Alles zeer goed geregeld en heel vriendelijk.

Alleen maar goede ervaringen. Nadat wij op de eerste verdieping via PVC Vloerenconcurrent onze vloer hebben laten doen, wisten we gelijk dat we de bovenverdieping bij hetzelfde bedrijf wilden doen. Nu weer alles goed en vriendelijk afgehandeld. Heel fijn.

Goede begeleiding!

In de winkel kregen we uitgebreid de tijd om een mooie en betaalbare vloer uit te zoeken. Daarnaast constateerde ze voor het leggen een lekkage in mijn nieuwbouw woning, waardoor de vloer nog niet gelegd kon worden in een slaapkamer. Dankzij de vochtmeter die ik van hun mocht lenen kon ik bijhouden waar de lekkage zat en of het goed gerepareerd was. Toen het eenmaal verholpen was konden ze, ondanks de drukke agenda, snel de vloer leggen in de slaapkamer! In die tijd had ik veel e-mail contact, waar altijd zeer vlot op werd gereageerd.

• Garantie / nazorg

Goede service van begin tot eind

In april 2020 ben ik naar de PVC vloerenconcurrent gegaan na een tip van een vriend. Bij het eerste gesprek uitstekend geholpen door Sandra en vervolgens door Amanda. Bij de opname heeft Marc goed alles uitgelegd en tijdens het egaliseren en leggen zag alles er zeer netjes uit. Na een opmerking over een opleverpunt hebben ze de volgende dag gelijk opgepakt.

uitstekend bedrijf voor PVC vloeren

Ze zijn vakkundig, behulpzaam en denken met je mee. Prima adviezen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Klantvriendelijkheid spat er niet af

Ik ben 4 maal in de winkel langsgeweest, de laatste keer was ik blijkbaar aan de late kant, maar het enige waarmee ik begroet werd was: "We gaan sluiten". 4 keer geen echte hulp om een keuze te maken. Onduidelijkheid over de prijzen die er hangen, en als ik het aangeef, dan wordt er gezegd: "Het staat er toch echt op, je moet gewoon beter lezen". Weinig klantvriendelijkheid helaas, dus ik ga voor een andere winkel kiezen.

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Hallo Kilian, Het spijt mij dat het anders is overgekomen dan ik heb gezegd. Wij helpen je graag tijdens onze openingstijden. Ik hoop dat je ook begrijpt dat wij rond kwart over vijf graag naar huis gaan. Misschien tot ziens en anders hoop ik dat je toch ergens een mooie vloer vind tegen een mooie prijs Vriendelijke groet. Amanda. PVC Vloerenconcurrent

Klantvriendelijk, vloer is keurig gelegd ergo: een aanrader!

Vanaf allereerste moment klantvriendelijk geholpen en geadviseerd. Gemaakte afspraken worden zorgvuldig nagekomen en vloer is keurig gelegd door vakmensen. Prijs/kwaliteit is TOP. Kortom: een echte aanrader PS: aangezien de vloer nog maar net is gelegd, nog geen ervaring met garantie/nazorg.

Vakkundig bedrijf

We zijn erg tevreden met onze nieuwe vloer , met vloerverwarming. Marc heeft onze ongelijke vloer , weer super strak gemaakt waar we echt superblij mee zijn. Marcel heeft de pvc vloer top gelegd en kwam met nog wat goede tips. Ook even een compliment naar jullie vloerfrezer wat een vakman!

• Garantie / nazorg

Heel tevreden met pvc vloer

we zijn heel prettig geholpen met het uitzoeken van de vloer. Wat stalen mee naar huis mogen nemen en uiteindelijk een goede keus kunnen maken. Vorige week is de vloer gelegd...zeer snel en keurig, een mooi resultaat. Wij zijn happy! Dank aan Sandra, Marc, Amanda en Sidney

Sidney top

De vloerenleggers mogen ook wel eens een compliment hebben. Top gedaan. Een vakman.

Heel goed vonden wij

Geweldig bedrijf

Goede voorlichting, komt afspraken na en goede vaklui die het werk doen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Goed advies en vakkundig personeel!

Vriendelijk personeel en er is goed overleg. De vloer is mooi gelegd.

• Garantie / nazorg

Prachtige vloer, super service!

Wij zijn zó blij met dit bedrijf. Na behoorlijk wat tegenslagen met onze vloer buiten pvc concurrent om hebben ze altijd meegedacht en meegeholpen oplossing te vinden. Ze hebben zelfs het prutswerk van een ander bedrijf opgelost en daar de kosten van op zich genomen. Heel erg bedankt voor de prachtige vloer en de geweldige service!

Heel tevreden

Aan te bevelen Top bedrijf vakmensen in dienst werken heel netjes en niets is teveel. Woonkamer hal en trap met pvc laten bekleden perfect kan niet beter👍

Prachtige vloer!

PVC Vloerenconcurrent heeft bij ons een prachtige PVC vloer gelegd op een tegelvloer met vloerverwarming. Wat een vakwerk! Alles Superstrak gelegd, zowel de ondergrond als de vloer en de afwerking zelf! Alle medewerkers stuk voor stuk zeer vakkundig, zowel bij bestelling, maken van afspraken als bij het uiteindelijk leggen van de vloer. Houden zich aan de afspraken, doen alles in overleg en denken mee. Zijn zeer tevreden en bevelen dit bedrijf absoluut aan!

Goed en vakkundig.

3 jaar geleden in onze nieuwe woning pvc laten leggen i.v.m. vloerverwarming en bevalt ons uitstekend. Door de persoonlijke en deskundig adviezen zijn we bij pvc concurrent ook voor onze trap bekleding geslaagd. De trap in 1 dag bekleed met pvc door deskundig personeel en alles wordt netjes opgeruimd en achter gelaten. De telefonische bereikbaarheid is helaas een min puntje de mails worden wel snel beantwoord. Tip! Voorbeelden van trappen die bekleed zijn.

• Garantie / nazorg

Prachtige vloer voor een acceptabele prijs

Wij hebben prachtige vloer gekregen in onze nieuwe woning. Prima communicatie en vakkundig gelegd door de medewerkers van PVC Vloerenconcerent.

Super mooie vloer op 3 verdiepingen

Wij hebben op 3 verdiepingen een PVC visgraat vloer laten leggen en we zijn er ontzettend blij mee! De PVC vloerenconcurrent was flexibel en dacht mee. De vloer was niet op tijd aanwezig voor onze initiële afgesproken planning met de PVC vloerenconcurrent, maar doordat zij op zaterdag hebben doorgewerkt is de vloer toch in de afgesproken week geplaatst. ook was het prettig dat er in de avonden en weekenden op mail werd gereageerd en er nog details afgesproken konden worden op zondag over de egaliseer werkzaamheden op maandag. Heel prettig!

prima - duidelijk - realistisch

Bij het uitzoeken was alles mogelijk om even thuis te bekijken qua stalen. De offerte die daarna was opgesteld was duidelijk en lekker online te bekijken. Wijzigingen waren ook snel door te geven en werden direct aangepast. Snel reageren op vragen was ook onderdeel van de service, perfect! Daarna controleren en leggen is prima verlopen en alles volgens afspraak. Waar krijg je dat.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Hallo Arjen, Dank voor de mooie recensie. Veel geluk in de nieuwe woning. vrgr amanda.

Prettig contact en puik werk.

Wij hebben erg fijne ervaringen met PVC Vloerenconcurrent. De uitzoekprocedure was prettig en het definitieve plaatje (de vloer in ons nieuwe appartement) ziet er heel mooi uit. Garantie/nazorg geven we nu ook veel sterren, maar dat weten we nu natuurlijk nog niet. We hopen niemand meer nodig te hebben en dat we er heel lang van mogen genieten.

• Garantie / nazorg

Erg tevreden, goede service.

Wij zijn erg tevreden met de manier waarop alle werkzaamheden zijn uitgevoerd. Voor aanvang van de werkzaamheden hadden we een leiding geraakt, waardoor de vloer erg nat was. Gebeld en ze kwamen direct een heater en een blower brengen om zo toch nog de vloer op tijd droog te krijgen. Fijn als er zo wordt meegedacht. Daarnaast is het echt een schitterende kwaliteit PVC en het ligt er perfect in.

UITSTEKEND !!!

Mijn ervaring met pvc vloerenconcurrent is uitstekend. Behulpzaam en vriendelijke in de showroom, het personeel die de vloer heeft gelegd heeft uitstekend en vakbekwaam werk geleverd. Het bedrijf waar pvc vloerenconcurrent mee samen werkt voor de vloerverwarming, zijn niks anders dan professioneel en netjes. Bedankt voor de mooie pvc visgraat vloer, ik hoop er heel veel jaar te mogen van genieten.

• Inrichting showroom N.v.t.

Teleurstelling

Helaas ook ik heb dit bedrijf voor de 2e keer benaderd voor een vloer. 1e keer goed maar helaas nu een grote teleurstelling.Vloer besteld in augustus met de informatie erbij dat mijn huis ergens in december opgeleverd gaat worden. net zoals bij de keuken neem je dan aan dat je ingepland word en dat je dan altijd een weekje naar achter geschoven kan worden indien nodig maar wat een domper krijg begin november een mail dat de vloer leggen ergens half februari werd? Ik meteen even bellen en vraag maar hebben jullie mij dan nooit ingepland voor bijv.. 1e week januari? Antwoord: nee dat hebben we niet gedaan. Waarop ik nog zeg ok foutje van jullie planning maar dat kan vast wel rechtgezet worden toch? Antwoord: nee helaas dat gaat dus niet.Ik stomverbaasd: Dan hebben we toch een probleem waarop ik uit het niets een mail krijg waarin staat dat ze mij in oktober al hebben moeten verschuiven en dat dus niet voor de 2e keer kan. In oktober? maar ze zijn mijn huis pas beginnen te bouwen in augustus dan is dit toch nooit in oktober klaar? O nee dat was dan een andere klant. Pppfff dus een maand voor oplevering huis moest ik op zoek naar een nieuwe vloer. Gelukkig bij de tegel outlet Purmerend ontzettende leuke aardige verkoper die alles geregeld heeft en waar ik super leuk ben geholpen en voor hetzelfde geld nog een mooiere vloer heb kunnen kopen ook.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Mirella, Uiteraard betreuren wij het dat wij op dit moment niet in de gewenste periode kunnen leveren. Het is enorm druk op dit moment. Je geeft op 18 november aan dat de woning naar alle waarschijnlijkheid voor de kerst worden opgeleverd maar dat er nog van alles kan gebeuren maar de vloer in de 1ste week van januari wilt? Dit is dus nog niet eens zeker. Wij zijn constant afhankelijk van opleveringen. Als er nog geen exacte opleverdata bekend is dan kan ik ook niks inplannen. 9 van de tien opleveringen lopen uit. Ik heb je voorgesteld dat wij de agenda goed in de gaten houden en zodra er eerder ruimte is wij kunnen verplaatsen en dat ik hier altijd mijn uiterste best voor zal doen. Onze agenda veranderd elke dag daar wij afhankelijk zijn van vele factoren van buitenaf. Je had een harde eis van 1ste week januari of anders annuleren en dat terwijl de oplevering nog niet eens definitief is, Gelukkig heb je een mooie vloer gevonden die in de gewenste week geplaatst kan worden (als de woning op tijd wordt opgeleverd en je dekvloer droog genoeg is). jammer dat het op deze manier moet gaan. ik wil je in ieder geval veel geluk toewensen in de nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Amanda.

Perfect. Vriendelijk, duidelijk en vakbekwaam.

Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Goed advies van de dames in de showroom en nemen alle tijd, en als het wat drukker is, is er lekkere koffie. Meerdere keren kleurstalen mee kunnen nemen om thuis te beoordelen. Mannen van de montage zijn zeer vriendelijk en hebben plezier in het werk. Zijn deskundig en werken netjes. We zijn super blij met de vloer!

• Garantie / nazorg

Kennis, kunde, kwaliteit en klantgericht

Wij hebben PVC vloerenconcurrent nu voor de tweede maal benaderd om onze vloer te voorzien van een prachtige pvc laag. Waarom dit bedrijf? Omdat zij hebben gekozen om zich te gaan specialiseren in 1 type vloerbedekking. De kennis en klantvriendelijkheid is enorm en ook de uiteindelijke wijze waarop het geplaatst wordt resulteert in echt vakmanschap. Is er daarnaast iets aan de hand dan leveren ze ook de benodigde service. Klinkt allemaal te mooi in de oren? Wil je waar voor je geld, koop bij de PVC vloerenconcurrent. En nee ik krijg hier niet voor betaald en ik ben geen medewerker. Ik ben gewoon enthousiast.

Over PVC Vloerenconcurrent

De mooiste, meest uitgebreide en gezelligste showroom van Nederland? Die staat in Zwaag! Ben je toe aan een nieuwe vloer? En heeft PVC je voorkeur? Of juist niet, maar ben je toch nieuwsgierig naar alle mogelijkheden? Dan zien we je graag in onze showroom waar je kennis kunt maken met de verschillende mogelijkheden van PVC Vloeren, de voordelen ervan en uiteraard ons uitgebreide assortiment. De koffie staat altijd bijna voor je klaar, want deze zetten wij vers! Bij ons slaag je altijd!

Over CBW Erkend