• Garantie / nazorg

Goede service, vakkundige begeleiding en probleemloze plaatsing van sloop tot afwerking van een prachtige nieuwe keuken.

• Garantie / nazorg

Na 4 jaar in en uit lopen bij Fa. Loomans toch de keuken gekozen waar we vanaf het begin verlieft op waren. De kundige uitleg van de verkoper en ook zijn enthousiasme heeft ons daar in ieder geval wel bij geholpen. En steeds als je binnen kwam, een gezellige babbel en een "bakske koffie"en dan weer naar huis met wéér iets om over na te denken. want ja zoveel keukens zoveel mogelijkheden maar zoals gezegd de verkoper heeft ons meer dan zeer goed geholpen en we hebben , denken we, de juiste keuken gekozen. Nu hij geplaatst is en we er gebruik van maken kunnen we niet anders zeggen dan....bedankt voor de goede adviezen Enrico. Even mbt de puntenlijst over de Kwaliteit en de Garantie/ nazorg kunnen we gelukkig nog niets zeggen ...de keuken staat pas 4 weken dus dat zou niet goed zijn als ik daar nu al een oordeel over kon geven . Nee ik heb alle vertrouwen in de Fa. Loomans ook voor in de toekomst.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

The personal attention given by Enrico and his staff was fantastic. They helped us find the best design for our kitchen, and came up with some brilliant ideas to create more space. The kitchen is now at the heart of our home, and a joy to use every day. Compliments to the team at Loomans and a specially big THANKS to Hans and his son for the professional installation!

• Garantie / nazorg

We hebben in het verleden een keuken bij Loomans gekocht en dit jaar de deuren vervangen zodat onze keuken weer 10 jaar vooruit kan. Super meegedacht en uitgevoerd door Loomans keukens!

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

vriendelijk, betrouwbaar, meedenkend, niet te moeilijk over iets extra's monteren, maar bovenal dat ik blij ben met mijn nieuwe keuken van Loomans. Topkwaliteit en goede afspraken, vriendelijke groet c. van ansem.

• Garantie / nazorg

Geweldig goede hulp bij uitzoeken keuken en apparatuur. De plaatsing verliep vlot en werd eeg nauwkeurig gedaan. Zeer prettige zaak, plezierige en persoonlijke behandeling.

• Garantie / nazorg

Positieve zaken Vakkundig en enthousiast familiebedrijf, denken goed mee zowel bij eerste oriëntatie als bij plaatsing Goede service, als zich een probleem zich voordoet, wordt het op een goede wijze opgelost, ook na langere tijd. Foutje maken is niet erg, als het maar opgelost wordt. Kwalitatief goed werk, zowel advisering, gebruikte materialen als afwerking/plaatsing. Wij genieten nog elke dag van deze investering. Negatieve zaken Parkeerruimte bij showroom

• Garantie / nazorg

Vanaf de eerste keer dat we de showroom van Loomans keukens bezochten een goed gevoel. Fijne showroom, Deskundige hulp en meedenken over onze "kleine "droomkeuken waarin we alle keukengemakken wilde verwerken. Tekening gemaakt, deze besproken en zeer correct aangepast naar onze wensen. Persoonlijk inmeten.Vanaf onze kant na stucwerkzaamheden de maten wat kleiner geworden, dit wordt samen met je nagekeken en besproken en opgelost! Bestelling komt helemaal correct binnen. Montage ook super! Een dag vantevoren telefoontje gehad over hoe laat montage zou starten en verzekerd van "we maken er iets moois van" Nou dat is zeker gelukt. Dank je wel Loomans Keukens en Mark van de montage voor onze droomkeuken

• Garantie / nazorg

Toen we voor de eerste keer bij Loomans Keukens binnen stapten, wisten we, hier staat onze droomkeuken. Je voelt gelijk een klik. Enrico kwam op ons af en onder het genot van een heerlijk kopje koffie, zag ik mijn droomkeuken staan. Enrico maakte een ontwerp en kwam bij ons inmeten. We konden niet wachten op de verbouwing. Eindelijk was 't zover en kwamen Hans Verstappen en zijn zoon Roy bij ons. Wat een fantastische vaklui zijn dat. Zo ongelooflijk netjes als zij werken; 's avonds alles schoon achterlaten om 's morgens weer schoon te beginnen. Ik heb nog nooit zulke vaklui meegemaakt. En in 5 dagen stond mijn droomkeuken bij ons. Ik geef Hans en Roy een dikke 10+ De nazorg is ook fantastisch. Enrico kwam nog diverse keren langs om te kijken hoe het ging. En vanochtend laatste dingetjes gebracht en geinstalleerd. We zijn dolgelukkig met onze nieuwe keuken!!!!!!!

• Garantie / nazorg

Het klant contact bij de firma Loomans hebben wij als zeer positief ervaren. We werden er op een professionele manier ontvangen en geholpen bij het uitzoeken van onze keuken. In dit gesprek vertelden we dat er ook nog aanpassingen aan het huis moesten plaatsvinden, en ook dat hebben zij voor ons op een top wijze begeleid naar een zeer ervaren bouwbedrijfje. De firma Hans Verstappen heeft ons huis op een manier verbouwd en een prachtige keuken van Loomans geplaatst op een manier waarvoor je alleen maar waardering kunt uiten. Afgewerkt en geplaatst tot in de finesses. Een volledig gebruiksklare keuken zonder zorgen en geplaatst met plezier. Toine & Petra. Eindhoven.

• Garantie / nazorg

Zeer positief. Eerlijk geadviseerd door een meedenkende, niet opdringende en zeer enthousiaste verkoper, Enrico! Hij nam echt de tijd voor ons, onze wensen en het verkoopgesprek. Ook over de levering, montage etc. kunnen wij geen negatief punt noemen.

• Garantie / nazorg

Toen ik op een doordeweekse dag tijdens lunchtijd Loomans keukens binnentrad werd ik vriendelijk te woord gestaan door Enrico Fleuren. Vanaf het eerste moment voelde ik dat dit weleens de uiteindelijke keuze zou gaan worden. Ik had reeds meerdere keukenzaken (5 stuks) bezocht maar kreeg overal het gevoel dat men niet echt geïnteresseerd was in mij als klant. Bij Loomans keukens was dit duidelijk anders. Enrico stelde gerichte vragen en had snel door welke type klant ik ben en speelde daar uitstekend op in. Ik was blij verrast met zijn opmerking: " Ik kan u alleen goed advies als ik een keer bij u mag komen kijken geheel vrijblijvend natuurlijk!" Na dit bezoek kwam alles in een stroomversnelling. Mijn vrouw ging mee naar de showroom en Enrico liet ons de mogelijkheden zien die plaatsbaar waren in ons huis. Compleet voorzien van 3D presentaties op het grote TV scherm in hun showroom op de Aalsterweg. Geen moeite was teveel. Ik heb bijgehouden hoeveel contacturen wij met Enrico hebben gehad. Achteraf schrok ik er zelf van maar dit waren er ongeveer 12. Hoezo investeren in een klant. Top!! Gedurende het gehele traject werden wij constant op de hoogte gehouden. Voorbereiding en plaatsing keuken werden uitgevoerd door Loomans. Zij hebben daar al jaren hetzelfde bedrijf voor in dienst. Vader en zoon Verstappen. Wat een vaklui. Ongelooflijk. Wij zijn al 7 keer verhuisd in binnen en buitenland maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Niet over twijfelen maar gewoon deze mensen het werk laten doen. Nette keurige mannen die goed weten waar mensen behoefte aan hebben. Zuinig zijn op de spullen, geen troep achterlaten en lol hebben in hun werk. Afsluitend zijn er een paar conclusies te maken over Loomans keukens: - betrouwbaar - klantgericht - scherp geprijsd - familiebedrijf Niet over twijfelen, gewoon je keuken bij Loomans kopen. VOOR DE DUIDELIJKHEID: IK HEB GEEN AANDELEN IN DE ZAAK EN BEN OOK GEEN FAMILIE OF PERSONEELSLID.

• Garantie / nazorg

super keuken gekocht in deze zaak, altijd perfect geholpen en het eindresultaat is top.

• Garantie / nazorg

One of the most approachable, customer friendly and flexible kitchen shop in the region. We got lot of useful suggestions, tips, advise, personal attention that we did not get from other kitchen shops. Fantastic quality, the kitchen looks superb. What could have been better is the plastering company could have taken bit extra care of closing the door. Overall, superb experience with Loomans Keukens.

• Garantie / nazorg

Voortreffelijke begeleiding bij de keuze. Zorgvuldigheid, vakmanschap en meedenkend vermogen leverden een resultaat dat ver uit is gestegen boven onze verwachtingen. Een speciaal compliment onzerzijds voor de aannemer (Hans en Roy). Kortom klasse !

• Garantie / nazorg

In 1 woord super! Super service, klantvriendelijkheid, meedenken, tijd, echt top!

• Garantie / nazorg

goede ervaring met Loomans. zou dit bedrijf gerust aan durven bevelen bij mijn omgeving.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Jullie hebben als bedrijf perfect vakmanschap geleverd! waar we met genoegen elke dag gebruik van maken! We zijn zeer te spreken over de klantvriendelijkheid waarmee we geholpen zijn.. Onze dank daarvoor!

• Nazorg en garantie

Hele fijne samenwerking en erg fijne afwerking!!

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen

Prettige offertetraject. Er wordt geen 'druk' uitgeoefend voor een handtekening. Het team denkt actief mee over de beste oplossing. Tijdens de montage was er een keukenplank beschadigt. Het team heeft ervoor gezorgd dat er direct een nieuwe geleverd werd vanuit Eindhoven naar Bleiswijk (150 km enkele reis). De service achteraf is top (zelfs enkele jaren later kan je er nog terug)!

• Nazorg en garantie

Ruim 22 jaar (!!) geleden kochten wij een keuken met apparatuur. Destijds verliep het ontwerp en offertestadium zeer aantrekkelijk en kwamen wij snel tot een goede overeenkomst. De keuken werd zorgvuldig geplaatst. Pas onlangs werden enkele apparaten t.g.v. slijtage (mag dat na 20 jaar) vervangen, o.a. de Miele vaatwasmachine (er is inderdaad geen betere !) Van de keuken zelf heb ik vandaag een scharnier vervangen; als service werd dit mij gratis aangeboden door de Fa.Loomans.

• Nazorg en garantie

Loomans Keukens denkt mee en doet mee, neemt de tijd en geeft de ruimte. En is er eens een "probleempje" .... bellen en het wordt opgelost ....of ben je achteraf niet tevreden met je kookplaat bijvoorbeeld .......bellen en het wordt het opgelost. Ze denken met je mee en zorgen dat je weer naar alle tevredenheid van je droomkeuken kan genieten. DANK JE WEL !!!!

• Nazorg en garantie

Het hele traject van showroombezoek tot en met nazorg is werkelijk rimpelloos verlopen. Bij Loomans voel je je echt klant! Daar zouden heel veel anderen een voorbeeld aan kunnen nemen!!!

• Nazorg en garantie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring geen enkele

Over CBW Erkend