Beste René, Bedankt voor uw feedback, erg vervelend dat u ontevreden bent met de nazorg en het matras van Bedaffair. Wilt u misschien een mail sturen met uw ervaring naar [email protected] ? Hopelijk kunnen we u dan verder helpen of meer duidelijkheid geven. Met vriendelijke groet, Het Bedaffair Team
Originele beoordeling
Beste René, Bedankt voor uw feedback, erg vervelend dat u ontevreden bent met de nazorg en het matras van Bedaffair. Wilt u misschien een mail sturen met uw ervaring naar [email protected] ? Hopelijk kunnen we u dan verder helpen of meer duidelijkheid geven. Met vriendelijke groet, Het Bedaffair Team
Beste Yolanda, Bedankt voor uw recensie! We zijn blij dat u tevreden bent met de service en bedankt voor uw feedback. We hopen dat u nog veel plezier heeft met de producten van Bedaffair. Met vriendelijke groet, Het Bedaffair Team
Dear Tracey, Thank you so much for the review, We are more than grateful that your daughter loves it and has no problems with her dust allergy anymore. We are always happy to help. We wish you all the best with your purchases from Bedaffair. Kind regards, The Bedaffair Team
Beste mevrouw F, wat enorm jammer dat uw bestelde zeepjes nog niet zijn geleverd. U heeft op een zaterdag besteld en wij hebben uw bestelling direct verwerkt. Een levering van Post.nl binnen Nederland duurt 1 werkdag, naar uw adres in België is dat 1 á 2 werkdagen. Helaas gelden de zaterdag en zondag niet als werkdagen. Doch wij beseffen ons dat de levering van uw zeepjes lang duurt. Onze excuses hiervoor. Post.nl duurt enorm zijn best om pakketten rond Kerst op tijd te leveren en binnen de geldende levertijd. Helaas kan het zijn dat uw pakket nog niet is bezorgd. Helaas kunnen wij hier op dit moment niets aan doen. PostNL doet momenteel zijn uiterste best om alle pakketten af te leveren, ook voor u, maar hun centra liggen erg vol. Wij vragen u daarom nog enkele dagen geduld te hebben. U kunt erop vertrouwen dat PostNL het pakketje bij u zal bezorgen, al duurt het misschien nog even. Voor ons assortiment geeft u eveneens een laag cijfer. U heeft online besteld en (nog) niet onze prachtige showroom bezocht. Mist u artikelen in onze webshop die u graag zou zien? Wij ontvangen graag feedback om ons assortiment te verbeteren. Ook op bereikbaarheid geeft u een 1. U heeft ons in de avond van 20 december een email gestuurd met uw vraag over de levering. Direct de volgende ochtend, 21 december heeft mijn collega uw email beantwoord. In de avond beantwoorden wij geen email beichten. Vindt u de reactietijd van een antwoord direct de volgende ochtend te traag?
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.