Heel fijne service met een prachtig resultaat

We zijn door Keukencentrum Berkers, locatie Den Bosch, heel goed en fijn geholpen. De verkoper informeerde naar onze wensen en dacht echt met ons mee. Levering en plaatsen van de keuken verliepen vlekkeloos. En we genieten van het eindresultaat.

• Garantie / nazorg

We zijn goed geholpen door Ruud. Geen problemen geweest bij het plaatsen van de keuken. Alles klopte!

• Garantie / nazorg

Het complete pakket; van keuze maken tot plaatsing

Onze zoektocht naar een nieuwe keuken zijn we begonnen bij Berkers. En we zijn er ook niet meer weggegaan. Van begin tot eind meegedacht, alles volgens afspraak met als hoogtepunt de snelle en vakkundige plaatsing. Opvallend was dat ook vanuit de productieketen nog een foutje werd ontdekt en keurig opgelost. Iedereen in het bedrijf, ook achter de schermen, denkt 100%. Ook later nog netjes geholpen met kleine vraagjes over schoonmaakadvies etc. Goed om te weten dat ze werken met vaste prijzen. Meteen duidelijkheid maar voor sommige opties niet per se de meest voordelige keuze. Je betaalt voor kwaliteit.

Kan niet beter

Kan iedereen een nieuwe keuken aanbevelen. En de manier waarop verkoper Ruud Vaes ons geholpen heeft is top. Na montage blijft de service een after sales van grootte klasse. Wij genieten elke dag van het schitterende ontwerp en keuken

• Garantie / nazorg

Geweldige hulp bij de keuze en mooi eindresultaat

We zijn vanaf het begin op een goede en uiterst correcte wijze geholpen door Ruud Vaes van keukencentrum Berkers in Den Bosch. Er wordt door de medewerkers van Berkers de tijd genomen voor een advies op maat. Hierdoor krijg je alle mogelijkheden die er zijn ook te zien. Daarnaast hebben ze alle tijd en komen ze met een goede tekening van de keuken en een scherpe prijs. Mijn complimenten voor de medewerkers van keuekncentrum Berkers. Dank je wel wij gaan genieten van onze mooie keuken

Probleem super snel opgelost

Na een negatieve review mijnerzijds is er meteen contact opgenomen en de garantie perikelen zijn nu naar alle tevredenheid geregeld Chapeau hiervoor

Plaatsing oké aftersales slecht

Zit nu nog te wachten ( 5 maanden )op garantie verdichten voor individuele appartementen

• Garantie / nazorg

Meedenken met de koper voor het beste resultaat voor koper

Het kopen van onze keuken bij Berkers was een soepel en plezierige ervaring. De adviseur nam uitgebreid de tijd voor ons. ZBij een bezoek aan de showroom dacht hij mee met onze wensen en had hij ook nieuwe ideeën over de inrichting van onze keuken. Hierdoor kregen wij het gevoel dat we bij Berkers de juiste keuken gingen kopen. Zonder dat we ‘ vandaag een goede deal konden sluiten als we snel beslissen’. De installatie was perfect. Vakmannen die weten hoe je een keuken plaatst. Toen we achteraf nog een verzoek hadden, konden we ook bij Berkers terecht. Net dat extra stapje wordt gezet. Wij kregen eerlijk advies, een goede prijs en een fijne keuken. Zeker aan te raden als je een nieuwe keuken wil.

mooie keuken, prima service

keuken is snel en vakkundig en precies volgens afspraak geplaatst. Ook het voortraject ging prettig, mede door het engelengeduld van de specialisten. Het is fijn als afspraken nagekomen worden en door het meedenken van de mensen hebben we uiteindelijk onze droomkeuken kunnen samenstellen. Volgende keuken doen we weer hier.

• Garantie / nazorg

Blij dat we hier onze keuken gekocht hebben

We zijn hier zeer goed begeleid naar de keuken die nu bij ons staat te prijken! Er word goed geluisterd en meegedacht door de keukenadviseur, die ons van begin tot eind begeleid heeft.

• Garantie / nazorg

Ruud Vaes perfecte verkoper die meedenkt

Top keuken opmaat gemaakt

Het gehele traject vanaf het het eerste advies, de indeling, het uitzoeken materialen tot het daadwerkelijk installeren is naar volle tevredenheid verlopen. Kleine dingetjes zijn meteen verholpen door deskundige vakmensen. We zijn erg blij met onze nieuwe keuken.

Na 2 jaar ellende hoop ik binnenkort dat de keuken eindelijk goed is

Tijdens plaatsing bleken er deurtjes beschadigd, valt mee zou je zeggen . Maar tijdens de eerste avond was er een nogal donkere hoek , goh er zat op tegen advies geen lampje en de oven bleek nogal hoog te zitten ,zeker door de opstaande pinnen in de klep. *Aanpassing meerwerk €€€€€€ Maar ja ,afspraak en ...nee geen kast geleverd , Volgende afspraak en ..goh verkeerde kleur. Nee , zeiden ze nog zo een kast kunnen we alleen in de werkplaats aanpassen. Volgende medewerker zei daarentegen dat de kast ter plaatse moet worden aangepast i.v.m. de greep - lijkt mijn inziens raar ,daar de zaagsnede voor de greep boven de vaatwasser zit en ik geen zin heb dat door vocht de boel gaat uitzetten . Oh , over een paar dagen komen ze het oplossen (hoop ik) maar van de rekening hebben we zelfs al een aanmaning binnen ! Dus ,let op ze zijn goed in e-mails waarin alle gebreken anders geformuleerd worden ,hebben binnen de eigen gelederen geen communicatie (zeggen allen wat anders) Ook kon er in al die tijd nog geen sorry af of na al deze tekortkomingen zelfs geen tegemoetkoming in welke vorm dan ook .

• Garantie / nazorg

Geachte fam. van Meijl, Wanneer je bovenstaande leest lijkt het bij ons een ongeorganiseerde bende. Er zijn ook wel fouten gemaakt, maar dat is menselijk. We proberen die zo snel mogelijk op te lossen en soms zit dat tegen door externe factoren Wij begrijpen dat u daar geen boodschap aan heeft. Maar zoals altijd heeft elk verhaal 2 kanten. Ik wil me hier niet toe laten verleiden.

Goede en minder goede

Zolang je garantie hebt is de service goed. Maar zodra die verlopen is dan komen ze wel maar schrik niet wat je dan moet betalen . Ik vind het niet normaal dat je voor het schoonmaken van een stopcontact €90, moet betalen. Terwijl de monteur hier in buurt was moet ik toch de volledige reistijd betalen niet normaal. Nee bij deze firma kom ik echt niet meer . Gewoon afzetterij.

Gewoon SUPER!!!

Mijn kontakt met Koen Jansen en andere medewerkers is steeds bijzonder goed geweest. En daarbij heb ik geen hele keuken gekocht, maar slechts een enkele keukenkast voor mijn bestaande keuken. Deze heeft mijn broer dan afgehaald, waarbij een medewerker zijn vrije tijd opofferde om de kast met heftruck uit het magazijn te halen! De kast moest zelf afgehaald worden, omdat ik in Duitsland woon. Heb een Schmidt keuken. De kwaliteit ervan is SUPER, en er is geen kleurverschil tussen keuken en kast. De keuken is 5jaar oud. Ik kan iedereen aanbevelen zijn keuken hier te kopen!!!

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Betrouwbaar

Goed met ons meegedacht. Alles verlopen volgens plan. Goed afgestemd met ons. Uitstekende service.

• Garantie / nazorg

Fijne , professionele benadering! Een aanrader om keuken te kopen.

Heb een fijne ervaring, er werd naar me geluisterd door Ruud naar wat mijn wensen waren niet aangedrongen wat ik niet wilde of te duur was. Er werd goed meegedacht wat wel of niet mogelijk was en/of praktisch was in mijn keuken. Ik kon altijd bellen of mailen voor vragen en deze werden snel en goed beantwoord, ook tijdens de montage van de keuken die we zelf deden, als iets onduidelijk was of niet klopte, werden mijn vragen opgelost of hun monteur gestuurd om op te lossen. Al met al erg blij met mijn keuken!

• Garantie / nazorg

Heel blij met een prachtige keuken

Keukencentrum Berkers is altijd goed bereikbaar en heeft ons goed op de hoogte gehouden van apparatuur dat later geleverd werd. De monteurs zijn bovendien ook heel aardig en hulpvaardig. Niet te beroerd om ook even naar andere zaken in de keuken te kijken al staat het niet op de bon.

• Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Uitstekende prijs-kwaliteit en zeer service gericht

Onze tweede keuken bij dit bedrijf met name vanwege de uitstekende service gerichtheid en prima prijs-kwaliteit verhouding. Prima meedenken in de uiteindelijke keuze bepaling.

Mooie keuken!

We zijn heel erg tevreden over de keuken die Berkers Keukencentrum uit Den Bosch ons heeft geleverd. Het plaatsen van een keuken is een heel proces. Ruud Vaes heeft ons daar heel goed bij begeleid. Ging er dan helemaal niets mis? Natuurlijk wel! Maar de oplossingsgerichte opstelling van Ruud heeft er voor gezorgd dat we ons geen moment zorgen hoefden te maken. Een heel erg mooi resultaat!

• Garantie / nazorg

Voldoet aan onze verwachtingen !!

Enig "minpuntje"! De oven/magnetron is geplaatst schuin / achter de kookplaat. Als je bij de kookplaat staat voel je bij een ingeschakelde oven een koude luchtstroom tot deze compleet is afgekoeld.

Geweldig bedrijf!

Geholpen in de showroom door Robbin. Ze wist me heel goed te adviseren en inspireren! En zorgde er ook voor dat alles goed is afgehandeld. Dikke 10

Heel tevreden

We hebben een mooie, functionele keuken die voldoet aan onze wensen, die bijna in 1 keer goed en compleet geinstalleerd is zonder uitloop en met een redelijke levertijd (4 maanden). In deze onzekere supply-chain tijden met onzekere levertijden verdiend dat complimenten! Er mistte alleen een sierstripje en meeneemhaakje, beide zijn op korte termijn toegevoegd. In de nazorg zijn snel wat extra plankjes en een afvalsysteem nageleverd. Berkers heeft ons snel en effectief door het design proces geleidt, met daarin duidelijke adviezen (bijv. het afvalsysteem als nalevering, zodat het past en de ruimte naar wens gebruikt) maar ook tegemoetkoming aan afwijkende wensen onzer zijde.

• Garantie / nazorg

Nog steeds super blij met onze keuken

Fijne zaak.. Je voelt je erg goed begrepen en luisteren wat je wilt... Zijn erg vriendelijk en nemen de tijd... Echt een aanrader.. Super blij met onze keuken...

• Garantie / nazorg

Prima geholpen en dik tevreden.

Goed geadviseerd in het uitzoeken van een inductiekookplaat. Nette prijs gekregen en vakkundig geïnstalleerd.

• Inrichting showroom N.v.t.

Over CBW Erkend