Super service en mooie winkel!

Mooie winkel met aardig personeel en mooi uitgebreid assortiment!

Top service, altijd vriendelijk en snel geholpen.

Van opmeten tot monteren altijd vriendelijk en vakkundig.

Uitstekende advisering en dienstverlening

Uitstekende advisering en dienstverlening

Prima service, advies en geleverde producten

Goed overleg vooraf. Tijdens opmeting werd het nodige aangepast. Alles geleverd en geplaatst naar tevredenheid.

Net voldoende

Bij ons was het mis gegaan met het behang. Ook deels onze eigen schuld omdat we tussendoor de bestelling gewijzigd hebben. We hebben het behang via jullie aan Herman uitbesteed omdat ik zelf geen ervaring met behangen heb en mijn ouders er niet mee wil belasten. Ik zou Herman de volgende keer niet meer nemen en ook zou ik hem niet aanbevelen. Reden: 1. We hadden telefonisch afgesproken dat we een hele kamer hadden terwijl hij in veronderstelling was dat hij maar 1 muur moest. Beetje slordig vind ik. 2. Hij zou bij ons komen kijken of de nieuwe behangrol goed was. Afspraak was hij vergeten. Excuus kwam er niet. 3. Ik had verwacht dat hij mooier zou behangen dan mijn vader. Valt ook tegen. Er zat een vlek en dat kwam doordat hij een vlieg had doodgeslagen. Waarom doet hij dat in hemelsnaam. Laat lekker vliegen. Had een vlek voorkomen. Ik ben altijd tevreden geweest bij Decorette maar deze keer viel het me eerlijk gezegd tegen.

Goede prijs, uitstekende kwaliteit en vakkundige installatie!

Zie bovenstaand

Goede service en er wordt goed meegedacht

Bij het kiezen van raamdecoratie wordt goed ingespeeld op onze wensen.

Vakkundig en keurig advies en montage

Vakkundig

Zeer prettig geholpen.

Goede service, prettige behandeling

Goede ouderwetse service.!

Wij gaan als het kan altijd naar Decorette , veel keus en goede, vriendelijke service. Prijs is wat ik verwacht. schappelijk.

Super! Klantvriendelijk!

Bij Decorette Sassenheim wordt je goed geadviseerd; afspraken worden netjes nagekomen en de geleverde raambekleding is keurig geïnstalleerd en voldoet volledig aan onze wensen!

Vriendelijk en professioneel

Vanaf het bezoek aan de winkel tot en met het plaatsen van onze nieuwe gordijnen alleen maar positieve ervaringen. Zeer snel met vragen beantwoorden, altijd vriendelijk en professioneel, mooie producten en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Er wordt goed mee gedacht zonder opdringerig te zijn. Een bedrijf waar goede service nog heel normaal gevonden wordt!

Rolgordijn en vloerbedekking

Altijd prima service en aardige mensen. En ook altijd afspraken nakomen.

Tijdens het uitzoeken van het behang werd er actief met ons meegedacht.

Het actief meedenken hebben we als zeer 0rettig ervaren. Hierdoor hadden we en mooi moodboard waardoor we ook gelijk verf hebben besteld. Een compleet pakket zo. Top!

Decorette Sassenheim en dan met name Ton heeft een onuitputtelijk geduld betracht met onze binnenzonwering van Luxaflex die (oude versie van product) geregeld los van het raam kwam. Hij is zo’n 8 a 10 keer langsgeweest om het product weer op te hangen en/of te stellen. Hierbij nooit het gevoel gegeven dat het teveel of lastig was. Wat een serviceminded man.

• Ervaring met: Binnenzonwering

Ondanks dat het merk Luxaflex goede producten heeft ging het met dit systeem keer op keer mis. Vanuit Sassenheim bleef de medewerker goed en vriendelijk terugkomen om het steeds weer te herstellen. Tot het vanuit hem gezien genoeg was en hij met een heel goed aanbod kwam het hele systeem te vernieuwen. Nu blij met het nieuwe systeem. Hartelijk dank!

• Ervaring met: Binnenzonwering

Prima service. Persoonlijk contact. Vriendelijkheid . Meedenkend.

• Ervaring met: Binnenzonwering|Gordijnen|Horren|Woonaccessoires

• Ervaring met: Vloeren

Altijd snelle en goede service!

• Assortiment N.v.t.

• Ervaring met: Binnenzonwering

Prima service. Komen afspraken na. Denken mee met klant.

• Ervaring met: Gordijnen

zeer tevreden

• Ervaring met: Horren

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het