Een van de betere in de regio

Geweldig.

Heb een fijne ervaring gehad, omdat er alle tijd werd genomen, met veel uitleg en kennis van zaken. Kon ook nog een boek met behang meenemen om thuis e.e.a. beter te bekijken. Bestelling gedaan en de levering was binnen vier dagen binnen, dus geweldig.

Persoonlijk en praktisch advies!

Tijdens het oriënteren op raambekleding en vloerbedekking, zijn wij ook bij Decorette Nijkerk geweest. Hier viel direct de vriendelijkheid en het meedenken op. Niet gaan voor het duurste product (wat wij zelf gekozen hadden) maar juist een bij onze situatie beter passend alternatief aanbieden. Wat nog goedkoper bleek te zijn ook. Ook de service nadat alles gemonteerd was, is top! Kortom absoluut een aanrader!

Zeer ontrevreden over dit bedrijf

Vanuit het bedrijf wordt je niet gehoord en wordt je probleem absoluut niet erkend. In het proces van tot een oplossing van de klacht komen wordt er door de eigenaresse laat in de avond, vanaf haar mobiel een reactie op je mail gestuurd, vol spellingsfouten. Als je verteld dat jij je als consument niet gehoord voelt en vertelt verdere stappen te gaan ondernemen, wordt er onterecht gedreigd met een incassobureau waarvan jij de kosten zou moeten betalen, terwijl er nog geen betalingsherinnering met 14 dagen is verstuurd. Ook wordt er geïnsinueerd dat jij als consument liegt over de uitspraken van de monteur, terwijl de eigenaresse niet heeft deelgenomen aan de conversatie bij ons thuis. Na lang heen en weer mailen heb ik vragen gesteld over de door hun geboden oplossing over onze klacht, antwoord kreeg ik niet maar er zou wel een afspraak in worden gepland. we zijn nu 4 maanden verder en Jacoliem/ Decorette/ Sunreflex/ Bos Zonwering hebben geen contact meer met ons opgenomen. Wij hebben om verdere incassokosten te voorkomen, onder protest een hoge rekening betaald. Té hoog voor de kwaliteit van service, en het eindproduct. Wij raden dan ook niemand aan om bij Decorette Nijkerk ook maar iets aan te schaffen.

Beste Lisa, Wat jammer van deze beoordeling terwijl er wel degelijk een oplossing is aangeboden. Het is makkelijker om mij te bellen op mijn mobiel, die heeft u immers. Ik wens jullie nog een fijn weekend

De producten zijn prima, de levering moeizaam.

Helaas lang moeten wachten op levering van alle fiets.

de zonwering is prima gemonteerd! Geheel naar wens.

De zonwering is prima aangebracht! Geheel naar wens.

Prima service, uitstekend product geleverd

We zijn tevreden over de geleverde horren met pollengaas

Goed..

Het touwtje van de raam plissé was defect. Decorette stuurde Sunflex en alles was snel gerepareerd.

Fijne winkel

Wij kochten 3 stuks jaloezieën voor onze woonkamer, wij zijn zeer goed geholpen in de winkel en het inmeten en de montage is prettig verlopen. De kwaliteit van de levering is ook prima in orde. Al een paar jaar gelden kochten wij een (uitval)zonnescherm ook hier veel plezier van.

Nette service, mooie kwaliteit en fijn telefonisch contact.

Klacht goed opgelost

De zomen van onze gordijnen waren verschillend. Dit is netjes hersteld. De dames die de gordijnen hersteld kwamen ophangen deden dit met goede aandacht. Wij zijn nu blij met onze gordijnen. Bedankt!

Het eindresultaat is echt prachtig!

Goed assortiment en vakkundig gemonteerd

Met name Johan die alles bij ons heeft opgehangen, geplaatst en gemonteerd, was erg goed: vriendelijk, klantgericht en vakman. Echt een topper!

Vriendelijk geholpen, prima producten

Wij zijn prettig geholpen in zowel het advies als tijdens het plaatsen. Erg prettig dat er nog een goede partij is die geen geld rekent voor het komen inmeten tbv een prima offerte. Bij volgende soortgelijke klussen zullen wij weer naar Decorette gaan.

Prima geleverd, precies wat ik zocht

Helemaal top!

Super fijn en vakkundig geholpen, kan het iedereen aanbevelen. Eindresultaat was zelfs nog mooier dan verwacht :)

uitstekend

goede service

Geweldig, heel service gericht.

We wachten alleen nog steeds op de offerte voor een afneembare hor voor in de badkamer. Vriendelijke groet van Saskia van de Bijl

We hebben in 2014 plisse gordijnen gekocht voor onze woonkamer bij Decorette Nijkerk. Dit jaar waren er problemen met de plisse gordijnen en hebben we advies gevraagd aan de heer Ros. De heer Ros heeft deze "klacht" direct opgepakt en kwam uiteindelijke met een mooie oplossing. Wat een top service na 6 jaar!

Vriendelijke medewerkers en na problemen alles naar tevredenheid opgelost.

Zie boven.

Kwaliteit,prijs en dienstverlening.

Tevreden

De lammellen waren te lang en daar moest ik toen wel een heel tijdje op wachten. Maar anders vind ik de service goed.

prima service

vakbekwame en keurige medewerkers

Alles klopt!

Goed advies, perfecte plaatsing en fijne mensen om zaken mee re dien.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het