Goede service!

Hele fijne service. Prima advies en bespreking in de winkel (net voor de lockdown) opvolgend de in-meting en uiteindelijke montage laten verzorgen van onze lamellen. Allemaal correct verlopen. M.v.g. M. Overeem

Ik heb goed ervaringen met Decorette, zowel service als advies

In het verleden ook al goede ervaringen.

goede service en advies

Goed advies op maat bij je thuis. Professioneel. Goede service

Zeer tevreden, vitrage keurig gemaakt en geplaatst.

Zeker een aanrader

Super, al ruim 30 jaar!

Goed advies, prettige mensen.

Geweldige service

In de winkel wordt je prima geholpen en geadviseerd, en ze denken goed mee. Ook de plaatsing van de horren is goed gegaan.

Afstandsbediening gordijnen was stuk Een nieuw exemplaar voor ons besteld en gemonteerd en afgesteld. Perfect

klantvriendelijk, passende adviezen en betrouwbaar

al meer dan 40 jaar een vertrouwd adres voor ons

Prima.

De levering van ons Luxaflex product was veel later dan aan ons doorgegeven is. Decorette heeft dit prima opgelost. De fout lag bij Luxaflex: wij corresponderen momenteel met hen en hopen er op een goede manier uit te komen.

Een zeer deskundige, behulpzame en meedenkende winkel.

Fantastisch personeel. Weten wat ze verkopen. Geen ge-push verkoop. Verstand van zaken. We komen er al zo’n dertig jaar, en alles is altijd keurig op tijd behandeld, opgehangen, geleverd. Samenwerking pa en zoon is geweldig, topteam.

Vakkundig vriendelijk creatief

Een luisterend oor, een goed advies, meedenkend maar vooral hartelijke creatieve mensen met heel veel kennis van zaken. Wij zijn heel blij met het mooie geworden resultaat.

Perfect, prima service

Mijn luxaflex deurhor was defect. Ooit bij Buysman aangeschaft en laten plaatsen. Uitstekend hersteld!

Welkom

Wij voelen ons altijd zeer welkom in de winkel en worden altijd fijn te woord gestaan en geadviseerd.

prima, zonwering van goede kwaliteit

zie boven, levertijd werd wel overschreden en daar moesten we zelf achteraan bellen....

Volgende keer weer!

Al een paar jaar klant: Uitstekende en vriendelijke service zowel in winkel, bij inmeten, plaatsen en de nazorg

Altijd klantvriendelijk

Je wordt goed geholpen. Vakmensen die verstand van interieur hebben. Er wordt goed advies gegeven en mogelijkheden geboden. Tevreden klanten.

afspraak is afspraak

Als wij bij Decorette iets afspreken over levertijd dan kan je daar op aan. Ook is het prettig dat er meestal geen aanbetaling nodig is.

Bij het inmeten uren gewacht, na belletje alsnog gekomen.

Het plaatsen ging niet direct soepel, de beugels van het rolgorijn waren breder dan de ouden.De hor moest naar voren geplaatst worden. Een collega heeft een nieuwe strip daarvoor gebracht.. Ben tevreden en er hangt een mooi rolgordijn. Vriendelijke groet, Astrid de Groot.

Goed werk verricht. Ziet er weer prima uit.

wij zijn erg tevreden met het resultaat, we hebben we heel lang moeten wachten dat was wat minder!!

• Ervaring met: Binnenzonwering

we zijn heel blij met decorette buijsman: prima advies en meedenken door experts!

• Ervaring met: Behang|Gordijnen|Horren

Prima in alle opzichten

• Ervaring met: Vloeren

Soms moeilijk telefonisch te bereiken

• Ervaring met: Binnenzonwering|Gordijnen|Horren

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

wij zijn tevreden over de geleverde kwaliteit en service maar wij hebben geen goede woord voor de eindafrekening. wij vinden het schandalig dat wij niet de tijd krijgen om deze binnen een (korte)-termijn te betalen. Deze moest meteen (!!) ter plekke door mijn zoon betaald worden.

• Ervaring met: Binnenzonwering

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het