We are very impressed by the top professional work by Visser Tuinen

Professional work from A-Z! Our "garden project" started well with the open discussion on our wishes, a well balanced garden design by Visser Tuinen reflecting our wishes to the best. We were much impressed by the complete team on-site who realised our garden very professionally and deserves our highest respect. Why: most of the November days were very rainy, we experienced the typical Dutch "horizontal" rain. In short, we are more than happy with the realisation of our garden, both the highly professional work and implementation and, finally with the plant composition with diversity and beauty.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Uitvoering top, communicatie kon beter

Visser tuinen heeft onze tuin erg mooi ontworpen en uitgevoerd. We zijn tevens ook zeer tevreden met de boom en beplanting. Klein min punt vond ik de communicatie of eigenlijk gebrek daaraan. Wij hebben lang gewacht op onze tuin realisatie wat op zich prima was en dit was vantevoren ook aangegeven vanwege drukte, maar we kregen pas twee weken max vantevoren te horen dat ze gingen starten met de tuin. Daarnaast was er voor de offerte fase mondeling afgesproken dat wij nog een tegel konden bekijken/uitzoeken en dat degene op de offerte een voorbeeld tegel zou zijn. Helaas hoorde we twee weken voor de tuinrealisatie dat de tegel op de offerte al ingekocht was. Gelukkig was de tegel na een spoedbezoek aan de tegelboer wel naar onze smaak, dus dat was een hele opluchting. Al met al tevreden, maar qua communicatie kan het beter.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* N.v.t.
  • U kent ons van: Internet / Google

Response from the business owner

Fijn te lezen dat jullie tevreden zijn over de realisatie van de tuin. Ook dank voor de feedback. Het helpt ons om onze dienstverlening te optimaliseren.

Onze ervaring met Visser Tuinen uit Leimuiden is zeer goed. Alle van te voren gemaakte afspraken zijn tot in de puntjes nagekomen. Alle veranderingen of aanpassingen door ons zelf aangegeven, netjes elke keer van te voren een offerte zodat je weet waar je aan toe bent. De medewerkers doen al het werk netjes in overleg en leveren prima werk. Over het resultaat zijn we dan ook dik tevreden en kunnen we jaren van genieten.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinonderhoud, Tuinrenovatie
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Maakt voor mij geen verschil

Betrouwbaar en professioneel

Nadat we jaren geleden de achtertuin door Wiljan Visser hebben laten ontwerpen en aanleggen, was het voor ons een logische stap om voor de renovatie van de voortuin weer bij Visser Tuinen aan te kloppen. Op een deskundige manier stond het plan snel op papier, waarin rekening was gehouden met al onze wensen. De communicatie was voor, tijdens en na de uitvoering goed. De medewerkers zijn top. Ze werken hard, zijn collegiaal en leuk om te zien dat ook stagiaires tijdens het werk op een leuke manier worden opgeleid. We zijn blij met het resultaat.

• U doet zaken met ons als:* Particulieren klant
  • U bent voor ons:* N.v.t.
  • Het gaat hier om:* Tuinrenovatie
  • U kent ons van: Telefoonboek

Deskundig en servicegericht

Zeer goede ervaring. Onze wensen zijn vertaald naar een tuinontwerp dat precies aansluit bij de sfeer/het gevoel waar we naar op zoek waren. Goede communicatie, ook door de vakmannen die de tuin hier hebben aangelegd. Komen afspraken na. Net niet de volledige score gegeven, omdat het nu winter is en we nog niet veel over de beplanting kunnen zeggen. Maar ook daar hebben we alle vertrouwen in.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinonderhoud
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Belangrijk
  • U kent ons van: Internet / Google

Goed inzicht voor tuinontwerp en zeer deskundig gerealiseerd

Ze hebben onze achtertuin ontworpen en ook gerealiseerd. Ondanks de kleine tuin is het onwijs mooi, sfeervol en praktisch geworden. Op deze manier wordt de hele tuin goed benut en oogt het groter, rustiger en lichter dan dat het was. Heel blij mee! Ze hebben goed inzicht in de mogelijkheden en er is altijd goed en klantvriendelijk gecommuniceerd. De realisatie werd zeer goed en deskundig uitgevoerd. Het ligt er allemaal strak en netjes in. Dat hadden wij zelf nooit zo goed, netjes en snel kunnen doen. Kortom, het geld waard!

• U kent ons van: Internet / Google

Zeer professionele en net werkende hovenier met een super eindresultaat

Visser tuinen heeft voor ons de achtertuin gerenoveerd. De tekeningen tot en met de de uitvoer wordt zorgvuldig gepland door vriendelijke en deskundige medewerkers. Hierbij waren we vooral blij met de persoonlijke begeleiding en het meedenken met de realisatie van de tuin. Speciale wensen als waterdoorlatende stenen en duurzame materialen werden naadloos in het ontwerp geïntegreerd. Bij de realisatie is men doordacht en zeer netjes te werk gegaan. Het eindresultaat mag er zijn.

Professioneel hoveniers bedrijf uit Leimuiden

Wij werden positief verrast met het eerste tuinontwerp waarin duidelijk werd dat er goed is geluisterd naar onze wensen. Tijdens de werkzaamheden genoten van de vakmensen en hun enthousiasme met het realiseren van onze tuin. Het is ook echt een plaatje en geheel naar onze verwachting!

In één woord geweldig

Prima bedrijf met vakkundige en vriendelijke medewerkers. Renovatie van de vijver en de waterval succesvol verlopen. Het verrichte "extra werk" - waaronder middeling opruimen wespennest - is zeer gewaardeerd.

• Het gaat hier om:* Tuinonderhoud, Tuinrenovatie
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Heel belangrijk

Prachtig geworden

Visser tuinen heeft voor onze tuin een prachtig ontwerp gemaakt en was snel in de levering van de concepttekeningen en aanpassingen daarvan. De mensen op het kantoor zijn prettig en beleefd en reageren direct op emails. Het aanleggen van de tuin verliep uitermate soepel en snel, door hardwerkend, kundig en vriendelijk personeel (van compleet leegruimen, t/m bestraten en aanplanten van 70m2 in 4 dagen). Het eindresultaat mag er zijn! enige minpuntje is de lange tijd tussen eerste contact en uiteindelijke aanleg (11-12 maanden), maar dit zal met de drukte in de coronaperiode te maken hebben.

• U kent ons van: Internet / Google

Vakkundig en vertrouwd van ontwerp tot uitvoering

Na de achtertuin heeft Visser tuinen ook onze voortuin naar volle tevredenheid weer in een fraaie plek veranderd. Wat een fijne mensen. Van al onze losse ideetjes weten ze een totaalplaatje te maken dat echt bij ons past. Ook het team dat het uit komt voeren is super vriendelijk en vakkundig. Echt een aanrader!

• Het gaat hier om:* Tuinplannen, Tuinaanleg
  • U kent ons van: Internet / Google

Fijn meedenkend, aardige hoveniers en fantastisch resultaat!

We hadden een bedrijf nodig dat een nieuw ontwerp voor onze tuin kon maken en deze ook zou kunnen realiseren. Visser Tuinen heeft onze verwachtingen meer dan waargemaakt; ondanks –begrijpelijke– vertragingen door corona, leveringen en personeelsverloop hebben we nu een door aardige en kundige hoveniers aangelegde mooie nieuwe tuin.

• U kent ons van: Internet / Google

Fijn bedrijf. Kwaliteit staat voorop!

Tijdens de aanleg van onze tuin dacht ik steeds: schiet eens op! Je wilt het immers graag afzien. Maar de mannen laten zich niet opjagen en leveren in een rustig tempo een tuin af die heel goed en degelijk aangelegd is. Geen haastwerk maar nauwkeurig en netjes! We zijn zeer tevreden.

Deskundig, flexibel en plezierig

Wij zijn zeer tevreden over de aanleg van onze tuin door Visser Tuinen. Onze tuin is prachtig geworden. Zij dachten goed mee en gingen flexibel om met aanpassingen gedurende de aanleg. Ook het niet zichtbare leidingwerk is grondig aangepakt en op papier gezet. Daarbij zijn het gewoon plezierige mensen en wij zijn blij dat ze nu ook het onderhoud voor ons doen.

• Het gaat hier om:* Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Great

Good communication, very professional

• Would you recommend us? Yes

Top resultaat

Van ontwerp tot realisatie van onze tuin hebben de medewerkers van Visser laten zien dat ze weten wat vakmanschap betekent. We zijn dan ook nog steeds iedere dag heel blij met het resultaat. Super gedaan mannen :-)

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinaanleg
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Zeer deskundige medewerkers en plezierig in de omgang

De kennismaking was uiterst plezierig, waarbij op een heldere en ontspannen wijze uiteen werd gezet wat hun werkwijze was en het hierbij behorende stappenplan van ontwerp tot realisatie. Het eerste ontwerp was in één keer raak, het voldeed volledig aan onze wensen. De uitvoering werd invulling gegeven door deskundige en vriendelijke medewerkers. Zij hebben met veel aandacht, tot in de kleinste details, een prachtige tuin gerealiseerd. Het is een tuin waar niet alleen wij van genieten, maar ook de naast buren en passanten hun welgemeende complimenten over uitspreken!

Puur vakwerk!

Wij raden Visser en team (met complimenten voor Perry) van harte aan! Het team heeft onze tuin, terrassen en verlichting fantastisch opgeleverd. Daarnaast houdt Visser zich aan de gemaakte afspraken. De expertise en vriendelijkheid in de communicatie hebben wij ook erg gewaardeerd!

Goede service en kwaliteit

We hebben al enekele jaren goed contact met Visser Tuinen en zij hebben ons diverse keren goed geholpen met onze tuin en diverse andere werkzaamheden. De mannen van Wiljan laten een goede indruk achter. Werken heel netjes, zeer prettig in de omgang en maken hun werk altijd naar behoren af.

• U kent ons van: Internet / Google

Vakmanschap tijdens het hele proces!

Vanaf het ontwerp tot de oplevering is de aanleg van onze nieuwe voortuin goed begeleid. Het resultaat is er dan ook naar. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat!

• U kent ons van: Internet / Google

prima alles volgens afspraak en goede service

zeer tevreden

Een hele positieve ervaring

Van aanvraag offerte tot uitvoering van de werkzaamheden is een hele positieve ervaring geweest. We zijn erg blij met het resultaat. En wat een fijne vakkundige mensen zijn er bij ons aan het werk geweest! Dit bedrijf krijgt een dikke tien!

• U kent ons van: Voorbij rijden / -lopen

In een woord fantastisch! Dit geldt voor alle stappen in het hele proces.

Mijn stadstuin nieuwe invulling geven stond al even op mijn lijst. Vorig jaar kreeg het meer en meer vorm beginnend met mijn bezoek aan Appeltern. Hierdoor ben ik in aanraking gekomen met Visser Tuinen. Vanaf de eerste kennismaking was het goed. Luisteren naar de wensen, goeie tips en deze vertalen naar een mooi op maat gemaakt ontwerp door Esther de Graaf. Ook de uitvoering verliep goed. De mannen zijn erg deskundig, flexibel, hebben goeie adviezen, werken erg netjes en in overleg zijn er ter plekke nog wat details van het ontwerp aangepast. De offerte is heel inzichtelijk en ook de communicatie met de overige werknemers o.a. over de planning was heel erg prettig. Afspraken worden nagekomen. Amsterdam is een paradijsje rijker. Ik ben heel erg blij dat ik voor Visser Tuinen gekozen heb en ik kan ze van harte aanbevelen.

• U kent ons van: Bezoek aan Appeltern

Gewoon Top

Via de buren in contact gekomen met Visser Tuinen. Visser tuinen had bij hun de voortuin aangelegd en een klein gedeelte gedaan bij mij. Daar waren we beiden tevreden over. Via Visser tuinen in contact gekomen met Esther de Graaf om een ontwerp te maken voor de achter tuin. Esther wist een goede balans te vinden in mijn ideeën om zo tot een samenhangend geheel te komen voor de achtertuin. Een absolute meerwaarde. Het was even wachten tot er plek was. Maar toen het zover was ging het eigenlijk soepel. De jongens zijn vakkundig en werken rustig maar gestaag door. Ook was er voldoende overleg en gaven ze advies. Einde werkdag werd de stoep en ruimte rond de afval container geveegd, zodat het een verzorgde indruk gaf en de buurt geen overlast had. Netjes. Visser Tuinen is zeker aan te bevelen. Oké ze zijn iets duurder maar je krijgt er veel voor terug. Zorgeloos een nieuwe tuin en dat is ook wat waard. Deskundig advies vanuit kantoor. Maar ook het speuren en verkrijgen van niet alledaagse planten. Waarbij menig hovenier al was afgehaakt.

• U doet zaken met ons als:* Particulieren klant
  • U bent voor ons:* N.v.t.
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Van ontwerp tot oplevering: vakwerk in overleg met de klant!

Wij hebben een prettig en duidelijk ontwerpproces doorlopen. Op basis daarvan heldere offerte, kans tot keuzes maken en toelichting wanneer nodig! Realisatie is helemaal top: na inmeten in overleg aanpassingen. Het aanleggen vindt plaats door gepassioneerde vakmensen die echt keurig werken, alles in overleg! Daarna ook beschikbaar voor advies! Een aanrader!

About Appeltern Tuinexperts