Mooi ontwerp van zowel de voortuin als de achtertuin waarbij rekening wordt gehouden met alle wensen van ons als klant. Heldere afspraken en het nakomen daarvan. Vakbekwame, vriendelijke en hardwerkende medewerkers. Constructief meedenken over tussentijdse aanpassingen en uitvoering daarvan. Er wordt met de buren gecommuniceerd en dagelijks wordt alles aan het eind van de dag netjes achtergelaten. De tuin is net opgeleverd en we kunnen het voorjaar haast niet afwachten.... Bij de oplevering wordt kritisch naar het resultaat gekeken en worden heldere afspraken gemaakt tav laatste puntjes op de i. Al met al zeer tevreden!

• U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinrenovatie
  • Verbeterpunten: Kan ik niet bedenken

Duidelijke communicatie Klantvriendelijk Kwaliteit werk

• Kwaliteit geleverde werk
  • Kwaliteit materiaal N.v.t.
  • Het gaat hier om: tuinonderhoud

Via De Tuinen van Appeltern en een ontwerp van Gilbert bij Visio Vireo terecht gekomen en geen spijt van gehad. Ze hebben ons, ondanks een "buurprobleem", een fantastische tuin gegeven waar we vast nog jaren van gaan genieten...

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg
  • Verbeterpunten: Misschien iets meer contact houden als de aanvangstdatum voor het aanleggen van de tuin opschuift...

Wij kwamen bij Visio Vireo terecht tijdens een bezoek aan van de Heijden in Wouw. Hier was een stukje modeltuin dat ons aansprak. In de gesprekken bij ons thuis met John is hij uitgebreid ingegaan op onze persoonlijke wensen en heeft daar een prachtig ontwerp bij gemaakt. De werknemers, Arno en Ivo, hebben ruim 3 weken gewerkt aan de tuin en het resultaat mag er zijn. Geweldige mensen, harde werkers, altijd de boel netjes en opgeruimd achterlatend en vooral steeds meedenken. Wij zijn blij dat we met jullie in zee zijn gegaan en raden anderen zeker aan dat te doen bij plannen voor de tuin.

• Het gaat hier om: tuinrenovatie
  • Verbeterpunten: Eigenlijk geen.

Zeer prettige samenwerking gehad met John en medewerkers van Visio Vireo Tuinen. De werkzaamheden zijn volledig naar wens uitgevoerd.

Geen in onze beleving

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Wauw, bedankt voor onze prachtig opgeleverde tuin. Een prachtig plan met een heel mooi eindresultaat. Jullie hebben altijd netjes gewerkt en erg op details gelet. Wij zijn kritische klanten maar hebben jullie met plezier over de vloer gehad. Jullie zijn altijd welkom om nog eens een kroketje te komen halen. Als gezin gaan we enorm genieten !

Wij kwamen in contact met Viseo Vireo doordat ze bij onze buren de tuin aan het renoveren waren. Omdat wij ook aan het nadenken waren over een nieuwe tuinindeling zijn wij met John Bijlsma in gesprek geraakt. John heeft de tijd genomen om naar onze wensen te luisteren en kwam met ideeen die ons het, door hem genoemde, "tuingeluk" moeten geven. John ging aan de slag met het ontwerpen van onze nieuwe tuin en stuurde ons conform afspraak tekeningen. Vanuit de eerste ontwerpen hebben we aanpassingen door laten voeren in de tekening en ook deze werden vlot doorgevoerd en daarna uitvoerig besproken. Voor ons een "eye opener" als het gaat om wat je aan/met je tuin kan doen in de stijl die het dichts bij je ligt. De ervaring en de passie voor tuinen straalt er van af bij John daarnaast is hij geduldig en zoekt hij naar de mogelijkheden om het tuingeluk werkelijkheid te laten worden. Een absolute aanrader.

• Kwaliteit geleverde werk
  • Kwaliteit materiaal N.v.t.
  • U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen

Eind vorig jaar zijn we aan het oriënteren geweest voor het realiseren van een tuin voor onze nieuwbouw woning. Tijdens een bezoek aan de Wouwse tuinen, zijn we bij toeval in contact gekomen met Visio Vireo. Op basis van een aantal gesprekken met John is er een tuinontwerp gemaakt, waarin rekening is gehouden met onze wensen en budget uitdagingen. Kosten technisch hebben we met John een hele mooie afspraak kunnen maken, waardoor we ondertussen kunnen genieten van onze voor- en achtertuin. Er is een fijne balans tussen bestrating, mooie beplanting en speelruimte voor de kinderen. We zijn ook erg tevreden over Michael en Mark die de aanleg van de tuin gedaan hebben; aardig, deskundig, werken netjes en prima communicatie. We kunnen Visio Vireo dan ook van harte aanraden.

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg

De reacties van anderen geven ons het gevoel dat het geheel mogelijk wat gewaagd was, maar het resultaat mag er beslist zijn. De geleidelijke verdere aanplanting maakt de tuin tot een plaats waar het graag vertoeven is. De medewerkers van het bedrijf hebben door hun communicatie ons steeds positief naar de resultaten zien uitkijken. Al met al een grote verandering met verrassende resultaten.

• Het gaat hier om: tuinrenovatie

Visio Vireo, John Bijlsma, heeft voor ons een ontwerp gemaakt, rekening houdend met onze wensen. Het plan is uitvoering gepresenteerd en besproken en op ons verzoek op aantal punten veranderd. Alles in goed overleg. De uitvoering van het plan/aanleg van onze tuin is uitstekend verlopen door ervaren, deskundig personeel. John is bijna dagelijks komen kijken om alles goed in de gaten houden. Wij zijn uitermate tevreden met het resultaat! Het is prachtig geworden. Dank John Bijlsma en collega's voor de prettige samenwerking en het prachtige resultaat!!

• U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinonderhoud

tijdige en duidelijke inschatting van meerwerk en het aantal uren wat daar voor nodig is.

• Website N.v.t.
  • U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinplannen|tuinaanleg
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Vorig jaar tuin laten ontwerpen en aanleggen door Viseo Vireo. Beplanting, graszoden: alles nog volgens afspraak voor de feestdagen de grond in. Kwaliteit planten, materiaal en arbeid zeer goed. Alles begint nu (voorjaar) prachtig tot bloei te komen en de tuin krijgt steeds meer vorm. De creatieve geest van Jelle was de aanzet tot het ontwerp en de afwerking en finesse een krediet van John. Veel deskundigheid/kennis aanwezig bij Arno en Ivo; een mooie vijver, terrassen, palenwanden en verlichting. .Communicatief sterk, meedenkend en klantvriendelijk. Er wordt zeer secuur gewerkt, ook door de rest van het personeel en alles wordt iedere dag netjes achtergelaten. Kortom: een fijne groep mensen die hun vak goed verstaan en zeer begaan is met het resultaat en betrokken bij wat wij als klant willen.

Begonnen met John voor een beplantings-ontwerp voor de voortuin. Door de goede klik en deskundig advies van John volgde ook het aanplanten van de voortuin en het ontwerpen en aanleggen van de achtertuin. Arno en Ivo hebben echt vakwerk geleverd, zeker gezien de lastige start met het slechte weer. Eindresultaat is echt helemaal naar ons zin en wij hopen hier nog lang van te genieten. Tevens afspraak gemaakt voor het toekomstige onderhoud, om onze mooie tuin ook mooi te houden. Iedereen van Visio Vireo die bij heeft gedragen aan het mooie resultaat: nogmaals heel erg bedankt!!

• U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinplannen|tuinaanleg|tuinrenovatie

Geen

• Website N.v.t.
  • U bent voor ons: een vaste klant
  • Het gaat hier om: tuinonderhoud|tuinrenovatie
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Wij zijn al langere tijd een zeer tevreden klant van Visio Vireo. Onze schutting (van ruim 20 jaar) was duidelijk aan vervanging toe. Ik ben op zoek gegaan naar aanbieders van schuttingen. Ook heb ik Visio Vireo aangeschreven omdat zij standaard mijn tuin verzorgen. De aanbieding van Visio Vireo was qua prijs een van de goedkoopste plus mijn eerdere ervaringen heb ik Visio Vireo gevraagd de nieuwe schutting te plaatsen. De uitvoering was ondanks het bij tijd en wijle slechte weer, perfect. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden van de voortgang waar zij rekening hielden met het weer en mijn beschikbaarheid. Na afloop is de gehele tuin weer netjes opgeruimd. Alles is schoongemaakt en netjes achtergelaten. De tuin zag er zelfs netter uit dan voor het plaatsen van de schutting. Kortom niets dan lof over de voortreffelijke uitvoering en vriendelijkheid van de medewerkers van Visio Vireo.

Er is helder gecommuniceerd welke werkzaamheden meerwerk is en op nacalculatie gefactureerd worden. Verbeterd kan worden dat er betere indicaties over het aantal uren dat voor dit meerwerk nodig is gegeven wordt. Geen fixed prijs maar wel een voorcalculatie.

• Het gaat hier om: tuinaanleg
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Ik ben met Visio Vireo in contact gekomen toen ze bij mijn buren aan het werk waren en Michael de gesnoeide takken die in mijn tuin waren gevallen kwam opruimen. Gelijk een prettig gesprek gevoerd. Daarna met John en Jelle een ontwerp gemaakt wat erg lastig was gezien mijn onduidelijke wensen maar prima gelukt is. De aanleg door Michael is uitstekend verlopen (had niet anders verwacht gezien de eerste contacten), alles is perfect uitgevoerd, netjes opgeruimd, in overleg nog aanvullende wensen opgepakt en het eindresultaat is HELEMAAL TOP naar mijn en mijn kids zin. We kijken uit naar de zomer dat we kunnen loungen

Wat is er hard gewerkt door Visio Vireo Tuinen! Wij als bedrijf Duo-Wonen kregen een verzoek binnen om deel te nemen aan het LifestyleXperience programma van RTL4.(uitzending 14 en 20 december 2014) De Unieke te bezichtigen mantelzorgwoning van Nederland was op dat moment gereed, behalve de tuin... John Bijlsma van Visio Vireo Tuinen heeft zijn schouders eronder gezet en in een moordend tempo de tuin gerealiseerd en hoe! Zijn team, met als vakkundig voorman Arno, hebben keihard gewerkt en een prachtige tuin voor onze mantelzorgwoning aangelegd. De opnames voor RTL4 kunnen nu alsnog gemaakt worden met dank aan de snelheid, flexibiliteit en vakkundigheid van Visio Vireo Tuinen. Een bedrijf dat wij zeker aanbevelen als u op zoek bent naar een tuin die als rode loper uw bedrijf of woning een geweldige uitstraling geeft. Mannnen van Visio Vireo ontzettend bedankt namens Duo-Wonen.

• U doet zaken met ons als: zakelijke klant
  • Het gaat hier om: tuinaanleg

Doordat Visio Vireo aangesloten is bij de tuinen van Appeltern gaf dit ons vertrouwen dat zij ons een tuin konden opleveren die voldeed aan al onze hoge eisen. Dit hebben ze heel goed waargemaakt en zijn we erg tevreden met het eindresultaat. Tijdens het werk is continu goed gecommuniceerd om naar het juiste eindresultaat toe te werken. We gaan nu volop van de tuin genieten!

• Het gaat hier om: tuinaanleg

zeer te vrede over de tuin. Leuk en gezellig personeel, goed mee samen te werken eigen ideeen en smaak worden goed meegenomen in het ontwerp en er wordt goed op de details gelet. De werkzaamheden worden van te voren uitgelegd En alles wordt iedere dag netjes en schoon achter gelaten mischien niet de goedkoopste, maar dat wordt meer dan goed gemaakt met de kwaliteit helemaal top

• U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinrenovatie

Geen verbeterpunten tot nu toe.

• U doet zaken met ons als: zakelijke klant
  • Het gaat hier om: tuinaanleg
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Het raamwerk voor een renovatie voortuin aan het hoofdgebouw Thuiszorg West Brabant te Roosendaal is keurig aangelegd. Mijn complimenten hiervoor. De beplanting wordt in een later stadium aangebracht. Vandaar hier nog geen beoordeling.

Super!!! Wij zijn zeer te vrede met onze tuin. Leuk bedrijf, leuk,gezellig en hard werkend personeel waar wij goed mee samen konden werken, mooie tuin ontwerpen....een echte aanrader!!!!

• Het gaat hier om: tuinrenovatie

Alles ziet er netjes uit, er wordt opgeruimd en op de details gelet. We genieten van onze tuin en het werk van de deskundige, klantvriendelijke medewerkers.

• Het gaat hier om: tuinonderhoud

Niet van toepassing

• U bent voor ons: een vaste klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinaanleg|tuinonderhoud
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Wij doen nu al 4 jaar zaken met Visio Vireo en met grote tevredenheid. De medewerkers zijn uitstekend met veel kennis en zijn ook continue aan het werk. Zelf werken we graag mee en de sfeer is dan altijd prima. De kwaliteit van de geleverde planten, bomen is zeer goed. Het is niet altijd goedkoop maar kwaliteit en prijs zijn goed in balans.

Bij de vraag: U kent ons van, mis ik de mogelijkheid om specifiek de open tuinen dag te kiezen. Overigens staan deze ook in de advertentie, neem ik aan. Ik zou zeggen: ga op deze weg voort! Succes met de verdere ontwikkeling van uw bedrijf.

• Het gaat hier om: tuinaanleg
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Mijn ervaring is zeer positief qua arbeid,deskundigheid, maar vooral ook de communicatie met de medewerkers. De werkzaamheden worden iedere dag van te voren gecommuniceerd, evenals de evaluatie na iedere dag. Kwaliteit van materialen staat op een hoog niveau.

Tot op heden heel tevreden dus niet van toepassing.

• Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Plezierige organisatie om mee te werken. Veel deskundigheid / kennis aanwezig. Communicatief sterk, meedenkend, klantvriendelijk en er wordt secuur gewerkt. Ook veel advies gekregen over onderhoud van planten, wat komt vanuit de medewerkers zelf. Zijn begaan met het resultaat en betrokken bij wat wij als klant willen. Ze verstaan hun vak! Heel blij met het resultaat!

Wij hebben vorig jaar onze tuin helemaal laten renoveren. Visio Vireo heeft van ontwerp tot oplevering zeer goed werk geleverd. We zijn inmiddels 1 jaar verder en onze tuin wordt alleen maar mooier en de kwaliteit van de planten is zeer goed. Daar waar de planten het niet goed deden of de winter niet hebben doorstaan heeft Visio Vireo gezorgd voor andere, (garantie) Kortom wij kunnen alleen maar positieve verhalen vertellen. Indien u wilt, kom gerust kijken naar het werk van Visio Vireo. Dan kunt u het met eigen ogen zien.

• U bent voor ons: de eerste keer klant
  • Het gaat hier om: tuinadvies|tuinplannen|tuinaanleg|tuinonderhoud|tuinrenovatie

Geen.

• U bent voor ons: een vaste klant
  • Het gaat hier om: tuinaanleg|tuinonderhoud
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Prachtige tuin waar ik met veel plezier naar kijk en doorheen loop. Ben trots als ik de tuin aan aanderen laat zien, ook omdat mijn tuin op de voorkant van en in het Jaarboek Tuin 14 staat. Communicatie met John Bijlsma (CEO Visio Vireo Tuinen) en zijn hoveniers is altijd goed verlopen. Aanleg en onderhoud zijn van uitermate hoge kwaliteit. Goede prijs/kwaliteit verhouding van de aanleg-, en onderhoudstarieven. Een echte aanrader!

Franseweg 62 4651GG Steenbergen nb