heel goed

Altijd netjes geholpen ,lekker koffie en mooie meubels gekocht.

Henk is een topper!

Wij denken iedere avond aan je (elektrisch spiraal).

• Garantie / nazorg

Prima kwaliteit voor redelijke prijs

Prima kwaliteit voor redelijke prijs en goed geinformeerd door verkoper

• Garantie / nazorg

Heel fijn geholpen bij den Elzen.

We werden goed geadviseerd en niet opdringerig. De couriers waren ook erg vriendelijk. Vanwege de coronatijd mochten ze de stoelen alleen maar afleveren en niet uitpakken en installeren. Maar dat was geen probleem.

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling en motivatie. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe relaxfauteuils. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goed advies en levering volgens afspraak

Goed advies en levering volgens afspraak

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Edwin, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goeie service, behulpzaam. Prima

• Garantie / nazorg

Beste Rick, Hartelijk dank voor je beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe bartafel en barstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Alleen maar positieve ervaringen.

Verkopers vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Bezorgers ook correct en vriendelijk.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Leon, Hartelijk dank voor je beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe tafel en stoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den elzen wonen & slapen

zeer tevreden

zeer tevreden, zowel qua verkoop, de opvolging, de informatie, als de bezorging

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Veel plezier met uw nieuwe stoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Uitstekende service en doen wat je zegt

Vanaf aankoop tot en met levering alles verlopen zoals gewenst. Geen enkele opmerking en verbeterpunt

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste meneer Dhaene, Hartelijk dank voor uw sublieme beoordeling! Fijn te lezen dat u voor de volle 100% tevreden bent met onze dienstverlening. Veel plezier gewenst met uw nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Tevreden op alle punten!

Ondanks de coronatijd een goede ontvangst, een informatief en vrijblijvend gesprek en bij ons 2e bezoek wederom een hartelijke ontvangst. Duidelijke uitleg over de aankoop en het onderhoud van de eetkamerstoelen. De levering was volgens afspraak en ook hier attente bezorgers met duidelijke uitleg.

• Garantie / nazorg

Beste familie Janssen, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en attente motivatie. Heel veel plezier gewenst met de nieuwe eetkamerstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

SUPER!!!!!!!!!!!!

Alles top geregeld, zeer flexibel met levering. Ook de uitleg bij de levering was SUPER!!!!!!!!

• Garantie / nazorg

Beste meneer Konings, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Goed te lezen dat onze bezorgers naar uw volle tevredenheid hebben gewerkt. We zullen de complimenten doorgeven. Veel plezier gewenst met uw nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Accuraat en professioneel

Prima bed

• Garantie / nazorg

Beste Ineke, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe boxspring. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

na enige hapering perfect opgelost

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste Angelique, Hartelijk dank voor de hele mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

perfect

Aflevering snel en vakkundig uitgevoerd.

• Garantie / nazorg

Beste Paul, Bedankt voor de mooie beoordeling. Heel veel plezier gewenst met de nieuwe meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

In de Winkel goed advies gekregen en zeer behulpzaam. Bezorgers waren top! Hebben flink moeten werken daar de bank niet in de lift paste, werd dus sjouwen via de trappen, en dit alles met een lach zeer vriendelijk blijven.

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw Hoekstra, Bedankt voor uw mooie beoordeling. We zullen de complimenten doorgeven aan onze bezorgers. Heel veel plezier gewenst met de nieuwe bank en de boekenkast. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

slechte klantenservice

Als je een artikel koopt en thuis blijkt er iets niet mee te kloppen, ga je uiteraard in gesprek. Gevraagd werd om een mailtje te sturen met foto. Na een aantal dagen krijg je een standaard verkoop bericht dat zij er niets aan kunnen doen. Face too face durven ze dit blijkbaar niet en waarom allemaal ingewikkeld via mail met een foto ? Zeg dan gelijk bekijk het je maar. Garantie tot de deur en verder niet. En dergelijke service verwacht je niet bij een bedrijf als deze.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste Dre, Spijtig om te lezen dat uw glazen vaas stuk is gegaan. Na intern overleg was de verkoopster er van overtuigd dat de vaas heel was bij het verlaten van onze winkel. Helaas vallen accessoires zoals vazen niet onder de CBW garantie. Met vriendelijk groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Prima alles geregeld

• Garantie / nazorg

Beste Marcel, Bedankt voor de ontvangen beoordeling. We wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Voldoende, maar achteraf niet precies wat we verwacht hadden.

Op zich een goede ervaring. Product was prima, levering eerder dan verwacht, helemaal goed. Het enig was dat wij ook het impregneren van de bank erbij hadden gekocht waarbij niet wisten dat wij 6 spuitbussen geleverd kregen en vervolgens het impregneren zelf moesten doen, midden in onze woonkamer. Hadden we van te voren geweten dat we dit zelf moesten doen dan hadden we dit er zeer zeker niet bij gekocht.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Patrique, Hartelijk dank voor de beoordeling en motivatie. Vervelend te lezen dat er een miscommunicatie is ontstaan tijdens het verkoopgesprek en het voor jullie niet duidelijk was dat de bank door jullie zelf geïmpregneerd dient te worden. Wij attenderen onze klanten hier altijd op maar merken dat dit, door de hoeveelheid aan informatie, wel eens voorbij gaat aan de aandacht van de klant. Onze welgemeende excuses voor de verwarring. Wij leren van uw opmerking en kunnen daarmee onze dienstverlening nog meer optimaliseren! Ervan uitgaande dat het impregneren van de bank goed is gegaan, wensen we jullie veel plezier met de gekochte meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goed service

Nette en goed service

• Garantie / nazorg

Beste meneer Jan, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Heel veel plezier gewenst met de nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Alles goed geregeld

Sneller geleverd dan verwacht en goede communicatie!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste mevrouw de Boer, Bedankt voor uw hele mooie beoordeling. Wij wensen jullie veel plezier met de nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

snel en adequaat mijn klacht opgepakt

Nieuwe eetkamerstoelen. Schade aan de frames. Direct contact gezocht met Den Elzen. Britt nam direct maatregelen en hield ons prima oo de hoogte van de ontwikkelingen. Uit eindelijk nieuwe stoelframes gekregen. Prima service !

• Garantie / nazorg

Beste meneer, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. We zullen de complimenten aan Britt doorgeven! Veel plezier met de nieuwe eetkamerstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Service zoals je hem zou moeten verwachten!

Mijn vriendin en ik hebben een prachtige bank gekocht bij Den Elzen. We hadden in het begin al meteen een goed gevoel bij dit bedrijf. Gedurende de aankoop was de verkoopster die ons geholpen heeft, zeer vriendelijk en totaal niet opdringerig zoals je in de meeste winkels gewend bent hier in Nederland. Fijne uitleg, nam zich de tijd maar al met al menselijk (geen strakke verkooppraat waar wij een bloedhekel aan hebben). W.b.t. De service vonden wij het geweldig snel gaan. De bank was eerder geleverd dan verwacht. Daarbij was het doek aan de onderzijde van de bank ingescheurd, wat na een belletje de week erna verholpen was. Er werd een compleet nieuw doek onder geplaatst. In een woord: Top! Bedankt Den Elzen!

• Garantie / nazorg

Beste meneer Sluijsmans, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en uw duidelijke motivatie. Fijn te lezen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Gute Beratung, guter Service

Wir waren in Holland, sind ausführlich auf Deutsch beraten worden, Bestellung unkompliziert, zuverlässige Zeitplanung für die Wartedauer und gute Zeitplanung bei der Lieferung.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • NZ

Hallo Christoph, Vielen Dank für diese nette Bewertung! Sehr schön zu lesen, dass Sie zufrieden sind. Viel Spaß mit Ihren neuen Möbel. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen in unserem Showroom. Herzliche Grüße, Team Den Elzen wonen & slapen

Zeer snelle levering, goede communicatie ook van chauffeurs. Levering precies volgens bestelling.

Zeer snelle levering, goede communicatie ook van chauffeurs. Levering provo's volgens bestelling.

• Garantie / nazorg

Beste Dion, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en dat je tevreden bent met onze dienstverlening. Veel plezier gewenst met jullie nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Leuke winkel zeer vriendelijk personeel.

Heel vriendelijk personeel, goed advies en snelle levering. Bezorgers waren vriendelijk en correct.

• Garantie / nazorg

Beste Hennie, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Wij wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe eetkamerstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Over Den Elzen Wonen & Slapen

Den Elzen wonen & slapen Het nieuwe wonen. Dat is stijlvol wonen. Smaakvol wonen. Betaalbaar wonen. Van vernieuwende collecties tot eigentijds aansprekend - je vindt het bij Den Elzen wonen & slapen.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.