Afspraak is afspraak

Mooie keuken van Berkers Keukens uit Den Bosch. Alles zoals afgesproken. Er gaat altijd wel iets anders dan vantevoren bedacht. Berkers Keukens, in ons geval Ruud Vaes, de verkoper, regelt het zo dat alles dan toch naar wens is van de klant. Heel blij met de nieuwe keuken!

Geweldige en zeer mooie keuken

Mooie luxe sfeervolle keuken. Een echte droom keuken. Mooi afgewerkt. Heel blij mee. Top keuken.

Geweldige en zeer mooie keuken

• Garantie / nazorg

heel blij met onze mooie keuken

Wij hebben een keuken gekocht in vestiging Den Bosch Ruud heeft ons daar heel goed bij geholpen advies was uitstekend van hem . Het plaatsen is ook heel netjes gedaan. Zeker een aanrader om daar een keuken te kopen.

• Garantie / nazorg

Keuken helemaal top na prima advies.

Het advies van Ruud (vestiging Den Bosch) was uitstekend. Ook kleine aanpassingen (vloertegel bijplaatsen en stucwerk van een muurtje en wateraansluiting verplaatsen) zijn door Berkers geregeld. Alle werkzaamheden zijn erg goed op elkaar afgestemd en uitgevoerd. Goed en strak gepland! Het plaatsen is netjes en zorgvuldig gedaan. Hierbij is op te merken dat Berkers bijzonder vriendelijke monteurs heeft. Het enige wat een uitdaging is tegenwoordig Al met al een goede ervaring met Berkers Keukens Den Bosch. is de levering van alle apparatuur (chips tekort) Wij missen nu nog de vaatwasser. Wel heeft Berkers voor uitstekende tijdelijke vervanging gezorgd.

• Garantie / nazorg

Onze droomkeuken is gerealiseerd!

We zijn erg tevreden over Keukencentrum Berkers. Mochten we een nieuwe keuken nodig hebben dan weten we Keukencentrum Berkers zeker te vinden!

Super tevreden

Mooie keukens mooie prijs Mooie ideeën goed personeel

Super fijn!

Fijn geholpen en zelfs toen we de hele keuken wilden aanpassen kon dit!

Geen 5 jaar garantie

Ze zeggen dat je 5 jaar garantie krijgt, maar heb je vervolgens schade aan de keuken (o.a. lak bij vaatwasser bladdert af) doen ze het af als gebruikersschade. Ze nemen niet de moeite om langs te komen maar mevrouw denkt het te kunnen beoordelen aan de hand van fotos.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Inmiddels is deze kwestie uit de wereld en wordt e.e.a. binnenkort opgelost. Het geheel was gebaseerd op miscommunicatie. Jammer

Van begin tot het eind goede service ervaren!

We hadden bij 3 verschillende zaken een afspraak, waarvan de eerste bij Berkers in Deurne. Dit naar aanleiding van goede ervaringen van verschillende kennissen. Nou, de andere 2 afspraken zijn er niet meer van gekomen. We werden goed geholpen door Koen, die meteen snapte wat we wilden. Alles is van begin tot eind goed verlopen. Alle gemaakte afspraken zijn altijd goed nagekomen. Er zijn een paar kleine dingetjes die niet meteen goed waren maar die werden direct opgepikt en meteen naar alle tevredenheid opgelost. Wij zijn elke dag nog super blij met onze mooie, nieuwe keuken en zijn meer dan tevreden over de service van Berkers en Koen, die altijd direct reageerde en ons perfect heeft geholpen!

• Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Aandacht voor de klant

Inmiddels 2 keukens gekocht. Prachtige zaak, hele fijne mensen die geen nonsens verkopen. Showroom geeft veel ideeen, Edwin denkt mee, komt met opties en ga zo maar door. Vanaf het eerste contact tot het laatste, echt super. En ja ook wij hadden wat op- of aanmerkingen maar wordt allemaal snel opgepakt en afspraken komen ze allemaal na. Klinkt als gewoon maar dat is het helaas niet. Kortom, als je zorgeloos wilt investeren in je huis zou ik zeker langs gaan.

• Garantie / nazorg

Lang proces maar het resultaat is geweldig!

Onze "keukenreis" heeft door allerlei oorzaken bijna een jaar geduurd. In al die tijd heeft Berkers geduldig en met zorg alle vragen, twijfels, wijzigingen en uitdagingen verwerkt tot een resultaat wat er mag zijn. Als kritisch puntje moet gezegd dat de communicatie tussen alle partijen soms wel moeizaam verliep: de geplande 3 montagedagen zijn er 6 geworden, waarbij b.v. soms de werkzaamheden op de werkbon van de monteur niet overeenkwam met wat in onze ogen afgesproken was. De laatste montagedag werd overigens half besteed aan het omwisselen van de koel/vriescombinatie, die wij zelf fout hadden gekozen en waarbij de vriezer niet goed functioneerde. Uit coulance (mede vanwege het accepteren van een alternatief voor niet te leveren kranslijsten door een fout van fabrikant Schmidt) is deze uitwisseling geheel zonder meerkosten uitgevoerd. We hebben ook geen meerprijs hoeven betalen voor de duurdere uitvoering met 2 losse apparaten, dus uiteindelijk een zéér tevreden klant. Dank je wel Robbin voor de deskundige begeleiding!

• Garantie / nazorg

Een jaar nadat onze keuken geplaatst is zijn we nog altijd zeer tevreden over de kwaliteit en de afwerking tot in de kleinste details. Ook de mogelijkheid om pas achteraf bij volle tevredenheid te betalen geeft ook een goed gevoel.

• Garantie / nazorg

Duurt lang voor alles is afgewerkt

Afspraken van plaatsen en afwerken slecht op elkaar af gestemd zowat al het personeel van bedrijf over de vloer gehad voordat alles is afgewerkt.

• Garantie / nazorg

Goed bedrijf maar heeft nog veel kwaliteitsslagen te maken

Plaatsing en montage . Checklist opstellen en af laten tekenen. Testen of apparatuur werkt geen lekkage etc. Lijkt kinderachtig maar om monteurs te dwingen kwaliteit af te leveren voor ‘n bepaalde periode broodnodig. Later wat losser hanteren. Communicatie is het sleutelwoord. Bijvoorbeeld 1x per kwartaal gezamenlijk overleg tijdens dit overleg meetpunten in bouwen. Nazorg. Wanneer er een niet werkend apparaat geleverd word wordt probleem bij eerste instantie bij de klant neergelegd . In 2 de instantie bij de de service-afdeling van de producent. Wie zou hierbij het voortouw moeten nemen?? De klant op ‘n voetstuk zetten daar draait het om!! Ik begrijp dat het in deze hectische wereld van Corona niet gemakkelijk is. Eigenlijk kan dit echt niet nieuwe keuken ziet er prachtig uit maar hoelang kan uw klant ( wij ) nog wachten om ‘n nieuwe vaatwasser te gebruiken? Is de kwaliteit van het het apparaat wel in orde? Voor u en de uwen werk genoeg aan de winkel. Met vriendelijke groet, Gerard Prick & Petra Vereijken

• Garantie / nazorg

Kennis, ervaring en passie zorgen voor een totale ontzorging voor je keuken bij Berkers!

Van begin tot eind is alles tot in de puntjes geregeld. Communicatie met Ad verloopt erg soepel en persoonlijk. Bij Berkers zijn ze ook erg flexibel in het leveren en plaatsen van de keuken. Ik kan geen verbeterpunten opnoemen dus dat zegt genoeg.

Mooie keuken, goed geadviseerd

• Garantie / nazorg

erg tevreden met de keuken!!

Fijne ervaring!!

goede prijs/kwaliteit keuken

Prima ontvangst en begeleiding in verkoop. Het is onze derde keuken bij Berkers. Wij zijn tevreden over de prijs en kwaliteit van de keukens.

• Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Hele goede ervaring, ben heel blij met keuken en verkoper super ontvangen en fijn advies , plaatsen van keuken is ook super gegaan compliment voor monteur John

• Garantie / nazorg

Zeer vriendelijke medewerkers, uitstekende communicatie! Super blij met mijn keuken!

Helemaal top! resultaat

Van begin tot eind een goed contact, advies en service en zeer blij met het eindresultaat. Door Corona enkel de oven iets later maar het is al een hele prestatie om in deze tijd de klantvraag met het beperkte contact juist te vertalen naar een keuken die uiteindelijk nog beter is als vooraf verwacht. Dank aan alle betrokkenen van Berkers. Met name ook de vaklieden en transporteurs. Deze Kellerkeuken gaat ons mooie kookherinneringen bezorgen.

Prettig, profesioneel

Wij hebben de koop van onze nieuwe keuken als heel fijn ervaren. Ook de communicatie was uitstekend. Alle mensen waar we mee gesproken hebben waren heel vriendelijk en kundig. In het bijzonder groot compliment aan Koen Jansen. Groeten Wil en Louis Dassen

• Garantie / nazorg

Advies, prijs, kwaliteit en service zijn TOP bij Keukencentrum Berkers.

We hebben een prachtige keuken voor een goede prijs gekocht bij Berkers. Levering conform afspraak en eindresultaat is 100%

Hellemaal top!

Mijn ervaring is hellemaal goed geweest , als je vragen had ,werd er bijzonder snel gereageerd en met een omschrijving waarom iets opgelost moest worden . Top ga zo door......... erg persoonlijk en met een kort persoonlijk lijntje.

Over CBW Erkend