Loomans is een familiebedrijf, wat je overal aan merkt. Na het uitzoeken van een kleur voor de keukenkasten gaat de betreffende fabriek falliet, maar wordt gewoon netjes, zelfs beter opgelost! Iedereen helpt mee om een passsende oplossing te bieden. Na het tekenen van de order, is een wijziging ook mogelijk zonder veel extra kosten. Wij zijn erg tevreden over Loomans, hoewel de keuken er voor jaren in huis staat, is en blijft deze het middelpunt van het huis. Team Loomans, bedankt voor deze geweldige ervaring!!!

• Garantie / nazorg

In 1 woord, wauw! Waar andere keukenzaken ons een standaard L-vormige keuken aanraden, kwam Enrico met een gewaagd idee, een hypermoderne T keuken! De mogelijkheden, kleuren werden uitvoerig met ons besproken, hij nam altijd de tijd, lees vaak meer dan drie uur! Enrico denkt out of the box, geen idee is te gek. We hebben erg vaak een wijziging aangebracht aan de apparatuur, kleuren en wensen! Dit was geen enkel probleem, Enrico deed nooit moeilijk en was altijd bereid om mee te denken! Nu de keuken staat is de service ook top gebleken, we zijn namelijk tegen wat praktische dingen aangelopen (anti-slip matje, besteklade) dit allen is geen enkel probleem en wordt nabesteld of omgeruild! Qua bereikbaarheid, er wordt altijd terug gebeld of gereageerd op e-mails! Het vertrouwen is erg groot en onze volgende keuken (hopelijk pas oven een jaar of 15) gaan we zeker weer kijken bij Loomans! We raden dit bedrijf aan iedereen aan!

• Garantie / nazorg

Wij hebben na 17 jaar onze keuken laten renoveren door Loomans Keukens. Zij hadden hem destijds ook geplaatst. Een echte aanrader ! Keurig geworden.

• Garantie / nazorg

De eigenaren van Loomans keukens Rico & Nicol zorgden ervoor dat we ons zeer welkom voelden vanaf het eerste moment dat we hun showroom binnengekomen zijn.Ze hebben een uitstekende service vanaf de eerste contact tot het moment van levering van keuken gelevered. Ik zal hun 11 van de 10 geven als ik dat kan.

• Garantie / nazorg

vanaf 1e oriënterend gesprek tot en met oplevering en nazorg allemaal perfect in orde.

• Garantie / nazorg

Mooie keuken en volgens afspraak geleverd, hoewel er wat problemen waren met de leverancier. Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat...

• Garantie / nazorg

Net geen tien voor totaal oordeel want er is altijd ruimte voor verbetering. Via vrienden zijn wij bij Enrico en Nicole uitgekomen waar we als goede bekenden werden ontvangen. Al met al vriendelijke mensen. Net voor oplevering kregen we slecht nieuws daar de fabrikant Alno door een faillisement werd stil gelegd, geen keuken dus. Enrico maakte echter snel tijd vrij buiten de standaard openingsuren en al snel hadden we een goed (en achteraf mooier/beter) alternatief. Ook een upgrade van een apparaat werd zonder bijbetaling omgezet. Weer buiten schuld van Loomans Keukens om kregen ze, 3 weken voor oplevering, van de groothandel te horen dat ons geselecteerde blad niet meer leverbaar was. Wederom snel geacteerd en na een bezoek bij de groothandel Arte waar we ook gastvrij ontvangen werden, werd er gezocht naar een oplossing voor het probleem. Deze was wat lastiger omdat een werkblad erg sfeerbepalend is. Uiteindelijk zijn we op een duurder keramisch blad uit gekomen en wederom zonder meerkosten. Dit was alleen al de goede ervaring met Loomans Keukens. Het plaatsen van de keuken werd gedaan door vader Hans en zoon Roy Verstappen. Wat een VAKLIEDEN!! Zelfs een modderschuit van een keuken zouden zij om kunnen toveren naar een luxe jacht. Al met al een positief gevoel. Nu hopenlijk jaren en jaren genieten van onze keuken.

• Garantie / nazorg

We waren op zoek naar een nieuwe keuken die net als onze vorige keuken weer minimaal 20 jaar meegaat. En we wilden niet dezelfde dag beslissen, zoals dat bij de meeste keukenzaken is. Ik had via internet een inspiratieboek aangevraagd en heb zelf gebeld voor een afspraak. Ook een pluspunt, want je kan een telefoontje verwachten, wanneer je een boek besteld. We zijn zelfs via Loomans naar het Miele experience center in Vianen geweest, daar werd een aantal apparaten gedemonstreerd en kon men alle vragen stellen, zodat je een goede keuze qua apparatuur kan maken. Na een aantal bezoekjes aan de showroom, hadden we uiteindelijk een ontwerp wat helemaal naar onze zin was. We zijn erg tevreden met onze nieuwe keuken van Loomans incl verbouwing door Hans en Roy Verstappen. Dat zijn vakmannen, probleempjes worden opgemerkt en terplekke opgelost. Ook het aanrechtblad, dat door een extern bedrijf foutief geleverd was, werd opgehaald en aangepast. Alles is gesloopt en opgebouwd in slechts anderhalve week. Super geregeld, onze complimenten.

• Garantie / nazorg

We wilden een nieuwe keuken van goede kwaliteit en goed advies en gingen naar Loomans. Toen we voor de eerste keer zeer vriendelijk en enthousiast met een kopje koffie werden ontvangen viel meteen de overzichtelijke opstelling meteen op. Enrico is zeer deskundig, geeft goed advies en vele tips waar jezelf niet aan denkt. De keuze was snel gemaakt! Enrico, Hans en Roy Verstappen (die de keuken hebben gemonteerd) denken erg creatief mee en daardoor hebben we nu ook echt de keuken waarop we gehoopt hadden. Niets is teveel. De oude keuken slopen, afvoeren en nieuwe keuken plaatsen door Hans en Roy Verstappen is perfect gegaan. Alles wordt goed afgedekt (zelfs buiten!) en opgeruimd. Ze zijn vakkundig, keurig en gezellig. Toen de keuken klaar was kwam Enrico nog een keer kijken of alles in orde was. Wij bevelen Loomans Keuken aan voor hun: vakkundigheid, vriendelijkheid, eerlijkheid en enthousiasme en kwaliteit. Enrico, Jos en Roy, jullie zijn toppers! Dankjewel voor onze prachtige droomkeuken!

• Garantie / nazorg

Wij hebben in juni een keuken door Loomans laten plaatsen. We zijn erg prettig en deskundig geholpen. Het plannen van een afspraak om de keuken te plaatsen en de uiteindelijke montage verliep heel soepel. De monteurs zijn erg vriendelijk, denken mee en hebben de keuken perfect geplaatst. Ook over de nazorg zijn we erg te spreken. Kortom: we zijn heel tevreden en bevelen Loomans van harte aan.

• Garantie / nazorg

Wij hebben ervaren dat de aankoop van een keuken bij Loomans Keukens zeker de moeite waard is. Onze eerste kennismaking met de zaak en Enrico was erg positief. We werden met een open houding ontvangen en ervaarden geen druk om iets te kopen. Na goede adviezen en verscheidene afspraken hebben we een keuken gekocht. Bij de plaatsing van de keuken bleek dat een zijwand te groot was, en er zaten een paar kleine beschadigingen op 2 deurtjes en het aanzicht boven de 2 inbouwapparaten vonden wij niet mooi. Samen met Jan (degene die de keuken heeft geplaatst) en Enrico is er gekeken naar een correcte oplossing. Er zijn twee nieuwe deurtjes besteld, de zijwand is uiteindelijk goed geplaatst en er is een alluminium strip boven de 2 inbouwapparaten gemaakt. Enrico is zelf na de plaatsing van de keuken ook 2 keer geweest. Hij was erg betrokken en heeft ervoor gezorgd dat wij een super keuken hebben, waar we erg van genieten. Bedankt Loomans Keuken en Jan (voor de montage)!

• Garantie / nazorg

Fijne mensen... leuk bedrijf...uitstekende service. Als je eenmaal binnen bent ben je verkocht !!!!!

• Garantie / nazorg

Fijn geholpen aan een mooie keuken. Snelle uitstekende service..

• Garantie / nazorg

Wij zijn bijzonder tevreden over de service van Loomans en de kwaliteit van de geleverde keuken. Er is ruim voldoende tijd om eisen/wensen en mogelijkheden door te spreken. Ook het plaatsen van de keuken door de heer Hans Verstappen en zijn collega's is meer dan uitstekend gedaan. Niets is teveel en alles wordt netjes opgeruimd achtergelaten. Kortom wij kunnen de firma Loomans van harte aanbevelen.

• Garantie / nazorg

Goed en deskundig advies. Deskundig installatie en plaatsing van de keuken, inclusief alle apparatuur. Resultaat: zeer tevreden over de geplaatste keuken.

• Garantie / nazorg

Na 10 jaar begon het lak los te laten van 1 paneel van onze mooie hoogglans keuken. Even langs geweest bij Enrico en wederom hartelijk ontvangen.Hij heeft meteen actie ondernomen en een nieuw paneel besteld en hem enkele weken daarna kosteloos laten vervangen. Je voelt je daar thuis en op je gemak en ze hebben een geweldige service!

• Garantie / nazorg

Wij genieten van onze mooie keuken! Dhr. Jos Loomans en Rico gaven uitgebreid advies tijdens het hele proces van ontwerp naar montage. En dachten ook mee d.m.v. creatieve oplossingen in ons geval door het plaatsen van een ruimtebesparende rolluikkast. Geweldig! Ook de realisatie van de keuken was in zeer goede handen bij Hans en Roy Verstappen en Paul. Vakmensen die zeer snel en nauwkeurig werken en ook goede tips gaven. Al met al zijn we zeer tevreden !!!

• Garantie / nazorg

Een bedrijf die zijn afspraken nakomt, met een super service. Aandacht voor de klant staat zoals wij dat ervaren op nummer 1. Zo door blijven gaan, super!!!

• Garantie / nazorg

Superblij met onze nieuwe keuken, heel goed advies gekregen en heel professioneel geplaatst. Met veel persoonlijke aandacht tot deze opstelling gekomen. Superservice👍

• Garantie / nazorg

we kwamen voor een nieuw aanrechtblad, want het oude was versleten. We hebben een nieuw aanrechtblad uitgezocht en vlak voor ondertekening van de opdracht is Louwmans thuis komen kijken en beval vervolgens aan om het oude blad te laten repareren. Zelf heeft Louwmans daarvoor een outside reparateur aangezocht. Weg omzet voor Louwmans maar een grote besparing voor ons als klant. Niet op jacht dus naar eigen gewin, maar meedenken met de klant. Grote kennis van zaken! Uiterst deskundig.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

We zijn dik tevreden. Er zijn altijd wat kleine dingen die je gedurende het gebruik tegen komt. Dat wordt snel opgelost.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Je koopt niet alleen een keuken zoals bij de meeste keuken 'boeren', bij Loomans keukens wordt ook nagedacht over de service na levering en facturering

• Garantie / nazorg

Enthousiaste verkoper. Je kan alle tijd nemen om te beslissen , wordt niet onder druk gezet (zoals bij andere keukenzaken wel gebeurt). Het bedrijf dat zij inhuren voor de plaatsing van de keuken werkt netjes , deskundig en volgens planning. Over kwaliteit en garantie/nazorg kan ik nog niet zoveel zeggen , de keuken is pas een week of zeven geleden geplaatst. Nu ik de keuken bijna 2 maanden in gebruik heb , wil ik enkele tips meegeven : 1) Bokmerk achterwand TOP ! makkelijk schoonmaken 2) RVS kookplaat : zou ik niet meer doen , is wel heel erg krasgevoelig . Was onze eigen keuze ! (3) Let op de geluidsniveaus van je apparaten, zeker in een open keuken. Afzuiging en vaatwasser (bij sommige programma's meer dan bij andere) maken veel lawaai bij ons.

Over CBW Erkend