Wij zijn heel tevreden over alles !!

Goede behandeling en over de werkzaamheden ook heel tevreden !!

Geweldige service

Zoals gewend was de service weer geweldig!

Nette uitvoering bij opmeten, afspraken maken, uitvoering bij installeren.

Zou als ik weer gordijnen nodig had, gaan kijken of er passende exemplaren zijn.... maar vooreerst hangen ze wel ;-)

Uitstekend.

Goed advies, probleemoplossend en vriendelijk personeel.

Prima service!

Goed geholpen bij het uitzoeken en snel en vakkundig geplaatst.

Liep bijna mis doordat gewenste voorafbetaling door ons werd geweigerd

Wij wensten niet om een deel van het bedrag vooraf te betalen en daardoor liep uitvoering trapbekleding vertraging op. De uitvoering van de trapbekleding gebeurde heel goed en nauwkeurig en toch binnen het gestelde termijn. Decorette heeft een heel goede medewerker uitvoering in dienst die van vele markten thuis is!

Prima service en levering

In de winkel goed geholpen: men nam de tijd. In huis wordt alles netjes afgewerkt en verzorgd.

PVC Vloer reparatie uitgevoerd

Voor de 2e keer reparatie aan de vloer uitgevoerd. De vorige keer was het wel beter en netter gedaan.

Wij zijn erg tevreden over het geleverde werk door en de samenwerking met Decorette Elburg.

Wij hebben de woonkamer laten opknappen door Decorette. Er werd alle tijd voor ons uitgetrokken voor het uitzoeken van de pvc vloer en de kleuren van de wanden. Er werd fijn meegedacht. Precies wat we nodig hadden. Wij zijn erg tevreden over de medewerking in de winkel, maar zeker ook de uitvoer van de werkzaamheden en de fijne werkhouding van de medewerker. Wij zijn erg blij met het resultaat.

Super service en vakmanschap

In de showroom erg goed geadviseerd over alle mogelijkheden. Contact vanuit Decorette was ook goed. Zakaria heeft onze vloer gelegd een echte vakman. Zeer netjes en precies gewerkt en het eindresultaat mag er wezen, we zijn er erg blij mee!

Snelle levering

Goedenuitleg in de winkel over verschillende vloeren. Staal van pvc vloer mocht ik mee naar huis nemen om bij huidige bed en kast te leggen om te zien of het matcht. Vervolgens zeer snelle levering en goede service! Komen zeker terug voor onze vloeren op andere verdieping

je werdt er goed geholpen, en ben blij met de keuze die ik heb gedaan,

Uitstekende service en advies

Wij hebben diverse horren en gordijnen besteld die uitstekend zijn geleverd en gemonteerd. Het is een klantvriendelijk bedrijf met goede service en advies.

Kwaliteit

Fantastisch geholpen en zeer professioneel.

Topwerk conform planning

Heel prettig contact en ze houden zich aan prijsafspraak en planning

Elke dag een plezier om bar te kijken

De gordijnen zijn mooi gemaakt en keurig opgehangen. Hebben een warme uitstraling in ons vakantiehuis. Wachttijd wel langer dan verwacht oa door verkeerde lengte geleverd. Maar keurig hersteld. Nu een prachtig onderdeel van ons huisje.

Ik had van tevoren heel prettig contact via e-mail. Daarna besteld en snel in huis. Top service!

hele goede service

prima geholpen in de winkel, vakkennis, meedenken, prima monteren ging ook vlotjes, met aandacht

Snel en adequaat. Op zeer korte termijn een nieuwe vloer geregeld en gelegd.

Uitmuntend

Goeie service Zeer flexibel Zeer vriendelijk Meehelpen oplossingen zoeken mocht het net even anders gaan.

Recht toe, recht aan, zeer tevreden!

Vakkundig en correct, netjes en snel gemonteerd!

Ziet er prima uit, maar de levering en service matig.

Op 2e pinksterdag zijn wij in uw winkelgeweest om een screen uit te zoeken. Een paar dagen later werd het thuis ingemeten. Vervolgens zijn er weken overheen gegaan alvorens de opdrachtbevestiging binnen was. Overigens moesten wij contact opnemen om te vragen of het al rond was. Toevallig wilden jullie het net die dag de deur uit doen. De levertijd werd ruim overschreden en een afspraak om het te laten plaatsen was lastig te plannen. Jammer dat we er in de zomermaanden op deze manier niet van hebben kunnen genieten. Aan de andere kant moeten we toegeven dat de montage professioneel gebeurde en er strak uitziet. Er werd netjes gewerkt en het afval werd weer meegenomen.

Beste heer Wiersma Bedankt voor uw reactie en wij zijn blij dat u tevreden bent met de leverantie, kwaliteit en de montage. Het is inderdaad jammer dat de levertijd is overschreden. Normaal staat voor buitenzonwering in het voorjaar 7 tot 10 weken. Inderdaad is uw levertijd uitgelopen door de hoeveelheid bestelling waarvoor onze excuses. In ieder geval veel plezier met de screen Team Decorette Elburg

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Prettige contacten, goed advies en een team dat een net eindproduct oplevert, kortom een aanrader!

Prachtig behang snelle levering

Super mooi behang en snelle levering!

leuke is dat de mensen die de de vloer leggen zo enthousiast zijn over wat ze leggen.

2 mannen uit Syrie en Iran hebben de vloer bij ons gelegd. Het is zo leuk om mensen aan het werk te hebben met veel enthousiasme de vloer voor je leggen. Het is keurig gedaan. Zeer te vreden!

Over Decorette Elburg

Onze winkel vind u op de eerste etage van Weber Woonwereld. Hier vind u alles op het gebied van gordijnen, vloeren, verf, behang, binnen- en buiten zonwering, maar ook kachels. Steeds smaakvol gepresenteerd met het doel u op ideeën te brengen.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het