Mooie winkel,fijn en vakkundig personeel,volgende dag opgemeten,volgende dag offerte,na3 weken geleverd en vakkundig geplaatst.een aanrader.

Topklasse!

Kundig advies, prettige communicatie. We zijn super enthousiast over onze nieuwe Marmoleum vloer!

Klantvriendelijk en deskundig!!

Een deskundige maar vrijblijvende ondersteuning om de juiste keuze te maken! Op een heel klantvriendelijke manier. In een winkel met uitstraling!

normaal perfect, nu een keertje een hapering....

prima service altijd vriendelijk. alleen nu wachten wij al een tijdje op de levering ivm verkeerd geleverde spullen hopen op een snelle afhandeling nu.

Snelle en uitstekende service

Snelle en uitstekende service. Men doet wat wordt beloofd!

Uitstekende service en klantvriendelijk.

Altijd prettig om hier te winkelen. Goede service en kwaliteit. Een aanrader.

Prettig bedrijf, bij plaatsing wel zelf alert blijven op totale afronding.

Al diverse malen bestellingen bij Decorette gedaan. Goede kwaliteit, prettige medewerkers en snelle levering. Bij montage lijkt er vaak haast te zijn waardoor ik ik na de montage vragen/opmerkingen achteraf heb waardoor Decorette weer moet langskomen. Dit is op zich geen bezwaar, maar kan voorkomen worden. - een vouwgordijn was te strak afgesteld, waardoor deze niet dicht kon. Decorette heeft dit opgelost. Moest er wel voor betalen omdat de garantie was verstreken. Hand in eigen boezem; ik heb erg laat aan de bel getrokken. - Ik moest zelf achter een bedieningsstok aan om de plissé's dicht te kunnen doen. Hiervoor ben ik zelf naar de winkel gegaan. - Bij de plaatsing van de plissé-horren ontstonden er, door het grote formaat, kieren. Er werd niet echt tijd genomen om de oplossingen te bespreken. - De oude horren werden zonder aankondiging of overleg achtergelaten. Ik kon de wagen nog net tegenhouden en de jongens hebben het meegenomen. Ik zou Decorette zeker aanbevelen met de tip om de jongens "in huis" te houden totdat je zelf alles hebt nagelopen.

Klantvriendelijk en netjes

De klus (vervangen band van een screen) werd vakkundig uitgevoerd. Een ander klusje werd op ons verzoek meteen even meegepakt.

Uitstekende service en zeer goed kwaliteit

Wij zijn al jaren trouwe klant van Decorette Hoorn. Ze geven goed advies, uitstekende service (ook jaren na de aankoop) en het kwaliteit en materiaal van hun producten zijn zeer goed. Blije klant dus ;-)

Prachtig bedrijf!!

Decorette Hoorn is een winkel waar mensen werken die echt hart hebben voor alles wat met het interieur te maken heeft. Ze denken met je mee en geven je adviezen die je helpen je uiteindelijke keuze te bepalen. En daarna is zowel de uitvoering/levering/plaatsing als de service super goed!!

UItsluiten prima ervaring

Al ruyim 35 jaar doe ik zaken met (vh Dudink) Decorette en heb alleen maar positieve ervaringen met hen. Levreing, plaatsing en nmazoirg zijn uitstekend.

Zeer fijn geholpen

Ben altijd zeer tevreden

Prima product en goede service

Blij met nieuwe rolluiken en het tot in de puntjes in orde maken.

Al jarenlang een goeie ervaring!

Mooie en goeie spullen. Personeel zowel in de winkel als thuis bij het plaatsen, zeer vriendelijk en deskundig!

Geweldige service, hele fijne mensen!

Zeer goede snelle service, personeel en eigenaar allemaal ontzettend vriendelijk!

Aardig, behulpzaam en denken mee.

Snel, accuraat en mooie spullen

X

X

Mooie producten, vriendelijk personeel

Wij hebben behang gekocht. Mooie materialen. Enige minpunt is dat het behang bij het verkeerde filiaal was bezorgd waardoor de levering 2 weken later was dan gepland

Onze ervaring is zeer positief

We zijn heel goed geadviseerd en vervolgens zijn, volgens afspraak, op een keurige manier de werkzaamheden verricht. Met een fantastisch resultaat. Fijne samenwerking dus veel dank

Prima goede behandeling

Goede sfeer in zaak en bij het plaatsen super

Prima geen op of aanmerkingen, alles prima geregeld

Alles prima

Ervaren mensen, prettige communicatie, meedenkend en goed adviserend.

Alles netjes geregeld

Alles netjes geregeld

Professioneel personeel

Word altijd prettig geholpen, attent, goede adviezen en over het plaatsen van het bestelde door dat team ben ik altijd erg tevreden, leuke bekwame mannen.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het