We zijn al jaren tot grote tevredenheid vaste klant.

Snelle afhandeling en goed aan afspraken gehouden.

Vlotte afhandeling. Goed aan afspraken gehouden. Nette en zorgvuldige manier van werken.

Uitstekend en professioneel

De werkzaamheden zijn wederom naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Vriendelijke bediening

Jammer van de misser van niet nagekomer vande afspraak

Kom er al jaren!

In de winkel wordt je goed geholpen en geadviseerd. Ook thuis bij de montage niets dan lof!

Goede service , mooie kwaliteit spullen Heel goed geholpen .

Altijd perfecte prijs-kwaliteit en service.

Prettig zaken doen. Leuke collectie.

Goed ,perfecte service.

Goede service ,aardig personeel.

Een uitstekende ervaring!

Vriendelijk, betrouwbaar, kortom zeer klantgerichte service. Van harte aanbevolen!

Goed advies , zeer professionele stoffeerders, prima service

John stemt goed af op klant Extra complimenten aan de stoffeerders Ronald en Teun. Zeer goede service!

Zoals als altijd prima!

Nieuwe rails besteld, werd snel geleverd en aangebracht door twee super mannen, die daarna ook als service onze luxaflex opnieuw bevestigden. En als toetje gezellig met hen koffie drinken en bijpraten.

Top service!

Leuk jong bedrijf prachtige woondecoraties, breed sortiment, prima service, snelle levering

Prettig geholpen en goed geadviseerd en netjes geplaats

Wij zijn erg tevreden over de deskundigheid en behulpzaamheid bij het uitzoeken van de juiste materialen. Het plaatsen van alle raambekledingen ging snel en professioneel.

Ouderwets goed en betrouwbaar.

Decorette Hoorn adviseert top; maakt heldere afspraken en heeft zeer deskundig en vriendelijk personeel die komen werken. Een voorbeeld voor velen!

Professioneel personeel, heel klantvriendelijk en hele goede service

Gedegen, alert en professionele vakmensen. Klant vriendelijk en de service is in 1 woord geweldig. Garantie is na een jaar ook nog 100% op eventuele gebreken of mankementen (wat overigens maar 1 x voor gekomen is) Erg gehecht geraakt aan de service van Decorette Hoorn!

De medewerkers zijn altijd super aardig, denken mee en zijn zeer behulpzaam.

Prima altijd weer gezellig als John langskomt

Heel vriendelijk geholpen, goed advies. Snelle levering en ophanging van ons rolgordijn.

Vakwerk

Duidelijke en heldere communicatie vooraf en bij het ophangen zorgvuldig en netjes de gordijnen geplaatst. Erg blij met het eindresultaat en de goede service.

Goeie service, goeie kwaliteit en hangt precies zoals bedoeld

Onze jarenlange ervaring en service, is gewoon goed. Aardig personeel en deskundig. Mevrouw Mimmer

Goede service en enorm vriendelijk

Snel, vriendelijk, correct!

Professionele sorteerders en advies in de winkel.

Zie boven.

Service is kenwoord

Wij zijn zeer tevreden over de manier waarmee zij alles geregeld hebben. Bovendien is de afwerking van het bestelde van prima kwaliteit

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het