Geen.

• Het gaat hier om: tuinaanleg|tuinonderhoud
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Prachtige tuin waar ik met veel plezier naar kijk en doorheen loop. Ben trots als ik de tuin aan aanderen laat zien, ook omdat mijn tuin op de voorkant van en in het Jaarboek Tuin 14 staat. Communicatie met John Bijlsma (CEO Visio Vireo Tuinen) en zijn hoveniers is altijd goed verlopen. Aanleg en onderhoud zijn van uitermate hoge kwaliteit. Goede prijs/kwaliteit verhouding van de aanleg-, en onderhoudstarieven. Een echte aanrader!

prettige, vriendelijke en nette medewerkers die vooral ook zorgen dat alles aan het einde van iedere werkdag netjes wordt achter gelaten. Als je vragen hebt, is iederen direct bereikbaar ( ook na werktijd!).

• U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinaanleg

Enkele jaren geleden heeft Visio Vireo onze voortuin ontworpen en aangelegd. Dankzij het deskundig onderhoud ligt onze tuin er nog steeds prachtig bij. Personeel is klantvriendelijk en professioneel. Directeur John Bijlsma werkt op basis van "afspraak is afspraak" en streeft steeds naar 100% tevredenheid bij ons als klant.

• Het gaat hier om: tuinonderhoud

Ik ontmoette de heer Bijlsma toevallig in de Tuinen van Appeltern. Na deze ontmoeting heeft hij een idee uitgewerkt dat wij in de tuinen opgedaan hadden. Het resultaat was een fantastisch mooi ontwerp voor een nieuwe tuin. In 6 weken tijd werd daarna de bestaande tuin leeggehaald en de nieuwe tuin aangelegd. Ook tijdens de aanleg kregen we goede adviezen en was er ook voldoende ruimte voor eigen ideeen. Het uiteindelijke resultaat is een geweldig mooie tuin die onze verwachtingen ruimschoots overtroffen heeft.

• U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinplannen|tuinaanleg

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg

Wij zijn al tien jaar vaste klant bij Visio Vireo naar volle tevredenheid. Door de laatste aanpassing aan het begin van dit jaar, is de tuin echt naar onze zin geworden. In goed overleg is er een mooi plan gemaakt . We genieten nu enorm van ons paradijs.

• U doet zaken met ons als: zakelijke klant
  • Het gaat hier om: tuinaanleg|tuinonderhoud

Onze tuin is conform afspraak aangelegd en opgeleverd. Het enige detailpunt dat we bij nader inzien anders zouden doen is de afspraak maken dat alle werkzaamheden (zo mogelijk) aansluitend zouden worden uitgevoerd. Nu viel er af en toe een dag tussenuit.

• U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinaanleg|tuinrenovatie
  • Omschrijf uw positieve ervaring: We zijn bij VV gekomen met een eigen idee voor de renovatie van onze tuin. Door VV werd snel opgepakt wat voor uitstraling de tuin voor ons zou moeten hebben en op basis daarvan zijn een aantal suggesties ter verbetering gedaan die we vrijwel allemaal hebben overgenomen en die zeker hebben bijgedragen aan wat we voor ogen hadden. In aanvulling op het rapportcijfer dat is gegeven kunnen we nog opmerken dat we zeer tevreden waren over de werkwijze van de medewerkers van VV. Er is hard gewerkt, zonder meer rommel te maken dan noodzakelijk, 's avonds alles altijd netjes opgeruimd en duidelijke tussentijdse communicatie over de vorderingen. Ook werd tijdens de uitvoering nog meegedacht over eventuele kleine praktische aanpassingen in plaats van te werken op de "automatische piloot". De metamorfose van onze bestaande tuin die een allegaartje van van alles wat was geworden naar een onderhoudsvrije en moderne tuin met een warme uitstraling is prima verlopen !

Een 3-D tekening van de aan te leggen tuin, vooraf zou wel prettig geweest zijn. Het is moeilijk om een voorstelling te hebben van het eindresultaat. Wellicht zou zo'n tekening daarbij kunnen helpen.

• Het gaat hier om: tuinrenovatie
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Een enthousiast en meedenkend team. Er wordt goed geluisterd naar wat de klant wil. Alles wordt uitgelegd en besproken wat er een bepaalde dag voor werkzaamheden in de planning staan. Kortom, alles is plezierig verlopen. Joke en Louis Ufkes.

Niet van toepassing.

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Vriendelijke en meedenkende medewerkers. Goed ruimte voor overleg over onze eigen wensen. Ook als er op het laatste moment nog iets veranderd moest worden was dit geen enkel probleem. Klant staat echt centraal!

Leuke en goede samenwerking met als resultaat een prachttuin!

• Het gaat hier om: tuinrenovatie

Het ontwerp dat door visio vireo is gemaakt is mooier geworden dan we in eerste instantie gedacht en gehoopt hadden. Ook het ontwerp is uitvoerig en duidelijk besproken. We hebben goed advies ontvangen over de zaken die noodzakelijk waren maar ook is er goed meegedacht naar alternatieven.Binnen 6 dagen is onze voortuin compleet gerenoveerd. De medewerkers hebben hard gewerkt en ook ons tijdens de werkzaamheden goed op de hoogte gehouden. Complimenten voor de mannen en ga zo door. Ben je op zoek naar een goede hovenier dan kunnen wij visio vireo zeker aanbevelen.

• U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinplannen|tuinaanleg|tuinrenovatie

Keurig en vakkundig uitgevoerd en geheel conform planning. Op vrijdag avond ging men door totdat het helemaal klaar was en werd het niet tot volgende week uitgesteld

Ga zo door.

• Het gaat hier om: tuinonderhoud
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Vriendelijke, vakkundige en hard werkende medewerkers.

Prachtig stukje werk geleverd. Mooi ontwerp laten maken door Visio Vireo en samen met de mannen het ontwerp uitgewerkt. Heel positief om te ervaren dat wij zelf mee mochten werken met het realiseren van onze droom tuin.

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinrenovatie

Omdat wij al enige tijd ontevreden waren over onze tuin en niet wisten wat we er mee aan moesten, zijn we op een beurs in Goes in contact gekomen met Visio Vireo. Er werd een afspraak gemaakt om vrijblijvend onze tuin te bekijken en besloten daarna een tuinplan te laten maken. Er wordt ruim de tijd genomen voor de klant en zijn zeer tevreden over het uiteindelijke ontwerp. We zijn John en zijn medewerkers dankbaar voor het deskundig advies.

• Website
  • Kwaliteit geleverde werk N.v.t.
  • Kwaliteit organisatie
  • Prijs/ kwaliteit N.v.t.
  • Het gaat hier om: tuinplannen

De persoonlijke benadering en de tijd die genomen werd hebben wij als zeer prettig ervaren. Het ontwerp had diverse verrassende elementen en dat was voor ons juist de reden om een ontwerper in de arm te nemen.

• Het gaat hier om: tuinplannen

Door allerlei omstandigheden liep het met de planning niet altijd zoals we voorzien hadden. Door de goede communicatie daarover, hebben wij daar wel altijd begrip voor op kunnen brengen.

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinrenovatie
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Omschrijf uw positieve ervaring? Onze positieve ervaring ervaren wij iedere dag wanneer wij naar buiten kijken en de prachtige tuin zien die Visio Vireo voor ons heeft aangelegd. Inclusief al het regelwerk rond de 20 meter lange damwand die de tuin en de Boomvaart die langs de tuin loopt van elkaar scheidt. De afgelopen tien jaar hebben wij het moeten doen met een strook rommelige tuin langs een brede sloot. Nu hebben wij een volwaardige tuin inclusief vlonder waardoor de beleving van de Boomvaart enorm vooruit is gegaan. En door de lage afscheiding met schanskorven wordt het prachtige natuurgebied waar wij uitzicht op hebben, bijna onze woonkamer ingetrokken. De reeën lopen als het ware tot de achterdeur. Een projectje was het wel, want in totaal hebben er een maand of drie mannen in onze tuin rondgelopen. Eerst de mannen van grondwerkbedrijf Van Nieuwenhuyzen en later de mannen van Visio Vireo, met name Ivo, Arno en Bram. Dat hebben wij overigens geen enkele keer als vervelend ervaren. Ze werken keurig netjes en zijn ook nog eens gewoon leuk gezelschap. Niets is teveel en ze denken met je mee. Zo is de aanleg van een ijsvogelnest in onze damwand echt een gezamenlijk project geworden. Met name door de inzet van stagiair Bram verwachten wij in het voorjaar een rij bontgekleurde gegadigden voor de ingang van het nest aan te treffen. De voldoening die wij voelen wordt alleen nog maar gevoed door iedereen die onze tuin voor de grote verbouwing kende en er daarna voor de eerste keer weer komt. De oooh's en aaaah's zijn niet van de lucht! Velen geven toe van tevoren gedacht te hebben 'Waar beginnen ze aan', maar geven ons nu voor de volle honderd procent gelijk. Zelfs de man van het Waterschap die kwam controleren of wij wel aan de vergunningsvoorwaarden hebben voldaan, toonde zich onder de indruk. Kortom, niets dan lof!

Ga zo door.

• U doet zaken met ons als: zakelijke klant
  • U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinonderhoud|tuinrenovatie
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Zeer positief, harde werkers met hart voor de zaak en verstand van zaken. Mede door het mooie werkbare weer is de tuin netjes op tijd opgeleverd. Ook is de tuin al door menigeen bewonderd. Iedereen is onder de indruk van het prachtige werk van Visio Vireo Tuinen.

Doorgaan op deze weg, communicatie is niet slecht, maar blijft enigszins achter bij de andere punten van de beoordeling.

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinonderhoud
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Afgeleverde werk is van hoge kwaliteit, betrokken en bevlogen medewerkers maken dit mogelijk. Niets is teveel, klasse.

Planning en coördinatie van werkzaamheden kunnen op onderdelen beter.

• U bent voor ons: een vaste klant
  • Omschrijf uw positieve ervaring: John en zijn team zetten een hoogwaardig resultaat neer. Werken hard, zijn altijd vriendelijk, zijn flexibel, denken mee en ruimen alles perfect op na een werkdag. Daarnaast is er voldoende ruimte voor eigen inbreng en is het geen probleem om als opdrachtgever samen met Visio Vireo werkzaamheden uit te voeren. Service en flexibiliteit scoren wij met een 10!

Duidelijker communicatie over planning werkzaamheden. Nu, (te) kort vooraf, een telefoontje.

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinonderhoud
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Na veel wikken en wegen en goede gesprekken overgegaan tot totale tuinaanleg. Tuin helemaal naar wens. Dit betrof zowel de positieve ervaringen tijdens de aanleg als het eindresultaat. Nu jaarlijks onderhoud. Zaken die niet helemaal naar wens zijn, worden zeer snel en positief opgelost. Eigenaar en medewerkers denken mee.

Geen.

• Het gaat hier om: tuinonderhoud
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Nadat de tuin is ontworpen en aangelegd heeft Visio Vireo Tuinen nu de winterbeurt uitgevoerd. Wat een professionals! De tuin ziet er weer prachtig uit. We zijn helemaal tevreden.

Gewoon een top hovenier. Begonnen op een beurs met een zoekvraag voor een ontwerpplan zijn we helemaal overstag gegaan voor volledige aanleg. Alles binnen een budget wat voor ons haalbaar was. Zeer goed advies en overtuiging. Alles perfect uitgevoerd en gecommuniceerd.

Tot op heden niet

• Het gaat hier om: tuinonderhoud
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Ik heb Viseo Vireo leren kennen als klantgericht, vakkundig en betrouwbaar. Personeel is vakkundig, uitermate correct en zeer zelfstandig. Kwaliteit mbt afspraken nakomen, geleverde werk en after sale is absoluut goed.

Door de zeer hoge eisen die Visio Vireo stelt en die ook veelal waargemaakt worden, valt het des temeer op dat de communicatie daar niet altijd gelijke tred me houdt

• Het gaat hier om: tuinrenovatie
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Zeer bevlogen organisatie van hoog tot laag die echt vakwerk afleveren, gaan echt voor kwaliteit.

Franseweg 62 A

4651GG Steenbergen nb