Kwalitatieve producten voor een vrij hoge prijs

Het was wel vrij duur maar de producten en diensten die ze hebben geleverd waren heel kwalitatief. En het meedenken heb ik ook als zeer prettig ervaren. Ik vind alles goed uitgevoerd.

Fantastisch!

Vanaf het begin tot het eind goed begeleid en aan de hand meegenomen. Ook Tijdens het project kon alles in goed overleg nog verander worden. Een goed plan van de architect. Goede kwaliteit geleverd door het personeel. De nazorg moet nog komen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Hoge kwaliteit, Soms wat onzorgvuldig door personeel.

Eind kwaliteit super goed, ontwerp erg mooi, Meedenkend en vriendelijk. Maar als je de juiste mensen had werd het in 1 keer zorgvuldig uitgevoerd alleen wij hadden niet altijd de juiste mensen waardoor een paar dingen opnieuw gedaan moest worden. Het duurde daardoor iets langer.

kwalitatief goed, samenwerking soepel

kwalitatief goed, samenwerking soepel

Fijne service

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Vakkundig werk geleverd en komen de afspraken na.

Erg vakkundig, netjes gewerkt en zelfs naar de buurt toe netjes, door een briefje in de brievenbus te doen.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

"Wat een prachtige tuin hebben jullie voor ons gerealiseerd!

Het hele proces van eerste gesprek/afspraken/ontwerp/beplantingsplan/aanleg is fantastisch verlopen. Steeds weer werd waar nodig overlegd/meegedacht/geluisterd/aangepast/opgelost, door alle betrokkenen. Het ontwerp en beplantingsplan is heel doordacht en creatief. De medewerkers die het werk uitvoerden hebben er heel hard aan gewerkt om zo'n mooi resultaat neer te zetten. Het geheel overtreft onze verwachtingen. We gaan hier nog zeker jaren van genieten." hartelijke groet, fred en yolande de hoogh

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Blij met onze tuin en oprit

We hebben snel kunnen schakelen met Gesselgroen over de gewenste tuin. Problemen waar men tegen aanliep tijdens aanleg werden in goed overleg opgelost. Complete tuin opgeleverd met overkapping, vlonder, oprit, lampen en stroomvoorziening en uiteraard het nodige groen. Blij met het resultaat

Heel tevreden

Ze hebben super netjes gewerkt, mooie tekeningen gemaakt. En alles volgens afspraak gedaan! Wij hebben de hele tuin, verlichting etc laten doen. En zijn erg tevreden.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Erg goed naar onze wensen geluisterd!!

Een tuin ontwerpen kunnen meer bedrijven, maar zo goed luisteren naar de wensen van de klant en dat vertalen in ontwerp en realisatie als GesselGroen heeft gedaan hebben wij nog niet eerder meegemaakt. Dat was echt perfect!! Ook de communicatie voor, tijdens en na de uitvoering van het werk was prettig en zeer klantvriendelijk. En een groot compliment voor het personeel, zeer voorkomend en servicegericht. Al met al top!

Hoogste kwaliteit

Wij hebben Gesselgroen voor de 2e maal gevraagd onze tuin te ontwerpen en aan te leggen. Zij hebben dit ook voor ons vorige huis gedaan. Wij hebben voor volledige ontzorging en hun dienstverlening gekozen. Het mag duidelijk zijn dat zij inderdaad altijd streven naar de hoogste kwaliteit.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Top kwaliteit en afspraak is afspraak!

Onze ervaring met Gessel Groen is heel positief. De jongens die onze tuin hebben aangelegd waren kundig, vriendelijk en kwamen altijd hun afspraken na. Nu een jaar later zijn we nog steeds heel blij met onze nieuwe tuin. Nogmaals hartelijk dank!

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Ik ken geen ander bedrijf dat zo goed de gemaakte afspraken nakomt

Omdat wij een nieuwbouwhuis hebben, hebben wij met veel verschillende partijen samengewerkt. Geen van de partijen is zo consistent geweest in afspraken als GesselGroen. Het team was altijd op tijd en samenwerking was heel prettig. Ik heb deze complimenten ook al eerder doorgegeven aan Gerard en Marien. Wij kunnen niet anders dan dit bedrijf 5 sterren geven.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinonderhoud

Laagdrempelig, korte lijnen en goede communicatie

Was leuk om te zien hoe Gerard met andere inzichten kwam in het tuinontwerp. We hadden goed persoonlijk contact met o.a. Marien en de mannen die de tuin hebben aangelegd. We hebben de samenwerking met GesselGroen als prettig ervaren. Inmiddels hebben wij hen al bij andere mensen aanbevolen!

Professioneel en correct

Er worden nog wel wat (schilder)werkzaamheden afgerond, maar dat is afhankelijk van het weer. Naar ons idee duurde de uitwerking wat lang en had het wat vlotter gekund. Toch zijn wij zeker tevreden over GesselGroen.

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Onze wens is direct vertaald

Wij wisten heel goed wat wij wilden en dit is door GesselGroen simpel en goed vertaald. Er werd geluisterd naar wat wij belangrijk vonden zowel in het materiaal wat wij in onze tuin wilde als in het ontwerp. De Communicatie was open en duidelijk. De opdracht was, een ecologisch en waterbesparende tuin. Er was even een probleem met de poort en deze was heel snel opgelost. Wij bevelen GesselGroen zeker aan!

Van A tot Z geweldig!

Na wat speur werk te hebben gedaan op het internet, kwam ik terecht op de website van Gesselgroen. Uiteraard ook de recensies gelezen en mede daardoor besloten om contact op te nemen. De eerste afspraak was met Gerard zelf, na een goede introductie en mijn wensen te hebben aangegeven zijn ze aan de slag gegaan met het tuinontwerp. Binnen de afgesproken tijd was het ontwerp binnen en het overtrof al mijn verwachtingen. Na een plaat kleine aanpassingen, was het ontwerp gereed voor de uitvoering. In de eerste fase zijn er nieuwe schuttingen en een veranda geplaatst. Mede door het goede voorbereidende (inmeet)werk van Marien klopte alles tijdens de uitvoering. Ook voor de uitvoerende jongens (Arjen en Anne) alleen maar lof. Zeer vakbekwaam, fijn in de omgang en meedenkend. Van GesseGroen is dan ook zeker aan te bevelen!

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Professioneel, vakkundig en zeer vriendelijk!

Een bedrijf dat met je meedenkt, ruimte geeft voor eigen inbreng maar zelf ook heel goed weet waar het voor staat. Daardoor deskundig advies een prima eindresultaat. Kan ik iedereen aanbevelen.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinontwerp, Tuinaanleg

Wij bevelen GesselGroen beslist aan bij het ontwerpen en uitvoeren van een nieuwe tuin!

Wij hadden geen ervaring met tuinontwerpers c.q. -uitvoerders en kwamen bij toeval bij GG uit omdat het op de route ligt naar het werk. Ook hebben we van tevoren gegoogeld op hun site en de ideeën spraken ons direct aan in vergelijking met andere bedrijven. Na een oriënterend gesprek hebben we het ontwerp van onze nieuwe tuin en de aanleg door GG laten uitvoeren. Daarbij moet worden opgemerkt, dat onze tuin zeker niet tot de makkelijkste behoort: het loopt sterk af naar beneden en het niveauverschil is aanzienlijk. We hebben veel complimenten van buurtbewoners en passanten gekregen over het ontwerp in drie niveaus. Het eerste ontwerp is in overleg overigens nog wat aangepast, dus als klant heb je zeker het gevoel dat je mee kunt denken. Wij twijfelden over de steensoort en GG nam alle tijd om ons daarin te adviseren. Voor de uitvoering hebben wij niets dan lof voor de jongemannen Ruben en Lorenzo (onder leiding van Marien): een visitekaartje voor het bedrijf! Naast het vakkundig aanleggen van de tuin, inclusief waterpartij en mooie opgang naar de voordeur, plus het aanbrengen van de beplanting, brachten zij ook veel gezelligheid mee bij de koffie- en lunchpauze. Wij zijn heel erg blij met het eindresultaat!

• Het gaat hier om: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Vakkundig en vriendelijk personeel, doen wat ze beloven.

Na het kennismakings gesprek en de uitleg hoe wij graag een tuin zien in algemene lijnen, kwam Gesselgroen meteen eerste opzet welke wij direct voor uitvoering vrijgaven. Er werdt dus goed begrepen hoe wij als klant graag onze tuin wilde hebben. De medewerkers die de werkzaamheden bij ons uitvoerden waren fijne mensen om om je heen te hebben. Geduldig werdt er een heldere uitleg gegeven als we vragen hadden. Het resultaat is prima naar ons zin en zijn er van overtuigd dat wij het komend voorjaar en zomer met veel plezier van onze prachtige tuin gaan genieten

Dagelijks enorm genieten van onze 'nieuwe' tuin dankzij Gesselgroen

Gedurende 3weken in corona tijd werd de tuin verbouwd. Door thuis zitten alles goed meegekregen. Paar hard werkende, vriendelijke jongens die niet alleen oog hadden voor de tuin, maar ook voor gezin. Waren zelf niet snel tevreden, waardoor als iets niet goed was het opnieuw werd gedaan zonder dat ik er om moest vragen. Eind resultaat erg mooi geworden, waardoor wij geen moment spijt hebben gehad van de tuinverbouwing door Gessel groen en nu dagelijks genieten van onze tuin.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinrenovatie

Vaklui en zeer klantvriendeijk

Gesselgroen verzorgt het traject van begin tot eind naar volle tevredenheid. De uitvoering wordt in volledig overleg gerealiseerd. Het werk wordt netjes opgeleverd. Het enige waar we minder tevreden over zijn, waren de geleverde taxussen die nogal verschilden in de hoogtes. Dit is zeker geen reden om Gesselgroen niet aan te bevelen.

• Het gaat hier om: Tuinaanleg

Prettige samenwerking en vakbekwaam personeel

Positieve ervaring. Het eindresultaat voldoet aan onze verwachtingen. Het personeel is vakbekwaam en problemen worden opgelost. 1 klein minpuntje: Het geleverde plantmateriaal laat te wensen over maar als iets het echt niet doet wordt het vervangen zoals het hoort. We gaan er vanuit dat onze tuin volgend jaar qua planten de uitstraling heeft die het ontwerp verdient. Kortom wij zijn zeer tevreden.

• Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinplannen, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Genieten!

Met alle drukte binnen een groot gezin, hebben wij er voor gekozen om drie keer per jaar onze tuin te laten onderhouden door GesselGroen. Afgelopen week zijn zij voor het eerst geweest. Dit naar grote tevredenheid van onze kant. Precies op het afgesproken tijdstip kwamen zij aan en zijn direct gestart met de werkzaamheden. De werkzaamheden betroffen: snoeien, onkruid vrijmaken en bemestten van alle borders. Heerlijk, de tuin ziet er helemaal lente en zomer klaar uit! Wij kunnen als gezin genieten van een heerlijke tuin. Ook Niet geheel onbelangrijk om te melden: Alles was geveegd en opgeruimd, keurig! Vragen die wij hadden betreffende onderhoud van bepaalde bloemen/planten werden beantwoord en kregen nog meer tips. Wij kijken uit naar de volgende onderhoudsbeurt!

• Kwaliteit geleverde werk:
  • Kwaliteit geleverde beplanting/gazon* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinonderhoud

Fijn bedrijf, goede communicatie en prettige medewerkers. Wij zijn tevreden met het resultaat.

• Website* N.v.t.
  • Het gaat hier om: Tuinadvies, Tuinaanleg