Helemaal prima, van advies tot levering

Middels deskundig advies een keuze gemaakt, vervolgens op de hoogte gehouden qua levertijd. Bij levering keurig op tijd, en vervolgens geplaatst. Keurig geregeld

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Mooie kwaliteit meubels en goede service

In de sale een fauteuil gekocht prima product en goede service. Kan deze zaak alleen maar aanbevelen.

• Garantie / nazorg

Beste Hans, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling die we mochten ontvangen. Veel plezier gewenst met de nieuwe fauteuil. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Einfach nur Top!

Meine Bestellung ist wie besprochen geliefert worden. Die angegebene Lieferzeit wurde zwar um eine Woche überschritten, dies liegt aber wohl an der aktuellen Situation. Auch die Mitarbeiter, die pünktlich angeliefert und aufgebaut haben waren sehr freundlich und schnell! Zukünftig wohl meine erste Adresse für Möbel! Nur zu empfehlen!!!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Hallo Stephan, Vielen Dank für diese sehr nette Bewertung und klare Motivation! Sehr schön zu lesen, dass Sie zufrieden sind. Viel Spaß mit Ihren neuen Möbeln. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen in unserem Showroom. Herzliche Grüße, Team Den Elzen wonen & slapen

Deskundige advisering en uitvoering op maat

Luistert goed naar wensen en behoeften en biedt op basis daarvan het advies aan. Levering goed gecommuniceerd en ook goed en netjes geleverd.

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw Diana, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en duidelijke motivatie. Veel plezier gewenst met uw nieuwe Auping bed. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Tot nu toe zeer tevreden en goede service!

Zeer goed geholpen met de koop en het afleveren was perfect!

• Garantie / nazorg

Beste meneer, Hartelijk dank voor de beoordeling. We wensen u veel plezier en slaapcomfort met het nieuwe Auping bed. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Zeer tevreden.

Wij hadden verkoper Henk van Boxmeer als adviseur. Zeer kundig, vriendelijk en een man met verstand van zaken. En zoals verwacht hebben wij vanaf de eerste nacht heerlijk geslapen. Wij waren nogal sceptisch over het kussen van Auping maar dat is inderdaad echt een aanrader. 10 jaar geleden heeft Henk ons ook perfect geholpen. De bezorging was ook goed en corona proof wat in deze tijd heel belangrijk is. Na een week telefonisch benaderd of alles goed was gegaan en hoe het bed beviel valt bij ons ook in goede aarde. Henk krijgt van ons een 10 met griffel.

• Garantie / nazorg

Beste Angelique, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Veel slaapcomfort gewenst met uw nieuwe Auping aankopen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Toppie !!

Toppie !!

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Bert, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe stoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Mooi tijdig geleverd, alles volgens afspraak. Uitleg onderhoud goed. Dik tevreden.

• Garantie / nazorg

Beste Funs, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank en fauteuil. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

• Garantie / nazorg

Beste meneer / mevrouw Beks, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe Rigas bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Bezorging en installatie prima

De bezorging en het installeren van de bank en tafel is op een vakkundige manier gebeurd

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste meneer / mevrouw van Looij, Heel hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank en de eettafel. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Complimenten

Top logistieke afdeling, stoel kon meteen bezorgt worden. Alles ging heel erg snel. Deskundig geholpen door de verkoopster Elies.

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling die we mochten ontvangen. We wensen u heel veel plezier met de nieuwe relaxfauteuil. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Betrouwbaar

Een groot assortiment met kwaliteitsproducten goede informatie en vriendelijke medewerkers

• Garantie / nazorg

Beste meneer / mevrouw Linders, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe Baenks bank! Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goede deskundigheid van medewerkers. Nemen goed de tijd voor je. Kwaliteit van de aankoop is zeer goed. Levering duurde iets langer dan verwacht, maar uiteindelijk allemaal goed gekomen en goede communicatie en service.

• Garantie / nazorg

Beste Danielle, Bedankt voor de mooie beoordeling. We wensen je heel veel plezier met het nieuwe Auping bed. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Fantastisch geholpen in alle opzichten

Alles is prima geregeld !!!

• Garantie / nazorg

Beste meneer Peulen, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. We wensen u veel plezier met de nieuwe salontafel, eettafel en armstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Nette en correcte service

Een aantal meubelstukken via Den Elzen gekocht in Roermond. Alles netjes volgens afspraak bezorgd en verzorgt, tevens stipte en nette communicatie. Op 1 tafelpoot zat een krasje, de medewerker had dit direct gezien en dit als opmerking richting de winkel gecommuniceerd. Een aantal weken later is er een nieuwe poot gemonteerd. Top Service!

• Garantie / nazorg

Beste Niek, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Goed te lezen dat we u naar tevredenheid hebben geholpen met de beschadigde tafelpoot. Heel veel plezier gewenst met de nieuwe meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Den Elzen heeft een ruim assortiment en de verkoper heeft ons deskundig advies gegeven.

Prettige ervaring en zal zeker weer teruggaan.

• Garantie / nazorg

Beste meneer / mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goed begeleid door verkoper

We kwamen bij den elzen terecht door onze vorige meubels Nu mooie nieuwe gekocht en dank zij de verkoper top geholpen en begleid in onze nieuwe keuze Trouwens de bezorgers waren ook erg vriendelijk en netjes

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw Golsteijn, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en duidelijke motivatie. Veel plezier gewenst met de nieuwe meubelen die u bij ons heeft gekocht. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Vriendelijk en goede advies

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw Janssens, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe tafel en armstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Zeer gied

Ivm prive situatie hadden wij op zeer korte termijn een verstelbare aupingspiraal nodig. Die was begrijpelijke niet via gebruikelijke leveringstermijn te krijgen. Door zeer inventief handelen verkoper was het binnen een week toch gelukt, waarvoor wij zeer dankbaar zijn.

• Garantie / nazorg

Beste Jo, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Goed te lezen dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Veel plezier met de nieuwe Auping Smart base. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goede service , vriendelijke kundige verkopers

Mooie meubels

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met de nieuwe tv-dressoir en de 2 armstoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Alleen maar positief,ik nix bedenken wat is tegengevallen dusss ga zo door !!!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Stefan, Hartelijk dank voor je hele mooie beoordeling en super motivatie! Een optimale klanttevredenheid daar streven wij elke dag naar. Wij wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe Rigas bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

pünktlich kompetent und freundlich

Bisher sehr gute Erfahrungen mit Mitarbeitern, Planung und Auslieferung! Bezüglich der Garantie haben wir noch keine Erfahrung, daher NZ ( ich hoffe, dass das NZ keine Erfahrung bedeutet)

• NZ

Hallo Peter, Vielen Dank für diese nette Bewertung! Sehr schön zu lesen, dass Sie zufrieden sind. Viel Spaß mit Ihrem neuen Sofa. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen in unserem Showroom. Herzliche Grüße, Team Den Elzen wonen & slapen

Schöner ausgefallener Tisch

Gute Beratung

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Hallo Herr / Frau Bernhild, Vielen Dank für diese nette Bewertung! Viel Spaß mit Ihrem neuen Tisch. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen in unserem Showroom. Herzliche Grüße, Team Den Elzen wonen & slapen

Goede kwaliteit en prima levering

• Garantie / nazorg

Beste meneer/mevrouw Joosten, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met jullie nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Over Den Elzen Wonen & Slapen

Den Elzen wonen & slapen Het nieuwe wonen. Dat is stijlvol wonen. Smaakvol wonen. Betaalbaar wonen. Van vernieuwende collecties tot eigentijds aansprekend - je vindt het bij Den Elzen wonen & slapen.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.