
Onze "keukenreis" heeft door allerlei oorzaken bijna een jaar geduurd. In al die tijd heeft Berkers geduldig en met zorg alle vragen, twijfels, wijzigingen en uitdagingen verwerkt tot een resultaat wat er mag zijn. Als kritisch puntje moet gezegd dat de communicatie tussen alle partijen soms wel moeizaam verliep: de geplande 3 montagedagen zijn er 6 geworden, waarbij b.v. soms de werkzaamheden op de werkbon van de monteur niet overeenkwam met wat in onze ogen afgesproken was. De laatste montagedag werd overigens half besteed aan het omwisselen van de koel/vriescombinatie, die wij zelf fout hadden gekozen en waarbij de vriezer niet goed functioneerde. Uit coulance (mede vanwege het accepteren van een alternatief voor niet te leveren kranslijsten door een fout van fabrikant Schmidt) is deze uitwisseling geheel zonder meerkosten uitgevoerd. We hebben ook geen meerprijs hoeven betalen voor de duurdere uitvoering met 2 losse apparaten, dus uiteindelijk een zéér tevreden klant. Dank je wel Robbin voor de deskundige begeleiding!
Een jaar nadat onze keuken geplaatst is zijn we nog altijd zeer tevreden over de kwaliteit en de afwerking tot in de kleinste details. Ook de mogelijkheid om pas achteraf bij volle tevredenheid te betalen geeft ook een goed gevoel.
Afspraken van plaatsen en afwerken slecht op elkaar af gestemd zowat al het personeel van bedrijf over de vloer gehad voordat alles is afgewerkt.
Plaatsing en montage . Checklist opstellen en af laten tekenen. Testen of apparatuur werkt geen lekkage etc. Lijkt kinderachtig maar om monteurs te dwingen kwaliteit af te leveren voor ‘n bepaalde periode broodnodig. Later wat losser hanteren. Communicatie is het sleutelwoord. Bijvoorbeeld 1x per kwartaal gezamenlijk overleg tijdens dit overleg meetpunten in bouwen. Nazorg. Wanneer er een niet werkend apparaat geleverd word wordt probleem bij eerste instantie bij de klant neergelegd . In 2 de instantie bij de de service-afdeling van de producent. Wie zou hierbij het voortouw moeten nemen?? De klant op ‘n voetstuk zetten daar draait het om!! Ik begrijp dat het in deze hectische wereld van Corona niet gemakkelijk is. Eigenlijk kan dit echt niet nieuwe keuken ziet er prachtig uit maar hoelang kan uw klant ( wij ) nog wachten om ‘n nieuwe vaatwasser te gebruiken? Is de kwaliteit van het het apparaat wel in orde? Voor u en de uwen werk genoeg aan de winkel. Met vriendelijke groet, Gerard Prick & Petra Vereijken
Van begin tot eind is alles tot in de puntjes geregeld. Communicatie met Ad verloopt erg soepel en persoonlijk. Bij Berkers zijn ze ook erg flexibel in het leveren en plaatsen van de keuken. Ik kan geen verbeterpunten opnoemen dus dat zegt genoeg.
Mooie keuken, goed geadviseerd
Fijne ervaring!!
Prima ontvangst en begeleiding in verkoop. Het is onze derde keuken bij Berkers. Wij zijn tevreden over de prijs en kwaliteit van de keukens.
Hele goede ervaring, ben heel blij met keuken en verkoper super ontvangen en fijn advies , plaatsen van keuken is ook super gegaan compliment voor monteur John
Zeer vriendelijke medewerkers, uitstekende communicatie! Super blij met mijn keuken!
Van begin tot eind een goed contact, advies en service en zeer blij met het eindresultaat. Door Corona enkel de oven iets later maar het is al een hele prestatie om in deze tijd de klantvraag met het beperkte contact juist te vertalen naar een keuken die uiteindelijk nog beter is als vooraf verwacht. Dank aan alle betrokkenen van Berkers. Met name ook de vaklieden en transporteurs. Deze Kellerkeuken gaat ons mooie kookherinneringen bezorgen.
Wij hebben de koop van onze nieuwe keuken als heel fijn ervaren. Ook de communicatie was uitstekend. Alle mensen waar we mee gesproken hebben waren heel vriendelijk en kundig. In het bijzonder groot compliment aan Koen Jansen. Groeten Wil en Louis Dassen
We hebben een prachtige keuken voor een goede prijs gekocht bij Berkers. Levering conform afspraak en eindresultaat is 100%
Mijn ervaring is hellemaal goed geweest , als je vragen had ,werd er bijzonder snel gereageerd en met een omschrijving waarom iets opgelost moest worden . Top ga zo door......... erg persoonlijk en met een kort persoonlijk lijntje.
De afspraken in winkel showroom waren zeer goed en correct Wat ik wel minder leuk vond dat er stopcontact tijdens montage verdwenen zou zijn, het is er namelijk wel geweest.
Bij het samenstellen van de keuken is meegedacht met de mogelijkheden die er waren. Ook is meegedacht om een keuken naar mijn wensen te leveren, passend in mijn budget. Het plaatsen van de keuken is zonder problemen verlopen. Bij het verlaten van de monteur uit de woning was er alleen een nieuwe keuken zichtbaar, alle papier, piepschuim was opgeruimd. Prima werkwijze
Wij hebben een zeer goede ervaring met keukencentrum Berkers Goed geadviseerd , niets was te veel ondanks vele wijzigingen onzerzijds. De prijs is redelijk voor het gebodene. Precies op tijd geleverd en zeer vakkundig gezet. Wij zijn daarom zeeeer tevreden.
Klantvriendelijk en goed geadviseerd
Hier geen verborgen kosten of afding praktijken maar meteen een nette prijs en duidelijkheid. En super service, ook na levering. Wij hebben diverse zaken bezocht en hier werd goed geluisterd, advies gegeven en ontwerpen gemaakt die binnen ons budget pasten maar ook daaronder en daarboven en welke financiële impact dat dan heeft. Er zat behoorlijk wat tijd tussen opdracht en montage waardoor er een andere koelkast moest komen maar we kregen een luxere tegen de afgesproken prijs van de oudere. Montage was zorgvuldig, netjes en vakkundig. Geen rotzooi of afval, een voorbeeld voor vele anderen. Er was wat nawerk vereist door een foutje van de fabrikant en dit is allemaal super opgelost. Door Corona konden we niet naar de kook workshop om de (stoom)ovens beter te leren kennen maar ook hierbij veel support gekregen en een online demo van AEG. We waren ontevreden over de vaatwasser en ook dit is subliem opgelost. Wij zijn super geholpen door Robbin, Joop, Davy, Roel en Arjanne en kan jullie echt alleen maar aanraden. Blijf weg bij de “veel korting gevende leveranciers” en kies voor service en kwaliteit. Ps: communicatie was en is bij ons juist als heel goed ervaren.
Hier geen verborgen kosten of afding praktijken maar meteen een nette prijs en duidelijkheid. En super service, ook na levering. Wij hebben diverse zaken bezocht en hier werd goed geluisterd, advies gegeven en ontwerpen gemaakt die binnen ons budget pasten maar ook daaronder en daarboven en welke financiële impact dat dan heeft. Er zat behoorlijk wat tijd tussen opdracht en montage waardoor er een andere koelkast moest komen maar we kregen een luxere tegen de afgesproken prijs van de oudere. Montage was zorgvuldig, netjes en vakkundig. Geen rotzooi of afval, een voorbeeld voor vele anderen. Er was wat nawerk vereist door een foutje van de fabrikant en dit is allemaal super opgelost. Door Corona konden we niet naar de kook workshop om de (stoom)ovens beter te leren kennen maar ook hierbij veel support gekregen en een online demo van AEG. We waren ontevredenen over de vaatwasser en ook be dit is subliem opgelost. Wij zijn super geholpen door Robbin, Joop, Davy, Roel en Arjanne en kan jullie echt alleen maar aanraden. Blijf weg bij de “veel korting gevende leveranciers” en kies voor service en kwaliteit.
Veel vertraging, slechte communicatie, uiteindelijk na veel hobbels een mooie keuken
Vanochtend hebben we gesproken met de fam. Dekker uit Helmond. We hebben besproken wat er mis is gegaan, hierbij kwam naar voren dat de communicatie (vooral dat) niet voldoende is geweest. Erg spijtig natuurlijk. We hebben de fam. Dekker daarvoor onze excuses aangeboden. We hebben hier overigens al wel (al eerder) maatregelen voor getroffen in onze organisatie. Bedankt voor de feedback (fam. Dekker) en hopelijk tot binnenkort op een koopzondag wanneer dat weer kan. Misschien komt u dan naar een kookdemonstratie van Siemens om uw apparaten nog optimaler te kunnen gebruiken.
Prima
Er zijn wel enkele zaken mis gegaan, maar die werden tot nu toe tot tevredenheid opgelost.
Kwaliteit van Keuken is goed, montage is prima. Duurde even dat de keuken compleet was, nalevering duurde even.
Wij zijn ontzettend blij dat we voor Berkers hebben gekozen. Vanaf het eerste gesprek is de tijd voor ons genomen, waarbij echt actief werd meegedacht van a tot z. De deskundigheid van Ad gaf ons veel vertrouwen. Iedere afspraak is nagekomen en de communicatie was prima. Uiteindelijk hebben we een prachtige keuken. Enkele onvolkomenheden na de installatie waren snel opgelost.
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd