Vakkundig

Weten waar ze mee bezig zijn.Vakmanschap

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Enthousiast, creatief en zorgvuldig team, gedurende het gehele traject.

Tevoren is er goed geluisterd naar onze ideeën. Verrassend en mooi tuinontwerp...! Uitvoering door een betrokken team. Korte communicatielijnen tussen management, ontwerp en uitvoering. Daardoor snel duidelijkheid voor ons als klant. Goede nazorg. Wij kunnen met vragen altijd terecht bij VOH.

Naar verwachting

De werkzaamheden werden secuur uitgevoerd. Er werd meegedacht. Al met al prettig, duidelijk, snel en zorgvuldig. Pieter, dankjewel!!!!

• Kwaliteit geleverde werk
  • Kwaliteit materiaal N.v.t.
  • U kent ons van: N.v.t.

Alles perfect uitgevoerd volgens tuinplan en gemaakte afspraken.

Onze tuinaanleg is door Van Ooijen Hoveniers naar volle tevredenheid uitgevoerd. Dit begon met het maken van een uitgebreid tuinplan, waarbij goed is geluisterd naar onze specifieke wensen. Op basis daarvan hebben wij een duidelijke en transparante offerte ontvangen die persoonlijk werd toegelicht waarbij de onderliggende posten afzonderlijk inzichtelijk werden gemaakt. Tijdens het project was er regelmatige afstemming met ons en werd wekelijks een update gegeven van de projectstatus. Bij oplevering werd het uitgevoerde werk en de eindafrekening nogmaals doorlopen en werd rustig de tijd genomen voor vragen. Kortom: van harte aanbevolen!

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Al sinds de aanleg, nu 25 jaar geleden, onderhoudt van Ooijen onze tuin en na iedere beurt zijn wij zeer ingenomen met de vakkundigheid en toewijding waarmee de werkzaamheden worden verricht. Zojuist is Peter geweest, die net als zijn voorgangers over een grondige kennis van planten, heesters, enz. beschikt en bij het snoeien, knippen en beplanten met veel ervaring en liefde voor het vak te werk gaat. Niet alleen dankzij het ontwerp van Ben van Ooijen, maar ook dankzij de adviezen en ingrepen van Edwin, Wouter en Peter, is zo een tuin ontstaan waarvan wij in ieder seizoen genieten. Dank voor de plezierige en betrouwbare samenwerking! Angélique Nijmegen

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Beste Angélique, Bedankt voor je hele mooie beoordeling en het delen van je positieve ervaringen. Onze jongens komen inderdaad al 25 jaar in jullie tuin en genieten ook van de prettige samenwerking. Gelukkig beschikken we over echte groenspecialisten die er alles aan doen om jullie elk seizoen te laten genieten. Wij hopen onze fijne relatie nog heel lang voort te mogen zetten!

van ontwerp tot tuin

Mijn ervaring met van Ooijen hoveniers dateert als eerste keer 8 jaar gelden. Toen al zo'n mooi ontwerp. Nu 8 jaar later moet het zwembad afgebakend worden voor de kleinkinderen. het ontwerp was al zo mooi samen denken over wat te doen. Edwin heeft alles zo mooi gedaan met dank aan Pieter en Mark echt toppers. en Edwin en Mark het in planten het is gewoon een genot om te zien wat er iedere keer gaat bloeien. Dank jullie wel voor het ontwerpen en maken.

• Het gaat hier om: Tuinadvies
  • U kent ons van: Voorbij rijden / -lopen

Beste Johan, Heel graag gedaan en bedankt voor je hele mooie beoordeling en het delen van je positieve ervaringen. Fijn om te lezen dat je weer erg tevreden bent over het ontwerp en de renovatie van jullie achtertuin. Door jullie vertrouwen in onze toppers hebben we inderdaad weer vakwerk kunnen leveren. De stijlvolle tegelbestrating met een veilig zwembad ingepast in een sfeervolle groene tuin. De uitgekiende beplanting groeit en bloeit nu al fantastisch en zal jullie elk seizoen opnieuw verrassen. We kijken uit naar de aanpak van de rest van de tuin!

Van Ooijen's Hoveniers koppelt kwaliteit aan creativiteit en doet dat met liefde voor hun vak.

Van Ooijen's Hoveniers heeft mijn verwachtingen overtroffen. Zowel in creativiteit als wat betreft het vakmanschap waarmee ze hun werk uitoefenen. Alle teamleden hebben hun eigen expertise en omdat ze die van elkaar respecteren en daar gebruik van maken, is het resultaat van hun werk bovengemiddeld.

• U kent ons van: Internet / Google

Beste Elska, Bedankt voor de hele mooie beoordeling en het delen van de positieve ervaringen! Zoals jij het omschrijft is precies wat we in elke tuin willen bereiken. Door de expertise van onze specialisten en het teamwork hebben we iets heel moois van gemaakt van jullie nieuwe tuin. Nogmaals bedankt voor de mooie opdracht en ons hele team wenst jullie heel veel tuinplezier!

Betrouwbaar, deskundig bedrijf.

Denken mee. Deskundig, flexibel, goede communicatie, goed en deskundig personeel.

Professioneel en vakkundig

Van Ooijen's Hoveniers heeft in opdracht van Gommers Nijmegen B.V. een Composietvlonder aangebracht in een complexe rookruimte. De communicatie verliep soepel. Van Ooijen's Hoveniers dacht in alle opzichten mee. Wederom weer een fijne samenwerking!

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Beste Noud, Bedankt voor je hele mooie beoordeling en het delen van je positieve ervaringen! Binnen de ruimte die het bestek bood, en uiteraard in goed overleg, hebben we een mooie composiet vlonder gemaakt in Gilze. Fijn om te lezen dat je erg tevreden bent over het vakmanschap van ons team. Ook wij hebben deze samenwerking weer als zeer prettig ervaren!

Goed advies, en komt afspraken na.

Mooie plantenbakken geplaatst op ons terras, op advies van u medewerker.:-) Ook keurig op tijd geleverd en netjes geplaatst, kortom een mooie blikvanger op ons terras.

• Het gaat hier om: Tuinadvies
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Beste Jolanda en Fred, Bedankt voor de hele mooie beoordeling en het delen van jullie positieve ervaringen! Fijn om te lezen dat jullie blij zijn met de CorTenstalen plantenbakken op het terras van Brasserie De Rosmolen. Het ziet er ook fantastisch uit. Hopelijk mogen jullie heel snel weer open en kunnen de gasten genieten van jullie gastvrijheid op het sfeervolle nieuwe terras!

Op alle fronten meer dan prettig samenwerken met alle medewerkers van VOH

Beste Rik, allereerst nog van harte proficiat met jullie 40 jarige bedrijfsjubileum. Voorwaar een hele prestatie, waarbij er de nodige jaren zijn geweest waarin het economisch gezien goed ging, maar ook meermalen periodes met de nodige tegenwind. Exact weten doe ik het niet, maar volgens mij hebben wij als relatie van jullie er minimaal 35 jaar van meegemaakt. Ook deze klus in onze tuin is weer geklaard. De afgelopen week heb ik op prettige wijze met jullie zeer deskundige en ervaren medewerker Pieter mogen samenwerken. Het was voor mij ook hard werken, maar het resultaat mag er zijn. Het straatwerk ligt er strak in en tussen de bedrijven door heeft Pieter ook nog in sneltreinvaart de schutting voor de buren gemaakt. Waar ik ook van genoten heb is de constructieve wijze waarop Pieter meegedacht heeft met zaken die we ter plekke moesten uitzoeken om te komen tot een technisch goede maar ook esthetisch mooie oplossing. Bij de volgende klus weet ik jullie weer te vinden. M.vr.gr. Raymond Gelsing

• U kent ons van: N.v.t.

Beste Raymond, Bedankt voor je felicitatie, de hele mooie beoordeling en het delen van jouw positieve ervaringen. Onze jongens komen inderdaad al ruim 35 jaar in jullie tuin en genieten ook allemaal van de prettige samenwerking. Gelukkig beschikken we over echte specialisten en weet ook jij steeds van aanpakken!

TOP!!

Goed meedenken bij het ontwikkelen van het plan. Uitstekend vakmanschap bij de uitvoering en prettige mensen. Bij de uitvoering soepel meegedacht toen we nog iets aan wilden passen. Prima teamwork .

• U kent ons van: Voorbij rijden / -lopen

Beste Corry, Bedankt voor je hele mooie beoordeling en het delen van je positieve ervaringen! Fijn om te lezen dat je erg tevreden bent over het vakmanschap van ons team. Ook wij hebben deze eerste samenwerking als zeer prettig ervaren.

Top bedrijf waar wij al jaren mee zaken doen. Altijd behulpzaam en aardig, komen afspraken na! Kortom absoluut een aanrader.

• Kwaliteit geleverde werk
  • Kwaliteit materiaal N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • U bent voor ons: Een vaste klant
  • Het gaat hier om: N.v.t.
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

Uitstekende planning en uitvoering.

De tuin is geheel volgens afspraak weer winterklaar gemaakt. Daarbij klopte alles wat we in het voorjaar afgesproken hadden: struiken die mee genomen moesten, andere bestellingen en ook overhangende delen van onze heg bij de buren 'trimmen'. En dat alles energiek en enthousiast uitgevoerd.

• U kent ons van: N.v.t.

Beste Evelyn, Leuk om te lezen dat je weer erg tevreden bent over de verrichte werkzaamheden en de energieke en enthousiaste aanpak van de hoveniers. Bedankt voor je hele mooie beoordeling en het delen van je positieve ervaringen!

Super tevreden

Flink achterstallig onderhoud gecombineerd met het winter klaar maken van de tuin. Peter en Tim waren vriendelijk, hard werkend en pakken de dingen op die ik zelf niet eens had benoemd dat gedaan moest worden. Super netjes gewerkt, alles mee genomen. Het resultaat is er naar! Heren, BEDANKT!

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Beste Annemiek, Leuk om te lezen dat je erg tevreden bent over de verrichte werkzaamheden en de aanpak van Peter en Tim. Bedankt voor je hele mooie beoordeling en het delen van je positieve ervaringen!

Betrokken en vakkundige medewerkers, prettig bedrijf.

De hoveniers van Van Ooijen's Hoveniers hebben op een vakkundige en prettige wijze de beplanting voor onze tuin ontworpen en mede aangebracht. Prettig in de omgang, deskundig en betrokken en geen 8 tot 5 mentaliteit. Het werk was om 17 uur niet klaar, maar ongevraagd heeft men toch het werk voortgezet om pas naar huis te gaan nadat de afgesproken werkzaamheden klaar waren. Ook tijdens het werk werd goed meegedacht, waardoor aanpassingen waar nodig heel goed werden doorgevoerd.

• U kent ons van: Beurs

Beste Albert, Bedankt voor je hele mooie beoordeling en het delen van je positieve ervaringen. Fijn om te lezen dat je erg tevreden bent over de deskundigheid en mentaliteit van ons team. Edwin en Colin hebben de samenwerking en jullie betrokkenheid ook als zeer prettig ervaren. Meedenken in oplossingen om jullie Tuingeluk te vergroten doen we graag. Daarom komen we op 16 november nog drie extra Leibeuken planten. Het is nog even wachten voordat de beplanting gaat groeien, maar in het vroege voorjaar zal de beoogde sfeer snel zichtbaar worden!

Uitstekend werk bericht.

Uitstekend bedrijf met kennis van zaken.

• Het gaat hier om: Tuinplannen
  • U kent ons van: Mond tot mond reclame

professionele en hoogwaardige hovenier bedrijf

van ooijen hielp ons met het renoveren van onze gehele tuin, voor- zijde en achter tuin, inclusief het verwijderen van de gehele oude tuin en het aanleggen van nieuwe bestrating, bloembedden, gazon, hekken, parkeerplaatsen, fietstal etc. Het ontwerp is zeer goed en heeft al onze wensen meegenomen in de briefing. We hadden verschillende keren kleine wijzigingen aan de ontwerptekening, er was geen probleem om te veranderen totdat we tevreden waren. Het offert is heel duidlijk en inclusief alle technische details zodat er later geen verwarring ontstaat tijdens de werkzaamheden. De arbeiders zijn erg hardwerkend en professioneel met ervaring. Ze hebben een hoge kwaliteitsstandaard, ze werken tot het eindresultaat naar tevredenheid is. De afvalmaterialen worden opgevangen, en laten geen rommel achter bij u thuis. De planten zijn niet erg groot toen ze arriveerden, maar in 1 maand tijd zijn ze zo gegroeid! We hadden een paar kleine aanpassingen nodig na een paar weken, dit is erg snel opgelost. We zijn erg blij en tevreden met onze nieuwe tuin, en we genieten er elke dag met volle teugen van! Het enige dat kan worden verbeterd, is de wachttijd. We moesten een paar maanden wachten na ondertekening van het contract tot de start van de renovatie. Maar ik denk dat dit komt omdat ze erg goed zijn en veel zaken hebben. Het is wachten waard!

• U kent ons van: Voorbij rijden / -lopen

Beste Haishan, Bedankt voor deze mooie en uitgebreide beoordeling en het genoemde verbeterpunt. Na het ontwerpproces en het geven van de opdracht voor de aanleg van de tuin heeft het inderdaad even geduurd voordat we konden starten met de metamorfose. Leuk om lezen hoe je het hele proces ervaren hebt en nu met volle teugen geniet! Tuingeluk: Daar doen we het uiteindelijk voor met ons hele team!

Zoals altijd weer zeer tevreden over Van Ooijen's Hoveniers

Van Ooijen's Hoveniers heeft eerst uitgebried onze wensen voor de tuin met ons doorgenomen, in overleg een plan gemaakt en dat met op een vakkundige wijze uitgevoerd. Details zijn tijden de uitvoeren verder afgesproken, en waar nodig zijn nog kleine wijzigingen aangebracht om bestaande beplanting goed in te passen. En: met zorg voor de natuur, zoals overwinterende egels!

Professioneel en vakkundig

Voor onze tuin is een ontwerp gemaakt, de bestrating voor de oprit en het terras is opnieuw gelegd. Diverse borders met beplanting zijn aangelegd.

• U kent ons van: Mond tot mond reclame

Origineel ontwerp en deskundig advies!

Tijdens de ontwerpfase van de tuin wordt er goed advies gegeven welke bomen en beplating in de huidige omgeving kan passe. Uitwerking van de plannen zeer fraai. Uitvoering geheel netjes en vragen achteraf worden keurig beantwoord.

• Het gaat hier om: Tuinplannen

gewoon:prima

afspraak=afspraak: in alle opzichten, met een prima kwaliteit, dat is mijn ervaring met van Oijen.

Eindresultaat boven verwachting

Wij hebben de aanleg van onze tuin inclusief ontwerp laten uitvoeren door Van Ooijen’s Hoveniers. Ontwerp voldeed op alle punten aan onze wensen en is naar volle tevredenheid door de medewerkers uitgevoerd. Contacten met Rik en Edwin verliepen heel soepel en alle gemaakte afspraken zijn vlekkeloos nagekomen. Aanrader voor iedereen die zijn tuin wil laten renoveren. Nico en Franny Brands, Oss

• U kent ons van: Internet / Google

Helemaal TOP !!!

afgelopen dinsdag 29.10.2019 onze tuin weer helemaal in orde gemaakt, een genot om te zien, bij het thuis komen. Beste Mannen, weer bedankt voor de goede zorg!!!! Hennie en Marcel uit Overasselt

• U kent ons van: Voorbij rijden / -lopen

Beste Hennie en Marcel, Bedankt voor jullie mooie beoordeling en het delen van de positieve ervaringen. Fijn om te lezen dat jullie ook nu weer erg tevreden zijn over het vakmanschap van onze medewerkers. De tuin is weer helemaal winterklaar en daar hoef je ook niet voor thuis te blijven. Het is een voorrecht om voor jullie te mogen werken en ons team doet er alles aan om onze prettige relatie voort te zetten. Tot volgend jaar!

Redelijk

Tuin netjes aangelegd, blijkt wel dat veel planten de anderen overwoekeren . Planten die niet aanslaan is ook vervelend

• Totaal indruk*
  • Nakomen afspraken*
  • U doet zaken met ons als:* Particulieren klant
  • U bent voor ons:* De eerste keer klant
  • Het gaat hier om:* Tuinadvies, Tuinaanleg
  • In welke mate vindt u het belangrijk dat uw hovenier is aangesloten bij De Tuinen van Appeltern?* N.v.t.

Over Van Ooijen's Hoveniers

Met ruim 40 jaar ervaring mag Van Ooijen's Hoveniers zich met recht specialist noemen op het gebied van ontwerp, aanleg en onderhoud van tuinen. Wij beschikken over een professionele organisatie met een enthousiast team van vakbekwame hoveniers. Met creativiteit, liefde voor het vak en met de vereiste kennis en vaardigheden, realiseren wij alle mogelijke tuinwensen. Naast een uitstekende reputatie als hoveniersbedrijf, is Van Ooijen’s Hoveniers ook bekend als initiatiefnemer van Appeltern Adventure Gardens. Ben je op zoek naar een deskundige partner voor de verwezenlijking van jouw droomtuin? Wij staan voor je klaar!