Zeer tevreden, goede ervaring.

Een prima dienstverlening van verkoop tot levering en plaatsing.

Prima service van koop tot plaatsing. Fijne mensen.

goede samenwerking tussen leverancier en klant

het uitgebreide programma bij mijn verhuizing is tot grote tevredenheid van mij verlopen.afspraken werden nagekomen.het missen van een belangrijke factuur lag aan mij. De oorspronkelijke factuur stond op mijn mail op de dag van verhuizing en die heb ik in de drukte totaal gemist. maar alles kwam goed.

Goede service en product geleverd

Uitstekende service geleverd en netjes opgehangen. Al had ik dit zelf gekund.

Meedenken, oprecht advies en kwaliteitsproducten

De aankoop van een nieuwe woning zet je leven even op zijn kop.....wat een denkwerk, organisatie en geklus gaan er mee gepaard. Wat fijn dat je dan bij de Decorette terecht kunt voor prettig advies, creatieve oplossingen en mooie producten. Dank voor jullie fijne service!

Zeer deskundig en behulpzaam bedrijf

Je wensen en ideeën krijgen bij decorette Gabriel een duidelijk beeld

Klantvriendelijk of toch niet?

Half november bestelde ik gordijnen voor twee locaties in mijn huis. Ik zocht wat uit, er werd gemeten en geadviseerd, allemaal prima maar.. toen de uitgezochte stof niet op voorraad bleek te zijn moest ik opnieuw komen en nogmaals voor de roede. Ik had half november aangegeven dat ik het belangrijk vond dat de gordijnen voor de Kerst geleverd en opgehangen zouden kunnen worden en terwijl we bezig waren met het her-uitzoeken van de juiste kleur en aanvullend materiaal vroeg ik meerdere malen of de bestelling alvast uit kon gaan want ik vond de termijn van levering belangrijk. Lange tijd hoorde ik niets tot de week NA de Kerst. Toen werd er een afspraak gemaakt om de gordijnen op te hangen. Helaas was ik op dat moment niet thuis, autopech, het ophangen is prima verlopen. In de slaapkamer hangt de roede iets door, dat is misschien nog te verhelpen. Achteraf vond ik het heel jammer dat er niet meer duidelijke en eerlijke communicatie is geweest over de datum van levering. Mijns inziens is er pas besteld toen de hele order duidelijk was terwijl ik anders had gevraagd. Ik begrijp dat er een reden voor kan zijn maar deze is niet met mij gedeeld. Ik voelde me niet serieus genomen en heb minder vertrouwen in jullie diensten gekregen. Met vriendelijke groet, Gerda de Jong Bosjeslaan 1 Beekbergen

Jammer dat u het zo ervaren heeft. Wij hebben ons uiterste beste gedaan om de doorlooptijd zo kort mogelijk te houden. Bestellen kan echter pas worden gedaan nadat de materialen zijn gekozen en offerte akkoord is.

Super snel en correct en netjes

Zo als boven keurig netjes en snel

Het is echt wat je van een speciaal zaak verwacht!

Uit ervaring wist ik wat Decorette Gabriël te bieden had, dus toen ik de slaapkamer wilde opknappen wist ik waar ik naar toe moest om een compleet plaatje uit te zoeken voor verf, behang, gordijnen en vloerbedekking. Bij mijn 1e bezoek aan de winkel heb ik uitgelegd wat ik wilde en werd gelijk het goede behangboek uit de kast getrokken, dat is ook de uiteindelijke keuze geworden. Het is een perfect plaatje geworden zoals ik de slaapkamer had bedacht! Met dank aan Decorette Gabriël voor de geweldige service!

Goede service en prettig in de buurt.

Goede service!

Goed advies en kwaliteit!

Je wordt vriendelijk, snel en goed geholpen. Mooie winkel/showroom.

Goede service netjes geholpen

Goede service behulpzaam Goed assortiment

Het duurt te lang.. erg slechte communicatie

We moesten zelf overal achteraan bellen eerst voor het inmeten daarna wanneer deze geleverd werd dit was na 2 weken. Ze zouden me dezelfde dag nog terug bellen waar de levering was. Uiteindelijk zelf de volgende dag gebeld want niets gehoord. Ook vond ik het niet flexibel in dagen en tijden wanneer de hor geplaatst kon worden. Uiteindelijk was de man wel een half uur eerder dan de gemaakte afspraak maar de hor is netjes geplaatst dus als je geen haast hebt met wat je besteld hebt een prima zaak.

Advies is heel goed maar uitwerking niet volgens afspraak.

Goed advies gehad. Maar afspraak voor montage was hopeloos. Ze zijn verschillende keren terug geweest. En kwamen niet op de afgesproken tijd. ( wel 2 uur later) Ook hebben we te lang moeten wachten tot alles compleet was. Ook jammer is dat als je via mail een klacht indient je geen terug koppeling krijgt.

• Garantie / nazorg

Betrouwbaar, vakkundig en goede prijs-kwaliteitverhouding

Prettige communicatie, deskundig geholpen voor, tijdens en na aanschaf van screens en raambekleding. Prettige service van alle betrokkenen ( ook de zzp’er die kwam installeren). Kortom een tevreden klant👍🏻.

goede service

probleem met niet goed sluiten plisse hordeur keurig opgelost.

• Garantie / nazorg

Ik heb geen klachten we zijn prima geholpen

Ik heb geen klachten we zijn goed geholpen

• Garantie / nazorg

Goed advies en prima service

Werd leuk geholpen en goed geadviseerd. Vloer is prima geplaatst.

Goed en vakkundig advies

Prima eerst contact

• Ervaring met: Horren

• Ervaring met: Binnenzonwering

• Ervaring met: Gordijnen

2 sterren: slechter dan verwacht

Onze ervaring is dat er slecht gecommuceerd wordt en het duurt lang voordat er iets wordt opgelost. Het zal wel niet altijd aan het personeel liggen maar misschien ook wel aan de leverancier

• Ervaring met: Buitenzonwering

Aangenaam personeel en dito winkel

• Ervaring met: Gordijnen

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het