hartstikke goed

Goeie service en advies

Goed en eerlijk advies. Na een foutje in de planning werd dit direct de volgende dag opgelost door de eigenaar zelf. Dat is 5 sterren service!!

Was gewoon klasse

De manier hoe de plaatsing werd gedaan was klasse

In een woord: geweldig!

Super attent en sympathiek! En de beste kwaliteit die je maar kunt wensen.

Perfecte service en goed werk geleverd.

We werden goed geholpen in de winkel. Afspraken werden goed nagekomen. De vloerbedekking is heel mooi gelegd.

Perfect!

Altijd een goede ervaring met Decorette Nieuw-Vennep gehad. Prima service en goede kwaliteit van de procucten. De producten gaan lang mee. En als er dan een keer iets kapot gaat, dan wordt dat keurig opgelost.

Very professional and hospitable team

Snel en doeltreffend geholpen.

Had geluk dat er nog n kapje in t magazijn lag dus kan mijn lamellen weer gebruiken. Goede service.

Je krijgt goede advies.

Ze nemen de tijd voor je Ze nemen de tijd voor je, goede advies, zeker niet opdringerig en je hoeft ook niet snel te beslissen. Prima dus....

Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Goede service en vriendelijk personeel.

Great service

Good professional staff and high level of service

Super advies en Top service

Super service

Zoals altijd met Decorette Nieuw-Vennep: geweldige service, punctueel, dienstverlenend, nooit klachten over geleverd werk!

Goed en vriendelijk geholpen

Een paar keer in de winkel geweest voor advies en wat wensen veranderd. Dit werd zonder probleem opgelost met goed advies.

Prima mensen en service

Uiters tevreden komen hun afspraken na korte lijntjes vakkundigge afhandeling aan huis voor herhaling vatbaar.

Goede Service

Problemen gehad met vloerbedekking (onverklaarbare vlekken). Fabrikant gaf niet thuis, maar Decorette Nieuw Vennep heeft ons een goed voorstel gedaan en inmiddels hebben wij nieuwe vloerbedekking liggen.

Top advies, fantastisch resultaat

Juist inzicht in wensen en verwachtingen. Zeer kundige medewerkers. Gaat om relatie!

Geweldig Hahahahaha

Fijne adviezen , denkt mee. Groetjes Janna en Piet

Hele goede ervaring zoals we gewend waren.

Vaker gebruik gemaakt van Decorette. Prima service en vriendelijk personeel. Netjes afgehandeld.

Heel fijn geholpen

Eerlijk en prima advies. Neemt de tijd en goede service

Professional and hospitable service

Very professional and hospitable service from the branch in Nieuw Vennep. They helped us with their advise test again. First service was in our house in Nieuw Vennep and we used their service again in Heemskerk and the result was another happy feeling. Thank you

Wij zijn weer uitstekend geholpen door het team! Voor vloer, behang en verf heel zijn we heel goed geslaagd.

Prachtig behang geleverd en op de muur geplakt!

Onze muur ziet er prachtig uit met het behang dat we bij de Decorette hadden besteld en wat door behangers op de wand is geplakt.

Een aanrader op het gebied van woninginrichting.

Wij zijn zeer tevreden over onze aankopen en men begrijpt wat de klant wil. Goed advies, goede kwaliteit stoffering en stoffeerders. Wat uiteindelijk terug te zien is in het eind resultaat. Kortom een echte aanrader

Goede zaak met fijne service en advies

Gezellige zaak met deskundige mensen! Goed advies en goede service!

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het