Goede kwaliteit en prima service

In 2017 hebben we onze vloeren uitgezocht bij CIBO vloeren en hebben prima advies gekregen toentertijd. Op aanraden van de verkoper hebben we een aantal voorbeelden meegenomen om te zien hoe ze gedurende dag eruit zagen wat uiteindelijk tot een keuze heeft geleid waar we nu nog steeds blij mee zijn. We hebben de visgraat multiplank zelf gelegd en met wat tips van CIBO is dit goed te doen, hou er rekening mee dat de snelheid waarmee ze op youtube een vloer leggen niet haalbaar is voor een doehetzelver. Na wat vertraging tijdens de bouw hebben we de vloer in 2019 gelegd en zijn er na 4 jaar nog steeds blij mee. Helaas is er een vlek ontstaan doordat de onderkant een stalen tafelpoot nat was geworden, hierdoor was een zwarte vlek ontstaan (dit is normaal wanneer eiken in contact komt met staal). Deze heb ik weg proberen te poetsen met een wondersponsje, doe dit nooit ik heb hier een blanke plek aan over gehouden. Hierover heb ik advies gevraagd aan CIBO want wilde deze vlek graag zelf herstellen. Binnen een dag werd ik gebeld door Peter om een afspraak te maken zodat ze de vlek die ik had veroorzaakt konden herstellen. Een dag later is de vlek kosteloos bijgewerkt door Peter. Na alle ervaringen met CIBO kan ik zeggen dat ze van begin af aan goed meedenken en de service achteraf ook super is. Ik kan ze dan ook echt aanbevelen, de service die ze leveren zie je niet vaak meer en zoals eerder vermeld is de kwaliteit van de vloer goed, ook na 4 jaar intensief gebruik.

• Garantie / nazorg

Alles volgens afspraak . Goed geregeld. Ook veel keus bij hun.

• Garantie / nazorg

Aardige mensen en fantastische service!

"Cibo" zouden ze eigenlijk met een "S" moeten schrijven; de "S" van Service. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en erg klantgericht. Niet alleen werden we in het voortraject erg goed geadviseerd, maar werd onze vloer ook kundig gelegd en ook de nazorg is geweldig! We hadden een klein putje in onze laminaatvloer en een paar dagen later stond er al een medewerker voor de deur om het vakkundig op te lossen. Je ziet er niks meer van! Cibo is een echte aanrader en onze volgende vloer wordt zeker weer een Cibo-vloer!

• Garantie / nazorg

Mooie vloer, services is goed

• Garantie / nazorg

Super service en kwaliteit parket

Goede verkoop service en mooi laminaat gelegd. Tevreden over het eindresultaat. Levering was niet compleet maar uiteindelijk op kosten van cibo opgelost.

• Garantie / nazorg

verkoop goed, maar service verlening bij ontstaan probleem slecht.

Alles ging goed tot de vloerlegger ontdekte dat een deel van de pvc vloer met verf was bedekt. De vloerlegger heeft zelf alles keurig geregeld met Cibo, onze complimenten aan hem. Maar Cibo liet niets van zich horen. Wij hebben zelf een aantal keren telefonisch contact op moeten nemen. Uiteindelijk is alles goed gekomen en ligt de vloer met een week vertraging. Jammer dat vanuit Cibo zelf geen enkele keer met ons contact is opgenomen, zelfs excuses zijn niet aangeboden.

Een positieve beleving

Alle termijnen, levering van het laminaat en het leggen van de vloer door Robert Kranenburg, werden gerespecteerd. De vloer en bijhorend de plinten, werden vlot en zorgzaam gelegd. Wij zijn verguld met het resultaat

• Garantie / nazorg

Levering conform afspraak en goede dienstverlening

Wij hebben eind 2022 een vloer besteld. Verwachte levering juli 2023. Dit is 2 maal uitgesteld. Geen probleem bij Cibo en geen probleem voor degene die de vloer is komen leggen. Dus top. Op dit moment wordt de vloer gelegd en de legger denkt volop mee met hoe te leggen en hoe te handelen. Wederom top.

Snelle service

Bij Cibo gaan ze op een adequate en prettige manier deskundig te werk. Erg blij met de service van Cibo!

Top materiaal, uitstekende service

Wij hebben afgelopen week pvc kliklaminaat beneden en gewoon laminaat boven laten leggen. Ziet er geweldig uit! In enkele punten: - Kwalitatief fantastisch materiaal. - Levering op tijd conform afspraak. - De door Cibo aangedragen vloerenlegger, Richard Pascoal, heeft vakwerk geleverd. - Er bleek na het leggen 1 vol pak pvc kliklaminaat over te zijn. Dit kon, mits verpakking onbeschadigd, teruggeleverd worden aan Cibo. En wij kregen ons geld terug voor dat pak. Al met al prima service!!

• Garantie / nazorg

Prima vloeren met een goede prijs -kwaliteit verhouding

In de winkel in Breda goed geholpen en snelle offerte gekregen. Het is erg handig dat ze je meteen in contact brengen met vloerlegger ( en dat je weet wat de vloer en het leggen samen gaan kosten ) Contact met de vloerlegger ( Dennis, DVDH) is prima verlopen en heeft de vloer er heel netjes ingelegd.

Top!!

• Garantie / nazorg

Geweldig bedrijf Cibo vloeren!

Er ging wat mis bij de levering van onze vloer, maar dit is geweldig goed opgelost en hebben wij nu een prachtige houten vloer. Bedankt Maikel voor je hulp en advies !

• Garantie / nazorg N.v.t.

Een verwijzing van een vriend naar Cibo heeft goed uitgepakt.

Ik kende het bedrijf niet. Wist ook niet dat het zo'n groot bedrijf is en vele filialen heeft. Prima ontvangst in winkel en een werknemer heeft ons uitstekend wegwijs gemaakt. Keuze gemaakt. Tot aan de aflevering van het PVC toe afspraken nagekomen.

Deskundig en vriendelijk personeel

Mooie visgraat pvc vloer gekocht bij Cibo . Personeel is kundig vriendelijk en denkt met je mee . Kortom ……Zeer tevreden

• Garantie / nazorg

Fijne geholpen door verkoper (ster)de chauffeur die alles komt brengen en Dave die de vloer kwam leggen die krijgt zeker een 10 Bedankt zijn blij met de vloer

Top service!

We hadden een heerlijke vakantie totdat we thuiskwamen en onze houten vloer zagen. Onze zoon had het heel gezellig gehad met wat vrienden over de vloer. Hierdoor was de houten vloer zo vies dat hij goed zijn best had gedaan om h'm weer schoon te krijgen. Met behulp van een schuursponsje waren de vieze vlekken zo verdwenen helaas inclusief de kleur van de vloer. Er waren allemaal kale plekken op de vloer ontstaan. Niet echt mooi dus. Tja wat doe je dan? Toch maar even bellen met Cibo om een oplossing te vinden. Peter kwam langs en heeft zijn deskundige oog laten vallen op de beschadigde vloer. En met wat kleurstof aan te brengen op de plekken is er niets meer van het kleurverschil te zien! Top service dus!! Dankjewel Cibo, ook namens onze zoon ;-)

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.

Topservice

Wij hebben ongeveer 4 jaar geleden een eikenhouten vloer bij Cibo vloeren gekocht. Onlangs bleek dat er een stukje fineer begon bol te staan. Hierover contact opgenomen met Cibo, dezelfde week nog stond er een vriendelijke vloerenspecialist voor de deur die het probleem snel kosteloos heeft verholpen. Topservice!

• Garantie / nazorg

Tevreden over het volledige aankooptraject

Naar Cibo geweest om destijds te oriënteren. Gelijk goed geholpen door het personeel. Vele opties besproken. Laminaat gekocht en het kon in delen worden opgehaald wat erg prettig was. Of achteraf goed contact gehad over facturen en pakken laminaat die retour konden. Fijne zaak en zeker niet de duurste. Praxis/Gamma/Hornbach is soms duurder en mindere kwaliteit dan hier! Echte goede kwaliteit service wat je niet vaak meer ziet bij zulke zaken. Ook het digitale platform waar je factuur staat en wat je kan bekijken bij wijzigingen werkt goed. Enige opmerking is dat de koffie wat beter kan.

Behulpzaam en kundig

In 2015 een hele mooie houten vloer afgenomen en ook laten plaatsen. Acht jaar later had ik een vochtplek in de vloer door een lekkende airco. Binnen een paar dagen kwam er iemand kijken en ter plekke de plek verhelpen, kosteloos. Toch wel next level service.

De klant staat centraal

Wij hebben een PVC vloer gekocht bij Cibo Vloeren op aanraden van vrienden. Door het ruime aanbod van vloeren zagen we eerst door de bomen het bos niet meer, maar met behulp van goed advies hebben we uiteindelijk toch een vloer kunnen kiezen. Alles verliep daarna heel soepel. We hadden uiteindelijk nog een pak over en dat mocht retour. We zijn ontzettend tevreden met de service en hebben een prachtige vloer!

• Garantie / nazorg

Mooie vloeren voor een concurrerende prijs

• Garantie / nazorg N.v.t.

Zeer vriendelijke en kundige verkopers. Denken goed mee en komen met goede ideeën. Vloerenlegger Erik en zijn collega zijn echt TOP. Hebben alles strak en super gelegd. Alles passend gemaakt. We Zijn zeer tevreden.

• Garantie / nazorg

Vriendelijk personeel, goede service en prachtige vloer!

Cibo Vloeren is een fijn bedrijf om je vloer bij te kopen. Kundig en vriendelijk personeel, goede service en een prima prijs. Cibo denkt met je mee en werkt met fijne bedrijven samen om je vloer te leggen. Nu lekker genieten van onze mooie vloer...

Goed betrouwbaar bedrijf

Heel goed geholpen en geadviseerd door Jacqueline heb ons een prachtige vloer aangeboden. AWaar wij heel blij mee zijn. Bedankt

Konijnenberg 43 4825BC Breda

Over Cibo Vloeren