Perfect advies

Zoals altijd, perfect geadviseerd.

Zeer goede ervaring

Goed advies, mooie spullen. Tevreden over het plaatsen en het bestellen van de artikelen. Fijn personeel.

Netjes gewerkt , vloer is nu naar tevredenheid

Goede afspraken en netjes gewerkt

Ruime keuze, ervaren personeel, alle zorgen uit handen genomen ... je hoeft alleen nog de kleur te beslissen als het ware .. :-)

k..

slechte voorlichting, vloer lelijk gelegd en behang gescheurd. allemaal naden tussen de vloerdelen en oplossen ho maar. negatieve reviews worden verwijderd door eigenaar. service 0

Geweldig, goede service .

Jaap is zeer deskundig. Goede stijl-adviezen. De afwerking is altijd in orde. Wij zijn zeer tevreden. We gaan met plezier telkens terug naar de winkel in Bovenkarspel.

Vertrouwen ,

Het geeft altijd een goed gevoel als ik iets bestel,altijd vriendelijk, goed te bereiken , spullen zijn prachtig. Fijn dat er altijd iemand komt om het op te meten en op te hangen of te leggen. Mvg Pauline Bindt

Super tevreden!

Wat zijn wij ontzettend blij met onze vissengraat vloer en de jaloezieën. Het is een mooi geheel geworden. Snelle en vakkundige service, andere aanpassingen in ons huis komen wij zeker voor terug.

Een zaak waar je je thuisvoelt.

Je word vriendelijk en deskundig geholpen, de service is meer dan voortreffelijk. De uitstraling van het bedrijf is luxe maar de prijzen vallen heel erg mee, zijn zeer concurrerend met andere bedrijven.

Tevreden

Maar aan afspraken houden is moeilijk voor ze.

Een hele goede service.

Alles is heel goed gegaan, niets op aan te merken en heel tevreden.

Prima! Goed gedaan.

Keurig werk. Vriendelijke meedenkende mensen. Zijn ook al heel lang klant en ik zal dat zeker blijven. Eén ding zou wel wat beter kunnen en dat zijn de afspraken. Vooral die op lange termijn. Met vriendelijke groet, Marleen van der Vlies-Kooyman

Direct reactie op mijn vraag. Ze waren er binnen 1 dag.

Geweldig.

Van af de bestelling tot aan het einde zijn wij zeer tevreden. Vriendelijke mensen. Doen wat ze beloven. .Keurige af handeling. Een winkel om aan te bevelen. Vriendelijke groet,

Goed advies in de winkel

Klantvriendelijk

Ook al is niet alles verlopen zoals het gewenst is zijn wij tevreden over de afhandeling van onze aankopen. De kwaliteit is prima en er werd meegedacht. Alle goeds toegewenst. Groetjes Garm en Trudi

Wij zijn tevreden met het eindresultaat

Goed geholpen en geadviseerd door Esther! Goede en gezellige schilders .

Top bedrijf en medewerkers

Afwerking en nakomen van afspraken laat zeer te wensen over

Een maand geleden betrok mijn vader een seniorenwoning. De week na de sleutel zouden vloeren, wanden en de trap gedaan worden voor een aanzienlijke bedrag voor een kleine woning. Inmiddels zijn bijna een maand verder en moet er nog steeds van alles worden afgewerkt. Concrete afspraken over wanneer er iemand komt worden niet gemaakt of nagekomen (wanneer het hen schikt?). Initiatief om het af te maken is er niet en moet vanuit ons achteraan gebeld worden. Afwerkplinten ontbreken (op een dure pvc vloer), stukjes muur zijn ''vergeten'' te behangen, omdat de voordeur niet openging is er in de (dure) gerenoveerde trap een deuk en een gat gemaakt (wegschaven had een nettere optie geweest) en de pvc vloer is om(?) een losstaande kast heen gelegd en het schilderwerk van de trap is gewoonweg slordig. Kortom..een specialist waar ik de nodige vraagtekens bij heb. Ik ben van mening dat er van een specialistisch bedrijf / vakman toch iets meer verwacht mag worden. De beschrijving ''we doen het met precisie'' gaat in deze niet op.

• Assortiment

• Betrouwbaarheid
  • Ervaring met: Behang|Gordijnen

Nijverheidsweg 3 1613DZ Grootebroek

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het