Rommelig maar uiteindelijk goed

De monteur die kwam opmeten en de dames aan de telefoon waren erg vriendelijk. Alleen kwam er niet echt proactief informatie en moest ik er steeds zelf achteraan. En duurde het langer dan verwacht.

Uitstekend, servicegericht, kundig

Zie bij score. Al jarenlang uistekende ervaring met Decorette Mijdrecht

Een afspraak is zo gemaakt en als je in de winkel bent, neemt men alle tijd voor je.

Van uitzoeken tot plaatsen prima verlopen.

Goed advies, handige kleurstaal, goede service.

Van A tot Z top! Van bestellen in de winkel tot en met het plaatsen super!!!

Zoals ik gewend ben van Decorette Mijdracht is onze nieuwe raambekleding super netjes opgehangen!

Prima, service mooi product

Ik heb onlangs gordijnen gekocht bij Decorette, ik ben tevreden de gordijnen zijn van mooie stof en de service was erg goed.

Vakkundig en keurig

Keurig op tijd en het hor is vakkundig ingezet. Er wordt meegedacht.

Jullie zijn Vakbekwaam en Vriendelijk

Decorette is er in geslaagd de door mijn overleden echtgenote Elise ingerichte woonkamer, in 1996, gebaseerd op de stijl-inrichting van Ralph Lauren met zijn stijlkamers in New York, om te toveren tot iets heel anders: mooier, leefbaarder, en vooral ruimtelijker. Vooral Marjolein heeft daar eigenlijk veel, zo niet alles, aan bijgedragen. Ik zal haar in 2021 nog regelmatig nodig hebben voor een ander object in dit huis. Ik doe overigens al zaken met jullie sedert een groot aantal jaren, vooral door en met Peter Steinmets.

Prima geholpen.

Vriendelijk behulpzaam en een goed luisterend oor.

Denken nee, prettige samenwerking, zeer goede service. Vriendelijk.

Prima geholpen

Vind alleen als er iets niet goed geleverd wordt ,dan moet er zo snel mogelijk een oplossing gezocht worden. En niet dat wij er dan best moeite voor moeten doen .

Perfecte service, stipte afwikkeling van order

Decorette is een buitengewoon prettige zaak. Er werken betrouwbare deskundige mensen die hun afspaken nakomen en het merk hooghouden. Het zou droevig zijn als deze professionele Decorette uit Mijdrecht verdwijnt!

Super, verstaan hun vak. Goed advies .Worden op de hoogte gehouden qua levering. Kwaliteit en goede service. Mooie screen

Precies als besteld en helemaal op tijd

Ga zo voort dan kom ik beslist weer terug!

Goede service, afspraken nakomen en vriendelijk

Goede service, afspraken worden nagekomen, communicatie is goed en personeel is kundig en vriendelijk.

Positief, goede servervice maar wel 2 tegels beschadigd.

2x plissee deur geplaats. In eerste instantie tekort geleverd maar goed opgepakt en nieuwe deur besteld en geplaatst. Het snijden van de randen waarop de plissee deuren steunen is op net nieuw gelegde terrastegels gedaan waardoor meerdere tegels krassen hebben van het schuiven van metaal. Hier worden we niet vrolijk van helaas...

Fantastische meedenkers bij Decorette

Wat een fijne sfeer bij Decorette Mijdrecht! Je kunt lekker relaxed door hun enorme aanbod heen. Super dat het behang ook even mee naar huis mag, om het daar nog eens rustig in het juiste licht te bekijken.

Bij Decorette in Mijdrecht weten ze waarover ze praten. Als er een afspraak gemaakt is zijn ze altijd op tijd. De kwaliteit van de spullen is super. En is er toch eens een keer iets niet helemaal in orde dan wordt het altijd opgelost. Wij zijn al lang klant en komen iedere keer weer terugl

Super blij mee!

Uitstekende service, top kwaliteit producten!

Al jaren kopen wij onze producten bij de Decorette in Mijdrecht. Dit komt door de uitstekende service! De medewerkers zijn vriendelijk, hebben verstand van zaken en nemen de tijd voor je. Tevens zijn de producten die ze leveren van top kwaliteit en als er een toch keer “iets” mis is dan komen ze snel bij je langs om het te herstellen. De winkel in Mijdrecht raden wij daarom ook zeker aan!

Heel vriendelijk meedenkend personeel, snelle levering, goede kwaliteit kortom een super resultaat

We hebben goed advies gehad voor ons nieuwe huis. Een snelle levering van de vloer, gordijnen en easy click heel blij mee! Super bedankt voor de fijne samenwerking.

Een zaak met kennis kwaliteit en service

Decorette Mijdrecht heeft veel keus van een goede kwaliteit. Goede service en komen afspraken na.Top!!

Altijd kwaliteit en topservice bij Decorette Mijdrecht

Al jaren koop ik mijn raamdecoratie bij Decorette Mijdrecht. Goede adviezen, de medewerkers denken met je mee. Vakkundige inmeting en plaatsing. Bij defecten snel en professioneel verholpen. Kortom: top!

Goed geholpen, mooi gordijnen

Vanwege actie korting op gordijnen de Decorette in Mijdrecht gezocht. Stalen meegekregen en keus gemaakt. Alles conform afspraak geleverd en opgehangen. We zijn zeer tevreden.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het