Snelle reactie en afspraak

Snelle reactie en afspraak om de klacht te behandelen. Duidelijk uitleg

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste Els, Bedankt voor de beoordeling. Fijn te lezen dat u tevreden bent met onze serviceafhandeling. Veel plezier gewenst nog met uw bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Mooie meubels en goede adviezen

Den Elzen heeft een goede collectie meubels in verschillende stijlen. Aangetrokken door een bijzonder fraaie bank van Baenks, goede bijpassende draai fauteuils gevonden. Ons over kleuren en stoffen prettig en kundig. Ze nemen de tijd om je behoefte goed te laten uitkomen en dringen je niets op. Fijne zaak, goede after sales service telefoontje.

• Garantie / nazorg

Beste Max, Bedankt voor je hele mooie beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank en de 2 draaifauteuils. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goed en vriendelijk

Onze ervaring is fijn geweest. Vriendelijke verkoper met goede uitleg over het produkt

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Herman, Bedankt voor de hele mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de relaxfauteuil. We zullen de complimenten doorgeven aan onze verkoopadviseur Elies. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Prachtige showroom, prima adviseur

• Garantie / nazorg

Beste Marcel, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank en de relaxfauteuil. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Tevreden

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw, Bedankt voor de mooie beoordeling. Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Vriendelijk personeel, prima service

Prima service vóór en ná de koop

• Garantie / nazorg

Beste Margot,, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Super!!!

Zeer klant vriendelijk, super service en top levering.

• Garantie / nazorg

Beste Frederic, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank en de draaifauteuil. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goede service in de winkel en bij levering

• Garantie / nazorg

Beste familie Sillen, Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe eetkamerstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Perfect verkoopgesprek, perfecte aflevering en een geweldig after sales gesprek

Zie hierboven

• Garantie / nazorg

Beste familie Looijmans, Bedankt voor de hele mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe Chiado bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Topservice!

Prima geadviseerd en top klantenservice!

• Garantie / nazorg

Beste Jeanny, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Klantvriendelijk, veel keuze, allemaal kwaliteit

Prettig en klantgericht

• Garantie / nazorg

Beste Han, Bedankt voor de mooie beoordeling die we hebben gekregen. Veel plezier gewenst met de nieuwe eetkamerstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

slecht bij levering

bij levering werd ons verteld dat we zelf alles moesten uitpakken en installeren. Bench bank zelf uit plastic halen en poten onderzetten. Dit was ons van te voren niet verteld. Vind dit erg goedkoop naar klanten toe. verpakking werd ook niet meegenomen. Tafel idem dito. Bij onze zoon is de bank wel geïnstalleerd door jullie. Hoe kan dit mogelijk zijn? .

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste meneer / mevrouw Lomans, Vervelend te lezen dat de bezorging van de bank en de salontafel niet is verlopen zoals verwacht. Wij bieden 2 pakketten aan wat betreft aflevering van onze goederen: 1. bezorgen: afleveren product excl. montage en retourname verpakkingsmateriaal 2. ontzorgen: afleveren product incl. montage en retourname verpakkingsmateriaal In de orderbevestiging staat dat u bij de aankoop heeft gekozen voor de optie 'bezorgen'. Uw zoon heeft destijds bij de aankoop van de bank gekozen voor de optie 'ontzorgen'. Daar zit het verschil. We willen jullie desondanks veel plezier wensen met de nieuwe meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Top banken geleverd.

• Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Annemarie, Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Kwalitatieve meubels en deskundig personeel

Tijdens mijn zoektocht naar andere eetkamerstoelen, kwam ik via internet bij "Den Elzen" in Roermond. Daar vond ik een eetkamerstoel van Baenks. Ik werd goed geholpen door verkoopster Rianne bij leerkeuze en kleurkeuze. Na de levertijd werden de stoelen netjes afgeleverd. Laatst werd ik nog door hen gebeld, of nog alles naar wens is wb. stoelen. Ik ben er heel blij mee !!

• Garantie / nazorg

Beste Marleen, Bedankt voor de mooie beoordeling en motivatie die we hebben gekregen. We zullen de complimenten aan onze verkoopadviseur Lian doorgeven! Veel plezier gewenst met de nieuwe eetkamerstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Vakkundig geholpen

• Garantie / nazorg

Beste Anja, Bedankt voor de beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe Domus bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Super goede advisering en verkoop + service daarna.....

Hele goede showroom ervaring met jullie verkoper.....

• Garantie / nazorg

Beste Eppo, Bedankt voor de mooie beoordeling en motivatie die we hebben gekregen. De complimenten worden doorgegeven aan onze verkoopadviseur Jan. Veel plezier gewenst met de nieuwe armstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Prima advies en geweldige service

Voor het kopen van onze nieuwe meubels hebben we prima en deskundig advies gekregen. Afspraken werden 100% nagekomen. Levering en montage ook geweldig.

• Garantie / nazorg

Beste familie Saris, Bedankt voor de mooie beoordeling en motivatie die we hebben gekregen. Veel plezier gewenst met de nieuwe meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

ik ben zeer te spreken over de werknemers

Ik werd in de winkel goed geholpen. De mensen die de spullen kwamen afgeven waren ook zeer kundig

• Garantie / nazorg

Beste Agray, Bedankt voor de mooie beoordeling die we hebben gekregen. Veel plezier gewenst met de nieuwe meubels. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goed geïnformeerd over product.

Goede ervaringen zowel in de winkel als ook de bezorgers.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Mariet, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe Katira bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goede advisering en afleveren van onze relaxfauteuil

Deskundige advisering in corona tijd (bezoek op afspraak), in korte tijd onze keuze kunnen maken

• Garantie / nazorg

Beste Harold, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe relaxfauteuil. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goed advies en goede afhandeling.

In de winkel goed advies gekregen en ze nemen ruim de tijd om alles uit te leggen. De levering was keurig op tijd en goed advies voor onderhoud van de meubels.

• Garantie / nazorg

Beste Clarien, Bedankt voor je beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe Rigas bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Vriendelijk personeel. Alleen als `n verkoopster `n fout maakt met de prijs dan moet je behoorlijk onderhandelen om tot `n afhandeling te komen. De prijs van 65 euro voor het gekochte te monteren vind ik best veel als je voor `n behoorlijke bedrag hebt gekocht. De monteurs waren heel vriendelijk. We gaan er als we weer wat nodig hebben zeker weer terug.

• Garantie / nazorg

Beste familie v/d Boel, Bedankt voor de hele mooie beoordeling en duidelijke motivatie. Goed te lezen dat alles naar tevredenheid is opgelost en afgehandeld. Veel plezier met jullie nieuwe meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Mijnaankoop bij den elzen was zeer goed en snelle levering Een aanrader om daar u aankoop te doen

• Garantie / nazorg

Beste Toos, Bedankt voor de mooie beoordeling die we hebben gekregen. Veel plezier gewenst met de nieuwe Rigas bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Den Elzen is een top woonwinkel

Uitstekend advies met een goede prijs kwaliteit verhouding. Levering van onze hoekbank op tijd en netjes geplaatst. Een aanrader!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste familie Evers, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank! Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

goed advies vriendelijke mensen

aflevering correct en goed advies

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste familie Krol, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank! Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Over Den Elzen Wonen & Slapen

Den Elzen wonen & slapen Het nieuwe wonen. Dat is stijlvol wonen. Smaakvol wonen. Betaalbaar wonen. Van vernieuwende collecties tot eigentijds aansprekend - je vindt het bij Den Elzen wonen & slapen.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.