Fantastisch!

Zeer prettig, professioneel, mee denkend en heel goed luisterend oor voor de klant. Om samen iets moois te maken, met heel veel goede tips. Wij moeten nog beginnen met het werk!

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinrenovatie
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Maakt voor mij geen verschil

Tuinproblemen?

Nic ziet de oplossing binnen het probleem..

• U bent voor ons:* Een vaste klant
  • Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinaanleg, Tuinrenovatie
  • Beoordeling TuinSchets advies

Nic Smeets hebben wij ervaren als een zeer deskundige, gepassioneerde en klantgerichte tuinadviseur

Wat ben ik blij dat we Nic hebben leren kennen! Met zijn onmetelijke plantenkennis en ideeën hierover waren we bij hem aan het juiste adres. We hadden onze kleinere achtertuin door een hovenier laten opknappen op de beplanting na. Wilde deze niet standaard en met mijn voorkeur voor bepaalde planten en ideeën voelde ik geen aansluiting bij deze hovenier. Deze klik was er zeker wel bij Nic door zijn enthousiasme en klantgerichte maatwerk zagen we het helemaal zitten. Door de goede communicatie en het nakomen van afspraken en super service is het fijn samenwerken met hem. Voor je het weet heeft hij tussen neus en lippen ook nog het 1 en ander gesnoeid. Inmiddels is de beplanting, na het uitzetten hiervan door Nic, door ons aangeplant. We hebben het volste vertrouwen dat we nog meer kunnen gaan genieten van het al moois wat ons te wachten staat! Ook het bezoek en hartelijk ontvangst tijdens het bezoek aan zijn prachtige privé tuin was zeer de moeite waard. Nic nogmaals bedankt voor je inzet!

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinrenovatie
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Belangrijk
  • Beoordeling Beplantingsplan
  • Beoordeling TuinSchets advies N.v.t.

Perfect!

Nic is een sympathiek mens met veel passie voor zijn vak (en een prachtige privétuin, een bezoek waard!). Hij gebruikt moderne technieken, denkt perfect met je mee, luistert naar input en heeft hele mooie ideeën voor iedere tuin, groot of klein. Heel erg blij dat we met hem in zee gegaan zijn.

• Beoordeling TuinSchets advies

Deskundig,luistert goed naar wensen,allert,prettige samenwerking.

• Beoordeling TuinSchets advies

Dank je wel, Angelique en Phil, geniet van jullie mooie voortuin zeker als hij is aangeplant door Wolfhagen Groenbeheer in het najaar.

Veel passie, enthousiasme en ervaring dat merk je meteen.

Tuindigitaal is meer dan een online tekening. Nic luistert naar jouw wensen en zorgt dat deze in jouw tuinplan maximaal tot zijn recht komen. Veel persoonlijke aandacht, betrokkenheid en ervaring ervaar je van het begin tot het eind. waardoor jij beslist net zo enthousiast zult zijn als ons. Heb je plannen, twijfel niet en mail direct naar tuindigitaal.

• Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* N.v.t.
  • U kent ons van: Internet / Google
  • Beoordeling TuinSchets advies

En dit TUIN-ontwerp is nog maar het begin, Chantalle en Antoine. Ik kijk uit naar de uitvoering. Dat wordt volgend jaar zeker genieten. Bedankt voor de oprechte beoordeling. Veel plezier op de weg naar optimaal TUIN-geluk.

Paar leuke ideeën opgedaan

Tuinadvies was helaas maar een uur, veel te kort, maar desondanks paar leuke ideeën opgedaan.

• Beoordeling TuinSchets advies

Bedankt voor jullie beoordeling. Het Appeltern Schetsadvies is nog maar het begin. Het tuinplan vergt wel nog enige aandacht. Veel succes verder.

Professioneel bedrijf met veel ervaring.

Tijdens de bouw van ons huis hebben we al contact gezocht met Smeets Tuindigitaal. Nic Smeets heeft goed geluisterd naar onze wensen. Door zijn jarenlange ervaring en enorme plantenkennis heeft hij een juweeltje van een tuin ontworpen. En wat wij heel belangrijk vinden, er is rekening gehouden met, en gebruik gemaakt van de omgeving. De tuin is makkelijk in onderhoud door de vakkundige indeling van perken en gazon..

• Beoordeling TuinSchets advies

Dit mooie cijfer wordt onderstreept door jullie eigen inbreng in de aanleg van het project. M.n. Geert heeft de uitvoering voor eigen rekening tot een uitstekend eindresultaat gebracht. Om een TUIN-ontwerp in die orde van grootte uit te voeren is een enorme kennis, discipline en vakmanschap nodig. Samen met José is dit zeer goed gelukt. Geniet met volle teugen van jullie paradijs.

Een super out-of-the-box ervaring!

Als pensionado sinds medio 2019 heb ik nu volop tijd om in en rondom huis zaken aan te pakken die deels wat waren blijven liggen. Zo kwam nu ook de tuin aan de beurt. De oude beplanting was dringend toe aan vervanging nadat zo'n 5 jaar geleden alle omringende buxus haagjes al door de buxus mot vernietigd waren en door mij verwijderd. Voor de nieuwe en vervangende aanplant in een border in de achtertuin wilden we eens echt iets anders bedenken dan we hadden en daarbij ook een waterelement invoegen. Om wat inspiratie op te doen bezochten we onlangs de Tuinen van Appeltern en had ik zekerheidshalve een foto meegenomen van de actuele tuin situatie. Daar hadden we gelegenheid om kennis te maken met dhr. Nic Smeets van TuinDigitaal. We vertelden hem wat ons eigen idee was voor de invulling van de border maar dat we open stonden voor een frisse nieuwe kijk op de zaak. Nou, dat hebben we geweten! In minder dan een uur tijd maakte Nic op basis van een paar woorden van ons een out-of-the-box tuinschets advies voor de border inclusief waterelementen en beplanting. We waren ter plaatse al super enthousiast en hebben dit plan al binnen een aantal uren zodanig omarmd dat we na 24 uur er al een fysieke start mee hebben gemaakt. Nic stuurde ons direct na het gesprek de tuinschets ook per e-mail toe en beantwoorde vrijwel per omgaande nog een paar vragen die bij ons waren opgekomen. Al met al een super positieve ervaring! Ook al mag het volgens zijn eigen zeggen dan gewoon zijn werk zijn, wij hebben Nic dikke complimenten gegeven om ons op deze manier te hebben geholpen iets te maken waar we straks zeker trots op zullen gaan zijn!

• Beoordeling TuinSchets advies

Beste Geert en Hermien, jullie waardering voor het Appeltern Schets-advies is prachtig. Nog mooier was de interactie die erna is ontstaan mbt de aanleg die jullie voor eigen rekening hebben genomen. Ik heb het met belangstelling gevolgd en kijk uit naar het eindresultaat. Veel succes en vooral TUIN-geluk.🍀🍀🍀

Een heel prettige gulle benadering tijdens een bezoek aan Appeltern

De heer Smeets nam een uur de tijd voor ons om naar een deel van onze bestaande tuin te kijken waar we verandering overwegen en maakte uit eigen beweging een digitale tekening op schaal door de gegevens uit het kadaster te raadplegen. Het was een eenvoudige ruwe schets zoals de heer Smeets zei, maar wel op schaal. Gezien de vreemde vorm van onze tuin was dat onszelf nog niet gelukt. Een fijne basis om diverse opties mee te verkennen.

Goed basisontwerp gekregen

Deelgenomen aan de tuinadviesdagen van Appeltern. Advies gekregen van de heer Smeets en zijn collega. De heer smeets werkt snel en kundig en is heel vriendelijk. Er werd geprobeerd om zoveel mogelijk in 1 uur te ontwerpen. Wat mij betreft mag het iets rustiger met meer aandacht voor de klant. Aandachtspunt voor de organisatie van Appeltern: vraag het adres op bij klant waarvoor het ontwerp bedoeld is. De herr smeets had alles keurig voorbereid, maar helaas was dit niet het juiste adres.

• Het gaat hier om:* Tuinplannen
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* Heel belangrijk
  • U kent ons van: Website Appeltern.nl

Professioneel en klantgericht

Een plezierig uurtje tijdens de afspraak met tuindigitaal.nl in de tuinen van appeltern. Er is goed geluisterd naar onze wensen en er is een mooi plan ontstaan met vaste planten en heesters . Zeer kundig digitaal in een ontwerp vastgelegd. Met dit plan kunnen we aan de slag. Bedankt .

• Beoordeling TuinSchets advies

Wij zijn blij verrast met de creatieve ideeen die heer en mevrouw Smeets voor ons hebben bedacht.

Vanuit google maps is eenvoudig de grootte van het perceel te zien waardoor we duidelijk konden aangeven waar we behoefte aan hebben.

Verrassende, andere kijk.

We hebben onze ontmoeting als zeer prettig ervaren. De schets van onze achtertuin sprak ons zeer aan.

• Beoordeling TuinSchets advies

We hebben een prachtige tuin, vakwerk!

Wij zijn erg tevreden over het afgeleverde werk. We hebben een prachtige tuin met een mooie overkapping. Nic komt zelf met ideeën, denkt mee, en luisterde ook goed naar onze wensen. Planning liep wat uit, maar uiteindelijk is alles naar wens afgerond. De beplanting hebben we zelf gedaan.

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Werkt snel en heeft leuke ideeën

Hij wilde zoveel mogelijk voor me betekenen in korte tijd. Dus hij zorgde voor goed apparatuur om mij ook volledig op weg te helpen voor het hele perceel!

• U kent ons van: Bezoek aan Appeltern

Vriendelijke hovenier, goed voorbereid en leuk ontwerp!

Zeer positieve ervaring, deze hovenier heeft een leuke schetstekening gemaakt voor onze tuin. Stemt zijn plan volledig af op onze wensen en bereid zijn werk goed voor. Zeer prettige ervaring!

• U kent ons van: Website Appeltern.nl

Inspirerend

Leuke ideeën op gedaan. Prettig gesprek

• Totaal indruk* N.v.t.
  • U bent voor ons:* N.v.t.
  • Het gaat hier om:* N.v.t.
  • U kent ons van: Bezoek aan Appeltern

Een eerste digitale schets binnen 1 uur, top!

Goed voorbereid en in staat om via kadaster tekening aangevuld met wensen van ons een schets te maken. Omdat de tekst in lagen is opgebouwd, kan deze eenvoudig aangepast worden in een later stadium.

• U kent ons van: Bezoek aan Appeltern

Door de prettige en deskundige samenwerking met Nic heb ik een prachtige tuin gekregen.

Reeds bij het eerste gesprek had Nic al ideeen voor mijn tuin. Deze kwamen vrij goed overeen met mijn wensen. Uiteindelijk is het een prachtige tuin geworden. Nic was ook zeer behulpzaam bij het uitzoeken van de materialen. Geeft ook advies hoe de tuin te onderhouden. Mocht ik een vraag hebben kan ik altijd contact met hem opnemen.

• U kent ons van: Voorbij rijden / -lopen

Een mooi ontwerp wordt werkelijkheid

Goede ideeën worden gerealiseerd, vaklui aan het werk. Dit alles resulteert in een prachtige tuin!

• U kent ons van: Telefoonboek

• Deskundigheid medewerker
  • Kwaliteit organisatie N.v.t.
  • Communicatie en bereikbaarheid
  • Nakomen afspraken
  • U doet zaken met ons als: particulier
  • U bent voor ons: een vaste klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen

Deskundig en enthousiast advies. Zeer sympathiek. We gaan echt iets met de adviezen doen. Bedankt!!

• Kwaliteit organisatie
  • Communicatie en bereikbaarheid
  • Nakomen afspraken
  • Het gaat hier om: tuinadvies

We zijn bij de tuinen van Appeltern goed geholpen met een originele eerste schets voor de tuin van onze nieuwbouwwoning. Daar zijn we blij mee; we gaan kijken of we daar verder mee aan de slag gaan.

• Website N.v.t.
  • Kwaliteit geleverde werk N.v.t.
  • Deskundigheid medewerker
  • Kwaliteit organisatie N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie en bereikbaarheid N.v.t.
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinplannen

Bedankt voor je goede advies voor onze border! We gaan ermee aan de slag.

• Kwaliteit organisatie
  • Prijs/ kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie en bereikbaarheid N.v.t.
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Het gaat hier om: tuinadvies

Over Smeets TuinDigitaal

Tuinontwerpen, beplantingplannen, maatvoering etc.? Willekeurige vragen waar u mee te maken krijgt als uw tuin aandacht nodig heeft. ‘ Tuindigitaal ‘ biedt hiervoor integrale oplossingen. Vanuit 35 jaar Smeets Hoveniersbedrijf Geleen, zijn we nu een inspirerend digitaal tijdperk ingegaan. Een fysiek aan te leggen of te onderhouden tuin vraagt veel inzicht, kennis en ervaring. Creativiteit, esthetica en functionaliteit zijn nodig om tot een evenwichtig plan te komen. Organisatie en efficiëntie bepalen het logistieke proces van uitvoering. Met ‘ tuindigitaal ‘ zult u de juiste inzichten krijgen in kosten, organisatie en planning. Kijk gerust eens rond op onze website.