Prima geholpen en dik tevreden.

Goed geadviseerd in het uitzoeken van een inductiekookplaat. Nette prijs gekregen en vakkundig geïnstalleerd.

• Inrichting showroom N.v.t.

Geweldige Keukens

goede samenwerking en uitleg met ontwerp, prima montage en goede service.

• Garantie / nazorg

keuken is geheel naar verwachting

Keuken staat perfect. Aantal dingen niet te leveren, maar daar is een uitstekende oplossing voor gevonden. Timmerman die de keuken erin heeft gezet, dacht ook goed met ons mee.

Goede service en kwaliteit

Professionele uitleg in de showroom. Luisterde ook goed naar wat de klant zelf wil. Goede vakman voor het plaatsen van de keuken.

Top maat advies met aandacht voor de kleinste details

Bij keukencentrum Berkers is er veel aandacht voor de persoonlijke wensen. Er wordt niet gezocht naar de makkelijkste/ snelste oplossing, maar echt naar het beste resultaat dat maximaal aansluit bij de wensen en behoeften. Daarbij wordt met veel expertise de tijd genomen om tot het eindontwerp te komen. Ook de montage wordt door vakmensen gedaan en is van hoge kwaliteit. Kortom: aan te raden als je op zoek bent naar een unieke keuken van hoge kwaliteit (en kundig advies)

eindelijk een keukenleverancier die wel een keuken kan leveren die je wenst

Na een aantal keukenzaken bezocht te hebben welke niet de keuken kon leveren met de details die wij voor ogen hadden, kwamen we bij Berkers in Den Bosch uit. Met Ruudje hadden we de afspraak en we kregen gelijk de indruk dat er geluisterd werd naar onze wensen. Na het uitzoeken van de keuken bespraken we de lay-out. Ruud begreep gelijk naar wat voor keuken we op zoek waren en gaf aan met een aantal dagen met een tekening te komen. Enkele dagen later werden we uitgenodigd om de tekening te bespreken en alle details die wij er graag in wilden hebben waren meegenomen. Ruud heeft zelfs nog geadviseerd om een aantal wijzigingen t.o.v. de apparatuur en indeling door te voeren waarvan wij niet een aan gedacht hadden dat dit ook kon. Zijn onderbouwing was hierin overtuigend waarop we gelijk de order plaatste. Op de gevraagde leverdatum werd onze keuken netjes afgeleverd en gemonteerd door een monteur die rustig en nauwkeurig de keuken heeft gemonteerd. Ondertussen hebben we de keuken al enkele maanden in gebruik en kunnen alleen maar concluderen dat we een keuken hebben gevonden die al onze wensen voldoet. Succes met jullie keukenzaak !

Afspraak is afspraak

Mooie keuken van Berkers Keukens uit Den Bosch. Alles zoals afgesproken. Er gaat altijd wel iets anders dan vantevoren bedacht. Berkers Keukens, in ons geval Ruud Vaes, de verkoper, regelt het zo dat alles dan toch naar wens is van de klant. Heel blij met de nieuwe keuken!

Over CBW Erkend