Prima geregeld.

Na een miscommunicatie alles prima geregeld.

Mooie producten, vakkennis, goede uitleg en vriendelijk

Er is zoveel keuze maar door de juiste vragen te stellen zorgt Manuelle ervoor dat ze precies weet wat je zoekt. Eindeloos geduld! De raambekleding werd snel geleverd en vakkundig geplaatst. Vriendelijk personeel! Voor dit soort aankopen ga je naar een speciaalzaak in je eigen woonplaats. Je schaft het niet voor een paar maanden aan maar voor jaren. Ik ben dik tevreden.

Goed geregeld

100% vakwerk

Zeer klant vriendelijke en vakbekwaam

Mooie materialen en goed advies

Vriendelijke mensen, meedenkend en hulpvaardig.

vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel

vriendelijk, behulpzaam en deskundig personeel

super geholpen en uitgevoerd

Goed en op tijd geholpen

prettige bediening goede service

Ook al was de winkel gesloten was het contact goed, behulpzaam en prettig

Alles goed geregeld

Prima service, vanaf uitzoeken tot het ophangen!

Goed zelf meedenken dan komt het goed

Afspraak om mij nog te bellen over bezorging .... Ik heb het niet ontvangen. Drukke tijd november/december. Zelf naar de winkel gegaan om na vraag te doen en het kon gelukkig gelijk goed geregeld worden. Verf verkopen en rollers, maar geen passend verfbakje erbij .... Daardoor moest ik op het advies van het winkelpersoneel zelf ook nog naar de Action, niet handig/veilig voor mij in coronatijd.

uitstekend; zeer klantvriendelijk

zie boven

Helaas na een telefoontje niets meer vernomen.

Er hangen rolgordijnen in mijn keuken. In eerste instantie leek alles goed te hangen. Maar toen ik ze s'avonds 'naar beneden liet rollen bleek hij aan één kant aan te lopen. Na een telefoontje van mijn kant ( 24 november )zou men even langs komen. Helaas tot heden niets meer vernomen.

heel goed, zoals ik gewend was.

Wat was afgesproken werd gedaan en op de afgesproken tijd.

uitstekend

uitstekend

Doen wat ze zeggen : top service !! top vakmanschap !!

Snel een afspraak kunnen maken in de winkel zelf, herstelwerkzaamheden aan luifel perfect uitgevoerd en ook nog tegen redelijke prijzen .

Prima service, vriendelijk te woord gestaan zowel in de winkel al aan de telefoon.

Bovendien echte vaklui !!!

tot 2 keer ervaring, alle 2 keer super goed . En ze denken met je mee en dat vind ik heel prettig.

Zoals altijd uitstekende service en heel gezellig als Vakman Don langs komt.

Ons huis is er dankzij Decorette en Don een heel stuk gezelliger op geworden. Topwinkel, topwerk kortom.

Goed advies, goede afspraken en een mooie collectie

Supper

Hele fijne uitleg.Personeel neemt alle tijd voor je.Zeer vriendelijk .

Uitstekend.

Goed werk en resultaat naar tevredenheid. Het meetfoutje zijn we hierbij vergeten.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

een half jaar lang problemen, slechte communicatie binnen het bedrijf en naar de klant, afspraken die niet worden nagekomen, matig product voor relatief hoge prijs. Na de bestelling duurde het een half jaar voordat alles op orde was en amper excuses.

• Ervaring met: Gordijnen

2 sterren: slechter dan verwacht

• Ervaring met: Gordijnen

• Ervaring met: Binnenzonwering

Beste allemaal, Wij zijn heel blij met de houten jalouzieën , gordijnen en rolgordijnen. Tevreden met alles en raad jullie zeker ook aan bij anderen. Één verbeterpuntje : misschien beter dat Don voor / tussendoor het ophangen van (rol) gordijnen even z’n handen wast. Op de witte muren bij bijna ieder raam zwarte afdrukken van vieze handen. Heb het gelukkig weg kunnen krijgen maar best lang mee bezig geweest. Verder heel erg tevreden. Dank jullie wel ! Veel succes met jullie zaak en groetjes van Ron en Marjolein Kodde

• Ervaring met: Binnenzonwering|Gordijnen

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het