Er werd heel goed meegedacht en het resultaat is er naar.

Het nieuwbouwproject had een bewonersprotecol voor de tuin. Dit heeft Franklin zeer goed bestudeerd en zich er heel goed aan gehouden met het ontwerp. Het resultaat is een prachtige tuin met ronde vormen ( wat een wens van ons was) passend in de omgeving en helemaal volgens het bewonersprotecol. De hoveniers hebben zeer netjes gewerkt en dachten volop mee. Wij zijn heel blij met onze nieuwe tuin.

• U bent voor ons:* Een vaste klant
  • Het gaat hier om:* Tuinaanleg, Tuinonderhoud
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Maakt voor mij geen verschil

Topwerk

Een prachtige tuin opgeleverd door vakbekwame hoveniers die uitstekend meedenken om tot een optimaal resultaat te komen waarvoor petje af.

Mooie tuin!

We zijn erg blij met het resultaat.

• U bent voor ons:* De eerste keer klant
  • Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* N.v.t.
  • U kent ons van: Internet / Google

Communicatie en uitvoering top!

Goede communicatie om tot het ontwerp te komen wat ons paste als een jas. Afspraken worden prima nagekomen en uitvoering van de tuin is perfect gedaan, vakmanschap!

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Schitterend ontwerp, echte vakmannen

Onze wensen zijn vertaald naar een prachtig tuinontwerpen. De verbouwing van de tuin voorliep voorspoedig. Wij zijn zeer tevreden.

• Het gaat hier om:* Tuinrenovatie
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Belangrijk
  • U kent ons van: Internet / Google

Een tuin waarmee je verder kunt.

Van ontwerp tot realisatie professioneel en betrokken. Peilde goed de behoefte. Resultaat: genot!

In Één woord “geweldig”!

Super vaklui, zeer deskundig, netjes, materie deskundig, gezellig en zeer belangrijk leveren een goed product af. Wij zijn uitermate tevreden. Verrast door het feit dat er ook een heus oplever moment komt wat aangeeft dat Lex van Wijk hoveniers hun zaken uitermate serieus neemt. Heel veel dank,

• Het gaat hier om:* Tuinaanleg
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Heel belangrijk
  • U kent ons van: Website Appeltern.nl

Onze droomtuin is werkelijkheid geworden

Vanaf het eerste contact hadden wij een goed gevoel over Lex van Wijk hoveniers. Lex en zijn team hebben een prachtig plan gemaakt na ons eerste gesprek en de wensen die we hadden. De tuin is precies geworden wat we ervan hadden gehoopt. De samenwerking was goed, ze zijn flexibel en staan open voor alle vragen, opmerkingen en veranderingen op het laatste moment. De materialen zijn van goede kwaliteit en we konden binnen een paar weken al genieten van onze tuin. Onze droomtuin is werkelijkheid geworden!

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Van kennismaking tot oplevering een fijne ervaring met een mooie tuin als resultaat.

Voor het ontwerpen en aanleggen van een mooie tuin ben je bij Lex van Wijk Hoveniers aan het goede adres. Onze nieuwe tuin past goed bij de stijl van ons huis terwijl ook onze wensen en ideeën erin zijn verwerkt. Er werd netjes en vakkundig gewerkt. Er was overleg wanneer nodig. Een fijne ervaring, van kennismaking tot oplevering. Van onze nieuwe tuin zullen we veel plezier hebben.

Fantastisch ontwerp en uitvoering

Het hele proces van ontwerp tot en met aanleg verliep op een zeer professionele en prettige manier.

• Het gaat hier om:* Tuinplannen, Tuinaanleg
  • U kent ons van: Voorbij rijden / -lopen

Hele fijne en deskundige partij om mee samen te werken

Komen afspraken na, werken hard, deskundige werknemers, behulpzaam en laten alles netjes achter. Ook voor de buren.

Kundig en klantvriendelijk

Er wordt goed naar de wensen van de klant geluisterd. Op een kundige wijze wordt er meegedacht over het ontwerp en budget.

• U doet zaken met ons als:* Particulieren klant
  • U bent voor ons:* N.v.t.
  • Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinaanleg

Vakmanschap!

Van het eerste contakt tot het laatste plantje is alles een groot feest geweest. Iedereen bij van Wijk die hier toe bij heeft gedragen hartelijk dank! De omgang met de mannen ter plekke, het mee denken en de klant in zijn waarde laten hebben wij als heel fijn ervaren. Het resultaat mag er zijn!!! Alleen hiervoor zouden we het zo weer doen! Dus , mocht u een hovenier in Zoetermeer zoeken, niet verder zoeken en hier naar toe gaan!

• U kent ons van: Website Appeltern.nl

Prachtig opgeleverde tuin in goed overleg tot stand gekomen

Vanaf het eerste contact met Lex van Wijk Hoveniers voelde het goed. Een professioneel bedrijf dat goed luistert naar de wensen en mogelijkheden van de klant en daar vanuit hun expertise een plan op maakt. En ook eerlijk: er is veel vraag, dus de uitvoering zou wel even op zich laten wachten. In het ontwerpproces zijn we goed meegenomen en konden we steeds zaken bijstellen en nader invullen waar nodig. Openheid werd gegeven over de financiële consequenties van keuzes en het vooraf besproken budget werd daarbij goed in de gaten gehouden. Het ontwerp zag er goed uit, werd helder toegelicht en ook met het beplantingsplan liep dit heel prettig. Toen er een kink in de kabel kwam mbt niet leverbaar zijn van materialen is actief meegedacht over goede alternatieven met uiteindelijk misschien nog wel een mooier resultaat dan onze eerste keuze. Tenslotte de uitvoering: gedaan door prettige, hard werkende en professionele medewerkers. Steeds bij aanvang werk even een update. Waar bijstellen nodig was gebeurde dit in goed overleg. Bij de oplevering was aandacht voor alle details. Ook de nazorg mbt laatste restpuntjes en vervanging van een enkele niet aangeslagen beplanting is heel prettig. Al met al: niets dan lof en de investering dubbel en dwars waard!

• U kent ons van: Internet / Google

Plezierig, mooi ontwerp tuin en aanleg is zeer goed verlopen

Zeer positief

Onze samenwerking met Franklin hebben we als zeer positief ervaren. We wilden graag snel aan de slag maar aangezien er op dat moment een enorme toeloop was met mensen die een nieuw ontwerp wilden, duurde het iets langer dan gedacht maar dat is het ons zeker waard geweest. Het duurt even maar dan heb je ook wat! Nadat we al onze wensen hadden verteld is Franklin aan de slag gegaan en werd het Tuinontwerp in 2 en 3 D aangeboden zodat je een goed idee krijgt van de werkelijkheid. We wilden een aantal aanpassingen en Franklin kwam met allerlei alternatieven met uiteindelijk een fantastisch ontwerp waar we nu dagelijks van genieten.. De aanleg van de tuin is ook fantastisch uitgevoerd zonder problemen en is precies zo geworden als het ontwerp. Doordat wij geen achterom hebben moest alles door ons huis heen, zowel de oude tuin eruit als de nieuwe tuin erin. Ondanks deze beperking hebben we amper overlast gehad en werd alles netjes schoon geveegd op het einde van de dag. Hoveniers dachten goed mee en zijn vakmannen. Chapeau voor Lex van Wijk hoveniers.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinrenovatie
  • U kent ons van: Internet / Google

Goede informatie over de mogelijkheden. Uitvoering ook heel, prima mensen om mee te werken.

• U kent ons van: Internet / Google

Fijne vaklui die ook meedenken, tussentijds overleggen en de zaakjes netjes opgeruimd achterlaten, iedere dag. Wanneer al sprake is van miscommunicatie, bijv. n.a.v. de offerte, is snel overleg mogelijk en een oplossing naar ieders tevredenheid nabij.

• Kwaliteit materiaal*
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinrenovatie
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Ervaren tuinman met creatieve ideeën

Na het eerste gesprek volgde een goede dialoog met Lex rond het ontwerp van de tuin, de planten keuze en materialen. De vormgeving stond vroeg al scherp op papier en ook het eerste planten voorstel werd erg gesmaakt.

• Het gaat hier om:* Tuinplannen, Tuinaanleg

niet helemaal tevreden

De aanleg van de tuin is goed verlopen en deskundig aangelegd. Niet tevreden over het vooraf gevraagde beplantingsplan, niet aan- geleverd! Er zouden beplanting worden aangekocht, met een aan- leverde wensenlijst, met een budget erbij. Er zijn alleen wat beplanting geleverd uit de eigen omgeving! Ook aangegeven om een palm te kopen, maar te horen gekregen dat het planten bedrijf deze niet ver- kochten. Later gaf Lex aan dat een palm besteld was en aanwezig was bij jullie. Vraag is waarom deze niet geleverd is? De geleverde planten zijn hoofdzakelijk te grootte stukken bodem bedekkers met weinig kleur en variatie! Zelf maar wat planten ter aanvulling gekocht.

• Het gaat hier om:* Tuinaanleg, Tuinrenovatie

prima werk geleverd

Na enkele minder goede ervaringen met hoveniersbedrijven, kwam ik in contact met hoveniersbedrijf Lex van Wijk. Ze hebben de tuin naar mijn zin gerenoveerd en kwamen hun afspraken na. Kortom: zeer tevreden.

• U kent ons van: Internet / Google

Vanaf intake tot evaluatie waar voor je geld!

Vanaf eerste kennismaking het juiste gevoel dat er overeenstemming komt op een mooi eindresultaat. Nu het werk tot zijn einde is gekomen kunnen we niet anders zeggen dan dat het resultaat de verwachting geheel waarmaakt en dit zelfs met een plus. Tevens waardering voor de werknemers vakkundig en correct.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Prachtige tuin dankzij vakmanschap

Van begin tot het eind was het fijn om met de medewerkers van Lex van Wijk om te gaan. Alle medewerkers zijn vakmensen die openstaan voor aanvullingen/opmerkingen. Wij hebben een prachtige tuin gekregen waar we nog jaren lang plezier aan gaan beleven.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinrenovatie
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Zeer professioneel vanaf ontwerp tot het eintesultaat

Van de ontwerp fase tot het uiteindelijk maken van de tuin word er volop mee gedacht en geluisterd. Ook de hoveniers zelf zijn zeer terzake kundig.

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Fantastisch. Vakkundig en vriendelijk van ontwerp tot oplevering

Lex van Wijk begtijpt goed wat we willen. Met een duidelijke offerte waarin we samen met hem de renovatie van de tuin hebben vormgegeven en een vaste prijs dus zonder verrassingen. Daarentegen is het ontwerp zeker niet in beton gegoten en wordt er daar waar nodig maatwerk geleverd door de vakkundige hoveniers. Ze denken goed mee en geven duidelijke uitleg over de werkzaamheden. We merkten gedurende het hele proces dat onze tuin in goede handen was. Het resultaat is geweldig en helemaal naar onze wens.