wij hebben het contact en benadering zeer goed ervaren

De afspraken in winkel showroom waren zeer goed en correct Wat ik wel minder leuk vond dat er stopcontact tijdens montage verdwenen zou zijn, het is er namelijk wel geweest.

• Garantie / nazorg

Ik zou iedereen met een gerust hart naar Keukencentrum Brekers sturen

Bij het samenstellen van de keuken is meegedacht met de mogelijkheden die er waren. Ook is meegedacht om een keuken naar mijn wensen te leveren, passend in mijn budget. Het plaatsen van de keuken is zonder problemen verlopen. Bij het verlaten van de monteur uit de woning was er alleen een nieuwe keuken zichtbaar, alle papier, piepschuim was opgeruimd. Prima werkwijze

• Garantie / nazorg

Goed geholpen en goed gezet

Wij hebben een zeer goede ervaring met keukencentrum Berkers Goed geadviseerd , niets was te veel ondanks vele wijzigingen onzerzijds. De prijs is redelijk voor het gebodene. Precies op tijd geleverd en zeer vakkundig gezet. Wij zijn daarom zeeeer tevreden.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Klantvriendelijk met kennis van keukens

Klantvriendelijk en goed geadviseerd

• Garantie / nazorg

Super goed in ontwerp, afspraken en service

Hier geen verborgen kosten of afding praktijken maar meteen een nette prijs en duidelijkheid. En super service, ook na levering. Wij hebben diverse zaken bezocht en hier werd goed geluisterd, advies gegeven en ontwerpen gemaakt die binnen ons budget pasten maar ook daaronder en daarboven en welke financiële impact dat dan heeft. Er zat behoorlijk wat tijd tussen opdracht en montage waardoor er een andere koelkast moest komen maar we kregen een luxere tegen de afgesproken prijs van de oudere. Montage was zorgvuldig, netjes en vakkundig. Geen rotzooi of afval, een voorbeeld voor vele anderen. Er was wat nawerk vereist door een foutje van de fabrikant en dit is allemaal super opgelost. Door Corona konden we niet naar de kook workshop om de (stoom)ovens beter te leren kennen maar ook hierbij veel support gekregen en een online demo van AEG. We waren ontevreden over de vaatwasser en ook dit is subliem opgelost. Wij zijn super geholpen door Robbin, Joop, Davy, Roel en Arjanne en kan jullie echt alleen maar aanraden. Blijf weg bij de “veel korting gevende leveranciers” en kies voor service en kwaliteit. Ps: communicatie was en is bij ons juist als heel goed ervaren.

• Garantie / nazorg

Super goed in ontwerp en service

Hier geen verborgen kosten of afding praktijken maar meteen een nette prijs en duidelijkheid. En super service, ook na levering. Wij hebben diverse zaken bezocht en hier werd goed geluisterd, advies gegeven en ontwerpen gemaakt die binnen ons budget pasten maar ook daaronder en daarboven en welke financiële impact dat dan heeft. Er zat behoorlijk wat tijd tussen opdracht en montage waardoor er een andere koelkast moest komen maar we kregen een luxere tegen de afgesproken prijs van de oudere. Montage was zorgvuldig, netjes en vakkundig. Geen rotzooi of afval, een voorbeeld voor vele anderen. Er was wat nawerk vereist door een foutje van de fabrikant en dit is allemaal super opgelost. Door Corona konden we niet naar de kook workshop om de (stoom)ovens beter te leren kennen maar ook hierbij veel support gekregen en een online demo van AEG. We waren ontevredenen over de vaatwasser en ook be dit is subliem opgelost. Wij zijn super geholpen door Robbin, Joop, Davy, Roel en Arjanne en kan jullie echt alleen maar aanraden. Blijf weg bij de “veel korting gevende leveranciers” en kies voor service en kwaliteit.

• Garantie / nazorg

Product is goed, communicatie is echt onvoldoende

Veel vertraging, slechte communicatie, uiteindelijk na veel hobbels een mooie keuken

• Garantie / nazorg

Vanochtend hebben we gesproken met de fam. Dekker uit Helmond. We hebben besproken wat er mis is gegaan, hierbij kwam naar voren dat de communicatie (vooral dat) niet voldoende is geweest. Erg spijtig natuurlijk. We hebben de fam. Dekker daarvoor onze excuses aangeboden. We hebben hier overigens al wel (al eerder) maatregelen voor getroffen in onze organisatie. Bedankt voor de feedback (fam. Dekker) en hopelijk tot binnenkort op een koopzondag wanneer dat weer kan. Misschien komt u dan naar een kookdemonstratie van Siemens om uw apparaten nog optimaler te kunnen gebruiken.

Goede service, erg vriendelijk

• Garantie / nazorg

Er zijn wel enkele zaken mis gegaan, maar die werden tot nu toe tot tevredenheid opgelost.

• Garantie / nazorg

Levering tot alles in orde was duurde lang.

Kwaliteit van Keuken is goed, montage is prima. Duurde even dat de keuken compleet was, nalevering duurde even.

Professioneel en vertrouwd

Wij zijn ontzettend blij dat we voor Berkers hebben gekozen. Vanaf het eerste gesprek is de tijd voor ons genomen, waarbij echt actief werd meegedacht van a tot z. De deskundigheid van Ad gaf ons veel vertrouwen. Iedere afspraak is nagekomen en de communicatie was prima. Uiteindelijk hebben we een prachtige keuken. Enkele onvolkomenheden na de installatie waren snel opgelost.

• Inrichting showroom N.v.t.

Goed aanbod en komen afspraken na

Goed aanbod en komen afspraken na

prettig en goed geholpen

ik ben een tevreden klant.

• Garantie / nazorg

Goed advies, prachtige keuken, zorgvuldige montage, prima service.

Via een bekende zijn wij geattendeerd op Keukencentrum Berkers. We zijn hartelijk ontvangen, er werd goed geluisterd naar onze wensen en ideeen. Vervolgens zijn we over gegaan tot het maken van het ontwerp waarbij onze wensen uitgangspunt waren voor de adviezen. Een aantal weken later hebben we tijdens een tweede bezoek de puntjes op de i gezet en is de handtekening gezet en begon het wachten. Aflevering en montage gebeurde op de vooraf afgesproken dagen. Een zeer deskundige en secure monteur was alles bij elkaar 3 dagen bezig. Het was voor ons een stukje rijden, maar ik verzeker u, het is iedere kilometer dubbel en dwars waard geweest. Wij kunnen ons echt geen mooiere keuken wensen. Alles is vlekkeloos verlopen!

• Garantie / nazorg

Top service, van ontwerp tot en met montage

Bij Berkers is er aandacht voor de klant, je krijgt een op maat advies op basis van je eigen wensen. Daarnaast is er de juiste prijs/kwaliteit verhouding. Ook bij de montage een goede deskundigheid met vakmanschap.

• Garantie / nazorg

Geen poespas, duidelijke afspraken met oog voor kwaliteit en service.

Keukenzaak Berkers weet waar ze het over hebben. Ze denken mee, komen met oplossingen en nemen de tijd om je wensen te verwezenlijken. Dit met smaak en oog voor detail. Bedankt hiervoor. Fam. Fijten uit Geldrop

• Garantie / nazorg

Geweldige keuken in een zeer korte termijn

Het uitzoeken van de nieuwe keuken was een feestje goed advies en prachtig resultaat door de monteurs op een goede manier geïnstalleerd Het enige minpuntje was het contact met de planner die was een beetje hautain

• Garantie / nazorg

Zeer prettige advisering, professioneel en positief.

Al meteen bij het 1e gesprek een klik. Goede technische onderbouwing en meedenken met onze verwachtingen. Wij bevelen iedereen aan bij Berkers te gaan kijken en het ook zelf te ervaren.

uitstekend

onze ervaring m.b.t. zowel de aankoop, het plaatsen en de nazorg van de keuken is uitstekend

Zeer goede service

Goede begeleiding bij het ontwerp, uitvoering en plaatsing van de keuken en alle andere bijkomende werkzaamheden uitgevoerd door Steijlen bouw. Helemaal tevreden en blij met mijn nieuwe keuken en huis!

Professioneel

Goed advies door deskundige medewerker. Bezorging materiaal gebeurt zorgvuldig zonder schade Montage in twee dagen en zonder restpunten.

• Garantie / nazorg

Het hele traject alsbijzonder plezierig ervaren.

Zie boven

• Garantie / nazorg

mooie keuken maar geen uitleg over apparatuur

Eind februari hebben jullie een keuken geplaatst. Ze zijn al 3 keer van Miele naar mijn vaatwasser moeten komen kijken omdat die niet goed droogde. Voortaan staat de vaat wasser op 75 graden te wassen want dan droogt ie goed. Ze komen voor de derde keer naar mijn Novy kookplaat kijken . Als je een kookplaat van bijna 3000 euro koopt vind ik wel dat je er persoonlijk uitleg bij moet krijgen en dit geld ook voor mijn Siemens combi. Nu krijg je een handvol boeken met gebruiksaanwijzingen en zoek het maar uit.

• Garantie / nazorg

Berkers hanteert eerlijke prijzen, levert prima werk en komt de afspraken na.

Zie bovenstaand

• Garantie / nazorg

Super klant- en servicegericht!

Goede kwaliteit, evt onvolkomenheden worden keurig afgehandeld! Heel erg tevreden!!!

Florijn 10 5751PC Deurne

Over CBW Erkend