Was prima geregeld.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Lisan, Hartelijk dank voor je ontvangen review. Veel plezier gewenst met de nieuwe dressoir en fauteuil. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Super goede ervaring

Als eerste ervaring was de verkoop van de meubels. Deze was al goed, werden goed geadviseerd en geholpen. Daarna de bezorging van de meubels. Ondanks de zware en moeilijke tijd van nu, waren de bezorgers ontzettend professioneel en aardig

• Garantie / nazorg

Beste Marcel, Vriendelijk bedankt voor de ontvangen review! Wij wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Sehr guter Service und gutes Preis-Leistungsverhältnis!

Sehr freundliches Personal. Schnelle und unkomplizierte Lieferung. Kartenzahlung bei Lieferung möglich. Perfekte Abwicklung!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • NZ
  • NZ

Hallo Natascha, Vielen Dank für diese super Bewertung! Sehr schön zu lesen, dass Sie zufrieden sind. Viel Spaß mit Ihren neuen Möbeln. Wir freuen uns Sie wieder zu sehen in unserem Showroom. Herzliche Grüße, Team Den Elzen wonen & slapen

Alles netjes bezorgd ,en binnen de tijd

• Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Sophie, Hartelijk dank voor de gekregen beoordeling. Veel plezier gewenst met uw nieuwe meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Verwarrend, maar goed

In de winkel twee aparte opdrachten gemaakt, in drie keer geleverd, in drie delen moeten betalen. Verder goed op de hoogte gebleven van de bestelling, 3 weken later geleverd dan gepland, het laatste deel 5 weken later. Telefonisch goed bereikbaar en altijd behulpzaam.

• Garantie / nazorg

Beste meneer Erdkamp, Bedankt voor de gekregen beoordeling. Goed te lezen dat ondanks de voor u verwarrende omstandigheden en de vertraging in levering u toch tevreden bent met onze geleverde meubelen. Wij zijn altijd afhankelijk van onze leveranciers waardoor (lever)afspraken soms anders uitpakken dan verwacht. Wij wensen u veel plezier met uw bank en stoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Ik werd fijn en direkt geholpen

'smorgens getelefoneerd voor een reparatie aan een stoel en 'smiddags kon ik de stoel al weer ophalen , super !!!! bedankt

• Garantie / nazorg

Beste familie Daamen, Bedankt voor uw hele mooie beoordeling. Ook onze serviceafdeling streeft naar een optimale tevredenheid van de klant. Fijn te lezen dat dat gelukt is! Veel plezier met uw gerepareerde stoel. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goede Service, Goede Uitleg en levering volgens afspraak

We wisten al wat we wilden, een complete Auping matrassen set + bedding en dekbed. In overleg de juiste matras gekozen en tevens gebruik gemaakt, na navraag in twee betalingen op aparte rekening 2 extra kussens gratis gekregen als onderdeel van de actie. Ook de korting was naar tevredenheid want het ging toch om een groot bedrag

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste meneer, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn te lezen dat u naar tevredenheid geholpen bent. Veel plezier gewenst met uw nieuwe Auping aankopen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Correcte levering

Goed geholpen in winkel, levering ook conform afspraak

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Loek, Bedankt voor de gestuurde review. Veel plezier gewenst met de nieuwe tafel. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Einfach super Service, tolle Beratung und hervorragende Möbel!

Wir sind eigentlich zufällig über das Geschäft und die Möbel gestolpert. Wir waren sofort begeistert und haben endlich mal etwas außergewöhnliches gefunden. Die Beratung im Geschäft, die Möbel als solches und auch die Lieferung nach Deutschland waren super und ich würde den Händler auf jeden Fall immer weiter empfehlen!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Hallo Carsten, Vielen Dank für diese super Bewertung! Sehr schön zu lesen, dass Sie zufrieden sind. Viel Spaß mit Ihren neu gekauften Möbeln. Wir freuen uns Sie wieder zu sehen in unserem Showroom. Herzliche Grüße, Team Den Elzen wonen & slapen

Prettig ontvangen en super geholpen

Zowel in de winkel (Roermond) als ook bij het plaatsen van de bank zijn we super goed geholpen. We sijn heel blij met onze nieuwe bank.

• Garantie / nazorg

Beste Jens, Hartelijk dank voor deze mooie review. Heel veel plezier met de nieuwe bank! Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen

Uitstekende service.

Goed geadviseerd door de verkoper bij aankoop van mijn kledingkast. Bezorgers waren vriendelijk en behulpzaam. Van verkoopgesprek tot het moment van bezorgen, omschrijf ik dan ook als uitstekend.

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw hele mooie beoordeling. Veel plezier gewenst met uw kledingkast en graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Ik ben in de zaak goed geholpen en ook de thuislevering verliep prima. Ook de communicatie wanneer de levering werd thuisgebracht Wat ik wel een rare zaak vind is dat ik speciaal voor het in elkaar zetten bij mij thuis van de meubels moest bijbetalen,terwijl alles al compleet werd geleverd.de mannen van de levering konden mij hier verder iet mee helpen. vind eigenlijk dat ik deze bijkomende kosten retour zou moeten krijgen,ik hoop dat u dat begrijpt. hopelijk kunt u mij daar telefonisch of via de mail een antwoord op geven mvg jannemiek de haas

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw de Haas, Bedankt voor uw ontvangen review. Goed te lezen dat u tevreden bent over het traject van aankoop t/m levering. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoelen. Wat betreft de afleverbijdrage nemen wij telefonisch contact met u op. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goed geholpen met het uit kiezen van de meubels

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw Peeters, Hartelijk dank voor deze hele mooie review. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubelen en zeggen graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Goed en vakkundig geholpen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste meneer Korsten, Bedankt voor de prima beoordeling. We wensen u veel plezier met de nieuwe tafel en stoelen. Graag tot ziens in onze showroom! Met vriendelijke groet, Team Den elzen wonen & slapen

Goed en vakkundig geholpen door de monteurs.

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw Schroen, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Niks laten horen van jullie kant.

Bij het kopen vriendelijk maar..... daarna moet jezelf bellen als het bestelde niet in de afgesproken week komt.

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw, De levertijden die wij bespreken tijdens het verkoopgesprek zijn verwachte levertijden/weken. Doordat de kerstperiode binnen deze weken viel heeft de levering vertraging opgelopen. Neemt niet weg dat we u daarvan op de hoogte hadden moeten stellen. Excuses voor dit ongemak. Desondanks hopen we dat u veel plezier zult beleven met uw nieuwe stoelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Vriendelijke service, goede kwaliteit.

Vooropgesteld dat ik zeer tevreden ben over de plaatsing van mijn Auping bed en ik een goed gevoel had bij de vriendelijke heren die in alle rust en deskundig het bed bij ons hebben geïnstalleerd, wil ik toch laten weten dat bij het naar boven brengen van de twee boxen op een aantal plekken beschadigingen zijn ontstaan aan ons behang. Het lukte maar net om de box boven te krijgen door het trappengat, de heren hadden daarom zelfs een aantal fotolijstjes van de muur gehaald om de bocht beter te kunnen maken. Hoewel zij alle moeite deden om het goed te doen, moest ik later toch constateren dat op een paar plekken wat beschadigingen in de vorm van krassen in het behang zitten. Dat vind ik iets minder prettig en is ook bijna niet te herstellen, anders dan door een drastische maatregel van opnieuw behangen. Het leek mij goed u hier toch van op de hoogte te stellen.

• Garantie / nazorg

Beste Monique, Hartelijk dank voor uw bericht. Allereerst fijn te lezen dat u tevreden bent over de werkwijze/aanpak van onze bezorgers en dat de levering met zorg is uitgevoerd. Spijtig wel dat er ondanks de zorgvuldigheid toch schade is opgelopen aan het behang. Excuses voor dit ongemak. Het is goed dat u dit meldt zodat onze bezorgers hiervan kunnen leren. Ondanks de schade aan uw behang willen we u uiteraard heel veel plezier wensen met uw nieuwe Auping bed. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Een aanrader

No-nonsense winkel met vriendelijke verkoper(s) en korrekte service.

• Garantie / nazorg

Beste Luc, Hartelijk dank voor deze mooie review. Heel veel plezier gewenst met de nieuwe tafel en graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

bijna alles wat ik in het uis,heb is van DEN ELZen wonen en slapen

mijn ervaring is prima

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn te lezen dat uw ervaringen met Den Elzen wonen & slapen ook nu weer zo goed zijn bevallen. We wensen u veel plezier met het nieuwe karpet en heten u wederom van harte welkom in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

kwaliteit, service en klantvriendelijkheid

We zijn professioneel en vriendelijk geholpen en hebben onze keuze daardoor snel kunnen maken

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste meneer Jan, Bedankt voor uw hele mooie review. Wij streven naar optimale klanttevredenheid en dat is gelukt! Heel veel plezier met uw nieuwe meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Bij de aankoop kundig advies en zeer vriendelijk. Ook bij de levering correct en hulpvaardig. Alle lof

• Garantie / nazorg

Beste mevrouw, Heel hartelijk dank voor de ontvangen beoordeling. Fijn te lezen dat alles volledig naar wens is verlopen. Veel plezier gewenst met uw nieuwe fauteuil. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Tevreden ..

Kleine opmerking , De levertijd zou 3 weken duren , maar na 4 weken nog niks vernomen , toen hebben we zelf gebeld , en toen was er meteen een datum wanneer de levering kwam .. communicatie was even wat slordig volgens mijn gevoel .

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste meneer Zinzen, Bedankt voor uw ontvangen review. Wij zijn afhankelijk van onze leveranciers en soms is de levertijd helaas iets langer dan verwacht. Goed dat u contact hebt opgenomen. Wellicht hebben uw telefoontje en de binnenkomst van uw bestelling zich gekruist waardoor we uiteindelijk toch een snelle leverdatum konden plannen. Veel plezier gewenst met uw aankoop en graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

TOP

Vriendelijke mensen, goed vakmanschap zowel in winkel als levering

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste mevrouw, Bedankt voor uw mooie review. Veel plezier met uw nieuwe bank. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen

Positief

Plaatsing en meenemen inpak materiaal € 65,00 veel te duur 👎

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Mia, Bedankt voor de ontvangen review. Wat betreft de afleverbijdrage daar berekenen wij een vast bedrag voor. We kunnen geen variabele kosten berekenen naar gelang de hoeveelheid werk die nodig is voor het plaatsen en eventuele montage van de producten. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Veel plezier gewenst met uw nieuwe bank en graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Correcte en snelle levering

1 maand eerder geleverd dan bevestigd, prima service zowel bezorging/montage als de verkopers.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Peter, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wij wensen je heel veel plezier met de nieuwe meubelen. Graag tot ziens in onze showroom. Met vriendelijke groet, Team Den Elzen wonen & slapen

Over Den Elzen Wonen & Slapen

Den Elzen wonen & slapen Het nieuwe wonen. Dat is stijlvol wonen. Smaakvol wonen. Betaalbaar wonen. Van vernieuwende collecties tot eigentijds aansprekend - je vindt het bij Den Elzen wonen & slapen.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.