Na twee dagen in spanning kreeg ik het bevrijende telefoontje dat ik langs mocht komen om de vloer te mogen bewonderen. Mijn God wat is die mooi wat een vakmanschap, precies wat ik voor ogen had is uitgevoerd. Dank jullie wel PVC concurrent het was het wachten waard! Met vriendelijke groet, John Elbert.

• Garantie / nazorg

De PVC vloer ligt er prachtig in, wij werden al heel vriendelijk geholpen in de showroom. Ook de mensen die de vloer gelegd hebben, heel vriendelijk, en ze hebben daarna alles keurig op geruimd.

• Garantie / nazorg

Ook in ons nieuwe huis hebben wij een schitterende PVC vloer laten leggen in visgraat motief. Net als in onze vorige woning weer gekocht bij de PVC concurrent. Duidelijke communicatie en vakkundige medewerkers die met je meedenken!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Vriendelijke ontvangst in de showroom en zeer goed geholpen en geadviseerd. Afspraken worden nagekomen en er wordt echt met je meegedacht. Daarnaast zeer vriendelijke en vakkundige monteurs. Er wordt netjes gewerkt en het resultaat is fantastisch. Absoluut een aanrader. Nogmaals dank voor alles wij zijn er erg blij mee!

• Garantie / nazorg

Super goede service en uitleg. Mijn man heeft een pvc click vloer gelegd in mijn kapsalon. Ik ben er zó blij mee! Prachtige kwaliteit ziet er geweldig uit en je hoort jezelf gewoon niet lopen.

• Garantie / nazorg

Wat een prettig bedrijf is dit! Duidelijk advies. Goede afspraken. En tenslotte een prachtig gelegde vloer door vakkundig personeel. Zeker een aanrader.

• Garantie / nazorg N.v.t.

de monteur(s) waren fantastisch. Snel en vakkundig hebben ze onze vloeren in het hele huis gelegd. Een genot om met deze jongens (mannen) te werken.

• Garantie / nazorg

Wij zijn zeer tevreden over het totaalpakket dat we geleverd hebben gekregen. Van vloerverwarming tot anhydriet dekvloer en PVC vloer. We zijn altijd heel geduldig , netjes en vakkundig te woord gestaan. Tussentijds werden problemen voortvarend opgelost. Het eindresultaat is helemaal naar ons zin.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Onze zoon had een probleem met zijn PVCvloer. Geleverd en gelegd door de vloerenconcurrent. Dit is prima en heel klantvriendelijk opgelost door dit bedrijf. Omdat wij hierdoor veel vertrouwen in dit bedrijf hebben gekregen, hebben wij zelf ook een PVC vloer genomen. Uiteraard geleverd en gemonteerd door de Vloerenconcurrent. En (natuurlijk) tot onze volle tevredenheid. We zijn er elke dag blij mee.

• Garantie / nazorg

Leuke ervaring om met deze mensen in contact te komen ze weten waar ze over praten en geven een goed advies. Ook de nazorg is prima.Als we ooit verhuizen weten wij waar we moeten zijn voor de vloeren.

• Garantie / nazorg

Een TOP bedrijf met eerlijke en heerlijke mensen. Heb zelf de trap bekleed met dryback PVC, wat super mooi geworden is. Duidelijke uitleg over de matrialen, levering, handige tips, en lekker bakkie koffie.

• Garantie / nazorg

Goede en snelle communicatie Vriendelijk en behulpzaam Nemen de tijd voor je Vloer ligt er mooi in Winkel oppervlakte is aan de kleine kant

• Garantie / nazorg N.v.t.

Vanwege de vele positieve recensies hebben wij bij PVC Vloerenconcurrent gekozen voor een PVC vloer op de 1e en 2e verdieping van onze nieuwbouwwoning. We wonen inmiddels een aantal weken in ons huis en zijn erg tevreden. De vloer is prachtig en tot in alle hoekjes tot op de millimeter nauwkeurig gelegd (ook bijvoorbeeld rond deurposten, trap en andere plaatsen waar geen plint zit). Ook het voortraject en de communicatie met Amanda zijn heel prettig verlopen. Betrouwbaar, efficiënt, no-nonsense. Een super fijn bedrijf.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Al enige jaren terug hebben we een pvc vloer door de pvc vloerenconcurrent laten leggen. In de showroom werden we vriendelijk ontvangen en kregen de kans om de juiste keuze te maken. De vloer ligt er nu al een aantal jaren naar volle tevredenheid in. Laatst hadden we een beetje lijm nodig om een strook weer vast te lijmen die we zelf los getrokken hadden. Er kwam speciaal iemand bij ons langs rijden met tips en tools wat Amanda op kantoor geregeld had. Uitstekende service, vriendelijk en vrolijk. Plus een vloer van goede kwaliteit!

• Garantie / nazorg

Wij zijn heel erg blij met onze PVC vloer. We hadden een oude kurkvloer die op sommige plaatsen geegaliseerd diende te worden. Alles is voorspoedig verlopen. Vakkundig personeel en goed advies!

• Garantie / nazorg

Met de deskundigheid van de medewerkers en de snelle reactie op problemen is dit bedrijf een goed voorbeeld van klant gerichtheid. Zeker een aanrader voor pvc vloeren.

• Garantie / nazorg

Na het bezoek aan de showroom hadden wij direct het juiste gevoel. Dit gevoel heeft zich vertaald in een mooie vloer die er strak in ligt. De dames in de showroom zijn zeer behulpzaam om je te helpen met je keuze. Grote stalen hebben wij mee kunnen nemen om thuis te bekijken. De vloer ligt bij ons over de tegels voorzien van vloerverwarming. De monteurs zijn vakkundig en klantvriendelijk. Een kleine opmerking is dat de monteur 1 dikte opvulplaatjes bij zich had voor het ophogen van de sparing van het kruipluik onder onze nieuwe deurmat. Hoewel ik verwacht had dat ze dit gewoon hadden opgelost heb ik dit zelf nu verholpen.

• Garantie / nazorg

Zeer goede en vriendelijke vaklui. Goede adviezen van de dames in de showroom en we kregen mooie grote stalen mee zodat je de vloer thuis goed kunt beoordelen. Vloerverwarming werkt perfect met onze verlijmde vinylvloer. Op de mensen en de producten is niets aan te merken. Wij zijn heel blij met onze mooie nieuwe vloer. Afspraken worden 100% nagekomen en er is een zeer vlotte communicatie.

• Garantie / nazorg

Vriendelijk en vakkundig geholpen in de showroom. De monteurs hebben vakwerk afgeleverd. Wij zijn heel blij met onze nieuwe vloer en tot nu toe is er niemand geweest die het niet mooi vond. Klasse!

• Garantie / nazorg

Goede service vanuit de planning, de plaatsing door de monteur(s) ook erg deskundig.

• Garantie / nazorg

Max en G hebben bij ons pvc in visgraat gelegd. Prachtig resultaat, aardige gasten met kennis van zaken. Netjes gewerkt bovendien. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Wij zijn erg tevreden over de kwaliteit en uitstraling van onze pvc vloer. Daarnaast is de vloer vakkundig en netjes door pvc vloerenconcurent gelegd. Zeker een aanrader.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Boven hun bedrijfsnaam staat steevast 'Dé Specialist'. Nu moet je dat altijd wantrouwen als een bedrijf dat over zichzelf zegt. Maar in het geval van PVC Vloerenconcurrent is het de simpele samenvatting van wat ze echt zijn. Wat een duidelijk teken daarvan is: ze stellen duidelijke eisen aan de vloer waarop zij hun PVC-vloeren leggen. Als die daaraan niet voldoet, leggen ze niet. Punt. Dan moet je wachten. Wij ook; onze eerste cementdekvloer was niet goed. Die moest er weer uit. En de nieuwe droogde langzamer dan we hoopten. Als klant wil je natuurlijk eigenlijk niet horen dat je geduld moet hebben. Zeker niet als je verbouwt en je zo snel mogelijk weer van je begane grond gebruik wilt maken. Daar hebben ze alle begrip voor - maar ze wijken niet af van hun koers. Anders gezegd: ze staan voor hun kwaliteit, en boeten daar niet op in. Ondertussen zijn ze (meestal) bereikbaar, staan je geduldig en vriendelijk te woord, denken mee, zijn flexibel in de planning, en... ...leggen uiteindelijk een dijk van een vloer. :-)

• Garantie / nazorg

PVC Vloerenconcurrent is een professioneel bedrijf die weten waar ze het over hebben. Ze hebben uitstekend werk geleverd en wij zouden zo onze volgende vloer hier weer kopen. Bedankt!

Over PVC Vloerenconcurrent

De mooiste, meest uitgebreide en gezelligste showroom van Nederland? Die staat in Zwaag! Ben je toe aan een nieuwe vloer? En heeft PVC je voorkeur? Of juist niet, maar ben je toch nieuwsgierig naar alle mogelijkheden? Dan zien we je graag in onze showroom waar je kennis kunt maken met de verschillende mogelijkheden van PVC Vloeren, de voordelen ervan en uiteraard ons uitgebreide assortiment. De koffie staat altijd bijna voor je klaar, want deze zetten wij vers! Bij ons slaag je altijd!

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.