Professioneel

Je wordt goed geholpen in de winkel. Ze hebben overal verstand van en snelle levering.

Vriendelijk, behulpzaam, professioneel

Helemaal tevreden

Goede voorlichting. Snelle afhandeling keurige plaatsing van de vouwjalouzie.

goed geregeld en vloer nejes gelegd

Duidelijke afspraken. Vloer netjes gelegd. Niet in toilet, wat overgedaan moest worden omdat de vloer te laag lag omdat egaline weer wegstroomde in de kruipruimte: dan geen vloer leggen, maar eerst vloer ophogen voor die te leggen. Hier en daar wat grotere ruimtes tussen vloer in plint ( omdat er geen extra liggend plintje meer wordt aangebracht.

Snele service en prettig contact

Mooie winkel en producten, snel geleverd.

Top ervaring, denken actief mee en zijn flexibel.

Gabriels heeft ons hele huis mogen renovliezen en schilderen. Ronald heeft dit ronduit top gedaan. Hij denkt actief mee. Helpt zonder dat je dit hoeft te vragen en wijst je op punten die bij andere werkzaamheden belangrijk zijn. Je kunt hier gerust heen gaan.

goede winkel en goede mensen.

Mooie winkel ,goede uitleg en vriendelijke mensen in de winkel.

Duidelijk advies en mogelijkheid geboden om stalen stof mee te nemen naar huis en te vergelijken. Opmeten en bestellen

Goed gedaan

Goede service, prettig om mee samen te werken, leuke ideeën, denken mee, goede kwalti

Prima en klantvriendelijk

Wij hebben een goede ervaring, klantvriendelijk en behulpzaam

Fijne winkel, goede service.

Prettig geholpen, goed advies gekregen en goede thuismontage.

Prima bedrijf

Binnen en buiten werkzaamheden netjes en vlot uitgevoerd

Goed advies en fijne service

Alle verf (voor binnen en buiten) en deel van onze stoffering bij Decorette Gabriel gekocht. Onze verbouwing vond plaats tijdens de lockdown. Maar ik kon altijd bellen om verf klaar te laten zetten en op te halen en kreeg daar waar nodig goede adviezen. Dus superfijn geholpen met prachtig resultaat!

Goed voorgelicht en snel gehoord

Aanrader

Goede service problemen worden snel opgelost

Meedenkend, hulpvaardig, in woord TOP.

Wij hebben het afgelopen half jaar verschillende malen gebruik gemaakt van de diensten van Decorette. De producten zijn prima, er wordt goed meegedacht en niets is te veel moeite. Wij blijven komen!

Service en advies geweldig

Vakwerk!

Afspraken waren duidelijk en het werk was binnen de afgesproken tijd klaar. Prettig contact met de uitvoerende schilder.

Top service!

Deskundige medewerkster (Gonny). Erg behulpzaam en dacht ook goed mee met onze wensen. Super tevreden over het resultaat!

Zeer slechte communicatie

Na driemaal gebeld te hebben, waarbij een mevrouw vertelde dat ik teruggebeld zou worden voor een afspraak wegens een kapotte ruit kreeg ik nog steeds geen telefoontje.

In 1 woord top!

Hele fijne service! Vriendelijke mensen en niets is te veel. Nu in Corona tijd komen de medewerkers gewoon bij je thuis met stalen. Echt een aanrader deze winkel.

Mooie duettes

Goed ingemeten en gemonteerd. Prima service.

Rails en gordijnen vakkundig opgehangen. Ruimen alles netjes op en afval nemen ze mee.

Prima bedrijf.

Jaloezieen en gordijnen netjes geplaatst en opgehangen. Mooie kwaliteit. Levering duurde een stuk langer, dit i.v.m corona.

Postbus 73 6960AB Eerbeek

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het