Goede service, van uitzoeken tot uiteindelijke plaatsing

In de winkel werden we fijn geholpen. Kundige dame met gevoel van kleuren/materialen, wat goed te combineren is. Materiaal is wel aan de prijs, maar kwalitatief dan ook erg goed en we hadden mazzel met een korting op raamdecoratie. Communicatie per email verliep vlot. Levertijden schappelijk en montage verliep ook vlot. Echt tevreden.

Mijn ervaring met Decorette Groningen BV is goed

Decorette heeft de Silhouette Shade bij ona in de keuken en woonkamer geplaatst. Dit hebben zijn netjes en goed uitgevoerd. We zijn heel tevreden over de manier van aanpak en uitvoering.

Teleurgesteld

Bij het zien van de factuur voelde ik mij bedonderd. Waarop ik een gespeficeerde rekening vroeg, werd ik afgescheept met die krijgt u bij het ophalen van de gordijnen. Ik heb nogmaals een gespecificeerde rekening gevraagt waardoor het mij duidelijk was waar ik 120.00 euro meer moest betalen, heel vreemd dat de gordijnen op een hanger 30.00 euro moeten kosten per gordijn en dan hebben wij het over 120.00 euro. Wat ik absurd vind dit is niet overlegd tijdens het kopen van de gordijnen

Ondanks duidelijk omschrijving elektrische vloerverwarming tot 3x toe een andere pc vloer moeten u

Slecht tot 3x toe een andere vloer moeten uitzoeken. Leg bedrijf was super ! Meerdere keren wat mis met de rekening Verkoopster wel erg aardig

Beste Margreet, bedankt voor je reactie en beoordeling van Decorette Groningen. Het spijt ons dat er het een en ander mis is gegaan bij het invoeren en bestellen van uw vloer. Het klopt dat wij helaas een verkeerd type vloer hadden besteld, maar gelukkig was dit binnen enkele dagen hersteld en kon de vloerenlegger zonder oponthoud uw vloer met toebehoren bij u leggen. Wij wensen u veel woonplezier toe met uw nieuwe vloer. Met vriendelijke groeten, Decorette Groningen

Top advies en fijne begeleiding van Decorette Groningen! Speciaal behang gekocht (‘betonlook’ op maat gemaakt) en aan laten brengen/behangen door Marianne van Mary Makes uit Haren. Superfijn en ziet er geweldig uit. Dank voor jullie advies en hulp!

Fantastische service

Goede overleg onderling en goede service. Werk is goed en netjes afgeleverd

Prettige en vakkundige begeleiding in de winkel en professionele uitvoering in huis. Vriendelijke mensen die je helpen en niet opdringerig. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe gordijnen!

Prima advies en prima service

Het meedenken en de mogelijkheid om thuis even te bekijken of het goed staat vond ik heel prettig.

Genieten

Wat een genot om samen met Decorette onze nieuwe huis in te richten.

Alles conform afspraak.

geweldig

prima service goede adviezen keurige offerte

Vriendelijk en correct geholpen maar matig tevreden over tapijt

Zoals de titel al aangeeft ben ik vriendelijk en correct geholpen. Het tapijt ligt niet goed naar mijn mening. Dit komt mede door de wijze waarop het tapijt is geweven. Daardoor is het niet op elke plaats te snijden waardoor vezels op de naden en randen lelijk omhoog steken.

Fijne winkel met geweldig personeel

Wij zijn heel goed en met veel enthousiasme, geholpen door Anneke van Decorette Groningen. Een nalevering werd zelfs bij ons thuis gebracht door Henk-Jan. Wat een service! We komen hier graag.

Perfect van begin tot eind

Fijn geholpen met advies, verrassende andere opties werden aangehaald, vlot besteld en netjes volgens afspraak geleverd. Wij zijn zeer tevreden!

Ruime keus

Vakkundig advies, leuke merken!

Uitstekend geholpen

Genoeg informatie gekregen, veel keus, goed advies over wat voor ons het meest geschikt zou zijn. Snelle levering en goede service: de bestelde pakken PVC lagen al klaar in de leen-bus toen we het kwamen ophalen. Top!

Snel, netje, correct!

Netje geholpen in de winkel. Ook het inmeten, werd keurig gedaan. Zoals afgesproken, een paar week later, werd mijn inbetweens keurig op gehangen. Een aanrader, ik kom zeker weer terug!

Klantvriendelijkheid

We zijn op een zeer prettige manier ontvangen en geholpen.

prima informatie

afspraken worden nagekomen. erg plezierige en professionele informatie. Ook bij het magazijn prettige service.

Super professionele verkoopster en zeer hulpvaardig kennis van zaken.

Ja om 2 keer te beschrijven vind ik overdreven. Dus bij deze super professionele verkoopster en zeer hulpvaardig met kennis van zaken.

Prima!

Verzorgd, zorgvuldig en netjes.

Zeer goede servise. Vriendelijke en behulpzaam Toppie.

Prettige samenwerking

Er werd goed naar onze wensen geluisterd waardoor er een prettige samenwerking plaats vond.

Prima werk

Prima opgehangen gordijnrail en mooie stof.

Prettig contact en uitstekend service

Zie boven

Hoendiep 99 9718TE Groningen

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het