Goed bereikbaar. Zeer klantvriendelijk.

Prima, klantvriendelijk, goed advies

Goed advies, vriendelijk, goede afhandeling

Mooie gordijnen en vakkundig gehangen

Prachtige gordijnen, goede service en mooi opgemeten.

Geweldig !

Erg klant vriendelijk. De tijd krijgt je om rond te kijken , medewerkers niet opdringerig. Meedenkend en adviserend, nogmaals klant vriendelijk. De klant staat nr 1/ klant is koning .

Kwaliteit verf! Alleen veel te veel aangeraden.

Een mooie kleur muurverf gezien bij Kruit & Kramer. Kleur genoteerd en oppervlakte van de muur doorgegeven aan de dame achter de balie. Zelf had ik berekend dat we +/- 3 liter nodig zouden hebben voor de muur waar de verf voor bestemd was. De dame vertelde mij dat 3 liter zeker niet genoeg was en we 7,5 liter nodig hadden voor onze muur aangezien de verf niet in één keer dekkend zou zijn. Geluisterd en 7,5 liter besteld. De muur zit er inmiddels super strak in (eenmaal dekkend, kwaliteit verf is daarom super!) alleen hebben we nog +/- 5 liter over wat gemengd is en niet terug kan naar de winkel.

Erg goed geholpen met ons behang!

Wij zijn erg goed geholpen door Marga! Ze nam alle tijd en dacht goed met ons mee. We hebben nu een super gaaf behang in huis! Dankjewel Marga Werkman!

Kundigheid en klantvriendelijkheid

Het was fijn om iemand te laten meedenken die verstand heeft van zaken. Wat ik in mijn hoofd had is door Anita concreet gemaakt...en het is prachtig geworden!

We zijn tevreden over voorlichting enz.

We zijn op een prettige manier ontvangen en voorgelicht zonder opdringerigheid. We konden stalen meekrijgen om het thuis rustig te bekijken, wat als bijzonder prettig is ervaren.

goed geregeld

Partij behang gekocht en besteld en dat verliep allemaal prima

Prima advies in de winkel, fijne afstemming met installateur

Goed geholpen en fijne adviezen ontvangen

Mijn ervaringen met Anita als woon-adviseuse zijn erg goed. We kwamen al gauw uit op een mooi interieurconcept en het eerste onderdeel daarvan heb ik reeds bij Decorette aangeschaft. Ik kom zeker terug voor het vervolg!

Fantastische professionele service

Goede begeleiding in de winkel, aflevering en het ophangen heel professioneel en uitstekend.

Een prettige benadering en inzet van het personeel

goede begeleiding van de klant om de juiste keuzes te kunnen maken, en plaatsing van het gekochte artikel: Zonnesceen.

Perfect meegedacht en behulpzaam

Verkoopmedewerker kon onze wensen goed vertalen en gaf een perfecte service.

Heel erg goed.

Prima advies bij het uitzoeken. Prettige manier van opmeten en ophangen. Dus niet als lof. Professioneel.

Prettig geholpen

Gemoedelijke sfeer, mogelijkheid om stalen mee naar huis te nemen, flexibel bij het inplannen, en kundig in hun vak.

slechte prijs kwaliteit verhouding

De zonwering rolgordijnen zijn door Decorette opgehangen. Ons kozijn is iets uit het lood, dat was geen probleem werd er tijdens het inmeten vermeld. Bij het ophangen is er geen passende oplossing voor gevonden. De gordijnen trekken scheef op.

Aardig en klantvriendelijk

Aardig en klantvriendelijk

Ervaren personeel met een passie voor hun werk.

Zeer prettig. Erg goed geholpen, er werdt meegedacht zonder dat het opdringerig was. Personeel kent elk behang uit elk boek. Ze willen je echt helpen om je huis je perfecte thuis te maken. We zijn ook heel erg blij met het eindresultaat!

goed persoonelijk contact

Netjes goed bereikbaar leveren goeie kwaliteit zijn goede info medewerkers niks mee nemen goed de tijd voor zakelijk transacties nemen ook de tijd voor de client. en vaste medewerker voor je transactie.

Zeer klantgericht, goede service!

Advies, zonder opdringerig te zijn. Echt aandacht voor onze wensen. En we konden zo een staal mee krijgen van de pvc vloer die wesp t oog hadden.

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.

prima, zorgvuldig, praktisch

afaadfaa

• Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

goede service

• Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel die echt met je meedenkt

vakwerk

goede adviezen

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het