kon worden geplaatst. Uiteindelijk is het de klik pvc vloer geworden. Binnen drie dagen lag de gehele vloer erin inclusief egaliseren van de houten vloer. Inmiddels ligt hij er al een jaar in maar zijn nog steeds zeer blij met de keuze van onze vloer en pvc vloerenconcurrent

• Garantie / nazorg

Mooi resultaat, we zijn er blij mee. Erg prettige communicatie met duidelijke adviezen en antwoorden op onze vragen. Ook flexibel wat betreft onze planning die pas vrij laat duidelijk werd.

• Garantie / nazorg

PVCvloerenConcurrent blinkt uit in persoonlijke aandacht....wij hadden steeds het gevoel dat onze eigen ideeen en wensen centraal stonden..bovendien altijd tijd voor (het weer eens) beantwoorden van onze vragen..uiteindelijk resultaat een prachtige vloer en een heel goed gevoel bij PVCVloerenconcurrent...

• Garantie / nazorg

Heel plezierige omgang, kennis van zaken. Niet moeilijk doen, meedenkend/inzicht voor eventuele aanpassingen. Garantie kan ik niets over zeggen, nazorg is goed. Montage en plaatsing kan ik niets zeggen, heb ik zelf gedaan. Levering was op tijd, en in goed overleg andere tijd bezorgd als afgesproken. Iemand had ons gezegd waar we terecht konden voor een pvc vloer, onderweg kwamen we hier langs, even kijken. Bij die ander zijn we niet meer geweest, de klik(pvc) was goed. Waarom dan nog verder zoeken?

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Na veel twijfel over kleur en motief hebben we een prachtige vloer uitgezocht. Amanda nam de tijd voor ons en gaf zelfs een aantal proefstukken mee. Ook de mannen waren net als amanda zeer enthousiast en vriendelijk. Absolute aanrader om eens bij pvc-concurrent in de showroom te kijken..

• Garantie / nazorg

Prettige mensen, duidelijke voorlichting gehad. Echt familiebedrijf met hart voor de zaak.

De Compagnie 49

1689AG Zwaag

0229-296 323

Over PVC Vloerenconcurrent

De mooiste, meest uitgebreide en gezelligste showroom van Nederland? Die staat in Zwaag! Ben je toe aan een nieuwe vloer? En heeft PVC je voorkeur? Of juist niet, maar ben je toch nieuwsgierig naar alle mogelijkheden? Dan zien we je graag in onze showroom waar je kennis kunt maken met de verschillende mogelijkheden van PVC Vloeren, de voordelen ervan en uiteraard ons uitgebreide assortiment. De koffie staat altijd bijna voor je klaar, want deze zetten wij vers! Bij ons slaag je altijd!

Over CBW Erkend