Goed advies en geweldige service en montage

Al jaren heel veel plezier van de goede adviezen en de eind resultaten zijn altijd zoals geadviseerd en daarbij alles in een prettige sfeer.

Betrokken en deskundig

Albert en Iris van Decorette Nieuw Vennep zijn zeer deskundig en weten heel goed te adviseren. Doordat we al lang klant zijn weten ze vaak heel gericht de juiste kleuren, stoffen en vloeren te adviseren. Afgelopen zomer zijn we verhuisd en ze hebben het advies gegeven voor de kleurstelling, stoffering en zelfs voor de (bouwkundige) inrichting. We zijn zeer tevreden! Klein aandachtspunt is dat je soms wel zelf op leverdata moet aandringen.

professioneel, meedenkend

Albert en Iris van de decorette in Nieuw-Vennep hebben goed met ons meegedacht en hebben bij ons thuis gekeken wat het beste bij ons interieur past, We zijn heel tevreden over het eindresultaat en zullen in de toekomst zeker terugkomen.

Geweldig goed bedrijf. Komt mooi op tijd afspraken na.

Altijd meedenkend, goede prijzen en uitstekende service.

Had iets besteld , kwaliteit / prijs verhouding prima , service was prima. Besteltijden duurde lang maar kwam door Corona dus ook in orde.

altijd eerlijk en meer dan goed advies

Na de begane grond te hebben opgeknapt en te zijn geadviseerd over behang en PVC vloer en (muur) verf keuze nu bezig met de 1e verdieping en wederom een goed advies m.bt. de vloerbedekking en raambekleding, welke weer aansluit met de begane grond. Uitstekende service en producten. Ook compliment voor de vaklieden die zij in dienst hebben!

gewoon goed

Persoonlijk advies en vertrouwen ook na jaren

deskundig advies

Omdat ik twijfelde over de kleur jaloezieën in mijn nieuwe keuken, is Decorette bij mij thuis geweest en heeft mij goed geadviseerd over de bamboo raamdecoratie. Eenmaal opgehangen bleek het wel zwaar te zijn om ze steeds op- en neer te halen. Maar het staat erg strak en mooi. Bij het bezoek aan huis kreeg ik gelijk advies over een kleur verf voor de keukenwand. De verf werd dezelfde dag al geleverd. En ook dat bleek een goede keuze!

Wacht al dik jaar op reparatie van plisséhor

Deze is al meerdere keren kapot geweest, het katrol systeem, toen we hem terugkregen was de plissé ineens 12 cm ingekort. Toen weer enkele weken de hor kwijt geweest, teruggekregen niet verlengd en katrol weer naar de mallemoer. Eind 2019 aangegeven de hor niet weer kort voor de feestdagen kwijt te willen, zou begin 2020 opgehaald worden. Is nooit meer gebeurd. Inmiddels maakt de katrol van andere plissé hor ook alweer een vreselijk geluid. We zijn helemaal klaar met dit systeem en het feit dat we al ruim een jaar niks meer van Decorette horen heeft jullie ook al een paar aanbevelingen gekost.

Klantvriendelijk, goed advies en service.

Prachtige gordijnen en duettes+ goed advies

Wij hadden net ons huis verbouwd en wilden graag gordijnen en duettes voor de keuken. Goed advies gekregen qua kleur en bruikbare tips. En de prachtige gordijnen zijn zeer mooie kleur. Duettes passen prachtig in de nieuwe keuken. Levering en montage super netjes en vlot! Wij zijn blij!

Goed en klantvriendelijk

Snel en goed de maat genomen i.v.m. aanschaf Luxaflex rolgordijnen. Ook het ophangen en monteren ging snel en goed. Vanwege Corona- virus perikelen door mij zelf afspraak enkele malen verzet. Was geen enkel probleem. Op de dag van opmeten en de dag van montage/ophangen kwam men precies op tijd.

kan niet beter wensen, top

Goed advies (aan huis) en uitermate klantvriendelijk.

Goede informatie en kwaliteit bij decorette

Wij zijn goed geïnformeerd over het gekochte en is van goede kwaliteit en ook vakkundig aangebracht.

Super service

Zeer goed geïnformeerd over pvc vloeren. Ook voor behang en verf krijg je fantastische service.

Goede kwaliteit en service

Een goede service en kwaliteit producten,dat is denk ik de kracht van deze zaak.

Geweldige adviezen van de eigenaar Albert. Wat een smaak heeft hij. Alles mooi volgens afspraak gelegd. Vakmensen.

Hij ziet wat mooi is!

Perfect advies, snelle service. We hebben nu al 4 keer verschillende gordijnen bij hem besteld en altijd top. We komen terug!

Goed persoonlijk advies op maat die hoort bij een speciaalzaak

Goede persoonlijk advies en service. Prijs/kwaliteit/service waren ditmaal goed in balans, zou ze ook echt aanbevelen want dit team heeft verstand van zaken.

Zo als altijd werden wij vriendelijk en professioneel geholpen. Goed advies gekregen.

Producten met sfeer

Tevreden met eindresultaat, mooie producten. Minder tevreden met administratieve afhandeling en accuratesse.

Deskundig en precies

Altijd bereid om mee te denken, betrouwbaar en eerlijk. What you see is what you get!

Goed kleuradvies, correcte levering.

Goed advies bij vloer en gordijnen.

Geweldige service en kwaliteit.

Wij zijn zeer tevreden over het aankopen en plaatsen van raamhorren, rolgordijnen en keukengordijn en verduisteringsgordijnen. De service van Albert en Rens hebben wij als grandioos ervaren. Wij wensen jullie verder nog veel succes.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het