pünktlich kompetent und freundlich

Bisher sehr gute Erfahrungen mit Mitarbeitern, Planung und Auslieferung! Bezüglich der Garantie haben wir noch keine Erfahrung, daher NZ ( ich hoffe, dass das NZ keine Erfahrung bedeutet)

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • NZ

Hallo Peter, Vielen Dank für diese nette Bewertung! Sehr schön zu lesen, dass Sie zufrieden sind. Viel Spaß mit Ihrem neuen Sofa. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen in unserem Showroom. Herzliche Grüße, Team Den Elzen wonen & slapen

Schöner ausgefallener Tisch

Gute Beratung

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Hallo Herr / Frau Bernhild, Vielen Dank für diese nette Bewertung! Viel Spaß mit Ihrem neuen Tisch. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen in unserem Showroom. Herzliche Grüße, Team Den Elzen wonen & slapen

Goede kwaliteit en prima levering

• Garantie / nazorg

Beste meneer/mevrouw Joosten, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met jullie nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Super service en snellere levering dan gepland.

Super dat er na enige tijd gebeld werd of alles naar wens en tevredenheid is verlopen.

• Garantie / nazorg

Beste meneer Adrie, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met jullie nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goede service.

• Garantie / nazorg

Beste Frans, Bedankt voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe salontafel. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Heel fijn geholpen tijdens het uitzoeken van sta op fauteuil. Er werd de tijd voor me genomen. Alles werd heel goed en duidelijk uitgelegd. Ik kijk ernaar uit om deze te gaan gebruiken.

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste mevrouw van Kessel, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en duidelijke motivatie. We wensen u veel plezier met uw nieuwe fauteuil. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

snel en goed geholpen.

showroom model uitgezocht dat snel geleverd en gemonteerd werd bij mij thuis. Alle verpakkingsmateriaal ging meteen retour. prima service en mooi product aan een schappelijke prijs.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Henry, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en duidelijke motivatie. Veel plezier gewenst met jullie nieuwe banken. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Duidelijk verhaal qua levertijd. Goed te volgen wanneer de meubels werden geleverd Mannen hebben alles netjes gebracht en geinstalleerd en rommel opgeruimd

• Garantie / nazorg

Beste Peter, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en duidelijke motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Super service met een persoonlijke benadering.

Service is super. Je wordt na de levering terug gebeld of alles naar wens is verlopen en of er nog vragen zijn. Top firma.

• Garantie / nazorg

Beste Gé, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank! Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

ALLES PERFEKT VERLOPEN

Wij zijn zeer goed geholpen bij de aankoop en de levering.

• Garantie / nazorg

Beste Walter, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe fauteuil. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Vakbekwaam

Ik kan zeggen dat wij wel vaste klant zijn bij jullie. Henk adviseert ons meestal op zeer professionele wijze. Hij heeft vanochtend Ons telefonisch benaderd hoe de net bij jullie gekochte matrassen Bevallen.

• Garantie / nazorg

Beste John, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en motivatie. De complimenten aan Henk zullen worden doorgegeven. Veel slaapcomfort gewenst met de nieuwe Auping matrassen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goed en klantvriendelijk.

Goed aan de afspraken gehouden. Goede service.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe relaxfauteuil. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goed advies en goede service

Heel erg tevreden

Wij waren heel goed geholpen met deskundig advies en wij zijn heel erg tevreden met onze aankoop.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste meneer Rackham, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling die we mochten ontvangen. Veel plezier gewenst met de nieuwe stoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Prima in de relatie met de klant. Aandachtig, maakt tijd vrij voor de klant en servicegericht.

Zie vorige antwoord.

• Garantie / nazorg

Beste meneer Nooijen, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Bij uw vorige aankoop was u al uiterst tevreden en wat is het dan fijn te lezen dat u wederom een tevreden klant bent. Veel plezier gewenst met uw nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Alles maar wens, de levering ,de gekochte stoelen

• Garantie / nazorg

Beste meneer van den Beuken, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling die we mochten ontvangen. Veel plezier gewenst met de nieuwe stoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goed geholpen door een ervaren medewerker.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste mevrouw Castelijn, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Veel plezier met uw nieuwe Auping matras. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Uitstekende service en advies.

Zeer goede matras en met jullie hulp de beste keuzen gemaakt.

• Garantie / nazorg

Beste Joop, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met uw nieuwe Auping matras. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Super geregeld

Alles op afspraak goed nagekomen, ben zeer tevreden.

• Garantie / nazorg

Beste Jan, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe stoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

goed advies en service

prima advies in de winkel en prima service bij aflevering.

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Marc, Hartelijk dank voor je beoordeling. We wensen je veel plezier met de nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Ontvangst, advies, verkoop en levering volgens het boekje!

Prettig contact in de winkel, met het juiste advies. Voorwaarden bij verkoop worden duidelijk gecommuniceerd en de levering op de afgesproken tijd. Zo hoort het!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste meneer/mevrouw Vleugels, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We wensen jullie veel plezier met het nieuwe Auping bed. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Deskundige informatie, duidelijke uitleg gehad. Alle afspraken netjes nagekomen. Mooi product, uiteraard, zelf uitgezocht.

• Garantie / nazorg

Beste meneer Lommen, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We wensen u veel plezier met de nieuwe banken. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

De reis naar Nederland was het waard

We zijn lang op zoek geweest naar het juiste woonkamermeubilair en hebben het uiteindelijk bij jou gevonden. Prijs, prestatie en kwaliteit klopten. De service is erg goed.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Peter, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en motivatie. Fijn te lezen dat u bij ons geslaagd bent en tevreden bent over onze dienstverlening en service. Veel plezier gewenst met de nieuwe meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Voor ons de eerste keer maar niet de laatste

Wij zijn vanaf het moment dat we bij jullie binnen kwamen totdat de bank geleverd is heel tevreden . Advies service klantvriendelijk alles klopte .

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste Door, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goede service en advies

Hele goede service, en hele goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. Levering was ook heel goed, ze zetten alles netjes neer en ruimen ook nog eens hij troep op!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Bas, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe zithoek. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Over Den Elzen Wonen & Slapen

Den Elzen wonen & slapen Het nieuwe wonen. Dat is stijlvol wonen. Smaakvol wonen. Betaalbaar wonen. Van vernieuwende collecties tot eigentijds aansprekend - je vindt het bij Den Elzen wonen & slapen.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.