Tevreden, bedankt.

Tevreden, bedankt.

• Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Henk, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe Malaga bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

verkoop goed montage minder

Ik kwam erachter dat de stoelen verkeerd gemonteerd zijn!!! Nog steeds niet aangepast!!

• Garantie / nazorg

Beste Hans, Hartelijk dank voor de beoordeling. De montage van de stoelen is inmiddels aangepast en naar uw tevredenheid uitgevoerd. Veel plezier gewenst met de nieuwe bartafel en barstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Prima service, stoel was zeer snel leverbaar

Prima service, klein probleempje werd zeer snel en goed opgelost.

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw Meijsen, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe sta-op relaxfauteuil. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Prettige en deskundige benadering..

Mooie winkel met een uiteenlopend assortiment. Voor ieder wat te vinden in eigen stijl en smaak . Prijzen uiteenlopend van goed betaalbaar tot wat hogere prijsklasse. Verder prettige deskundige, benadering en hulp personeel. Afhandeling, levering etc goed. Enige minpuntje: betaling voor afleveren meubels.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste meneer / mevrouw, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe eetkamerstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Klantvriendelijk, aflevering kan beter

In de winkel is het personeel klantvriendelijk en nemen de tijd voor de klant. De heren die de bank hebben gebracht waren uitermate behulpzaam en vriendelijk. Wat mij niet duidelijk was dat de bank, inclusief verpakking en zonder pootjes (die er nog onder geschroefd moesten worden) zo werd neergezet. Het monteren van de pootjes kun je niet bij de klant neerleggen! Daar heb je toch enige kennis (en materiaal) voor nodig. Na wat heen en weer gebel toch maar betaald voor het neerzetten. Dit vond ik totaal niet klantvriendelijk.

• Garantie / nazorg

Beste Diana, Hartelijk dank voor de beoordeling. Vervelend dat in de communicatie over onze bezorgservice de 3 opties (ontzorgen - bezorgen - afhalen) niet duidelijk genoeg zijn overgebracht. Een belangrijk aandachtspunt van onze dienstverlening dat in dit geval duidelijker besproken had moeten worden. Excuses daarvoor. Desondanks veel plezier gewenst met de nieuwe Barlio bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

heel goed.

Verkoper Jan heeft mij heel goed geadviseerd.We zijn dan ook zeer tevreden met de lamp

• Garantie / nazorg

Beste Annemie, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Goed te lezen dat Jan een goed advies heeft gegeven mbt de vloerlamp. Veel plezier gewenst met je nieuwe aankoop. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Snelle en goede informatie over de levering.

Via chat contact gezocht. Volgende dag al een mail over de levering

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Trix, Hartelijk dank voor de hele mooie beoordeling. Goed te lezen dat u onze bereikbaarheid naar tevredenheid heeft ervaren. Veel plezier gewenst met de nieuwe Lavolta bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Alles perfect afgeleverd

Alles correct afgeleverd

• Garantie / nazorg

Beste meneer / mevrouw, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe relaxfauteuil. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Zie opmerking.

Erg tevreden over het verwerken/oplossen van een klacht die we hadden na het leveren van een fauteuil ondanks een afwijzing van de fabriek. Super opgelost door eigen technische dienst.

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Goed te lezen dat onze serviceafdeling u naar tevredenheid heeft geholpen. Veel plezier gewenst met de nieuwe fauteuil. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

een klant vriendelijk e winkel.

een goed advies en uitleg voor matras vind ik geweldig uit proberen welke matras hard of zacht of hard zacht matras.

• Assortiment N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste Rein, Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met het nieuwe Auping bed. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Gute Auswahl, nette Beratung

Im Möbelhaus in Roermond gibt es eine gute Auswahl, da dürfte für jeden etwas dabei sein. Wir haben dort auch Inspiration bekommen, weil es Sachen gibt, die ich in den deutschen Möbelhäuder nicht gesehen habe. Die Mitarbeiter sind aufmerksam, aber nicht aufdringlich. Eine nette Atmosphäre.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • k.A.

Sehr geehrte Frau Ebner, Vielen Dank für die nette Bewertung und Motivation. Viel Spaß mit Ihrem neuen Barcia Esstisch. Wir freuen uns, Sie wieder zu begrüßen in unserem Ausstellungsraum. Mit freundlichen Grüßen, Team Den Elzen wonen | slapen | design

wij hebben een goede keuze gemaakt door bij jullie een bank te kopen

mijn dochter , zoon en wij zijn uiterst tevreden

• Garantie / nazorg

Beste meneer / mevrouw van Bree, Bedankt voor de mooie beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met jullie nieuwe Rigas bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Top bedrijf!

We wonen sinds begin 2022 in het mooie Roerdalen. Met de aankoop van onze Auping bedden begon de goede relatie met het bedrijf. Door de prettige eerste ervaring met Den Elzen hebben we läter ons eetkamer ameublement en een verstelbaar fauteuil daar gekocht!

• Garantie / nazorg

Beste Kees, Bedankt voor de hele mooie beoordeling en motivatie. Fijn te lezen dat u onze dienstverlening ook voor de 2e keer als zeer positief hebt ervaren. Veel plezier gewenst met de relaxfauteuil en de eettafel met stoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Eigenlijk heel erg tevreden

Dingen uit de Auping-collectie gekocht. Ik ben prima voorgelicht, werd prettig ontvangen en er werd tijd voor je genomen. Ik had een speciaal verzoek, wilde nieuwe beweegbare spiralen voor een al heel oude auronde-ombouw. Dit was iets nieuws maar het personeel kwam er goed uit. Na wat tijd - dat lag een Auping- werd er uitgeleverd. Wat strubbelingen maar uiteindelijk kreeg ik precies wat ik wilde. Het afleverproces kende wat haperingen maar alles kwam op de pootjes terecht. Blij met Van den Elzen. En het verkopende personeel!

• Garantie / nazorg

Beste Hein, Hartelijk dank voor de beoordeling. We hebben ons best gedaan u naar tevredenheid te helpen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Service en levering top!!

Een fantastische service en afhandeling van (na) levering van onze nieuwe Auping! Absolute aanrader

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Goed te lezen dat onze serviceafdeling u naar tevredenheid heeft geholpen. Veel plezier en slaapcomfort gewenst met het nieuwe Auping bed. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Geweldige ervaring

Heel blij met onze nieuwe bank. Van aankoop t/m levering helemaal tevreden. Top service!

• Garantie / nazorg

Beste Erik, Bedankt voor je mooie beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met jullie nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Alles perfect

Geen op of aanmerkingen, 100% tevreden. Iedere verandering zou nadelig kunnen zijn.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste meneer, Bedankt voor de mooie beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met de Moome Edge bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Grote, mooie zaak!

Het is een grote, mooie zaak, overzichtelijk, groot assortiment. Neem de tijd om te kijken. Genoeg en vriendelijk personeel om vragen aan te stellen.

• Garantie / nazorg

Beste Nelly / Theo, Bedankt voor de mooie beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe eetstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Snelle levering, goede kwaliteit en klantvriendelijk. Daarom hebben wij na onze bank en relaxstoelen ook voor onze eettafel stoelen wederom voor Den Elzen gekozen.

• Garantie / nazorg

Beste Fred, Bedankt voor de mooie beoordeling en motivatie. Altijd fijn te lezen als de ervaring van de klant positief is en een vervolg aankoop ook volledig naar wens is verlopen. Veel plezier gewenst met de nieuwe Tanaro eettafelstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Kwaliteitsproducten en service

Zeer vriendelijke verkopers snelle levering. Zeer correcte en snelle afhandeling en oplossing voor probleem dat ontstond bij levering. Omwille van de kwaliteit en de service komen wij speciaal uit België steeds graag naar Den Elzen

• Garantie / nazorg

Beste Luc, Bedankt voor de hele mooie beoordeling en motivatie. Fijn te lezen dat u tevreden bent met onze service en dienstverlening. Veel plezier gewenst met de gekochte meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Heel goed en deskundig geholpen in de winkel. Door de bezorgers keurig afgeleverd en uitgepakt. De verpakking netjes meegenomen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste meneer van Wegberg, Bedankt voor de beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe Sami bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

zeer tevreden, ook de aflevering

in de winkel werden we goed van advies voorzien, wat onze keuze gemakkelijker gemaakt heeft, de bezorging was perfect met tips om de meubels goed te onderhouden.

• Garantie / nazorg

Beste Marcel, Bedankt voor je mooie beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank en de fauteuil. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Goede service, tot in details goed geregeld.

Duidelijke uitleg, ruim te tijd genomen om te adviseren. Ook na de aankoop goede communicatie over levering. Bezorgers vriendelijk en werkte keurig netjes.

• Garantie / nazorg

Beste Tim, Bedankt voor je beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe Barlio longchair. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Goed geslaagd voor een mooie bank en eettafel

Goed geslaagd voor een mooie bank en eettafel

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Nichon, Bedankt voor de beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe Taranto eettafel. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Goede begeleiding en advisering

Bij aankoop van onze relaxstoelen werd er voldoende tijd genomen om ons van goed advies en mogelijkheden te voorzien. Goede kennis van binnenhuisarchitectuur.

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe relaxstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen | slapen | design

Burghoffweg 30 6042EX Roermond

Over Den Elzen wonen | slapen | design

Den Elzen wonen | slapen | design Het nieuwe wonen. Dat is stijlvol wonen. Smaakvol wonen. Betaalbaar wonen. Van vernieuwende collecties tot eigentijds aansprekend - je vindt het bij Den Elzen wonen | slapen | design.

Over CBW Erkend