Super service

Nadat er een probleem was met de sluiting van een klep van de tv kast en bleek dat er geen nieuwescharnieren waren voor dit mode, is er een ander scharnier besteld en geplaatst. Na plaatsing bleek dat de klep niet goed sloot en ongeveer 2 cm open bleef staan weer gebeld en meteen devolgende dag is dit probleem opgelost chapeau voor de goede en snelle service, ook opgemerkt zij dat iedereen erg vriendelijk is aan de telefoon en ook de monteurs Peter en Roy. Bedankt mannen en den Elzen in het algemeen. Een klein puntje van kritiek is dat na 2 jaar de materialen voor reparatie al niet meer verkrijgbaar zijn en er moet worden geïmproviseerd om alles toch naar behoren opgelost te krijgen . Slordig van Sooon. Iets grotere voorraad misschien?

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste Ad, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en motivatie. Fijn te lezen dat we het probleem met de sluiting van de klep naar tevredenheid hebben opgelost. Helaas zijn wij ook afhankelijk van onze leveranciers wat betreft voorraad van materialen en kan het dus zijn dat bepaalde onderdelen niet meer leverbaar zijn. Gelukkig hebben wij kundige medewerkers die dit op een creatieve manier hebben opgelost. Veel plezier nog met de gerepareerde TV kast. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Vriendelijke verkopers

Mooie bank gekocht bij vriendelijke verkopers! Erg behulpzaam en vriendelijk contact.

• Garantie / nazorg

Beste Linda, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank! Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Prima service!

Goede dienstverlening in Corona tijd!

• Garantie / nazorg

Beste Wim, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe meubelen! Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Super!!

Heel erg fijn geholpen door Jennifer. Haar advies heeft mij geholpen om de juiste bank te kiezen. Ik ben er echt heel erg blij mee!

• Garantie / nazorg

Beste Truus, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en geschreven motivatie. We zullen de complimenten aan Jennifer doorgeven :-) Veel plezier gewenst met de nieuwe bank! Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goede service, duidelijkheid mbt te leveren producten en levertijden. Ze komen afspraken na! Deskundige en vriendelijke medewerkers.

• Garantie / nazorg

Beste Largo, Hartelijk dank voor je beoordeling en geschreven motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank! Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goede service, vriendelijk personeel

Goed advies, vriendelijk personeel en goede service.

• Garantie / nazorg

Beste Bjorn, Hartelijk dank voor je beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe meubels. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Erg goed

Vriendelijk, behulpzaam, goede uitleg, goed advies

• Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Angelo en Sandy, Hartelijk dank voor de beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe eetkamerstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

• Garantie / nazorg

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling Veel plezier gewenst met de nieuwe bank en fauteuil. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Kijken... Zitten.... Praten.... Meten.... Kopen

Het ging lekker vlot. We wisten wat we wilden en na een deskundig advies en 2 cappuccino’s besloten om te bestellen. Door Corona iets langere levertijd, maar toen ze kwamen plaatsen....top. Snel vakkundig en netjes. Dik dik tevreden

• Garantie / nazorg

Beste Ton, Hartelijk dank voor de beoordeling en geschreven motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank en fauteuil. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Zeer tevreden over de persoonlijke benadering.

Zowel in de zaak bij de verkoop, kundig advies en alle ruimte om je keuze te maken, maar zeker ook bij de aflevering, door eigen medewerkers, prima service en uitleg mbt onderhoud.

• Garantie / nazorg

Beste Wim, Hartelijk dank voor de beoordeling en geschreven motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe relaxfauteuils. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Sehr kompetentes Team, gute Beratung, gute Ware Gerne wieder

Wie gewohnt gute Beratung, auch darüberhinaus immer wieder gute Beratung.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Hallo Michael, Vielen Dank für diese sehr nette Bewertung! Viel Spaß mit Ihrem neuen Relaxstuhl. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen in unserem Showroom. Herzliche Grüße, Team Den Elzen wonen & slapen

Was hoopvol maar weer teleurstelling

Op 4 januari hebben we een prettig gesprek gehad met casemanager en medewerkster klantenservice. Hierin werd ons ongenoegen besproken over levering maar ook afhandeling van aantal producten. 1 fauteuil woonkamer en karpet. Er zou via mail met nog 1 persoon van de klantenservice worden gecommuniceerd. Zij was ook bij het gesprek aanwezig. Met een tevreden gevoel zijn we naar buiten gegaan. Fauteuil zou in week 10 worden geleverd. Niets vernomen dus zelf initiatief genomen. Product zou week 11 geleverd worden. Niets vernomen. Weer contact gehad. Fauteuil was net binnen en moest nog gecontroleerd worden. Vandaag geleverd. En..... Stoel fluit nog erger dan vorige keer. Bezorgers gebeld met kantoor. Er wordt contact opgenomen met leverancier en dan hoort U nog aldus bezorgers. Kan wel janken. Bijna een jaar verder. DEN ELZEN dit kan echt niet.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste Jolanda, Vervelend te lezen dat het serviceproces niet naar wens is verlopen, waarvoor onze welgemeende excuses. De trage voortgang van het proces lag aan meerdere doeleinden. Uiteindelijk hebben we de stoelen opgehaald en het totaalbedrag gerestitueerd. Hopelijk bent u tevreden met deze oplossing. Het karpet wordt vervangen door een nieuw exemplaar. Zodra we het karpet in huis hebben, wordt het zsm door ons geleverd. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Meedenkend en goede service!

Tijdens mijn zoektocht naar een bank is er goed meegedacht in mogelijkheden. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Na de levering werd er nog gebeld hoe alles was verlopen. Heel prettig contact met alle medewerkers.

• Garantie / nazorg

Beste Karen, Hartelijk dank voor de beoordeling en geschreven motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw Peeters, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe kasten. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Lief alles problemlos und sehr nett ab!

Empfehle ich gerne weiter! Kompetente und freundliche Beratung!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Hallo Ute, Vielen Dank für diese sehr nette Bewertung! Viel Spaß mit Ihrem neuen Sofa. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen in unserem Showroom. Herzliche Grüße, Team Den Elzen wonen & slapen

de service was naar wens

goed geholpen in de winkel aflevering prima verlopen

• Garantie / nazorg

Beste Lenie, Hartelijk dank voor de beoordeling en geschreven motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe relaxfauteuil. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Teleurstellend

Dit was de reactie die wij kregen op bij Den Elzen gekochte eetkamerstoelen van €159,00 per stuk toen deze na 4 jaar kapot gingen: besproken. Uw melding betreft leatherlook eetkamerstoelen. Deze leatherlook, ookwel kunstleder, is zeer gevoelig voor slijtage. Door deze gevoeligheid voor slijtage is de levensduur van kunstleder beperkt. Dit is duidelijk te zien in de ‘afbladering’ van het kunstleder en vaak ook in het ontstaan van kleine scheurtjes in de bovenste laag. Wij zien dat wij uw stoelen in juni 2015 bij u zijn komen bezorgen. De garantieperiode volgens de CBW voorwaarden (3jaar afbouwend) is inmiddels helaas verstreken. Om deze redenen moeten wij uw melding helaas afwijzen. We vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. We zijn nu op zoek naar nieuwe stoelen maar die kopen we zeker niet bij Den Elzen. Ik heb de klacht laten lopen maar ik blijf het slecht vinden. Vandaar dat ik het hier alsnog meldt.

• Garantie / nazorg

Beste Esther, Vervelend te lezen dat de stoelen na 4 jaar slijtage vertonen. Het kunstleder heeft helaas een beperkte levensduur en dat is tijdens het verkoopgesprek besproken. De gemaakte garantie afspraken die destijds samen met u zijn bepaald zijn voor ons leidend. Jammer dat u een bezoek aan onze showroom uitsluit. Mocht u toch van gedachte veranderen heten we u uiteraard van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Freundlich, zuverlässig und kompetent.

• k.A.

Hallo Herr / Frau Sustersic, Vielen Dank für diese sehr nette Bewertung! Viel Spaß mit Ihrem neuen Schrank. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen in unserem Showroom. Herzliche Grüße, Team Den Elzen wonen & slapen

Fijn persoonlijk advies in de showroom. Goede service bij aflevering En attent dat er na levering nog gebeld werd of dat alles naar wens was.

• Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Miriam, Hartelijk dank voor de beoordeling en geschreven motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe salon- en bijzettafel Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Super Kundenservice / super klantenservice

Wij hebben een tafel met stoelen gekocht en zijn heel tevreden met de kwaliteit. De klantenservice was top, ook met de levering en montage waren wij heel tevreden. Alle medewerkers waren super vriendelijk. Een tijdje na de levering werden wij opgebeld met de vraag of we tevreden zijn met het product, hier waren wij positief verrast en dit spreekt na onze mening voor een heel goede klantenservice. Für deutsche Kunden: Wir haben einen Tisch mit Stühlen gekauft und sind mit der Qualität sehr zufrieden. Der Kundenservice war toll, die Lieferung und Montage haben super funktioniert - alle Mitarbeiter waren super nett. Einige Wochen nach der Lieferung erfolgte nochmal ein Anruf, ob wir mit unserem Produkt zufrieden sind oder etwas zu bemängeln haben, auch hier waren wir sehr positiv überrascht von dem guten Kundenservice.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Beste Lisa, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en geschreven motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe tafel en eetkamerstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Klantvriendelijk en uitstekende after sales

Mooie House of Dutchz 106 bank gekocht Zeer Klantvriendelijk en uitstekende after sales

• Garantie / nazorg

Beste meneer / mevrouw Munnecom, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe House of Dutchz bank! Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

leveren kwaliteit

A. Vindt ik het vreemd om bezorgkosten tevragen.

• Garantie / nazorg

Beste Wim, Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat betreft de bezorgkosten willen we op een duidelijke en transparante manier onze klanten informeren naar de mogelijkheden. Hierdoor kan de klant zelf een passende keuze maken. Veel plezier gewenst met de nieuwe eetkamerstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

produkt voldoet aan verwachting

na telefonisch contakt op 19 maart extra advies gekregen over verschuiven stoel bij opstaan

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste meneer / mevrouw Eijmael, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn te lezen dat we u van een goed advies hebben kunnen voorzien. Veel plezier gewenst met de nieuwe relaxfauteuils. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Vriendelijke bediening en zeer tevreden over levering.

Zie boven.

• Garantie / nazorg

Beste Harry, Hartelijk dank voor de beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe meubels. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Prima verkoper goed alles verteld , op tijd geleverd door fijne mensen. Als we weer iets nodig hebben zullen we zeker Den Elzen weer bezoeken

• Garantie / nazorg

Beste Jose, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe fauteuil.. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Over Den Elzen Wonen & Slapen

Den Elzen wonen & slapen Het nieuwe wonen. Dat is stijlvol wonen. Smaakvol wonen. Betaalbaar wonen. Van vernieuwende collecties tot eigentijds aansprekend - je vindt het bij Den Elzen wonen & slapen.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.