Top bedrijf !!

Heel goed geholpen door medewerkster en prima service bij levering

• Garantie / nazorg

Ik heb mij er aan gestoord dat ik extra moest betalen voor het afvoeren van verpakkingsmateriaal.

• Garantie / nazorg

Leuke zaak en prima service

Wij komen al jaren bij Den Elzen. We worden altijd fijn te woord gestaan en prima geholpen.

• Garantie / nazorg

Een splinternieuwe Audi gekocht bij een poenerige occasionsjacheraar.

Het bed is heerlijk, want van Auping, een topmerk. Dan verwacht je een behandeling alsof je inderdaad de koper van een topmerk bent. Den Elzen heeft daar geen boodschap aan. De bevestiging van de afspraak voor het advies (aan de houding van de verkoopmedewerkster te zien, was het meer haar bonusmomentje) kregen we een maand ná de afspraak. De mensen bij Den Elzen waren tot drie dagen van te voren niet in staat een afspraak te maken voor het levermoment. Ze wisten namelijk niet zeker of de fabriek de spullen wel compleet zou leveren. En de collega van de planning had het ook al zo druk. Misschien zou ze hem tijdens de lunchpauze even zien, zei de medewerkster van klantenservice, dan kon ze hem misschien even vragen of het misschien zou kunnen lukken. Dat wij dan misschien wel ook niet zeker wisten wanneer we de betaling misschien konden plannen, dat begrepen ze bij Den Elzen dan weer niet. Alsof je de stukadoor spreekt die zijn vrouw even moet bellen omdat die de planning doet. Alsof het niet al 2021 is en niet elke leverancier weken van te voren je al kan vertellen wanneer hij levert en het preciezer weet naarmate het levermoment dichterbij komt. Alsof we niet al lang computers hebben die wel raad weten met dit soort elementaire supply-chainproblemen. Een dag voor de levering werd de levering per mail bevestigd. Bij de bevestiging zat een lijst van de onderdelen waaruit het bed bestond, met de prijs per onderdeel erbij. Onrustig geworden door het voorafgaande geknutsel, gingen we de bedragen optellen. En inderdaad: het totaalbedrag lag ruim 10% hoger dan het bedrag op de orderbevestiging. Overigens is ons tot nu toe steeds onduidelijk gebleven wat nou het nut was van die lijst. Toen ik belde om naar het verschil tussen beide bedragen te vragen, kon Den Elzen de koppeling tussen beide documenten niet vinden. Het bed is geleverd en betaald. Wij kopen nog geen setje wasknijpers meer bij Den Elzen.

• Garantie / nazorg

Geachte heer Thissen, Fijn dat u tevreden bent over het Auping bed. Erg jammer dat u ontevreden bent over onze service en werkwijze. Over de door u opgesomde zaken is vooraf aan de levering uitleg gegeven en informatie verstrekt door onze medewerkers. Hun goedbedoelde inspanningen worden jammerlijk erg negatief neergezet. Het feit dat fabrikanten door de corona-pandemie noodgedwongen, soms bij herhaling, levertijden uitstellen is erg vervelend. Wij zijn hierin afhankelijk van onze leveranciers. Ondanks de in uw ogen onprettige gang van zaken, wensen we u een gezonde nachtrust en veel plezier met uw Auping aankoop. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Bij verkoop fijne begeleiding.

Goed gevoel bij aankoop. Enige onduidelijkheid over prijs. Dit is meteen opgepakt en geregeld. Melding van ongerechtigheid is door Furnit keurig opgelost.

• Garantie / nazorg

Beste meneer / mevrouw Ramakers, Hartelijk dank voor de hele mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe fauteuils en bijpassende hocker. Goed te lezen dat uw melding naar tevredenheid is opgelost door onze serviceafdeling. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Geweldig!

Open,klantvriendelijk,goede service

• Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Guido, Bedankt voor je hele mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe vitrinekast. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Tevreden

Nvt

• Garantie / nazorg

Beste meneer / mevrouw Sijbers, Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe Calosso bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Tevreden vanaf aankoop tot levering

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste Hans, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe eetkamerstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goede service, goede kwaliteit, aandacht voor de klant

Geen verbeterpunten

• Garantie / nazorg

Beste meneer / mevrouw Denessen, Bedankt voor de hele mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe meubels. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Erg vriendelijke medewerkers. Alles netjes geplaatst en het verpakkingsmateriaal weer mee genomen. Top

• Garantie / nazorg

Beste Jan, Bedankt voor de hele mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe Rigas bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Alles perfect afgehandeld, zoals gewend!!!

• Garantie / nazorg

Beste meneer, Bedankt voor de hele mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Excellente service

Toen bleek dat de lak op het metaal van onze eetkamerstoelen niet goed hield hebben we contact opgenomen met den Elzen. Na overleg werden nieuwe frames voor de stoelen besteld die enkele weken later al door aardige monteurs werden vervangen. Dank voor de snelle en prettige service.

• Garantie / nazorg

Beste Wim, Bedankt voor de hele mooie beoordeling en duidelijke motivatie. Goed te lezen dat onze servicemedewerkers uw melding naar tevredenheid hebben opgelost. Veel plezier gewenst met de eetkamerstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Teleurgesteld

Bij aankoop van een lederen bank mogelijk een zeer dure verzekering met onderhoud af te sluiten Hier niet op ingegaan ,bank nu afgeleverd zonder onderhoud materiaal niet een woord betreft uitleg Geen mail over onderhoud Helaas pas na aankoop Aanbevelen NEE

• Garantie / nazorg

Beste meneer Brouns, Bedankt voor uw ontvangen review. Uit uw bericht kunnen we niet precies achterhalen wat er mis is gegaan in de communicatie. Zou u met ons telefonisch contact op willen nemen zodat we uw melding kunnen bespreken? Wij horen graag uw bericht. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

• Garantie / nazorg

Beste Paul, Bedankt voor je hele mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe fauteuils. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Perfect geholpen...

Medewerkers die bank in elkaar gezet hebben waren bekwaam en ontzettend behulpzaam en kundig, verder alle karton plastic etc netjes opgeruimd. Complimenten hiervoor.

• Garantie / nazorg

Beste meneer Rovers, Bedankt voor de hele mooie beoordeling en duidelijke motivatie. We zullen de complimenten doorgeven aan ons logistieke team! Veel plezier gewenst met de nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Uitmuntend!

Heel fijn geholpen tijdens het verkoopgesprek. Deskundigheid en rust van verkoper was heel prettig. Levering verliep soepel, er werd de tijd genomen.

• Garantie / nazorg

Beste Janneke, Bedankt voor je hele mooie beoordeling en duidelijke motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Prettig

• Garantie / nazorg

Beste Chrit, Bedankt voor de fijne beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank en de poef! Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Erg goede service

Erg vriendelijk in de winkel/showroom.. Na een tijdje werden we gebeld of alles naar wens was. Na enige tijd gaven wij aan "problemen" te hebben met de pootjes van de bank en daar werd goed meegedacht aan een passende oplossing.

• Garantie / nazorg

Beste Monique, Bedankt voor je mooie beoordeling en duidelijke motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goed geholpen aan goed product

Medewerker nam de tijd om mijn vraag nader toe te lichten en alternatieven te tonen. De mogelijkheden en onmogelijkheden van de bank zijn doorgenomen. Na voorspelde wachttijd is een voorstel gedaan om onze bank te leveren en dat is correct gebeurd met medeneming van verpakkingsmateriaal. Later is nog eens nagebeld of alles in orde was.

• Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste mevrouw, Bedankt voor de beoordeling en duidelijke motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank! Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Vakkundig

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw, Bedankt voor de fijne beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe tafel en eetkamerstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

positief

Is de derde bank die wij hier kopen, en twee losse fauteuils. Levertijd was als afgesproken.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Wil, Bedankt voor de hele mooie beoordeling. Goed te lezen dat we jullie ook nu weer blij hebben kunnen maken met nieuwe meubelen. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank en de fauteuils! Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Betaalbaar, goede kwaliteit en veel keuze.

We hebben ons goed voorbereid en een groot aantal meubelzaken bezocht. Bij Van Elzen hebben we uiteindelijk onze voorkeur gevonden. Degelijk, van goede kwaliteit en de gewenste kleur en grondstof. De medewerker heeft ons op de hoogte gesteld van het benodigde onderhoud en wat te doen bij problemen. De bezorging was vriendelijk, bekwaam en gebeurde op een afgesproken moment. Ook kregen wij bruikbare tips voor het onderhoud van onze bank. Wij zijn zeer tevreden met onze keuze.

• Garantie / nazorg

Beste Jacq, Bedankt voor je hele mooie beoordeling en duidelijke motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank! Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Prima.

Ok.

• Garantie / nazorg

Beste meneer/mevrouw Ressen, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank en relaxfauteuil. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Snelle reactie en afspraak

Snelle reactie en afspraak om de klacht te behandelen. Duidelijk uitleg

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste Els, Bedankt voor de beoordeling. Fijn te lezen dat u tevreden bent met onze serviceafhandeling. Veel plezier gewenst nog met uw bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Mooie meubels en goede adviezen

Den Elzen heeft een goede collectie meubels in verschillende stijlen. Aangetrokken door een bijzonder fraaie bank van Baenks, goede bijpassende draai fauteuils gevonden. Ons over kleuren en stoffen prettig en kundig. Ze nemen de tijd om je behoefte goed te laten uitkomen en dringen je niets op. Fijne zaak, goede after sales service telefoontje.

• Garantie / nazorg

Beste Max, Bedankt voor je hele mooie beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank en de 2 draaifauteuils. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Over Den Elzen Wonen & Slapen

Den Elzen wonen & slapen Het nieuwe wonen. Dat is stijlvol wonen. Smaakvol wonen. Betaalbaar wonen. Van vernieuwende collecties tot eigentijds aansprekend - je vindt het bij Den Elzen wonen & slapen.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.