Goede service in de winkel en bij levering

• Garantie / nazorg

Beste familie Sillen, Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe eetkamerstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Perfect verkoopgesprek, perfecte aflevering en een geweldig after sales gesprek

Zie hierboven

• Garantie / nazorg

Beste familie Looijmans, Bedankt voor de hele mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe Chiado bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Topservice!

Prima geadviseerd en top klantenservice!

• Garantie / nazorg

Beste Jeanny, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Klantvriendelijk, veel keuze, allemaal kwaliteit

Prettig en klantgericht

• Garantie / nazorg

Beste Han, Bedankt voor de mooie beoordeling die we hebben gekregen. Veel plezier gewenst met de nieuwe eetkamerstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

slecht bij levering

bij levering werd ons verteld dat we zelf alles moesten uitpakken en installeren. Bench bank zelf uit plastic halen en poten onderzetten. Dit was ons van te voren niet verteld. Vind dit erg goedkoop naar klanten toe. verpakking werd ook niet meegenomen. Tafel idem dito. Bij onze zoon is de bank wel geïnstalleerd door jullie. Hoe kan dit mogelijk zijn? .

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste meneer / mevrouw Lomans, Vervelend te lezen dat de bezorging van de bank en de salontafel niet is verlopen zoals verwacht. Wij bieden 2 pakketten aan wat betreft aflevering van onze goederen: 1. bezorgen: afleveren product excl. montage en retourname verpakkingsmateriaal 2. ontzorgen: afleveren product incl. montage en retourname verpakkingsmateriaal In de orderbevestiging staat dat u bij de aankoop heeft gekozen voor de optie 'bezorgen'. Uw zoon heeft destijds bij de aankoop van de bank gekozen voor de optie 'ontzorgen'. Daar zit het verschil. We willen jullie desondanks veel plezier wensen met de nieuwe meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Top banken geleverd.

• Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Annemarie, Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Kwalitatieve meubels en deskundig personeel

Tijdens mijn zoektocht naar andere eetkamerstoelen, kwam ik via internet bij "Den Elzen" in Roermond. Daar vond ik een eetkamerstoel van Baenks. Ik werd goed geholpen door verkoopster Rianne bij leerkeuze en kleurkeuze. Na de levertijd werden de stoelen netjes afgeleverd. Laatst werd ik nog door hen gebeld, of nog alles naar wens is wb. stoelen. Ik ben er heel blij mee !!

• Garantie / nazorg

Beste Marleen, Bedankt voor de mooie beoordeling en motivatie die we hebben gekregen. We zullen de complimenten aan onze verkoopadviseur Lian doorgeven! Veel plezier gewenst met de nieuwe eetkamerstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Vakkundig geholpen

• Garantie / nazorg

Beste Anja, Bedankt voor de beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe Domus bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Super goede advisering en verkoop + service daarna.....

Hele goede showroom ervaring met jullie verkoper.....

• Garantie / nazorg

Beste Eppo, Bedankt voor de mooie beoordeling en motivatie die we hebben gekregen. De complimenten worden doorgegeven aan onze verkoopadviseur Jan. Veel plezier gewenst met de nieuwe armstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Prima advies en geweldige service

Voor het kopen van onze nieuwe meubels hebben we prima en deskundig advies gekregen. Afspraken werden 100% nagekomen. Levering en montage ook geweldig.

• Garantie / nazorg

Beste familie Saris, Bedankt voor de mooie beoordeling en motivatie die we hebben gekregen. Veel plezier gewenst met de nieuwe meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

ik ben zeer te spreken over de werknemers

Ik werd in de winkel goed geholpen. De mensen die de spullen kwamen afgeven waren ook zeer kundig

• Garantie / nazorg

Beste Agray, Bedankt voor de mooie beoordeling die we hebben gekregen. Veel plezier gewenst met de nieuwe meubels. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goed geïnformeerd over product.

Goede ervaringen zowel in de winkel als ook de bezorgers.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Mariet, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe Katira bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goede advisering en afleveren van onze relaxfauteuil

Deskundige advisering in corona tijd (bezoek op afspraak), in korte tijd onze keuze kunnen maken

• Garantie / nazorg

Beste Harold, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe relaxfauteuil. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goed advies en goede afhandeling.

In de winkel goed advies gekregen en ze nemen ruim de tijd om alles uit te leggen. De levering was keurig op tijd en goed advies voor onderhoud van de meubels.

• Garantie / nazorg

Beste Clarien, Bedankt voor je beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe Rigas bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Vriendelijk personeel. Alleen als `n verkoopster `n fout maakt met de prijs dan moet je behoorlijk onderhandelen om tot `n afhandeling te komen. De prijs van 65 euro voor het gekochte te monteren vind ik best veel als je voor `n behoorlijke bedrag hebt gekocht. De monteurs waren heel vriendelijk. We gaan er als we weer wat nodig hebben zeker weer terug.

• Garantie / nazorg

Beste familie v/d Boel, Bedankt voor de hele mooie beoordeling en duidelijke motivatie. Goed te lezen dat alles naar tevredenheid is opgelost en afgehandeld. Veel plezier met jullie nieuwe meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Mijnaankoop bij den elzen was zeer goed en snelle levering Een aanrader om daar u aankoop te doen

• Garantie / nazorg

Beste Toos, Bedankt voor de mooie beoordeling die we hebben gekregen. Veel plezier gewenst met de nieuwe Rigas bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Den Elzen is een top woonwinkel

Uitstekend advies met een goede prijs kwaliteit verhouding. Levering van onze hoekbank op tijd en netjes geplaatst. Een aanrader!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste familie Evers, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank! Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

goed advies vriendelijke mensen

aflevering correct en goed advies

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste familie Krol, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank! Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

geweldig

Altijd netjes en plezierig ontvangen , men heeft veel tijd voor de klant en ook na de aankoop blijft dit hetzelfde zo wel bij vragen als bij eventuele klachten . Ook het bezorgende personeel is altijd correct en behulpzaam , Hebben al meerdere malen hier onze aankoop gedaan en zullen ook nog steeds weer hier onze te kopen meubelen kopen mocht het zover zijn .

• Garantie / nazorg

Beste familie Houba, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en motivatie. Goed te lezen dat u een tevreden klant bent en al meerdere malen naar tevredenheid geholpen bent. Veel plezier gewenst met de nieuwe eetkamerstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Kan niet beter

Zeer goede en accurate afhandeling zowel van de levering als ook van de reclamatie

• Garantie / nazorg

Beste familie Vilardel, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe fauteuil! Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Super service

Nadat er een probleem was met de sluiting van een klep van de tv kast en bleek dat er geen nieuwescharnieren waren voor dit mode, is er een ander scharnier besteld en geplaatst. Na plaatsing bleek dat de klep niet goed sloot en ongeveer 2 cm open bleef staan weer gebeld en meteen devolgende dag is dit probleem opgelost chapeau voor de goede en snelle service, ook opgemerkt zij dat iedereen erg vriendelijk is aan de telefoon en ook de monteurs Peter en Roy. Bedankt mannen en den Elzen in het algemeen. Een klein puntje van kritiek is dat na 2 jaar de materialen voor reparatie al niet meer verkrijgbaar zijn en er moet worden geïmproviseerd om alles toch naar behoren opgelost te krijgen . Slordig van Sooon. Iets grotere voorraad misschien?

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste Ad, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en motivatie. Fijn te lezen dat we het probleem met de sluiting van de klep naar tevredenheid hebben opgelost. Helaas zijn wij ook afhankelijk van onze leveranciers wat betreft voorraad van materialen en kan het dus zijn dat bepaalde onderdelen niet meer leverbaar zijn. Gelukkig hebben wij kundige medewerkers die dit op een creatieve manier hebben opgelost. Veel plezier nog met de gerepareerde TV kast. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Vriendelijke verkopers

Mooie bank gekocht bij vriendelijke verkopers! Erg behulpzaam en vriendelijk contact.

• Garantie / nazorg

Beste Linda, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank! Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Prima service!

Goede dienstverlening in Corona tijd!

• Garantie / nazorg

Beste Wim, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe meubelen! Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Super!!

Heel erg fijn geholpen door Jennifer. Haar advies heeft mij geholpen om de juiste bank te kiezen. Ik ben er echt heel erg blij mee!

• Garantie / nazorg

Beste Truus, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en geschreven motivatie. We zullen de complimenten aan Jennifer doorgeven :-) Veel plezier gewenst met de nieuwe bank! Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goede service, duidelijkheid mbt te leveren producten en levertijden. Ze komen afspraken na! Deskundige en vriendelijke medewerkers.

• Garantie / nazorg

Beste Largo, Hartelijk dank voor je beoordeling en geschreven motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank! Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Over Den Elzen Wonen & Slapen

Den Elzen wonen & slapen Het nieuwe wonen. Dat is stijlvol wonen. Smaakvol wonen. Betaalbaar wonen. Van vernieuwende collecties tot eigentijds aansprekend - je vindt het bij Den Elzen wonen & slapen.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.