Uitstekend geholpen en goede service!

Onwijs goed geholpen door Wouter in Alphen. Hij heeft ons goed geholpen met een voor ons perfect bed en samengestelde kast. Goede service, snelle en keurige installatie en erg blij met de eindresultaten! Ik kan iedereen Passie voor slapen in Alphen aanbevelen!

• Garantie / nazorg

Top service en nu heerlijk slapen

In filiaal IJmuiden heeft Nicolien mij perfect geadviseerd. Goed geluisterd naar mijn wensen, van alles uitgeprobeerd en samen een bed samengesteld. Duidelijke informatie over de levertijd. Bezorging en in elkaar zetten vlug en netjes en al het verpakkingsmateriaal meegenomen. Ook nazorg prima. Ik had iets te veel besteld. Geen punt, geld snel retour. Ik ben meer dan tevreden en mijn bed slaapt heerlijk!!?

Goede deskundige service.

Er is tijd en ruimte om op je gemak een nieuwe matras te kiezen die ook echt bij jou eigen wensen en voorkeuren past. Deskundig advies in de winkel, ze weten waar ze het over hebben. Blij met mijn aankoop.

• Garantie / nazorg

Service bestaat dus nog wel!

Onlangs hebben wij ons bed gekocht bij Passie voor Slapen. Buiten het feit dat er de tijd genomen wordt voor je slaapwensen, is de service achteraf ook zeer goed. Door rugklachten heb ik al veel miskopen gedaan met matrassen. De 100 dagen slaapgarantie is vaak een marketingstool, maar bij Passie voor slapen is dit gewone serieuze service. Er is iemand persoonlijk bij ons langs geweest om te kijken naar de punten die wij aangaven. Het had niets met de kwaliteit te maken van het matras, maar met mijn slaapvoorkeur qua matras. Alsnog namen ze dit heel serieus en is er vandaag wederom te tijd voor ons genomen voor een ander matras. Het nieuwe matras is inmiddels besteld en de oude wordt binnenkort opgehaald. Ik zal iedereen in mijn omgeving Passie voor Slapen aanraden, je betaald voor service en kwaliteit. Iets wat je tegenwoordig niet overal meer ziet.

uitstekend

Na een aantal beddenzaken zijn we terecht gekomen bij Passie voor Slapen in Alphen aan den Rijn. Het klikte bij binnenkomst gelijk. Uitstekend geholpen, goede en deskundige voorlichting. Alle tijd daarvoor werd genomen. Uiteindelijk hebben wij besloten een boxspring aldaar aan te schaffen. Levering vond eerder plaats dan werd verwacht. De mannen van het montagebedrijf (Fixmontage) waren zeer vriendelijk en hebben op zeer correcte wijze het oude bed gedemonteerd en meegenomen en de nieuwe boxspring geinstalleerd. Wij zijn heel tevreden allereerst met onze aankoop en ten tweede met de medewerkers van Passie voor Slapen en het montagebedrijf. Echt een aanrader om goed advies daar te krijgen.

• Garantie / nazorg

Het is jammer dat je niet zo vaak een bed koopt want de ervaring was fantastisch.

Het kopen van een nieuw bed is best een spannende aangelegenheid. Behalve dat je best wat geld moet neerleggen, is het natuurlijk de grote vraag hoe je uit al die soorten en maten het beste bed kiest. Die zorgen en twijfels verdwijnen subiet wanneer de je bij Passie voor Slapen binnen loopt. Aan de hand van een persoonlijk gesprek, een vragenlijst en het uitproberen van diverse matrassen was de keuze snel gemaakt. Wat ik heel sympathiek vind is dat hierbij ook rekening gehouden wordt met het beschikbare budget en dat je geen moment het gevoel krijgt dat je iets aangesmeerd wordt. Wouter is een vakkundige, vriendelijke en humorvolle beddenspecialist en hij heeft alles tot de puntjes uitgewerkt. Vervolgens werd mijn bed ook nog eens eerder geleverd dan eerst voorspeld was dus dat was een aangename verrassing. En toen bleek dat de monteurs van Fix Montage net zo vakkundig, vriendelijk en behulpzaam zijn. Binnen een mum van tijd was mijn oude bed opgeruimd, bood de ene monteur nog aan om te stofzuigen en stond mijn nieuwe bed weer in elkaar. Het is jammer dat je niet wekelijks een bed koopt want van deze ervaring werd ik zeer blij. Maar voor iedereen die een bed zoekt: stop met zoeken!

Aangenaam verrast

Op zoek naar een Nolte kast kledingkast en met zoeken via google uitgekomen bij Passie voor slapen. Nolte kasten zijn ook in de omgeving van Nieuwegein te koop alleen mijn aandacht werd getrokken door de 20% kortings actie. Gebouw zit op een industrie terrein wat je voor een beddespeciaal zaak niet verwacht. Maar inrichting is weer wel zoals je verwacht van een bedden speciaal zaak. We worden netjes geholpen met advies en een mooi computer programma voor het ontwerp met indeling van de kast. Als deze klaar is gaat die ook zo direct door naar Nolte zelf en kast word gemaakt. Tekeing word uitgeprint en zelfs gemaild naar je E-mail adres. Levering is volgens plan en worden per mail op de hoogte gehouden. Nette levertijd van 6 weken en keurig op tijd ook. Levering met montage waar je wel extra voor betaald maar zou dat ik zeker weer doen. Keruig jongens die deskundig monteren met de nodige uitleg. Diezelfde dag ook nog een bedovertrek met korting gekocht wat ongebruikt op een showbed lag. Deze bleek bij thuiskomst beschadigd te zijn en werd zonder enig probleem omgeruild door een nieuwe zo in de verpakking. Kortom deskundig advies betreft kledingkast. Nette afwerking en zeer goede service.

• Garantie / nazorg

Van A tot Z super goed geregeld. TOP service!

Na een aantal winkels te hebben bezocht in en omgeving Alphen aan den Rijn hebben wij er uiteindelijk voor gekozen om bij Passie voor slapen onze bedden en alle toebehoren te kopen. Het voelde bij binnenkomst al goed. Bedankt voor jullie aandacht, geduld en vooral voor jullie top service! Ps. Jullie koffie is ook overheerlijk!

• Garantie / nazorg

Na teleurstelling over product en service alsnog tot een oplossing gekomen

Na eerst niet tevreden te zijn geweest over het eerste matras was ik via Passie voor Slapen kocht, ben ik nu meer dan tevreden met het matras wat daarvoor in de plaats kwam. Ik heb ik tijden niet zo lekker geslapen. Super blij met dit matras en goed opgelost.

• Garantie / nazorg

Wat een bijzonder goede service, klantvriendelijk en deskundig advies !!

Na een bezoek aan de winkel in 1 keer een keuze gemaakt voor een nieuw bed. Goed advies, ruim de tijd en veel vriendelijkheid. Toch kreeg ik wat twijfels en uiteindelijk een mail gestuurd. De bestelling was al compleet en kon geleverd worden maar mijn verzoek om het hoofdbord te veranderen was geen probleem. Dat noem ik nog een Goede Service !! En .... het bed slaapt uitstekend. Ik ben zeer tevreden.

• Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Leuke en vakkundige mensen.

Een fijne zaak waar ik graag terug kom.

• Garantie / nazorg

goed advies, zeer klantvriendelijk, super goede service

goed advies, zeer klantvriendelijk, super goede service !

Prima dienstverlening

Super.

Wij voelde ons op ons gemak. Er wordt goed naar je geluisterd en ze geven goed advies wat kan en wat allemaal mogelijk is.

Fijne persoonlijke hulp

Dank je voor de goede persoonlijke hulp bij het kiezen van het bed. We zijn erg blij met de keuze!

Lang leve Auping!!

We hebben een nieuw Auping bed besteld ,geleverd en betaald. Het nieuwe bed is van alle gemakken voorzien, op afstand te bedienen, iets hoger dan ons vorige bed, en - wat voor ons erg belangrijk is- gericht op de toekomst. De Auping bevalt erg goed, we slapen elke nacht als rozen, en, samengevat, we plannen er allebei erg oud te worden. Lang leve Auping!!!

• Garantie / nazorg

Goed advies, goed geholpen.

Goede ervaringen over de zaak gehoord. Uiteindelijk een ander matras geadviseerd gekregen dan wat we zelf hadden bedacht. Dat pakte goed uit! Erg tevreden.

toppie

een bed kopen bij mijn buurman.... Wood and Steel kom maar op.. Dit is het geworden, een top-bed met evengoede service. een aanrader dus A@A

Helemaal top

Ik ben goed geholpen in de winkel en de monteurs waren ook super netjes en snel. Echt een aanrader als je een goed bed zoekt!

• Garantie / nazorg

Goede service voor een prima prijs!

Vriendelijk en professioneel geholpen. Bed en matrassen zijn van uitstekende kwaliteit.

Fijn geholpen

Fijne mensen en werd goed geholpen

Zeer klantvriendelijk.

Je word goed geholpen, duidelijke uitleg over de matrassen en bedden.

Goed advies en kwaliteit

goede service, vriendelijk personeel

ben echt tevreden, matras is goed. Maar ik zit nog steeds met een vraag, Toen wij de matrassen bij u kochten was er een actie, twee matrassen halen een gratis maar de gratis tweede matras heb ik ook betaald. graag hoor ik van u hoe dit kan. vriendelijke groet Jan van Kleij

Helemaal prima, goeie service

Wij zijn zeer vriendelijk geholpen, hebben een prima slaap advies gekregen en slapen nu heerlijk op een prachtige Serta boxspring

Over CBW Erkend