Uitermate prettige service en goed advies

Medewerker Peter van Cibu Vloeren Breda gaf vrijblijvend advies over reiniging en behandeling van onze houten vloer. Zijn advies was oprecht en niet gericht om zo snel mogelijk ‘te verkopen’. Hij liet een goed reinigingsmiddel achter, waarvoor wij als onderdeel van de service niet hoefden te betalen. Waar maak je dat mee?

• Garantie / nazorg

Fantastische vloer en service!

Heel blij met de aankoop van onze vloer. De service is ook top! Snelle communicatie met persoonlijke aandacht. Aanrader!

• Garantie / nazorg

Prachtige vloer en geweldige service!

Nog elke dag geniet ik van mijn mooie houten visgraat parket van Cibo. Goede kwaliteit en bovenal een uitstekende service. Snelle reactietijd bij vragen of service benodigdheden, staan de volgende dag direct voor je klaar om het behoud van je vloer te langdurig te bevorderen. Vriendelijk en service gericht!

Positieve ervaring

Zeer uitstekend geholpen bij de keuze van de PVC vloer zowel de verschillen ook de technische mogelijkheden en onderhoud Een berekening gemaakt wat er nodig is aan materialen vanaf de tekening om deze aan te brengen wordt later door de vloerlegger nog ingemeten op de juiste hoeveelheid en aantal meters in de woning Deze werden keurig op tijd geleverd volgens afspraak daarop volgende werd de vloer vooraf geëgaliseerd een dag later was het al mogelijk na het opschuren met de aanleg van de vloer te beginnen De PVC vloer werd vakkundig gelegd in overleg ook de plinten en de droogloopmat op de juiste plaats ingemeten en gelegd waren zeer tevreden over het resultaat en de deskundigheid van de vloerenlegger

• Garantie / nazorg

Mooie producten, concurrerende prijs en geweldige service!

Van advies bij aanschaf tot service bij een probleem, wij hebben een geweldige ervaring gehad met CIBO. Kundig, snel, meedenkend en leuk.

Zeer prettig.

Van begin tot eind goed geregeld.

Servicegericht, kundig en meedenkend

We zijn prima geholpen door de mensen in de winkel, ze waren bovendien heel flexibel bij veranderende wensen onzerzijds. Alle afspraken voor 100% nagekomen, en fijn dat je pas hoeft te betalen bij aflevering van de vloer. Leggen was ook prima geregeld.

• Garantie / nazorg

Uitstekende service en mooie matte pvc vloer

Pvc vloer gekocht en laten leggen door een door Cibo geselecteerde vloerenlegger. Egaliseren van vloer ondeugdelijk brobbelwerk. Pvc Vloer vol bobbels omdat deze niet werd afgeschuurd en goed geëgaliseerd. Ook de plinten waren schots en scheef gezet. Ondanks herhaald verzoek aan de vloerenlegger kwam deze niet opdagen met allerlei smoezen. Na Cibo enkele malen te hebben verzocht om de vloerenlegger hierop aan te spreken, bleef de vloerenlegger helaas in gebreke, dit ondanks sommatie.. Hoewel de vloerenlegger weliswaar juridisch verantwoordelijk is, heeft Cibo gelukkig uiteindelijk alsnog ingegrepen en ervoor zorggedragen dat 2 andere vloerenleggers de gebreken in de pvc vloer hebben hersteld. Nu ligt er gelukkig na 8 maanden alsnog een fraaie pvc vloer. Advies: zorg voor een bonafide vloerenlegger en betaal deze zeker pas na oplevering.

• Garantie / nazorg

Mooie winkel met genoeg keus voor iedereen

We zijn heel goed geholpen in de winkel met een goede keuze maken. Het bestellen daarna ging heel soepel. Levering in overleg. Een fout in de bestelling van onze kant werd heel goed opgelost dmv een nalevering helemaal naar Zeeland. Dat is pas service! De kwaliteit van het laminaat is zeer goed.

Super goeie service

Ik had wat schade aan mijn vloer. Kwamen snel langs en hebben het netjes gemaakt! En blijkt allemaal onder service te vallen!

• Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.

Goed geholpen.

Ik ben goed geholpen met het uitzoeken van een laminaat vloer. Ze nemen hier de tijd voor je ze luisteren naar al je wensen, En alles wat over was kon ik met geen probleem terug brengen. Cibo vloeren is zeker aan te raden!

Prima vloeren bedrijf.

Heel veel keuze daar in Breda. Vakkundig personeel die weten waar ze over praten. Eerlijk advies en fijne nazorg. Blijven er bestelde vierkante meters over na het leggen, worden deze meters gewoon retour genomen en gecrediteerd.

Zeer positief

Heel positief, alles volgens afspraak gegaan, vloer heel netjes gelegd, zeer tevreden

Heel erg tevreden!

Goed advies, heel mooi gelegd en zeer klantvriendelijk! Blij met mijn visgraat vloer.

• Garantie / nazorg

Een erg goede ervaring met Cibo

De responstijd via mail of telefoon is zeer snel. Ook het oplossen van zaken regelt Cibo enorm snel en zonder gedoe. Kortom je wordt volledig ontzorgt. Daarnaast wordt er ook interesse getoond als de vloer eenmaal ligt waarbij gevraagd wordt of het mooi is geworden en of we tevreden zijn. Kortom top! Ik heb Cibo al aanbevolen en zal dit blijven doen.

• Garantie / nazorg

Ik had vlekken in mijn parket en er is geprobeerd om ze eruit te krijgen maar ze waren al in het hout getrokken . Jullie hebben je best gedaan en gaven tips om het parket te onderhouden. Lieten ook een blikje hier , kosteloos, waarmee ik het parket nog na kan behandelen . Heel behulpzaam en vriendelijke man ! Wacht nu op een offerte om het parket eventueel te laten schuren .

• Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

wat een service!!! Kan niet beter

Sinds kort heb ik een puppy en die heeft de vervelende gewoonte om buiten ons zicht een plasje te doen op het parket in de woonkamer. Gevolg: een aantal uitgebeten vlekken die niet met onderhoudsolie te camoufleren zijn. Cibo om advies gevraagd terwijl ik daar het parket, 25 jaar oud, niet heb gekocht. Ik kreeg meteen het advies van Peter om niet zelf te gaan "prutsen" en hij bood aan om langs te komen. Gisteren is Peter langs geweest en heeft de witte vlekken bewerkt met kleur olie : Geweldig. vlekken zijn bijna niet meer te zien. Nog 1 keer over een paar dagen onderhoudsolie (ook van Cibo) erop en ze zijn niet meer zichtbaar. Dank je wel Peter voor de service en je geweldige vakmanschap.

Super service!

Ik kan iedereen Cibo aanraden! Erg behulpzaam in de winkel en ook nadien nog een super service. Ik had waterschade aan de vloer en dit zijn ze buiten de garantieperiode thuis voor niets op komen lossen. Erg goede service, vriendelijk personeel en altijd behulpzaam.

Geweldige service

Van het uitzoeken van de vloer tot aan het leggen en de nazorg ervan ben ik super geholpen door Cibo. De vloer ligt er super bij en tijdens het hele proces duidelijke en fijne communicatie ervaren.

Top kwaliteit en sevice

Zeer goed geholpen duidelijke uitleg en advies, wat wij over hadden aan PVC click laminaat mochten wij terug geven.

• Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Kwaliteitsvloeren met een goede service

Juli dit jaar is mijn houten vloer geleverd door Cibo vloeren en gemonteerd door Anneke van Meijerspakket.nl. Een goede begeleiding gehad in de winkel en zeer vakkundige montage door Anneke: de vloer ligt er super strak in. Omdat ik twee grote katten heb (Maine coons) vergt de vloer bij mij extra aandacht. Een aantal weken na oplevering ontstonden er door braaksel een aantal kleine vlekjes op de vloer, Sam van Cibo vloeren heeft mij toen instructies gegeven voor behandeling van de vloer en extra bus olie en vloeistof opgestuurd voor behandeling van zuur-vlekken in de vloer. Omdat ik weinig extra plankjes als reserve over had, is Peter van Cibo vloeren daarna nogmaals langs geweest om een plankje op te halen en ca. 3m extra bij te laten maken als reserve. Ik heb toen nogmaals goed advies gekregen voor de behandeling en het onderhoud van de vloer. Al met al ben ik zeer tevreden over Cibo vloeren, de montage en vooral ook de after-service. De vloer is écht prachtig geworden en door de juiste service en tips ga ik ervan uit dat dit lang zo blijft. Bedankt Sam & Peter van Cibo en Anneke Meijers voor de goede service!

• Garantie / nazorg

Goede kwaliteit en prima service

In 2017 hebben we onze vloeren uitgezocht bij CIBO vloeren en hebben prima advies gekregen toentertijd. Op aanraden van de verkoper hebben we een aantal voorbeelden meegenomen om te zien hoe ze gedurende dag eruit zagen wat uiteindelijk tot een keuze heeft geleid waar we nu nog steeds blij mee zijn. We hebben de visgraat multiplank zelf gelegd en met wat tips van CIBO is dit goed te doen, hou er rekening mee dat de snelheid waarmee ze op youtube een vloer leggen niet haalbaar is voor een doehetzelver. Na wat vertraging tijdens de bouw hebben we de vloer in 2019 gelegd en zijn er na 4 jaar nog steeds blij mee. Helaas is er een vlek ontstaan doordat de onderkant een stalen tafelpoot nat was geworden, hierdoor was een zwarte vlek ontstaan (dit is normaal wanneer eiken in contact komt met staal). Deze heb ik weg proberen te poetsen met een wondersponsje, doe dit nooit ik heb hier een blanke plek aan over gehouden. Hierover heb ik advies gevraagd aan CIBO want wilde deze vlek graag zelf herstellen. Binnen een dag werd ik gebeld door Peter om een afspraak te maken zodat ze de vlek die ik had veroorzaakt konden herstellen. Een dag later is de vlek kosteloos bijgewerkt door Peter. Na alle ervaringen met CIBO kan ik zeggen dat ze van begin af aan goed meedenken en de service achteraf ook super is. Ik kan ze dan ook echt aanbevelen, de service die ze leveren zie je niet vaak meer en zoals eerder vermeld is de kwaliteit van de vloer goed, ook na 4 jaar intensief gebruik.

• Garantie / nazorg

Alles volgens afspraak . Goed geregeld. Ook veel keus bij hun.

• Garantie / nazorg

Aardige mensen en fantastische service!

"Cibo" zouden ze eigenlijk met een "S" moeten schrijven; de "S" van Service. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en erg klantgericht. Niet alleen werden we in het voortraject erg goed geadviseerd, maar werd onze vloer ook kundig gelegd en ook de nazorg is geweldig! We hadden een klein putje in onze laminaatvloer en een paar dagen later stond er al een medewerker voor de deur om het vakkundig op te lossen. Je ziet er niks meer van! Cibo is een echte aanrader en onze volgende vloer wordt zeker weer een Cibo-vloer!

• Garantie / nazorg

Mooie vloer, services is goed

Over Cibo Vloeren

Cibo Vloeren Breda